Nanuk je na začátku , když se inženýři z Porsche dokázali poprat s motorem vzadu tak Audi zvládne dát dohromady RR a Ferrari taky, všichni jsou z grupy VW a ti dokážou nemožné
Jestli tim retardérem myslíš zpomalovací práh, tak to se teprve uvidí.Znám hodně málo aut který je zvládaj fakt bez problémů ;-)
A na nanuk nejspíš stačej i vo hodně levnější a vybyčejnější auta než je Veyron. Jestli si ho představuješ jako kombinaci Range Roveru a Ferrari nebo spíš Lamborghini se schopnostma Range Roveru tak je to spíš představa. Fyzika je mrcha a my musíme respektovat jí a ne vona nás. Hodně bude záviset jak přesně auto pojmou ale i jen hodně malej posun směrem k těm schopnostem RR auto drasticky snížej jeho schopnost konkurovat třeba tomu Ferrari, na to nezapomínej! Nejlepší je stejně mít Range Rover i to Ferrari a používat je podle nálady a potřeb >:-[]
o tom kolik aut předjede nanuk závisí hlavně na kvalitě silnice, vzhledem k tomu, že u nás nejsou moc kvalitní silnice , nebude mít Nanuk v ČR konkurenci a ani veyron, nebo Agera mu nebudou stačit, protože Veyron a Agear budou muset zpomalit kvůli nerovnostem a Nanuk si jenom zvýší podvozek a přidá, nanuk díky výšší světlé výšce , pohodlnějším pneumatikám a lepšímu odpružení, ujede všemu a všude
například s veyronem a agerou nemůžeš na polní cestu a do lehčího terénu
S nanukem můžu kamkoliv mě napadne, proto mám nanuk rád, neomezují ho horší silnice a retardéry jsou na něj krátké :-)
Do vobludy EXP 9 nebo jak to bylo V10 TDi patří. Když se RR rozhod pro SUV mohli by tam dát pořádnej benzínovej V12 :yes::-)
Nebo rovnou ten 9litrovej V16 [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: >:-[]
Šokuješ. R8 vs Quattro vidim hlavně v efektivnosti využití výkonu podobně jako ty :yes::-)
To byla ale asi jen výjímka. Bude to pro tebe asi rána ale aut co ujedou nanuku bude nejspíš víc než máš prstíků na vobou rukou >:-[]
Jinak nic proti tomu slisovanýmu BMW X6, něco do sebe má :yes: >:D
Tak koncept tu byl, spekulace také, teď by měli i vhodný motor. Dalším kandidátem by mohlo být SUV od Bentley. Nebo takový Cayenne... Turbo Diesel. >:D Zase tolik modelů nedělají, do kterých se podobný motor hodí.
Jestli tím "od Lamba" myslíš Parcour, tak ne. Alespoň zatím. Tohle je pokračování. Parcour se líbil, tak udělali Nanuk, který by měl být blíže tomu, jak by vypadal sériový vůz. Pokud se bude líbit i ten, je tu možnost sériové výroby.
Podle mě by mělo být Quattro "scalnuté" dolů aspoň na velikost A3 a pod kapotou mělo zůstat 2,5T z první verze konceptu. Takhle je to jen humpolácký těžký mastodont, který bude umět jet rychle jen po rovince. Ovšem po celkové vizuální stránce se shodnem, to nemá chybu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o první imlementaci motoru z nové řady modulárních motorů, která zahrnuje nový 6ti válec, 8ti válec a tento 10ti válec, který se vedle nové Q7 nebo A8 může klidně objevit i v nové R8 tak je to určitě zajímavější než kastle z přebouchaného Par***.
mít supersport s vyšší světlou výškou , který se nebojí normálních i trochu horších cest co přejede přes retardované retardéry jsem vždy chtěl, myslím si, že se vyrábět bude, co se dveří týče, tak když jsou takhle do vrchu bude se dobře vystupovat, oproti Parkuru jde vidět změna výfukového potrubí Parcour ho měl nahoře Nanuk má výfuk dole,
Nanuk vypadá fantasticky a vidět ho na živo bude ještě větší zážitek, nové supersporty se nehodi na běžné cesty , nanuk je bez problému zvládne, podle mě zvládne i 45 % kopec a na dálnici a okreskách ujede všemu
přední světla mi připomínají Alfu romeo
koncept quattro mě nijak nenadchl, má krásnou přední masku, ale jinak nicm moc, než quattro tak raději R8, která stojí stejně nebo míň a je lepší
Nanuk celkově: 1 s hvězdičkou
+ všechno
- křídlaté dvěře (myslím, že se do série stejně nedostanou, vysoká cena)
Sport celkově: 1 dvakrát podtržená
+ úplně všechno
Tady se mi Audi opravdu zapsalo do srdce i do mozku, a to po hezky dlouhé době! Sice jsem fanda "kulatějšího" designu petera schreyera (1991 Audi quattro Spyder Concept; 1991 Audi Avus quattro Concept), ale tohle je bezesporu charakterová špička nastupujícího designového jazyka.
Docela rád bych věděl, kdo stojí za tímto designem: v proporcích vidím vliv WdaSilvy, ale tu hlavní práci odvedl určitě někdo nastupující a hodně talentovaný...
Ad: "Zatímco Nanuk quattro by se více hodil do portfolia Lamborghini (i díky k nebi otevíraným dveřím)"
a čo ak to je predobraz budúceho terénneho Lamba? Nehovorilo sa v minulosti o nejakom SUV od Lamborghini? Toto by sa presne hodilo do jeho portfólia a plne by ladilo s dizajnom aktuálnych Lámb.