Audi dělá furt jen motory vpředu. Před lety i dneska. Tak jako většina vostatních Škodovek, Renaultů, Volkswágnů prostě všech tuctovejch sraček. A Ferrari když vpředu tak vepředu uprostřed s těžištěm mezi nápravama a stejně jako Maserati používá uložení převodovky transaxle aby mělo optimální rozložení hmotnosti mezi nápravy. No a to Audi už to dneska nedělá tak blbě jako před lety kdy aby získali pár cenťáků v kabině tak motor uložili tak dopředu, teda tak blbě že tě to táhlo ze zatáčky :yes: >:-[]
Jinak je to ale furt stejná totálně tuctová konstrukce jako u starejch audin.
Jo a to Iveco bylo dobrý :yes: >:D
ANO vím že je motor ve předu hodně vepředu napříkla staré audiny a potom je motor ve předu, který je v podstatě skoro uprostřed jako obrácené auto s motorem uprostřed a to je například tvoje oblíbené FF, Berlineta, dále SLS, Viper, Corvetta, Aston, nové Audi už motor posunuly motor ve předu taky víc k kabině,
motor uprostřed tzv před zadní nápravou
a potom motor vzadu za zadní napravou to je například: 911, nebo Iveco irisbus
[odkaz] :-)
Dělej si co chceš ale naučit se chápat ty autokategorie bys teda moh. A když se konečně doučíš co to je uložení motoru vpředu a vpředu uprostřed tak mi tim skoro uděláš radost >:-[]
Upřímně nápodobně >:D
Je fajn žes vobjevil že adidasky sou praktičtější a univerzálnější než sandály, je blbý žes z toho vydedukoval že všechny sandály sou za všech okolností k ničemu. Ale je fakt že to je tvuj problém a nám to může bejt naprosto u pr.. >:-[]
ale když vidím Audi Nanuk, tak se mi zdají všechny ostatní supersporty hloupé,člověk se furt bojí aby projel po trochu horších cestách, tahle ostřejší 458 bude s retardérama docela bojovat a bude míň pohodlná, mám rád rychlost a pohodlí proto Nanuk
nemám rád rychlost a nepohoidlí = všechny ostatní supersporty
To cope with the demands of the car's increased performance, all of the components in the Brembo braking system have been evolved from the solutions introduced on the LaFerrari. The 458 Speciale sports Extreme Design calipers, new generation HT2 discs with a higher percentage of silicon, and smaller front pads made from HY hybrid material for improved heat dissipation which is also boosted by special channels in the bodywork and is crucial in extreme driving situations. The result is shorter stopping distances (100 - 0 km/h in 31 m) without any compromises in weight, and more consistent performance under severe use.