Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel omezuje výrobu Adama a Corsy

Stylové miniauto Adam mělo být pro Opel klíčovým modelem. Jeho prodeje ale zatím nejsou nijak závratné.
Zpět na článek
4. 10. 2013 21:28
Re: zda sa mi ze nemecky pokus
Adam... To je to auto, nad kterým jsi tady při uvedení onanoval a vykřikoval jsi,že to je absolutní bomba a budoucí prodejní trhák, kterej všechny ostatní srazí na kolena??? >:D Vidím, že jsi změnil názor... >:D
Avatar - romgator
4. 10. 2013 19:18
Mokka, Cascada a Adam
první dva se moc povedly. Do Cascady jsem se zamiloval a Mokka je i můj šálek kávy. To se už o Adamu říct nedá. To auto mi nějak nezapadá do profilu značky. Byla by škoda, kdyby si to Opel pohnojil špatným modelem. Zvláště modelem od kterého si moc slibují.
Avatar - petrumr
4. 10. 2013 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 10. 2013 16:27
Re: zda sa mi ze nemecky pokus
No...

Tak jak Toppera nemám moc v lásce (kvůli tomu, že má pro mne nepochopitelnou radost z úspěchu korejských přivandrovalců) tady to trefil přímo na srdíčko...

Ostatně... i zastánci Opelu mohou kopat nožičkama jak chtějí, ale pokud je pravda, že jich prodali 27 000, tak je to docela (bulvár nebulvár) v situaci v jaké opel dlouhodobě je, docela katastrofa, zvlášť když vememe v potaz, že to auto nestálo opel málo peněz (vyvíjeli ho z nuly)...

Mimoto, dobrovolně se hlásím mezi ty, co tvrdili, že to tak bude..., takže... mám z toho i z tohoto důvodu radost...

Mimoto... jestli to auto jede nějak úžasně a nebo ne, není v této třídě kdoví jak zásadní... Můžu tě ujistit, že jízdní vlastnosti F 500 jsou na tu třídu auta dost dobré (pokud tam někdo nehodí 17 palcový kola), takže tohle není parametr, co by o prodeji modelu v této třídě rozhodoval...

A tady rozhoduje styl a image.. a toho má Fiat 500 i 5 let od uvedení na trh 12 x víc než tento Adam... (tím netvrdím, že by byl špatným autem, může být klidně i v některých parametrech lepším autem, ale to je prostě málo).
Avatar - 3_diamanty
4. 10. 2013 15:33
Re: zda sa mi ze nemecky pokus
projet? a na co?

pomozem tym nejako k uspechu tohto metrosexualneho auta? 8-s

f 500 moze byt v klude.... :yes: :yes: :yes:
4. 10. 2013 15:26
Re: Prej krize...
Ja by som ešte trochu pritvrdil - sakra, aká kríza? Kríza by bola, keby sa stav opäť "normalizoval" a vrátil sa do stavu blízkemu pred začatím tej takzvanej krízy. Všetko je len o meniacom sa trhu a ekonomikách - opláci jednoducho neodhadli dobre situáciu a vrhli na trh nesprávny model za nesprávnu cenu v nesprávnom čase.
4. 10. 2013 15:19
Re: Prej krize...
s tím "klíčovým modelem" je to obligátní snaha o vyvolání zdání nějaké katastrofy, průšvihu atd. Klasický bulvár.... :*)
Opel dál samozřejmě hodlá žít hlavně z Corsy, Astry, Zafiry, Insignie.... až pak je někde ten eunuch Adam....

Jinak ovšem z prodejních čísel Adámka jsem příjemně zklamán :yes:
Avatar - iudex
4. 10. 2013 15:03
Re: Prej krize...
Amen. :yes:
Je to také jednoduché: v dobe krízy a všeobecného poklesu predajov sa Opel nemôže čudovať, že jeho trojdverové mini za cenu mainstreamovej nižšej strednej sa nepredáva. Niekto asi žije v bubline a nepúšťajú ho von. >:-[]
4. 10. 2013 14:54
Re: zda sa mi ze nemecky pokus
Zase si předvedl, že si úplně mimo, teoretiku. Zkus se s těmi auty projet..Ale to ty ne, ty budeš dělat závěry jen z obrázků.

Navíc, kde pořád každý bere, že to měl být pokus o retro?
Avatar - 3_diamanty
4. 10. 2013 14:49
zda sa mi ze nemecky pokus
o tzv nemecku f500-ku nevysiel .... ono to nie je len tak spravit z nicoho super retro imidzovku ... odniekial treba cerpat dizajn, skusenosti a imidz.... a to opel nemal odkial... za to skutocny F500 ma imidzu skusenosti aj krasy dizajnu na rozdavanie ;-)

nie nie..... ja nepovazujem adam za zle auto... ono sa mi celkom aj paci a je to pekne auto ale v "hre na stylovku" treba aj nieco viac ako len z nicoho nic prist s niecim co nenavazuje na ziadneho predchodcu a bum bac spravime z toho imidzovku a historicky klenot.. to nepojde... adam doplati na to ze ludom miniauto od opla nic nehovori a nema ziadnu tradicu ci uz meno "adam" ako aj vobec ... miniauto od opla.... v tejto triede ma opel zbytocne velke oci.... rovnako cascada .... v podstate astra bez strechy a ono je to cascada... cena o 100 litrov vyssia .. ine meno a hura mame imidzovku.... to nepojde.... opel pohori aj na cascade... o co stavka?

inak adam je fajn auto.. ale v tejto triede nejaky novacik len tak zrazu rozkazovat nikomu nebude

f500 moze byt v klude.... zotrie adama na adama :yes:
4. 10. 2013 14:41
Prej krize...
Houbeles, krize, může za to "cenový jemnocit" Opelu.
Když je krize, tak mně ani nenapadne snažit se prodávat miniauto za cenu střední třídy, právě naopak - je třeba nabídnout jednoduché, líbivé a LEVNÉ řešení.
Adam je drahej, jako by byl rok 2006/2007 a ne 2013, to je jádro pudla.

"Stylové miniauto Adam mělo být pro Opel klíčovým modelem." >:D

Kde je porota zlatého ventilku?
4. 10. 2013 14:33
cena
Tak ono to není za ty prachy úplně nejlevnější ani s akčním ceníkem, tak to bude asi hlavní důvod. Abych si koupil takový malý poskakovátko za 320-350 000. No nevím nevím. Kdyby to bylo už v základu o 50 levnější, tak se to prodává asi krapátko jinak. Takhle se o to holt lidi moc neperou.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 10. 2013 14:12
Re: dolezitost trhu?
Tak ta čísla z českého trhu tam byla přidána jen pro představu jak si Adam v tuzemsku vede, na tom bych nic neviděl. Důležitých je těch 27 000 prodaných Adamů celkově, což už je teda hroší a vypovídající. A když člověk takhle veme, tak je na tom Adam v ČR s polovičními prodeji oproti 500 ještě dobře, protože toho se určitě prodalo víc jako dvojnásobek celkových prodejů Adama v Evropě.
4. 10. 2013 14:02
dolezitost trhu?
na takychto cislach clovek vzdy vidi aky smiesne maly je trh CZ a SK pre vyrobcov automobilov. preto treba brat vsetky rebricky s chladnou hlavou a neprepadat emociam, ze Skoda alebo Hyundai, alebo nebodaj VW pomaly krachuje ak preda o 10% aut menej ako tomu bolo rokdozadu. Samozrejme to plati aj naopak :-)