Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus IS 300h – Tiše a za málo

Chcete jezdit po městě za málo a přitom si užívat ticha a pohodlí? Kupte si hybrid, například Lexus IS.
Zpět na článek
Avatar - flepper
23. 5. 2015 11:41
Re: Komicke onanovadlo
Ale treba pozriet na cenovku to BMW stoji s 1.6 v zaklade skoro to co luxusne vybavene IS s V6 ;)
Avatar - flepper
23. 5. 2015 10:45
Re: tři a půl hvězdy
priemer???? Pan redaktor je asi zakomplexovany europan ktory sniva len o BMW, AUDI, MERCEDESE a VW....skuste sa trosku odosobnit - vsetky ostatne weby auto neskutocne ocenia a vy ho oznacite za priemer????? Trepete sprostosti jednu za druhou . S ktorym turbodieslom s podobnym vykonom prejdete prahu za 5,4 litra???? a s ktorym bude jazda tak kultivovana???? Vsade vychvaluju ovladanie multimedialneho systemu ale Vam prekaza. Tvrdice ze by to slo aj tlacitkovo...zvlastne ze v BMW alebo v AUDI Vam to vyhovuje prave cez otocne ovladace.....S prepacenim si tak neskutocne seriete do huby ze ma to az vytocilo aby som reagoval. Ze auto v plnej vybave vyjde omnoho lacnejsie ako nemecka trojica, ze kvalita a spracovania a pouzitych materialov je uplne niekde inde BMW3 to sa opomina. Pokazite cloveku den normalne .......A hodit hlasku ze im nieje plnohodnotnym konkurentom lebo nevyraba diesel? Holt to oni nemozu byt konkurentom Lexusu pretoze nedokazu ponuknut poctivi atmosfericky benzinovy motor s podobnou spotrebou a kultivovanostou.... ponukaju len turbo venilatoriky alebo rachotive diesle. A ze nema kombi? ....Pan redaktor 450L je malo???? ci si myslite ze bezna rodinka, alebo bezny manager potrebuje viac???? Inu pocet minusiek k vasemu komentaru davaju jasne najavo co si o tom myslia ludia
29. 9. 2013 13:48
Re: 200
Je to samozřejmě na těch 200km/h omezeno - maximálními otáčkami elektromotoru. Nedostatkem výkonu to opravdu není.

Těch pár lidí co by s tím chtěli jezdit v Německu po dálnici ještě rychleji má prostě smůlu... to se prostě Lexusu nevyplatí řešit.
29. 9. 2013 13:44
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Ještě bych dodal:

O přenos síly se stará variátor, ale nebojte, technicky jde o mnohem pokročilejší řešení, které nemá téměř žádné slabiny. Snad kromě případné náročnosti opravy u ojetého vozu z několikáté ruky.

Tam žádný variátor není. Ta planetová převodovka je konstrukčně jednodušší (a tedy spolehlivější) než obyčejná manuální převodovka.
(A opět je to v recenzi napsáno tak, aby se tohoto řešení každý lekl.)
Avatar - gld
25. 9. 2013 09:48
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
V zásade máš pravdu ALE:

testy áut sú vždy dojmológia..zo samotnej podstaty veci, kedy konkrétny redaktor čo možno najpútavejšie a prehľadnejšie zosumarizuje svoje DOJMY z konkrétneho auta. Jediný objektívny test by bolo zobrať všetky možné aj nemožné technické parametre a spraviť porovnávaciu tabuľku s priamymi konkurentmi. Kto by také testy rád čítal je mi záhadou..
23. 9. 2013 23:24
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Prius má také e-CVT, jako každý HSD. Jen některé silnější HSD (určitě GS/ LS) mají místo klasického planetového převodu Ravigneaux.

Limuzínou jsem měl na mysli LS/ S/ 7er/ A8 atd. I když jejich hmotnost klesá, pořád je cítit, že jsou to macci.

Tak Němci do budoucna také počítají s vodíkem. Jedna z možností je využít distribuční síť zemního plynu. Tedy v nějakém bodě opustit zemní plyn a přejít na vodík.
23. 9. 2013 10:38
Lexus
no ale drahé takže darmo má nizku spotrebu,ja mam na mojej Elantre priemer 5.5 l/100km
1.6 benzin.. za tretinovú cenu a tiež s tzv luxus výbavou! :-)
23. 9. 2013 01:25
Re: Komicke onanovadlo
krajiny kde se jezdi max. 80 na dalnici se vtom h. vyznaji :-) kdyz jezdis kazdy den hamburg - berlin pres 200 tak si uplne jiny ridic jak moderator ktery v zivote mezi klokanmi jede max 130kmh, podle toho vypada prax
23. 9. 2013 01:20
Re: Výsledek testu
USA z Nemeckem nemuzes porovnat, kazda krajina ma uplne jine naroky na auta. Kdyz jsem mel v USA jejich nejprodavanjesi auto - toyota camry, tak mela vzadu bubnove brzdy, 1 airbag, 2 ventilova technika bez primeho vztrikovani bez ESP atd...tyto veci tu meli uz oktavky!! Na druhe strane v kuzi a komfortnich sedadlech.

Uz jen to ze ten LExus ma omezenou rychlost na 200 by bylo v nemecku neprodejne..
Avatar - N6600
22. 9. 2013 18:54
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Uznavam, ze porovnavat HSD s dieselom je volovina. Ale bral som to z pohladu spotreby. CVT nie je zla prevodovka, ale na moj vkus je hlucna. Aj ked posledny Prius na tom az tak zle nie je. V tomto je na tom Lexus s jeho E-CVT ovela lepsie.

S tymto sa da suhlasit. Aj ked take GS450h je celkom agilne. LS je ina story :-) Slabe motory asi nie. Myslim, ze su na konkretne velkosti a vahu aut adekvaktne. Aspon u Toyoty mam ten pocit.

V tomto mas rozhodne pravdu. Stale pracuje na zdokonaleni. S uvedenim novej generacie Priusu ma prist i nova generacia HSD s este lepsou spotrebou. Toyota ma oproti ostatnym vyrobcom hybridov jednu zvlastnost. Ona to vyraba pre vlastnych a exportuje to von. Ale to neplati len pre HSD. Detto motory. Ma skusenosti s turbami, v podstate akejkolvek litrazi, ale prijde s nimi ako posledna... :/

Palivove clanky by boli zaujimave. Kedysi davno som videl od Lexusu video, kde (marketingovou recou) vysvetloval, preco hybrid. Koncilo to tym, ze hybridnym LS rozflakali policku so skumavkami naplnenymi tekutinami :-) Ako dalsie alternativne palivo si Toyota vybrala vodik. Kdesi som cital, ze ciste elektromobily zavrhli kvoli energetickej narocnosti. Vraj na to nie je dost zdrojov v elektrickej sieti. Zaroven sa Toyote podarilo vyriesit problematiku vodika. Tusim i vyrobu v domacich podmienkach. Navyse, spolu s ostatnymi JP automobilkami uzavrela dohodu s JP vladou o vystavbe vodikovych stanic. Testovacia mula na vodik, v podobe Lexusu HS uz beha po USA vyse roka :-) Myslim, ze Toyota opat skor myslela na vlastny trh a az potom na ostatnych :-) Sam som zvedavy, ako to dopadne. No ako poznam Toyotu, bude dost tvrdohlava v presadzovani vodika ako pohonu...
Avatar - Hammunasakra
22. 9. 2013 15:25
Re: Komicke onanovadlo
Ale Atila řikal Passat CC v maximální motorizaci, žejo? :-)
Poměřovat CC v nejvyšší motorizaci s hybridem speciálně zaměřenym na co nejnižší provozní náklady asi nebudeme, že? >:-[]
22. 9. 2013 15:12
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Myslel jsem smysl z hlediska zaměření. Samozřejmě, že z hlediska testování to smysl dává. Spíš jsem tím chtěl říct, že takhle zachází s každým autem. Že v tom vůbec nehraje roli, že jde o IS, kde by někdo mohl čekat ambice na dynamickou jízdu. Testování bývá o tom vzít danou věc do extrému. Ostatně automobilky se s auty také nemazlí, nehledě na to, že zrovna pracují na MPV. Důležitá je interpretace, jaké závěry z toho vyvodíš.
22. 9. 2013 14:56
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Tak já s diesely HSD nesrovnávám. V nižších třídách mě diesel nezajímá (vzhledem k tomu, jak takové auto používám). A nemyslím si, že je nějak těžký. Vezmu benzín (typicky ten silnější), podívám se i na verzi s CVT, aby to bylo férovější, protože HSD nabídne komfort automatu.

Pohled byl takový, že dvoutunová limuzína není zrovna agilní (že zvládne auta v přímce přeskakovat, na tom nic nezmění). Metrák navíc vem čert. Samozřejmě, hodně záleží, kde přesně je ta hmota, ale to u hybridů nebývá takový problém. A nemívají zrovna slabé motory.

Toyota umí hybridy. Vem si Prius plug-in. Klasický Prius mi pořád dává větší smysl, ale líbí se mi, že to s bateriemi nepřehnali. Možná je to v tom, že Toyota bere výrobu hybridů, jak bych to řekl, vážně. Někteří je mají jen do počtu, nepočítají s takovým zájmem. Takže to spíš svádí k tomu se předvádět.

Osobně vidím budoucnost v palivových článcích (ale nemohu říci, že bych byl nějak zvlášť obeznámen s jejich výrobou a likvidací). Ale vodík je problematické palivo. Proč ne palivové články na zemní plyn, nebo benzín? Systém je to dražší, ale máme pro něj infrastrukturu. A tahle paliva zvládáme lépe. Navíc metan zvládneme vyrábět i synteticky (jak ukázalo Audi), takže to není slepá ulička, kdyby vodík dělal problémy.
22. 9. 2013 14:20
Re: Komicke onanovadlo
Minimálně osvětlení by měl mít dle evropských norem.
22. 9. 2013 13:23
Re: Komicke onanovadlo
Ale test bol o 300H, ze?
22. 9. 2013 10:54
Ovšem...
...mnohem lepší volba je [odkaz]
A že víc žere? Taky je 2x levnější, a po všech směrech lepší :-)
22. 9. 2013 06:59
Re: 200
Prdlačky, před měsícem jsem po 20h v tejdnu nasadil 180 na tempomatu u Mnichova a občas se s motorem polaskal na 250+...
S vyjímkou několika omezení samosebou.
Avatar - Kjirka
21. 9. 2013 21:12
Re: ...
koukám ale, že jsou trubky, kterým se to nelíbí
Avatar - Kjirka
21. 9. 2013 21:10
Re: Kolik měříš Aleši?
no to věřím >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2013 13:59
Re: Výsledek testu
:yes: >:D
A to DonVito zapomněl že vítěz testu měl nejhorší brzy a hlučnost >:-[]
21. 9. 2013 12:19
Re: Výsledek testu
Ked uz Tiguan ma najpohodlnejsi podvozok a najkomfortnejsie sedacky z 10 SUV, ti ostatni na tom musia byt skutocne zle >:D
21. 9. 2013 10:39
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Hybrid nebude vždy těžší. Zatím to tak sice většinou je, ale už i dnes existuje výjimka, a to právě od Toyoty. Auris 2.0D s 91 kW má pohotovostní hmotnost 1505 kg (celkovou 1915kg) zatímco Auris HSD s celkovými 100 kW má pohotovostní 1470-1480 kg (celkovou 1815 kg). Tedy o 25-35 kg méně. Na druhou stranu je nutné uznat, že HSD je o trochu méně dynamickou verzí.
Avatar - N6600
21. 9. 2013 10:10
Re: Komicke onanovadlo
To je sice pravda, ale napriklad GS350 AWD je cistokrvny american, ktory homologizaciou presiel. Dokonca mu aj zostalo obmedzenie rychlosti, za ktore to od kazdeho schytava.

Aj ked je pravda, ze sa tento konkretny model nepredava v celej Europe. Na zapade sa zohnat neda. Napriklad v Nemecku. Vo Francuzsku ani GS250 :/
Avatar - N6600
21. 9. 2013 10:07
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
To ano, suhlasim. Ale zase, ked som si prave pozrel napriklad Yaris, tak verzia 1.0 ma celkovu hmotnost 1430kg, 1.4D ma 1525kg a 1.5 s HSD ma 1565kg. Rozdiel medzi dieselom a hybridom je 40kg. Ale chapem a uznavam Tvoj argument, hybrid bude vzdy tazsi.

Skoda, dufal som, ze tam daju AWD, ako ma LS600h. V zime by mu to rozhodne prospelo. Mam uplne rovnaky nazor a nemam co dodat :-) Aj preto ma celkom zaujima pocin Toyoty ignorovat ciste elektromobily a skusit to s vodikom.
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 23:55
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
V běžném životě to smysl nedává, protože od Rapidu ani IS300 nikdo nečeká sportovní vlastnosti. Ale pokud má redaktor skutečně popsat chování pohonu a podvozku, tak jinak než dostat auto na hranu to nejde. Při běžné jízdě jsou všechna auta pohodlná, v zatáčce sedí jak přibitá, motor má dostatečné rezervy, řízení je přesné a brzdy se dobře dávkují. Pouze na limitu lze říci jak se auto skutečně chová. To jedno video s Rapidem nebo IS300 řekne o vlastnostech pohonu/podvozku tisíckrát víc než slinty Pepy z Autosalonu nebo některé unylé popisovací testy tady z kterých jasně čiší to, že redaktor udělal statickou prohlídku a vlastní jízda spočívala možná v rodinném výletu a to kdoví jestli. Samozřejmě Janda krapet přehání, když zjistí, že auto nemá sportovní vlastnosti tak jej shodí, kdyby řekl je to stroj na překonávání vzdáleností, na okresce s tím neblbněte, plní roli rodinného přibližovadla, tak by asi jeho závěry byli korektnější.
Na druhou stranu když jsem viděl jakou "hranu" jeli zdejší redaktoři v Sosnové s GT-86 a pak popisovali jeho sportovní vlastnosti tak jsem se musel smát. Pak tady končíme nudnými testy, kde se opíše pár údajů z brožury výrobce, doplní se to o technická data a test je hotový. A všichni nadávají.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 23:11
Re: Kolik měříš Aleši?
A tos mě eště neviděl >:D >:-[]
20. 9. 2013 23:10
Re: 200
Za málo. Důvodem je absence diferenciálu. Odpojením systém šetří.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 23:09
Re: Komicke onanovadlo
Což je docela škoda ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 23:08
Re: 200
Tak to nic >:-[]
Ale aspoń si můžeš dát vobčas volno na pokec vo autech >:D
20. 9. 2013 23:00
Re: Komicke onanovadlo
Díky. On to globální model může být, ale homologaci jednu nemáme.
20. 9. 2013 22:56
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Myslel jsem to tak, že u takových aut se hmotnost hybridního ústrojí ztratí. A potenciál úspor ve městě je celkem velký. Jinak u HSD elektromotor vykrývá hlavně Atkinsonův cyklus.

Měla by to být zadokolka. Plug-iny také nemusím. Baterie jsou slabým článkem. Jako i jinde tu platí zákon klesajících výnosů. Dělají z hybridů takový napůl elektromobil a to v dnešní době nefunguje.
Avatar - Kjirka
20. 9. 2013 22:51
Re: 200
už jsem se dočkal a co se teď bude dít ??? >:D
20. 9. 2013 22:46
Výsledek testu
Výsledek testu popsal dokonale Me_Myself_and_I výše :yes:

Já jsem si koupil poslední číslo německýho časopisu AMS kde testovali 10 SUV a vyhrál....

překvapivě Tiguan :-)

Má sice nejhorší motor, nejmenší kufr.
Ale taky měl objektivně jako v tomto testu nejkomfortnější sedačky a podvozek atd.

Zajímavý je, že třeba v USA skončil Tiguan už vloni poslední a sedačky měl nejhorší a podvozek nejnepohodlnější :-)

[odkaz]

Jinak k tomu, že se Lexus nedá sravnávat s evropskou konkurencí jedno vítězství nad BMW:
[odkaz]

PS Úplná objektivita neexistuje, ale mediální masáž u nás je pořádná. Zajímalo by mne do jaké míry je to záměr a do jaké míry se s tím co se v článku píše autor opravdu ztotožnil.

PPS Četl jsem rozhovor s trenérem Borussie Dortmund (sponzor Opel) a také zdůrazňuje, že by to byla pořádná nuda, kdyby všichni jezdili ve VW. Opelu a Lexusu zdar!

PPPS K tomu, že evropský automobilky mají diesely:
Tak za prvé VW má v současnosti asi nejhorší 2.0 diesel na trhu.
Za druhé VW 1.6 diesel s 5i kvaltem patří do minulýho století.
Za třetí: žádný jiný výrobce nemá Hybrid na takové úrovni
Avatar - Kjirka
20. 9. 2013 22:44
Re: Kolik měříš Aleši?
jo, Hammuno, seš sakra kousek >:D >:D >:D
Avatar - Kjirka
20. 9. 2013 22:36
Re: ...
ty wole to je dobrý >:D kdyby to šlo, dám ti deset plusů >:D >:D >:D
Avatar - N6600
20. 9. 2013 19:02
Re: Komicke onanovadlo
Uznavam, v tomto BMW taha za kratsi koniec. Chcel som len poukazat na test verzie IS250. To, ze vyhrala je pre mna druhorade.

Mam za to, ze nie je. ISko je globalny model, takze gro je vsade rovnake. Rozdiel je akurat v deleni na US a svet. Pricom US verzia ma zopar vychytavok typu satelitne radio, asistencne sluzby, pripadne remote start :-) Ma aj inak riesenie ostrekovanie svetiel. Inak ale nic. Ale overim to a dam vediet.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 18:50
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Prva generacia ISka boli v podstate Toyoty (Lexus IS 200 je Toyota Altezza). A v tej dobe Toyota chcela kvoli JP trhu aj kombi verziu. Neskor sa vsak Lexus rozhodol pre vlastnu platformu a dnes, uz okrem modelu ES (co je luxusny brasko Toyoty Camry) a HS (co je na podvozku Avensisu) a systemu HSD nema nic spolocne. Mam na mysli oblasti ako su platforma a motory.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 18:32
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Hybridy aj u mensich a lahsich aut maju zmysel. Ked uz kvoli nicomu inemu, tak aspon kvoli dynamike. To, co Toyoty stratia kvoli atmosferickym motorom, dokaze HSD celkom slusne vykryt. Samozrejme, HSD nie je spasa ani vseliek.
Plug-In Hybrid osobne nepovazujem za az tak super napad. A ked si spomeniem na to, ze sa tusim Porsche chvalilo, ze moze ist desiatky kilometrov dialnicnou rychlostou, tak ma napadla len jedna otazka - na co? Navyse, co som sa pozeral na umiestnenie baterii v tom S500, tak to nie je vyhra. V tomto sa Lexus poucil. Mimochodom, ten novy S500 Hybrid uz bude AWD, alebo zostava u RWD ako predosla generacia?
20. 9. 2013 18:25
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Ani vlastně nevím, proč tu verzi kombi nedělají. Když předtím IS sport combi bylo.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 18:01
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Ja viem ;-\ Na autoforum chodim len obcas. Jandu som mal kedysi rad, ale v poslednej dobe mu uz fakt neviem prist na chut. Jazda na hrane v podstate s kazdym vozom, co testuje, ma uz nechava chladnym. U niektorych aut to ma zmysel, ale u kazdeho to povazujem za hlupost.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 17:46
Re: 200
Dakujem velmi pekne za doplnenie. U BMW som si bol isty len tou dialnicou. A tiez som pocul, ze sa xDrive odpaja uz pri 130 ;-\
20. 9. 2013 17:28
Re: Kolik měříš Aleši?
V tom jsou započítaný lety po Reichu. :-)
Ty by zvedly spotřebu u ISa nad deset jak nic...
20. 9. 2013 17:23
Re: 200
Mluvil jsem v kontextu tohohle testu. Rozdil mezi Audi a Lexusem poznam velmi snadno ve chvili kdy si sednu do sedacek. Ty v Lexusu jsou stavene pro trpasliky v tech v Audi se ztracim.
20. 9. 2013 16:42
Re: 200
Nemecko je trosku väcsia krajina ako CR, chodim tam tak 20x do roka, ale VZDY pokial to pocasie dovoluje idem stabilne 170-200 ;) A takisto viem, ze su oblasti, kde som 3x do roka a väcsinou tam stojim v stau :))) cize vyjadrovat sa k dialniciam v DE bez presnejsej lokality je podla mna o nicom :-)
20. 9. 2013 16:36
Re: Kolik měříš Aleši?
Vo finale 3.0 TDi ma priemerku podla spritmonitor 9,12 L/100km. To JE myslim vo finale celkom rozdiel :-)
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 16:35
Re: 200
Ano, když se člověk časově vyhne ranní a podvečerní špičce kolem větších měst tak na trase Pha-Mnichov každý týden bez problémů 200+. A v noci se tak dají mastit hodně velké kusy bez "vyrušování".
20. 9. 2013 16:33
Re: Komicke onanovadlo
250 je nám sice blíž, ale porovnávají ji s 316i.

Ty bys mohl vědět, liší se nějak EU a US verze IS? Kromě světel/ odrazek.
20. 9. 2013 16:25
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
:yes:
20. 9. 2013 16:23
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Ano, u tak velkých a těžkých aut to může být zajímavá kombinace, pokud je provozuješ i ve městě a nechceš diesel. V případě MB jsem trochu v rozpacích z toho, že jde o plug-in (zbytečně velká kapacita baterií).
20. 9. 2013 16:14
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Zkus se podívat, jak jezdí s takovým Rapidem 1,2 TSI. [odkaz] Smysl to dávat nemusí, ale tak s tím jezdí.
20. 9. 2013 16:03
Re: 200
Slovy BMW, xDrive je stálý, ale odpojitelný. :-) Odpojuje se při parkování (prudkém manévrování) a na dálnici (říkalo se nad 160, ale ne zase tak dávno jsem od BMW slyšel, že je to ve skutečnosti ještě dříve, klidně ve 120, 130). Teď jsem možná nějakou situaci vynechal.
20. 9. 2013 16:00
Re: 200
Nechceš mi říct, jak by u Audi odpojili nápravu? :-) Spojky v tom diferenciálu sice jsou, ale jen na změnu rozdělení sil - obě nápravy jsou fyzicky spojené.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 15:18
Re: Tak upřímně ...
Sorry, my bad :-)
20. 9. 2013 14:47
Re: 200
A kolik těch tisíců je a kde? To jezdíš v pátek odpoledne přes Berlín? Jezdím po Německu dost a přes 200 velmi často - a je jedno, jestli to je z Rozvadova na Norimberk či Mnichov, z Passau do Regensburgu, z CH přes Heilbronn i Augsburg, přes Magdeburg na Hannover a NL, z Mnichova na Kufstein nebo Bregenz, nebo třeba z Lipska do Norimberka, prostě všude. A ano, kvůli Německu jsem nechal zrušit omezovač a ten na 190 to nebyl... ;-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 14:38
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Jízda plná komfortu

Není moc sedanů střední třídy, které by byly na osmnáctipalcových kolech srovnatelně komfortní. Nové IS je navíc velmi jisté v zatáčkách, čímž tvoří zajímavou alternativu k BMW, Mercedes-Benzu i Audi. Lexus IS však, přes veškerou snahu, nikdy nemůže být plnohodnotným konkurentem automobilů jako je řada 3 nebo třída C. Bez vyspělého turbodieselového motoru a karoserie kombi to prostě nepůjde...
20. 9. 2013 14:32
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Souhlas. :yes:
Avatar - N6600
20. 9. 2013 14:10
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
No, ISko zatial hybridnu variantu nemalo, toto je premiera. Uvidime neskor, ake budu predaje. Ale ano, suhlasim, ze v Europe vela vody nenamuti. Ale to plati aj pre Lexus vseobecne. A je v principe jedno, ci sa jedna o meno, alebo absenciu dieselu. Na danu otazku Ti odpovedat nedokazem ani ja. Ale zdielam Tvoj nazor - vyvoj motorov by nebol zaplateny ani nahodou. Ono, Lexus samotny nevyraba tolko kusov, ako jeho D3 konkurenti. Takze vzdy bude hrat stvrte husle :-) Hybrid bola vo vseobecnosti zaujimava volba. Dokazali vdaka nemu zostat pri svojich overenych technologiach (atmosfery s rozumnym vykonom) a znizit emisie vdaka elektrine. Osobne to nepovazujem za pozu, ale zaujimavu a funkcnu vychytavku. Ktora v praxi ozaj funguje.
Dakujem, snazim sa. Ale na debatu su potrebni minimalne dvaja ;)
Avatar - donPedro
20. 9. 2013 14:07
Re: Tak upřímně ...
Asi zde dochází ke zmatení pojmů. "Textík", tím myslím svůj diskusní příspěvek, text testu bych si takto nazvati nedovolil. :-!
20. 9. 2013 13:56
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
..honourable gentleman... v evropě ? a IS ? a Lexus ? Asi máme každý jinou představu o honourable gentleman. A tím se také vše vysvětluje.
A jinak, kde testér píše, že mu vadí, že se nejedná o diesel a kombi ?
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:56
Re: 200
Taketo veci si clovek uvedomi az ked zacne uvazovat nad kupou. Dakujem :-)
Netusim. Na druhu stranu, uz ma to nechava chladnym. Vacsinou to Lexus i tak schyta s poznamkou, ze mu chyba kombi verzia a diesel. To ma bavi najviac :-)
Aj ked je v predaji uz nejaky piatok, je nas malo. Nie ze by mi to vadilo, aspon sme exkluzivni >:D IS 350 by teoreticky mohol byt. Ale tam je problem s emisiami, preto sa Lexusu do toho velmi nechce.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:55
Re: Tak upřímně ...
"textík byl psán evropským úhlem pohedu"

Nene, ten byl psan auto.cz uhlem pohledu, jemne nakrajenym :-)
20. 9. 2013 13:53
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
To IS vidím "černě" čistě z pohledu prodejů a možných prodejů a ve vztahu k D3 a její dominanci. Na druhou stranu mne napadá otázka, jaké by mohly prodeje IS být v případě nabídky dieslu ve třídě 2.0 kolem 170-180HP a 2.5 až 3.0. A na tuto otázku si jednoznačně odpovědět neumím. Troufnu si hádat, že by se jim vývoj motorů nezaplatil. Takhle se alespoň prezentují jako hybridáři.
Jinak díky za rozumnou debatu :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:51
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
"o který vlastně nikdo moc nestojí,"

Will the honourable gentleman step up to substantiate his claim?

"podle řady recenzí vůbec nepovedl,"

Podla tejto recenzie sa podaril :-) Podla tejto recenzie je to absolutne skvele auto, ale testerovi prekaza, ze hybridny sedan nie je dieselove kombi, tak mu dal len 3.5 hviezdicky.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:46
Re: 200
CT200h a Prius, ale to uz bude nejaky ten piatok. Aj stvrtok... :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:46
Re: Komicke onanovadlo
Teraz si ma dostal >:D Mal som skor na mysli motorizaciu. US weby/magaziny testuju prevazne verzie 350, co v EU asi neuvidime :-(
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:44
Re: Kolik měříš Aleši?
To mas sice pravdu, ale plati aj to, ze vyska cloveka o dlzke noh vela nenapovie.

Mozes mat dlhsie nohy a kratsi trup - alebo naopak. Takze aj 198 cm clovek moze pokladat sedak v Superbe/Is za vyhovujuci, ale bude mat malo miesta nad hlavou. A naopak.

180 cm vysoka modelka bude mat zrejme dlhsie nohy ako 180 cm vysoky chlapik.

A znovu, nejde o vysku cloveka, ale o to, ze povedzme 45 cm je v IS malo, v Superbe akurat.

Inymi slovami, autor testu oznacil kilo zeleza za tazsie ako kilo peria.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:43
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Jo tak, uz rozumiem. To je otazka. Na jednu stranu tym MB dokazuje, ze je schopne v technologiach drzat krok a zaroven vie umlcat euro uradnikov, pre ktorych je nizka emisia to najdolezitejsie a usetrene emisie vrazi do AMG modelov :-) Ak sa bavime o typickom zakaznikovi v Europe, ten urcite vezme diesel. Bez debaty. Na druhu stranu mi to ale prijde divne, pretoze som cez leto siel za jednym S350 CDI a bohuzial som ho musel zaradit do kategorie "kachle", pretoze som presne vedel, kedy na to sliapol :-(

No 600h je ale tiez nachylne na styl jazdy. V tomto su si vsetky hybridy rovne. Pri rozumnej jazde sa da jazdit "za par", ale poznam cloveka, co ma priemerku na 600h az 18L! :-) Az tak cierne by som to ISko nevidel. O hybridy je fakt dost zaujem, niekde by som aj vyhrabal cisla potvrdzujuce vyssie predaje, ktorymi sa Toyota/Lexus chvali. Ak by som si teraz vyberal ISko, dost by som vahal. Ale asi by opat vyhral cisto benzin. Z uplne hlupeho dovodu a tym je V6. Pri GS/LS zase opacne - jednoznacne HSD.
20. 9. 2013 13:43
Re: Ten vnitřek
opravdu? co ty šílené výduchy nebo LCD, kterému stíní hrana odkládacího prostoru nebo jiná barva výduchů, přístrojové desky a do toho ještě dřevo...
Avatar - WinDiesel
20. 9. 2013 13:38
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Teď sis dal vlastní gól. IS má pouhopouhé 2 hnací jednotky na výběr. Hybrid, o který vlastně nikdo moc nestojí, a který se podle řady recenzí vůbec nepovedl, a dobrý šestiválec, který ve všech ohledech hybrid překonává a i má velmi dobrou spotřebu.
Mercedesy, Éčko je asi nejblíž, Céčko zatím hybrid nemá a ani ho nepotřebuje, mají obvykle 6 až 10 motorizací. Tady má Lexus skutečný problém. Zatímco Mercedes hybridy (dieselové i benzínové!!!) nabízí jako alternativu, Lexus Ti moc na výběr nedává.
Avatar - donPedro
20. 9. 2013 13:34
Re: Tak upřímně ...
Ano, souhlasím, textík byl psán evropským úhlem pohedu. Bo tak je to spravne, kazeň je to hlavni. A je třeba myslet politicky. V diskusi japonské by tomu bylo samosebou naopak ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:33
Re: 200
Vono to je bohužel často o pocitu, automobilky to totiž úmyslně tajej, nebo alespoň nezdůrazňujou. Narozdíl od Lexusu. Mimochodem tuplovaně gratuluju k volbě :yes: :-)
A co se týče recenzí, těžko se rozhodnout jestli je to tak hluboká neznalost nebo úmysl. Dle toho že autor textu nereagoval na tu délku sedáku ani na že vůbec nezmínil základní filozofii konstrukce 300h, teda vůbec smysl takovýho vozu a spíš jen trochu křečovitě hledal mínusy to nahrává skoro tomu b)
No nic hlavně že tu Lexusy jdou koupit a je velká škoda že tu nenabízí i verzi IS350
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:28
Re: Tak upřímně ...
To tak to možná platí pro naší zemičku. Si představ že na jinym kontinentě to může bejt úplně jinak >:-[]
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:28
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Zase na druhu stranu, Janda sa konecne dockal svojho vysneneho BMW M3 a jazdit s hybridom ako s M3 je trochu divne. Uz len z principu.
Avatar - donPedro
20. 9. 2013 13:26
Tak upřímně ...
... Lexus, čili ani zde tento testovaný kósek, nikdá nebyl přímý konkurent D3, anóbrž doplněk, alternativa či nějak tak podobně. A takto je tedy potřeba naň nahlížeti, tedy jak automobil tak i test. Interiér snad jakési retro z let 70tých, což v jistých kruzích může frčet, exteriér pak sázka na onu alternativu, v mezích normy dané kategorie. Nesporným dalším alternativním plusem, v jistých kruzích, jest pak ona hybrdní pohonná jednotka. Tož suma sumárum, kdo si nevybere u D3 a Jag není jeho gusto, tak pak Lexus, proč by ne. Tož tak.
20. 9. 2013 13:23
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Nemyslím to ve vztahu k Lexusu, ale čistě v rodině MB, kde více z důvodu matketingu než z důvodu tlaku zákazníků "je nutno" mít "zelenou" variantu, která ale stejně reálné zákazníky dané značky a segmentu neoslovuje.
Já osobně jsem byl z jízdy v 600h nadšen. Od té doby říkám ocelová pěst v sametové rukavici. A z testů a osobní zkušenosti říkám, že hybrid má největší smysl s dostatečně velkým (výkonným) motorem, kde ve městě dokáže srazit jinak vysokou spotřebu velkých motorů a na dálnici při jízdě "bez hybridu" jede velký motor na zlomek výkonu za relativně rozumné spotřeby. Zde, v kontextu třídy, kde se IS pohybuje, vzhledem k evropské konkurenci a zvyklostem trhu je při současné nabídce auto odsouzeno k prodejnímu neúspěchu (aniž bych rozporoval reálné kvality).
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:21
Re: 200
S tou prvou vetou suhlasim. Aj ked mam pocit, ze Audi ma trvaly pohon. Ale mozem sa mylit. K tej druhej vete, len - mam 2 Lexusy a nedam na ne dopustit. Viem velmi dobre preco ich mam a tym, co Lexus vlastnia, je to tiez jasne :-) Mojou snahou je vysvetlit konanie Lexusu, bez potreby sa on bit za kazdu cenu. O to viac, ked vidim, ake recenzie na ne vychadzaju v tychto koncinach :-(
20. 9. 2013 13:18
Zaujem o test Lexusu IS?
Dva najnovsie clanky:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:18
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Jó míň bejvá docela často víc >:-[]
20. 9. 2013 13:17
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Ten generator je v tom videu vypnuty. Jinak ja nemel na mysli ani tak zvuk, ale spis ty zoufale (ne)reakce pohonneho ustroji, kolosalni nedotacivost atd.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:15
Re: Komicke onanovadlo
Nevim jestli je zrovna Australie blizsie ale :yes: ;-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:13
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Ako sa to vezme. Na IS 250 mam priemerne 11L spotrebu. Na druhom, LS600h mam vdaka HSD o 0,5L vyssiu spotrebu. Takze trochu zelene tam je. Ale len za predpokladu, ze je aj v hlave trochu sedej kory :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:10
Re: 200
Jo to omezení je (aspoň podle mě) hlavně kvůli tomu že pohon všech kol je u GS350 trvalej i ve vysokejch rychlostech zatimco u vostatních aut ne. No a chytráci se tomu vysmívaj místo aby to spíš ocenili >:D
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 13:02
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Ano, testů za jednotku času přibylo, kvalita klesla.
20. 9. 2013 13:01
Re: Kolik měříš Aleši?
90 přes hrudník může mít i krásná štíhlá holka i nějaká stokilová mašina. Jednou radost, jednou k pláči.
Psal jsem to už několikrát - k čemu je správně dlouhej sedák, když má blbej sklon nebo profil? Tím neříkám, že je to případ ISa...
20. 9. 2013 12:59
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
"Taky" zelená image, která se v reálu (prodejích) nekoná.
20. 9. 2013 12:58
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Neboj, vím, kde se porozhlédnout ;-) Ale není to auto.cz. Podívej se na současný test třeba A45AMG, což je auto, které emoce vzbuzuje a co se (ne)dočteš o jízdě [odkaz] a na test [odkaz] kde se toho dozvíš podstatně více (až na tu minelu s Legendem).
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:55
Re: Komicke onanovadlo
Tu je nieco novsie a Europanovi blizsie :-) [odkaz]
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:53
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
To je dobra otazka. Preco bude novy Mercedes S ponukany aj ako hybrid? Ked ho nepotrebuje?
IS 300h je sestvalec? Odkedy? :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:48
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Ked si zapnes generator zvuku a prilepis k repraku mikrofon, tak ten tragicky prejav je normalny.
Generator zvuku je kolosalna volovina. Ani v novej M5 to nikto neospevuje. Ale u M5 sa o tom taktne mlci :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:46
Re: 200
Mam to od zastupcu Lexusu CR. Bavil som sa s nim presne o tejto teme asi mesiac dozadu. Nemam potrebu si vymyslat.
Pisal som vetu "Model GS350 AWD je auto stavane ako US model so zretelom na spolahlivost." a to, ze Infiniti a D3 to obmedzene nemaju, je ich politika. Tu narazku na sportovnu jazdu som nepochopil. Podla Teba sportovna jazda = jazda na hranici obmedzovaca? Ked myslis :-)

Asi sme sa nepochopili. Ja som narazal na pohon AWD. MInimalne to maju spolocne, ze AWD pohon je staly. Mam pocit, ze napriklad taky xDrive nie je.
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 12:45
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Jízdní dojmy jsou popsané tady a navíc porovnané s 250.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:40
Re: Komicke onanovadlo
Passat CC si s IS 350 238 kW nevytře ani v tvejch bláznivejch představách [odkaz] >:-[]
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:40
Re: 200
Ja som to bral vseobecne. No mas pravdu, dakujem za upresnenie.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:38
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Pro takový jako ty je sofistikovanejch aut jako Lexus škoda. Hupni do škody TDi a buď šťastnej (ve svym nevědomí >:-[]
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:38
Re: 200
Mal som tu moznost. A mam denne ;)

EDIT:
Az teraz som si uvedomil, co som uviedol v profile :) LS 2013 nie je nova generacia. Osobne ho povazujem za radikalny face lift :) Ja sa tesim na tu ozaj novu generaciu. Dost pravdepodobne uz na vodik.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:37
Re: Smích a pláč
Pěkný žejo? To je takovej náskok díky designu >:-[]
20. 9. 2013 12:36
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Proc by mela mit evropska konkurence hybrid, kdyz ma mnohem lepe fungujici dieselove sestivalce, ktere maji za beznych podminek lepsi spotrebu, lepsi dynamiku a nemusi mit kvuli tomu kufr jako Fiat 500vka? Realne na dynamiku tohohle auta staci nemecke konkurenci socialni ctyrvalec, protoze jejich sestivalce jsou na soupereni s timhle zbytecny overkill.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:36
Re: 200
Hele a víš ty vůbec co to znamená pofidérní? >:-[]
A víš že GS 350 AWD což je ten model u kterýho má tu a tam někdo problém s jeho maximálkou neni vůbec hybrid? >:D
Vsadil bych se že kdyby bylo všechno zakrytovaný tak rozdíl při jízdě mezi Audi a Lexusem nejspíš vůbec nepoznáš. Napovim ti, Lexus byl ten kde bylo větší ticho >:-[]
20. 9. 2013 12:34
Komicke onanovadlo
Tenhle novy model je jeste komictejsi nez ten predchozi model a prodeje budou evidentne velmi podobne. Takze tu mame jeste agresivneji vyhlizejici sportovni sedan za pytel penez s dynamikou horsi nez maji bezne zcela nesportovni motorace dodavane do sluzebnich Octavii co stoji polovicku a lide jim jeste vycitaji predrazenost. Blbej nepremiovej Passat CC v maximalni motoraci si s timhle vytre vyfuk a ani se nezadycha.
Takze pro metrosexualy co chteji pojizdet po Praze v kolonach co mozna nejlevneji a zaroven vypadat drsne idealni vozidlo, pro zbytek sveta usmevne auticko co nejede, ale tvari se pritom hrozne drsne. :-!
A hlavne prosim neargumentovat amerikou. Tam jsem normalne jezdil s Infiniti G37, ktera ma proti tomuhle dynamiku uplne z jineho sveta (0-100 pod sest vterin a maximalku 250 jako kazde dospele auto).
20. 9. 2013 12:30
Re: 200
Ano a proto Infiniti G37, coz je primy konkurent tohohle auta a ktere se prodava takrka vyhradne na americkem trhu jezdi bez problemu 250km/hod. Takze ted jeste tu o cervene Karkulce. Problem Lexusu je, ze ten jejich pofiderni hybridni pohon by se rozsypal kdyby s nim nekdo jezdi nedejboze sportovne, tak tam daji omezovac.
Lexus srovnatelny s Audi neni, protoze Audi dela opravdove sportovni sedany, ktere nemaji dynamiku rodinneho auta v nizsi stredni tride jako tyhle "sportovni" Lexusy.
20. 9. 2013 12:26
Smích a pláč
Abych řekl pravdu, ani jsem to nečetl.
Snad se nepletu, zřejmě to bude vynikající auto, nicméně tohle okecat nejde

[odkaz]
[odkaz]

8-s

chtělo by to facelift a bude to komplet [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:22
Re: 200
P.S. Počkej až jednou budeš šéfem :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:20
Re: Kolik měříš Aleši?
Jo to kilo peří a kilo železa je dobrý :yes: >:-[]
20. 9. 2013 12:14
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Nemyslím. Jde jen o to, jestli v tomto konkrétním případě je testér schopen vystihnout to, co v tom autě může vidět někdo jiný. Ano, hodnocení X vs. Y jsou někdy trochu prapodivná. Za poslední dobu (cca. rok, rok a půl) mám pocit, že kvalita testů jde dolu. Více suchých čísel a jak kdyby přepsaných marketingových letáků než vlastních dojmů. Jízdní dojmy ? No, nevim, jestli se smát, nebo brečet. Neber tedy prosím mou původní reakci jako obhajobu testu a testéra. Spíše napadám dle mne nesmyslnou argumentaci někoho, kdo v tomto směru žádnou "objektivitu" také neukázal. ;-)
20. 9. 2013 12:04
Re: 200
Moja posledná reakcia dnešného dňa (určite sa však príležitostne stretneme pod inou diskusiou na tému lexus - nakoľko som jej veľký vyznávač a je mi jedno pracovne zverené )

Určite sa zhodneme, že hlavným rozhodovacím prvkom je kvalita, precíznosť, spracovanie, motor a odlišnosť :-) a práve Tá odlišnosť ma na tom všetkom berie najviac :-)

S prianím pekného dňa a víkendu sa lúčim

P.S v tej robote treba aj makať >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:03
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Funkčně super hybrid je 450h. Dá se s nim jezdit i hodně ekonomicky a na okruhu přitom umí bejt rychlej až nepochopitelně. 300h je zaměřenej jen na nízkou spotřebu a celkově minimální provozní náklady
20. 9. 2013 12:01
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Funkčně nejschopnější hybrid, který se projevuje takto tragicky [odkaz] ? Tak to děkuji pěkně. :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:00
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Zní to rozumě ale myslim že v tomhle případě si vedle jak ta jedle >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:59
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
No voni sou sympatie hlavně k jedný značce a žádný jiný a to neni škoda ale průser >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:57
Re: 200
Pozor GS 350 AWD se v Evropě prodává ale jen v pár státech! Zjednodušeně v západní Evropě ne ;-)
20. 9. 2013 11:53
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
A ty auta testuješ a porovnáváš ? Ono totiž to je vždy o dojmech toho kterého recenzenta. Pak je dobré udělat si s autem vlastní test a porovnat si s kým se mé osobní DOJMY nejvíce shodují a ty testy mohu následně brát PRO MNE jako objektivní. Absolutní univerzální pravdu u aut nenalezneš.
Opět se dostáváme ke klasice zdejší diskuze a to neschopnosti dostat se nad vlastní rozhledový obzor. Nepochopení zmínky o klasických konkurentech to jen podtrhuje.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:48
Re: 200
Třeba já >:-[]
Nejde o zákazníka značky jako takový, jde o zákazníky těhle konkrétních modelů který sou svym pojetim docela hodně jiný. Zákazník co chce vysokovýkonnou benzínovou 4kolku je prostě jinej než vyznavač hybridní technologie. Možná to mate protože ty auta maj stejnej motor a rozdíl se někomu může zdát jen v tom pohonu zadek vs AWD což u některejch značek skoro neni poznat, ale u GS sou v reálu málem dvě různý auta
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:45
Re: 200
No problem, já se hned tak neurazim a jinak už sme si to vysvětlili ne? :-)
Jen kvůli atakovaní vysokejch rychlostí? Třiapůllitr nebo jakejkoli výkonej motor přece nemáš zdaleka jen kvůli maximálce.Rychle se smí jezdit v jedinym státě na světě a i tam je to dneska už docela problém. Je tam proti dřívějšku šíleně omezení v zónách kolem měst a tak drasticky se zhoršil provoz že pořádně se rozjet se prostě nedá. Nemám až tak přehled a nechce se mi to hledat ale přes 200 dneska umí jet kdejaká 1.6 a nejspíš i nějaký eště menší motůrky. Silnej motor máš pro všechno vostatní. Rozjezd a pružnost a taky za jak dlouho se třeba na těch 200 km/h dostaneš. To využíváš přece dnes a denně, zatimco tu maximálku jen zřídka dneska dokonce spíš jen výjímečně
20. 9. 2013 11:38
Re: 200
Len tak zo srandy, nevoláte sa náhodou krstným menom František ? >:D :-! lebo tie indície mi niekoho pripomínajú
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 11:37
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
nemam slov

dal by som ti 10 palcov hore ale je mozem dat len jeden ;-)

test redakcii velmi nevysiel, aj to sa stava... zvlast ked sympatie k danej znacke nie su.... skoda co uz
20. 9. 2013 11:36
Re: 200
A aký je podľa Vás profil zákazníka Lexusu ?
20. 9. 2013 11:31
Re: 200
Shame on me priznávam, to som nevedel, tému pozorujem skôr ako laik, pozerám že auto snov je LS, mali ste už možnosť ? 600h je mastodont s krásnym lineárnym záťahom, raz sa mi ušlo tej cti :-)
Avatar - rimow11
20. 9. 2013 11:28
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
po prevezení sa vo viacerých modeloch lexusu sa ti zapáči ešte viac :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 11:27
Re: 200
Ja som nemal dobre skusenosti ani so servisom. Preto, ak som na rodnej hrudi, radsej volim Budapest...
Avatar - N6600
20. 9. 2013 11:23
Re: 200
Ak Ta zaujima skutocny dovod, preco GS350 AWD ma limitaciu na 190km/h, tak Ti ho prezradim.

