znova se opakuju , ty kola jsou obrosvský asi 22ky, jestli máš 15, nebo 14 kola tak ty na nanuku jsou stejně vysoký , díky tomu že ty kola jsou tak velký se ti zdají nízky, ale je to optický klam
Ve srovnání se sportovními auty má rozvor poměrně velký. 2710 mm je o 15 čísel víc než třeba Gallardo 2560 mm.
Pneu mají relativně velké profilové číslo, větší než třeba u toho Gallarda, vpředu 22" 235/50 a vzadu 22" 295/45, Gallardo vzadu 19" 295/30, dokonce má větší profil než srovnatelná SUV, typicky Porsche Cayenne S Diesel jezdí na 21" 295/35.
Největší problém ve vysokých rychlostech bude podle mě absence slušného přítlaku. Myslím, že dílo designérů, pokud půjdou do výroby a nebudou chtíti omezit Vmax na nějakou 250, budou muset trochu zprznit a šoupnout alespoň nějaké vysouvací křídlo na zadek a jinak vytvarovat spodek předního nárazníku i za cenu estetických ústupků.
ÁNo, rozumný Klaudius sa rozlúčil s rozumným ACZ, odišli sme obaja. Občas nakuknem, len som sa prispôsobil úrovni Auto.cz, aby som príliš netrčal z davu. Ty si kľudne si mysli, čo chceš. Nie som odkázaný na tvoj ani na ničí súhlas s tým, čo píšem. Ja sem občas zabrúsim, aby som si uľavil od každodenných starostí. Nemá cenu rozpisovať sa, diskutovať nie je väčšinou s kým. Keby bolo, tak by som svoj názor oklieštený na pár slov rozviedol, ale prečo. Pár nedbalých slov poslúži rovnako. Ak ti to nevyhovuje, nečítaj, nereaguj, je to jednoduché. ;-)
Je to supersport se zvýšeným podvozkem, takže nebude škrtat břichem na polní cestě. Ale podle obrázků bude mít podobně tuhé odpružené a stejné pneumatiky jako další supersporty...
Pokud jde o jízdní výkony, tady je škoda něco tvrdit, dokud pokud se auto neobjeví, ale zajímá mě, jak stabilní bude ve vyšších rychlostech kvůli (alespoň opticky) krátkému rozvoru a vysoké světlé výšce.
Nevím od kud si ale tady u nás by s tím nízkým profilem akorát brzdil provoz. Jinak reakce byla na ty tvoje cz silnice a tvoje hrdinný vyzkoušení v terénu.... Uvláčený pole neberu jako terén....
souhlasím :yes: jinak EB 110 je pro mě nejhezčí Bugatti,
Podle mě plno majitelů co mají supersporty rádi přejdou na Nanuk a budou si užívat to pohodlí ve městě, oproti těm tvrdým supersportům co jsou hrozně křehký a ve městě nepohodlný
I kdyby s tím autem neopustil zpevněné silnice a třeba i jen Prahu, je tohle auto opodstatněné a praktičtější než jakýkoliv tradiční supersport. Možná, jako příznivci a možná i majiteli Subaru, ti to tak nepřijde, protože je to taky trochu takovej rychlej teréňák, ale se supersportem je to v Čechách a i třeba jen v Praze děsnej vopruz. S několika takovými auty jsem měl možnost jet a osobně znám i několik majitelů. Mimo jiné současného i bývalého majitele původně Schumacherem odjednané EB 110, co mu ho vedení Ferrari "nedoporučilo" koupit a skončilo jako nové v ČR. První měl dokonce mapku Prahy kudy může projet, druhý s ní raději ani moc nejezdí. Jen přední nárazník stojí takovou ránu a je v ohrožení každou vteřinu, že si to sakra rozmyslíš i když máš prachy.
Proto Nanuk je jakýsi kompromis s prvky supersportu využitelný v běžném provozu, který někdo nazval "supersportem do terénu", ale úplně doslova to nemyslel. ;-)
Promiň, ale poslední dobou mi připadá, jako by jsi byl po mozkové příhodě. Klaudius, co měl před časem v profilu obrázek a co se tehdy několikrát až obřadně loučil s Auto.cz je stejný Klaudius ? S jeho názory jsem se tenkrát mnohdy ztotožňoval. S tím současným Klaudiem téměř v ničem.
ty si pako , Nanuk není offroad, ale supersport a SUV, je jasné že offroad vyjede to co Nanuk ne, ale teď se budu znova opakovat, Nanuk má vysoký výkon, je lehký a má slušnou světlou výšku, takže v terénu by mohl být lepší než si myslíš, nicméně s opravdovým terénem nanuk stejně nepříjde do styku a tam kam pojede vždycky projede, takže tak :-)
Dnes je IN mít oplastované auto. Když už dávají plasty na kdejaké MPV, tak proč se do podobného činu nepustit u sporťáků? Lidé, kteří mají peníze existují a skoro každý z nich chce být jiný a toto auto jim to umožní. Bude-li se vyrábět, úspěch ho nemine. Nutno ale dodat, že Parcour vypadal lépe...
Na těch nízkejch profilech nic moc ty cz výmoly a pro tuhle srandu je terén už i udržovaná polní cesta.... Do terénu potřebuješ křížení, pořádný gumatiky a kolikrát i pevnou ocel a né plasty... Jinak do terénu takhle [odkaz] a pro šejky do písku spíš něco výkonějšího než tahle líná zmrzlina... [odkaz]
a co představuješ pod slovem terén??? a terénní auto?? nesmysl s takovým autem by nikdo stejně vživotě mimo asfalt nejel stejně tak jako většina majitelů SUV . Ti si je taky přece kupujů proto že zvládnou jezdit v terénu .
Naše silnice nebo spíš okrsky tam by Nanuk asi obstál celkem dobře jinak vyjeď za hranice ČR tam nanuka na slinici nikdo potřebovat nebude.
Polní cesty to je jako s terénem , tam nepotkáš ani SUV tak proč by tam měl jezdit frajer co koupí supersport ,aby se tam vyjehjbal se zemědělcema? taky blbost.
V Rusku možná taky , ale tam první co by s nanukem udělali by bylo že by z něj vycukli ten diesel a nacpali tam něco normálního třeba z lamba nebo porsche >:D
Stačí kouknout na DragTimes na youtube, 500 koní je základ a nejmíň co tam je , většina supersportů ruských majitelů má od 700-1500 koní :-!
[odkaz]
Pokud vím, pořád není rozhodnuto, jestli ho budou sériově vyrábět. Pokud ano, Hackenberg prohlásil, že ho dají, kam to jen půjde (a zase tolik kandidátů není), aby se jim zaplatil. Takže by tu byla reálná šance na R8 V10 TDI.
O terénu se nedá mluvit. I kdyby to někoho napadlo, řekl bych, že bude mít problém sehnat odpovídající pneumatiky. Jde spíš o rozbité silnice a zpomalovací prahy.
Ideální supersport na české silnice, polní cesty, přejede přes retardery,
Vzhledem k velkému výkonu, nízké hmotnosti a slušné světlé výšce bych se sním ani do terénu nebál, třeba jak je ten test 45 % kopec, tak nanuk ho podle mě bez problému vyjede, kde ostatní supersporty končí Nanuk pokračuje
Asi příjdu do Audi a řeknu jim: jednoho Nanuka prosím :-)
Víc než do terénu spíš na nějakou tu polní cestu, louku nebo, jak říkáš ty, poušť. S tím ale ten, kdo si takovou věc koupí, tak nějak počítá. Na expedice jsou jiní.
Aby na silnici předjel všechny Fabie, aby si za něj mohli říct 2,5 milionu, aby utáhl v poli devítiradlicový pluh, aby ho neměl každej hejhula...................tak proto. >:D