Podvozok je UPLNE iny ... bol som uz na testovacej jazde. Rezim Comfort je naozaj komfort. Tiez motor je skvele odizolovany (nepotrpim si na rachot dizla).
Oproti starej velky posun vpred.
Stímhle trafí někdo chodce,nepomůže mu nic.Je až brutálně nelogické že v téhle době kdy unie tlačí automobilky aby mysleli taky na chodce,povolí vyrábět takové monstra.Jen připomínám,že nepíšu tady o vozech kteří jsou pro nezpevnené cesty,ale o autech SUV,kteří jen kvůli módě vypadají jakoby terénní.
celkovo X5 nikdy nebyl nic moc.Ani ne kvůli dizajnu,(píše ti fanda BMW) ale proto že je tak velkej,snad jak kamion a ani za boha nemůžu si vzpomenout když X5 uvidím naco bych potřeboval takhle velkej barák
Je fakt, že na té bílé jsou ty širší prahy+kola vzhledově nic-moc... Koukám na detaily a vidiím svou X5. Ten kufr je úplně stejný a jak jsem zde již psal, i podvozkově to bude stejné.
Mohli dať rovno nejaké 40" LCD dopredu na tú palubovku rovno... 8-s Ako fakt nechápem načo to je dobré také veľké obrazovky tam pchať, zbytočne to odvádza pozornosť od cesty... To je ako pre slepých
Celkové hodnocení: 4
+ správné umístění displeje navigace;
- design exteriéru výrazně horší, než u předchozí generace (výrazně!!!);
to ostatně platí i pro ML, ale ten je alespoň elegantní. BMW prací svého arabského designéra na eleganci zcela rezignoval!
- hnusné propojení hlavních světlometů s ledvinkami: i když se evidentné jedná o nový značkový designový jazyk, měli by ho co nejdříve opustit;
Pozn.: určitě se bude zase skvěle prodávat (jako předchůdce), ale designem to určitě nebude. U BMW by se nad ním měli zamyslet bez ohledu na prodejní výsledky.
na konkurenci. i v těch tmavších barvách vypadá strašně lehce, klame tělem, těším se naživo. o techniku nemám strach ani v nejmenším - třídní špička. vedle toho na mne ML působí jako by rychle spíchnuté ;-):yes: