Adam... To je to auto, nad kterým jsi tady při uvedení onanoval a vykřikoval jsi,že to je absolutní bomba a budoucí prodejní trhák, kterej všechny ostatní srazí na kolena??? >:D Vidím, že jsi změnil názor... >:D
první dva se moc povedly. Do Cascady jsem se zamiloval a Mokka je i můj šálek kávy. To se už o Adamu říct nedá. To auto mi nějak nezapadá do profilu značky. Byla by škoda, kdyby si to Opel pohnojil špatným modelem. Zvláště modelem od kterého si moc slibují.
Tak jak Toppera nemám moc v lásce (kvůli tomu, že má pro mne nepochopitelnou radost z úspěchu korejských přivandrovalců) tady to trefil přímo na srdíčko...
Ostatně... i zastánci Opelu mohou kopat nožičkama jak chtějí, ale pokud je pravda, že jich prodali 27 000, tak je to docela (bulvár nebulvár) v situaci v jaké opel dlouhodobě je, docela katastrofa, zvlášť když vememe v potaz, že to auto nestálo opel málo peněz (vyvíjeli ho z nuly)...
Mimoto, dobrovolně se hlásím mezi ty, co tvrdili, že to tak bude..., takže... mám z toho i z tohoto důvodu radost...
Mimoto... jestli to auto jede nějak úžasně a nebo ne, není v této třídě kdoví jak zásadní... Můžu tě ujistit, že jízdní vlastnosti F 500 jsou na tu třídu auta dost dobré (pokud tam někdo nehodí 17 palcový kola), takže tohle není parametr, co by o prodeji modelu v této třídě rozhodoval...
A tady rozhoduje styl a image.. a toho má Fiat 500 i 5 let od uvedení na trh 12 x víc než tento Adam... (tím netvrdím, že by byl špatným autem, může být klidně i v některých parametrech lepším autem, ale to je prostě málo).
Ja by som ešte trochu pritvrdil - sakra, aká kríza? Kríza by bola, keby sa stav opäť "normalizoval" a vrátil sa do stavu blízkemu pred začatím tej takzvanej krízy. Všetko je len o meniacom sa trhu a ekonomikách - opláci jednoducho neodhadli dobre situáciu a vrhli na trh nesprávny model za nesprávnu cenu v nesprávnom čase.
s tím "klíčovým modelem" je to obligátní snaha o vyvolání zdání nějaké katastrofy, průšvihu atd. Klasický bulvár.... :*)
Opel dál samozřejmě hodlá žít hlavně z Corsy, Astry, Zafiry, Insignie.... až pak je někde ten eunuch Adam....
Jinak ovšem z prodejních čísel Adámka jsem příjemně zklamán :yes:
Amen. :yes:
Je to také jednoduché: v dobe krízy a všeobecného poklesu predajov sa Opel nemôže čudovať, že jeho trojdverové mini za cenu mainstreamovej nižšej strednej sa nepredáva. Niekto asi žije v bubline a nepúšťajú ho von. >:-[]
o tzv nemecku f500-ku nevysiel .... ono to nie je len tak spravit z nicoho super retro imidzovku ... odniekial treba cerpat dizajn, skusenosti a imidz.... a to opel nemal odkial... za to skutocny F500 ma imidzu skusenosti aj krasy dizajnu na rozdavanie ;-)
nie nie..... ja nepovazujem adam za zle auto... ono sa mi celkom aj paci a je to pekne auto ale v "hre na stylovku" treba aj nieco viac ako len z nicoho nic prist s niecim co nenavazuje na ziadneho predchodcu a bum bac spravime z toho imidzovku a historicky klenot.. to nepojde... adam doplati na to ze ludom miniauto od opla nic nehovori a nema ziadnu tradicu ci uz meno "adam" ako aj vobec ... miniauto od opla.... v tejto triede ma opel zbytocne velke oci.... rovnako cascada .... v podstate astra bez strechy a ono je to cascada... cena o 100 litrov vyssia .. ine meno a hura mame imidzovku.... to nepojde.... opel pohori aj na cascade... o co stavka?
inak adam je fajn auto.. ale v tejto triede nejaky novacik len tak zrazu rozkazovat nikomu nebude
f500 moze byt v klude.... zotrie adama na adama :yes:
Houbeles, krize, může za to "cenový jemnocit" Opelu.
Když je krize, tak mně ani nenapadne snažit se prodávat miniauto za cenu střední třídy, právě naopak - je třeba nabídnout jednoduché, líbivé a LEVNÉ řešení.
Adam je drahej, jako by byl rok 2006/2007 a ne 2013, to je jádro pudla.
"Stylové miniauto Adam mělo být pro Opel klíčovým modelem." >:D
Tak ono to není za ty prachy úplně nejlevnější ani s akčním ceníkem, tak to bude asi hlavní důvod. Abych si koupil takový malý poskakovátko za 320-350 000. No nevím nevím. Kdyby to bylo už v základu o 50 levnější, tak se to prodává asi krapátko jinak. Takhle se o to holt lidi moc neperou.
Tak ta čísla z českého trhu tam byla přidána jen pro představu jak si Adam v tuzemsku vede, na tom bych nic neviděl. Důležitých je těch 27 000 prodaných Adamů celkově, což už je teda hroší a vypovídající. A když člověk takhle veme, tak je na tom Adam v ČR s polovičními prodeji oproti 500 ještě dobře, protože toho se určitě prodalo víc jako dvojnásobek celkových prodejů Adama v Evropě.
na takychto cislach clovek vzdy vidi aky smiesne maly je trh CZ a SK pre vyrobcov automobilov. preto treba brat vsetky rebricky s chladnou hlavou a neprepadat emociam, ze Skoda alebo Hyundai, alebo nebodaj VW pomaly krachuje ak preda o 10% aut menej ako tomu bolo rokdozadu. Samozrejme to plati aj naopak :-)