Model GS350 AWD je auto stavane ako US model so zretelom na spolahlivost. Lexus sa ale rozhodol, ze do EU bude dodavat aj tuto motorizaciu. Auto preslo homologizaciou v stave, ako je vyrabane pre US trh, vratane vsetkych jeho limitacii.

Problemom GS 350 nie je v technike (ta je porovnatelna s Audi). Problem je, ze je priskrtene kvoli US.

Shame on you, ze si si nezistil fakty ;)
20. 9. 2013 11:21
Re: 200
no tak to máte pravdu. Ja mám skôr skúsenosť, že nie sú veľmi zhovorčiví, servis je ale profesionálny, len sa netreba nechať ukecať na zbytočnosti, napr. výmena brzdových doštičiek po 15.000 8-s 8-s ale to skôr vychádza, ako už opomínate z dopytu priemerného zákaznika, ktorý nerozumie a zároveň nemá hlboko do vrecka.

a čo ste skúšali ak sa môžem opýtať ?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:17
Re: Kolik měříš Aleši?
Hammunasakra reagoval na to, ze rovnako dlhy sedak je pri Lexuse podla auto.cz kratky, pri Superbe v poriadku.

Kritizoval selektivnu pracu s faktami a velku davku neobjektivnosti.

To, ze mate dvojmetroveho kolegu nebolo predmetom otazky - jemu by bol sedak kratky aj v Superbe. Poznate to, kilo peria a kilo zeleza...
20. 9. 2013 11:16
Re: 200
To už beriem, to už je košér reakcia ! Len neviem prečo sa hned obúvate do názorov, ved Ja nevravím že Lex je zlý, vravím že sa vyrábal aj starý 350 AWD (nepredával sa v EU) a ten nemal obmedzenie na 190 a tak mnohých sklamalo, vrátane mňa, výsledné technické riešenie. Samozrejme, že pri porovnávaní s D3 dôjde aj na tabulkový boj, ved koho by to nenapadlo, kazdého predsa zaujíma aj napr. udávaná spotreba tak prečo by som nepozrel aj na rýchlosť? Som vodič ktorý rád využíva možnosť rýchlej jazdy a ak na to má môj motor potenciál rád by som ho aj využil ! A ak už nie, tak potom k čomu mi je ten výkon 317 PS a pobjem 3,5 l ? obe sú mi dobré dobrý len na atakovanie vysokých rýchlostí. ? Potom stačilo zladiť 250 s AWD + pridať pár koní a ešte by sme získali nižšiu hmotnosť, nižšie emisie, nižšie poplatky..

Mrzí ma Vaša reakcia, prípadne prepáčte, ak Vás urazila tá moja
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:15
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Drsnej souhrn :yes: >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:14
Re: 200
Predajcovia na Einsteinovej? Ked som tam bol na testovacej jazde (Toyota aj Lexus), tak som ich v oboch pripadoch predajcov pocas jazdy opravoval - nielenze mali pomylene fakty o tom, co predavali, ale ich vedomosti o hybridnom pohone boli zalostne.

Ak tam pride clovek, ktory toho o hybridoch vela nevie, tak predajca ho svojimi recami akurat tak odradi. Hlavna vec ze sa tvaria ako majstri sveta a predstavuju sa aj s akademickym titulom :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:14
Re: 200
To je hodně smutný. Lex GS 350 AWD a 450h sou totiž hodně vo něčem jinym a zaměřený na totálně jinýho zákazníka >:D
Avatar - rimow11
20. 9. 2013 11:11
Re: Kolik měříš Aleši?
hmm tak preto som v holandsku videl toľko elektromobilov a hybridov...dufam že to príde aj na slovensko dpč
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:04
Re: 200
Kolik ti je těžko říct. Po Německu mám ale najžděno tísice km a poslední roky nad 200 zrychlíš leda tak když se probojuješ z chumlu aut a když je konečně před tebou volno a trochu na to šlápneš tak se ručička někdy dostane přes 200 ale to už abys brzdil protože před tebou je další ploužící se skupina aut.
Takže těžko říct kolik a v čem kecáš ale že se dneska už moc přes 200 ani po Německu jezdit nedá je bohužel skutečnost. Ale jestli počítáš ty zrychlování vod chumlu aut k druhýmu, tak tam těch 150 pokusů jet trochu rychlejš může bejt >:D >:-[]
Avatar - rimow11
20. 9. 2013 11:03
lexus
nádhera. škoda že tých lexusov je u nas tak málo.. prave som sa vratil s amsterdamu a za den som ich stretol asi 15.. reklamu maju v rádiach a bilboardy popri WV...
20. 9. 2013 11:03
Re: 200
317 PS a rýchlosť 190 sklamala najviac predajcov v BA na Einsteinovej, posledne čo som tam bol sami potvrdili že o 350 AWD je najväčší záujem - ale ked dôjde na tú nešťastnú stále opomínanú tabuľkovú onaniu každý zvolí 450h

takže niečo asi na tej tabuľkovej onanii kupujúcich bude
:-!
Avatar - Belo13
20. 9. 2013 11:00
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Lexus ale nema variator ako subaru v niektorych modeloch, tato "prevodovka" funguje na inom principe. Blizsie tu [odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 10:56
Dissekcia dojmologie pana redaktora
"Úplně na sto procent tedy kabina není, byť dílenské zpracování je na vysoké úrovni, tlačítka perfektní a materiály bez diskuze vynikající."

Vsetko je skvele ale ine, nez na com som zvyknuty, tym padom je to zle?
____________

"Jsou to možná méně závažné věci, nicméně ..."

Klasicky "yesbutting"... Neustale zdoraznovanie negativ detailov, pozitivami sa zdrzovat nebudeme.
____________

"Podobný výsledek byste nejspíše zaznamenali i s nějakým úsporným turbodieselem"

Podobny a nejspise.... Dojmologia, pan redaktor, cira dojmologia.

____________

" Lexus IS však, přes veškerou snahu, nikdy nemůže být plnohodnotným konkurentem automobilů jako je řada 3 nebo třída C. Bez vyspělého turbodieselového motoru a karoserie kombi to prostě nepůjde..."

Hmmm, nie je nahodou predmetom testu SEDAN a HYBRID??? Je. Aha... A nie je to nahodou tak, ze ani jeden z konkurentov v tomto segmente nie je schopny ponuknut konkirencie schopny hybrid? Je. Takze naco ta poznamka, pan redaktor? Ano, ani Mazda MX-5 nebude nikdy konkurovat Mercedesu G.
____________

"bychom mohli připočíst ještě pocitově trochu nižší světelný výkon"

Mohli + pocitovo + trochu = JUST SHUT UP!!!
____________

"A špatně rozhodně neudělají..."

Ale davam mu len 3.5 hviezdicky...
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:53
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
je lepsie raz vidiet ako 100 krat citat a pocut.... po zhliadnutia videa mam hned na lexus iny nazor ako po precitani tohto testu.....

preto mam radsej videotesty ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 10:53
Re: 200
Ked ti je 317 koni malo, nevies jazdit.... Ty tabulkovy onanista.
20. 9. 2013 10:52
Re: 200
Jó pane kecám >:D áno, áno priznávam sa mám 15 a v živote som nevidel a ani nesedel v aute >:D Hned je vám lepšie, že ? >:D

Kvôli takým ako ste Vy pane, som z auto.cz ešte v 2009 stiahol 4 recenzie na macz - opäť kecám >:D chodím na zrazy a poznajú ma - opäť kecám >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:44
Re: 200
Vzhledem k tomu že tam jezdim docela často tak ti to řeknu z voči do vočí: Kecáš >:-[]
20. 9. 2013 10:43
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
interier je moc povedený :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:40
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
krasne auto.... sice by som siel skor do klasickeho zakladnej 2,5ky [odkaz] ktora je uplne dokonala a nie hybridu ale nic to nemeni na tom ze auto je to extremne podarene a krasne.... ten interier je proste --- ze waw... uz dlho som tak nebol ocerany interierom ziadneho auta
Avatar - Johny.Rico
20. 9. 2013 10:33
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
Super video. A tady jako bych četl uplně něco jiného...
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:33
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
hlavne ten interier je paradny ..... tam s pepom uplne suhlasim.... nepoznam krajsi a dokonalejsi interier v tejto triede ako ma lexus... dokonalost je slabe slovo :yes: , nemecka konkurencia je uplne zadupana
20. 9. 2013 10:25
Re: 200
Ako nikde ? ja žijem a pracujem v Nemecku ! za posledný rok ? hmm tak 150 x ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:19
Re: 200
Hele ty si asi přijdeš si sám sobě vtipnej co? >:D
A přitom vůbec netušíš proč to tak je co? >:-[]
A nejspíš si myslíš že inženýři vod Lexusu právě slezli ze stromů a líp to neuměj >:D
Avatar - Johny.Rico
20. 9. 2013 10:18
Když hybrid, tak jedině Lex!
Co si budem povídat. Jede už v tom dlouho, zabývá se tím nejvíce a hlavně produkuju funkčně nejschopnější hybridy. Tady je to jako s Nokií, jen doufám, že to tak neskončí, neb Lexík ma skvěle našlápnuto!

Pokud ještě udělají něco s tou špatnou převodouvkou /třeba viz. Subaru na Autoforu), tak pak to auto nemá chybu. No, a to nemluvím o LF nebo LS, že, pane Psojiči?

Za mě :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:16
Re: 200
Stejně se 200 nesmí nikde jezdit :-|
Kdy ty si naposled jel přes 200 km/h nebo eště líp kolikrát za poslední rok? >:-[]
20. 9. 2013 10:14
Re: 200
V dnešnom svete sa jednoducho nízka top speed ukecať nedá, snažia sa výhovorkami typu, ved nie každí jazdí nad 150 ale predsa .. auto za 60-75.000 a top speed nižšia ako octávka , no tak páni, get serious !
20. 9. 2013 10:13
Re: Kolik měříš Aleši?
Protože to zatím neměli kde ověřit. ;-)
20. 9. 2013 10:13
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
jojo dobrý video test a s autem nejspíš spokojenost :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:13
Re: Kolik měříš Aleši?
Hele proč mi řikáš neviděla? >:D
No nevim nevim jestli 3.0 TDI jezdí miliony a už vůbec nevim co má společnýho s Lexusem >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:12
Re: Kolik měříš Aleši?
Dík snažim se >:-[]
Ale ty to v hlavě asi nemáš moc v pořádku >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:11
Re: Kolik měříš Aleši?
Je fakt že český díry vobehnaný kouskama asfaltu dávaj autum pěkně zabrat ale to na týhle skutečnosti asi nic nezmění. A svět neni votřesná děravá česká silnice, ten je přece jenom trochu větší. No a tenhle Lexus je nákladově opotřebenim pneu kotoučů brzdovejch destiček atp. prostě postavenej jako nej. A zatim to nikde nezpochybňovali. Zkus inženýrum vod Lexusu trochu důvěřovat >:-[]
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:10
koho by zaujimal videotest presne tohto auta
najde ho tu: [odkaz]

pepa je frajer ;-) jeho testy milujem :yes:
20. 9. 2013 10:10
Re: Kolik měříš Aleši?
Súhlas, skúsenosť so šéfovým GS 450h s ktorým chodím na servisné prehliadky mi dáva tiež za pravdu. A ešte k tomu servisu : Hoc aj nie sú hybridy na Slovensku a Česku dotované ministerstvom ako je tomu napr. v Holandsku, servis už áno - priamo ideologiou z JPN - šírenia hybridov vo svete, takže ak si v Lexe kúpite hybrid, cena servisu vás výjde lacnejšie ako v prípade Avensisu
20. 9. 2013 10:06
Re: 200
Omezovač, no...ona by se jim jinak uvařila rozvodovka nebo co :-)
neregistrovaný "HTPkiller"
20. 9. 2013 10:06
Re: Kolik měříš Aleši?
Jo, ale cenu do toho počítat nesmíš... >:D Si ftipná >:-[]
20. 9. 2013 10:05
Re: Kolik měříš Aleši?
Tak to si povíme, až ta auta natočí 200 tisíc.
Většinou tyhle proklamace o nízkých nákladech a trvanlivosti vezmou za své po pár týdnech na českých asfaltkách...
To auto jsi ještě neviděla, ale už je jasný, že bude jeho provoz stát míň, než provoz 3.0 TDI, kterých jezdí po Evropě miliony.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:58
Re: Kolik měříš Aleši?
Já taky nemluvim vo spotřebě ale vo celkovejch provozních nákladech >:D
A tohle auto teda speciálně tenhle model je postavenej aby je měl nejnižší ze všech aut třídy na světě ;-)
A náklady na provoz má nižší nejen než takový 3.0 TDi, ale celkový náklady na provoz a servis vozu sou nižší než A4 s 2.0 TDi >:-[]
20. 9. 2013 09:56
Re: Kolik měříš Aleši?
Spotřebu si každej mohl přečíst, to nemusí testér hlásit. ;-)
A ono ve finále takové 3.0 TDI nebude žrát o tolik víc...
20. 9. 2013 09:55
200
164kw s max. rýchlosťou 200 hmmmm 8-s

podobne to šialené GS 350 AWD ! 3,5 l dobre .. stále sa mi to nezdá .. tri a pol litrový !!!! šeťvalec Bože môôôôj !! s vykonom 317 ! slovom TRISTOSEDEMNAST koní v roku 2013 že by mal max rýchlosť 190 ?!

jediná Lásko, jediná Lásko ! Shame on You !
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:54
Re: Kolik měříš Aleši?
Tak já myslim že chybí >:-[]
Cena totiž s provozníma nákladama nemá nic společnýho. Stejně jako to že ste v testu měli tu nejdražší verzi. Že má motor nízkou nebo dokonce nejnižší spotřebu v kategorii taky stojí za zmínku. Nebo bys to napsal jen když budeš testovat holátko v základní výbavě a když nejvybavenější variantu tak ne? >:D
20. 9. 2013 09:48
Re: Kolik měříš Aleši?
Při ceně 1,4 milionu Kč? Myslím že nechybí.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:47
Re: Kolik měříš Aleši?
Jo a nechybí v textu zmínka že by to měl bejt celkově nákladově nejúspornější model třídy vůbec?
20. 9. 2013 09:43
Re: Kolik měříš Aleši?
Dobrý den,

jak jste se mohla dočíst, mně osobně nevadí, ale vyšší (198 cm) kolega si stěžoval. Ono to má i souvislost s jeho tvarem, tuhostí...nejde se jen podívat na číslo, to bychom mohli jen vydávat tabulky ;-) Mějte pěkný den.
Avatar - sargis
20. 9. 2013 09:37
Re: tři a půl hvězdy
tak autor asi viac jazdi po dedine ako meste, tam auto neexceluje ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:36
Kolik měříš Aleši?
Já že IS má stejně dlouhej sedák jako třeba Superb ale za krátkej sedák šiješ jen do toho Lexusu >:D >:-[]
20. 9. 2013 09:36
...
Nemůžu si pomoct, ale ten vnitřek mi připomíná obývací pokoje na konci devadesátejch let - lidi už měli peníze na hifi věže, počítače a pěkné televize, ale nábytek byl pořád každý pes jiná ves a kukačky po dědečkovi ještě visely nad gaučem. 8-s
Avatar - kosmonaut
20. 9. 2013 09:30
Ten vnitřek
Zvenku se mi to nelíbí, dokonce ani po čase. To první a druhé IS vypadají dodnes skvěle. Zato ten interiér tady, to je bašta :yes:
20. 9. 2013 09:23
tři a půl hvězdy
docela málo... Auto mi přijde víc než povedené :yes: