Hned v další reakci (o 3 minuty později) jsou ty odkazy znovu a funkční.
V r. 69 jsem byl tak malý kluk, ale v roce 86 už jsem měl dva roky řidičák na auto, takže jsem tu AR GTV mohl řídit.
Ty horní odkazy nejdou otevřít. V čem si to jel v Itálii ? Mě někdo vozil v r. 69 v centru Stockholmu v cabriu Mustang. To byl pro malýho kluka teprve zážitek.
ale tak ty tvary už přeci jen nejsou ono, ostřejší hrany a tak. Samozřejmě krásný auta, ale dnešní design se tvoří pomocí technologií, o kterých lidstvo před 30ti lety nemělo ani páru, takže stran dokonalosti a ideálních proporcí ..... nerad bych hodnotil.
no a v tom je ten fór ne. Samej kompozit a carbon, motor jak koťátko a spolu všechno dokupy neskutečný výkony a směšná spotřeba (i když, s tou spotřebou, no ...). Jen, jak říkáš, při hodně velkým kvapíku by to mohlo někam uletět >:D >:D
Tady na těch autech z 70tých a 80tých let jsou z hlediska designu nejúžasnější ty proporce. S tím má dneska většina automobilek (včetně AR) velký problém.
Pokud neslyšíš rozdíl při záběrech z vnějšku a zevnitř kde už mikrofon na kameře spolujezdce přestává stačit, nevadí ti záběr kde se Aleš lehce přeřekne (jako by ten pár se***vý záběr nešel vzít ještě jednou) atp. pak je vše ok.
Nechci aby to vyznělo jako zbytečné hnípání se v detailech, pouze jako dobrá rada do příště.
To ale mluvíš o boxerech s turbem (2,5l), ale i u nich není závadovost nijak závratná. Musíš brát taky v úvahu, že auta, s těmito motory, rozhodně nikdo nešetří. U mě, musím zaklepat na dřevo, šlape bez problémů. Ale co se týče atmosférických boxerů, tak neznám nikoho, kdo by s ním měl někdy problém, větší držák nezám...
V roce 1986 jsem se svezl mezi Riccione a Rimini v tomhle krasavci:
[odkaz]%C3%A9_front_…
[odkaz]%C3%A9_rear_2… />Měl tmavě hnědou metalízu která mu skvěle seděla a která je dnes (shodou okolností) zase v módě. Bohužel to auto nebylo moje. Ale doma jsme měli taky poměrně zajímavého "itala", i když ne tak atraktivního, ale zase na tehdejší dobu u nás to šlo :
[odkaz]
[odkaz]
Houby, snad vím co tam bylo, V6 24ventil, nevím kam na to chodíš. Dvanáctiventil byl u turbo verze, ale to myslím nebyl třílitr /2,0/ ta se sem nikdy nevozila.
Tady máš jednu z s-auta, můžeš zkontrolovat rok výroby.
[odkaz]
Už to vidím... V GTV jsi měl dvanáctiventil, 24V ho nahradilo až v roce 2000 (asi si byli vědomi, že má své mouchy...). Později to samozřejmě převrtali na 3,2 litru a starší modely měly 2,5 litru.
:-)
No - jasně... Tys zrovna určitě slyšel. ;-)
Mně toho Sprinta připomíná tou "jednoduchostí"... ve výbavě je jen to, co člověk potřebuje... a není to dramaticky výkonné auto (jako SZ, RZ, vlastně všechny 75... ale i 8c) ale jeho síla je v jízdních vlastnostech a měrném výkonu = koně na kilo. ;-)
Nechci do toho kecat, ale 3,0 V6 24v z GTV je na chlup stejný jako ten ve AR 164, vše se vyrábělo i ve stejné době, ten pak převrtali na 3,2 a dávali jej do 147 GTA a Brery. Možná se to trochu lišilo odladěním, ale to je tak vše.
Ano, slyšel. V blogu... a v tvé recenzi. Opravdu dojemný příběh... :'-(
Jedna tu je na MACZ taky. [odkaz] O nějakém původním stavu se mluvit nedá, ale koupě to musela být skvělá. Tvrzení, že není na co navazovat... pořád všude čtu, jak nové alfy odkazují na starou giuliettu/spider ze 60. let, tak mě to docela zarazilo. U 4C bych dokonce řekl, že nebýt podobným způsobem vznikajícího 8C a současné giulietty, jmenovalo by se 4C Giulietta. Ale navazovat lze na spoustu modelů: na ty poslední moc ne, ale třeba 75, právě třeba Spider, Giulia a ta spousta podobných modelů okola, třeba Sprint, RZ a SZ...
Momentálně asi co do spolehlivosti platí, že starší alfa = lepší alfa. Kombinace prvního majitele, italské výroby, konce 90. let a tak celkově je dost mizerná. Ten třílitr není úplně stejný jako u těch dvou odkazovaných alfinek - spíš má blíž ke GTA - dostala totiž 24 ventilů místo 12ti (v případě 164 i výkon vyšší než 132 kW - samozřejmě krom starších QV a ?verzí bez katalyzátoru?). 164 V6 24V už bylo docela přemotorované a motor to hůř snášel, hlavně rozvody a uložení kliky, co teprve takové GTA...
Aha, slovíčkařím. 75, Zagato a starší mají litinový dvanáctiventil (odkaz na RZ), velká část 155 a 164 hliníkový dvanáctiventil (odkaz na 164), jinak hliníkový 24V.
Jak se píše někde nahoře...
A slyšeli jste někdy o Alfě Sprint?
Jasně - byla to předokolka... a měla jen asi 120 koní... ale taky jen 900kg a kotouče na všech kolech - v sedmdesátých letech!
Měl jsem jednoho Sprinta z druhé generace... let ranně osmdesátých a můžu vás ujistit, že jel jako z praku. Měl přesně ty vlastnosti, které člověk čeká u Lotusu.
Ostatně Elise měl taky 120 koní... na tak lehký auto to úplně stačí.
Sprint byl předokolka a 2+2... ale Autodelta z něho dělala dvoumístnou verzi s motorem 2,5V6 uprostřed a pohonem dozadu... jak říkám - myslím, že Alfa rozhodně má na co navazovat!
Líbí se mi to... i když už dávám přednost pohodlným autům se dřevem a dobrým přehrávačem... já si počkám na Giuliu.
[odkaz]
Jak jednoduché je se zamilovat ;-) Designově a očividně i technicky velmi dobrá, takřka dokonalá děvčice!
Jen možná zámek na dveřích mě malinko při té smyslnosti vadí. [odkaz] něco podobnýho má felicie ;-\ [odkaz]
Evo to už je ale trochu jiná liga, v základu to auto má o 50 hp víc a je to 4x4. Navíc, já nemám na mysli nějaké "drcení" na okruhu, ale normální, denní ježdění, jinak Tvá Alfice pěkná, na ten výkon by se hodila 4 kolka, ne? Jinak, na benzinové boxery jsem nějakou kritiku neslyšel, diesely 1. gen. se moc nepovedly, ale to už je pryč.
Jasně, ale sportovně uznám, že jízdní vlastnosti 4C budou trochu někde jinde, karbonový monokok, dvojité lichoběžníky vpředu.. Pokud jde o BRZ, ano, líbí se mi víc než GT - 86, ale zase na ni déle čekáš a je dražší. Podle mně je to takhle, GT - 86 může plnit pozici day to day caru a ani Ti neudělá vír v peněžence, 4C bude jízdně jiná liga, ale už je na mně až moc puristická a pořád víc věřím boxeru od Subaru, než alfáckému TBi, byť projevem a výkonově to zajímavý motor je, to dokázal už ve 159.
Boxster, Cayman beru jako jednu řadu, ale máš pravdu. AR opravdu nemá co nabídnout...ten kdo utratí za ultimativní kupé 1,5mio chce ještě sedan a jediný co koncern zachraňuje je existence Ghibli, jinak pusto a prázdno...
Fanoušek nemusí totiž nutně znamenat fanatik. Měl sem sportovního fiata osm let v době kdy mezi mainstreamem neměl moc konkurence a nedal a stále nedám na něj dopustit, bylo to fantastický auto, ale dnes je na tom fiat a alfa tak jak na tom je a začít ofenzivu ve třídě kde kraluje více než nadprůměrný Cayman je minimálně hodně odvážn, zvlášt při téhle ceně.
No, když odhlédnu od digitální přístrojovky, která se překousnout dá, tak nemožnost odložit si ruku alespoň na chvíli na nějakou loketní opěrku, je poněkud horší ;-). Pokud bych si měl vybrat trochu purističtější zadohrab, se kterým bych klidně vyrazil třeba do Španělska, byla by to asi GT - 86, ale to už jsem docela odbočil, ta auta spojuje tak max. hnaná náprava
Myslím, že jsi měl na mysli Cayman, ale to je jedno. Samozřejmě, má své kvality, třeba ta použitelnost je jedním z jeho trumfů, ale tohle zákazníci 4C chtít nebudou. Oni nechtějí (alespoň podle mně) německý efektivní skalpel, oni chtějí něco, co se v jistých ohledech bude chovat trochu jinak a tím 4C je. Co je daleko horší, je fakt, že zákazníkovi, který by rád jezdil i "civilní" Alfou nemá značka moc co nabídnout.
Je to opravdu jen hračka a záleží na tom, nakolik si chtějí potenciální klienti jen hrát. V zásadě to samý jako puristický Lotusy, který vyjma GB reálně nevidíš.
Naproti tomu máš Boxster za podobnou cenu, se kterým můžeš denodenně drandit a o víkendu se pobavit. Jasně, že je to v zásadě trochu jiný auto, ale jde právě o to, zda o podobnou jinakost někdo stojí. Tady nejsme v běžný kategorii, kde postavit italskýho Golfa nikdy nikomu úspěch nepřineslo. Ale postavit italskýho Boxstera už nemusí bejt tak zlej nápad.
Docela by mě zajímalo, jestli si to na sebe vydělá při avizovaných cenách a očekávaných prodejích. Na jedné straně je tu karbonový monokok, na druhé straně je tu relativně obyčejná technika v podobě motoru a převodovky a prakticky nulová výbava, takže to nakonec prodělečné být nemusí.
Nekompromisnost podle mně přes míru není. Alfa avizovala, že nehodlá stavět nějaké luxusní GT, od toho má v koncernu Maserati. Tohle rozhodně není auto pro ty, kteří jej chtějí užívat každý den, ti ať si koupí třeba HH. Btw., když jsem si přečetl, že auto nemá posilovač, "spadl" jsem ze židle, ale ono to nakonec ničemu nevadí, elektrický by dojem kazil, mechanický tam dát asi nechtěli, tak co.Kvalita plastů je šílená, digitální přístrojovka taky není můj šálek kávy, ale co, tohle auto je prostě vynikající, a to říkám jako člověk, který drtivou většinu aut z Apeninského poloostrova zrovna nemiluje. Well done, Alfa!
To bude trošku ten problém, koncern fiat není toyota, spíš by měl šetřit a vyvíjet základní modely, a přestože je to suprovka pro řidiče, tak pro koncern to může být další hřebíček do rakve, protože si troufám tvrdit, že tohle auto na sebe nevydělá.
Bezesporu zajímavý auto, bude asi hodně těžký se k němu dostat, pokud zastoupení v ČR bude fungovat stejně impotentně jako dosud. Pakliže se 4c dostane do rukou širšímu spektru řidičů (záměrně nepíšu kupců), může sloužit jako slušnej imagemaker.
Jestli jsem správně Aleše pochopil, jedná se o nekompromisní hračku, která se nedá použít každej den, ale dokáže zpestřit chvíle s chutí si zadovádět a takovejch je dnes relativně málo. Otázkou je, jestli ta nekompromisnost není už přes míru...
Musím uznat, že v dneší zhýčkané době, kdy je požadován mix Ultimy GTR a Phantomu je to od Alfy hodně odvážný krok. Bohužel (já fakt nechci být skeptik) by to chtělo rychle po uvedení 4C další bombu, ale tentokrát pro širší klientelu. 4C vyvolá haló, které ale nebude trvat věčně.
dal jsem si tu práci a přečetl si to co píšeš výše ještě jednou a myslím že to chápu. Podstatné je to, že nejsme ve při.... ;-):yes:
tedy vlastně podstatné je to, že Alfa nám tady pod Sergiem servíruje nejlepší vůz fiatovské éry.... :yes::yes::yes:
Pokud umíš počítat, tak to nebylo bazarové auto. Byla to jedna z prvních v čr r. 98, 2001 šla pryč. Ale dodnes vzpomínám na tu řadu trubek nerezového sání. :yes:
Ale vždyť je nesrovnávám. Jen říkám, že z mého pohledu nevidím nejmenší důvod vytýkat 4C okruhové budíky a chtít kulatou klasiku, protože je 4C tak jiná a moderní což právě nejvíce vynikne v porovnání s posledním sportovním kupé dvoudveřem (8C pomíjím) a tím byla Brera.
Sakra Murphy poposedni si, zrovna u tebe jsem čekal, že tu myšlenku pochopíš. ;-)
Bavit se s tebou fakt nemá cenu, to je jako mluvit s kolovrátkem, pravděpodobně tím mindrákem trpíš ty, nebo to tak alespoň vypadá. A když už jsme u toho, tak GTI kritizuje Alfu hlavně proto, že není pod křídly VW... Nevím, jak jsi přišel na to, že se "strašně těším, že se s GTI pohádám" - to jsou jen tvé výmysly. A jak jsi přišel na to, že moje komunikace zde s GTI je z mé strany "bez argumentů" a že mu "vypíšu, že je zapšklej moula" to už vůbec nechápu. Uveď nějaký konkrétní příklad, kdy se tak stalo! Vždy jsem se s ním bavil slušně a na úrovni! A už vůbec nechápu, jak jsi přišel na to, že auto.cz nečtu - čtu ho totiž každý den. Každopádně se tady GTI (zatím) neukázal, ale třeba to ještě napraví. Jen sem byl zvědavý, jestli tento zarytý italobijec bude schopen Alfu alespoň v případě 4C pochválit, toť vše.
P.S. Samozřejmě, že 4C AR nevytrhne, to všichni víme, ale je to milý příslib do budoucna!
tak jak Breru považuju za naprosto nepovedené auto, tak jakékoliv srovnání se 4C je mimo - Brera je úplně jiný typ auta, s jinýma ambicema a jinou cílovou skupinou.... Se 4C má společné jen logo a počet dveří....
Takže srovnání prostě nedává smysl a vůči Breře není fér....
(to bys rovnou mohl napsat, že Brera je lepší protože po 800km dlouhé cestě jsi míň rozhrkaný a že má 4C malý dojezd.... ;-) )
...je vidět jak je auto krásně široce zakleklé a nepustí... je vidět, jak design lahodí oku prakticky z každého úhlu... ...je vidět, že interiér nepůsobí už tak luxusně jako na tmavých fotkách, ale zároveň oblast pedálů je kulervoucí...
...a bohužel je slyšet, jak převodovka neumí zaštěkat krásný řízný meziplyn, ale produkuje jakési EUROpíky znějící, jako když blondýna podřazuje s manuálem... 8-s
Vždyť říkám - mindrák jako Brno.
Možná, že kdybys četl, tak bys věděl, že právě GTI patří k těm, kterým současný stav Alfy není ani trochu lhostejný a kteří kritizují jen proto, že není za co chválit.
Nicméně vysvětlovat to někomu, kdo se prostě jen strašně těší až se s GTIm pohádá a bez argumentů mu vypíše, jakej je zapšklej moula, je zbytečné.
Nečteš - nevíš.
4C je určitě na palec, ale osobně pochybuju, že tohle auto vytrhne celou automobilku ze srabu, ve kterém se nachází.
Asi jsem se zbláznil, ale naopak jsem z tohoto nadšen. Jak Alfu, resp. Sergia kritizuji za to, co s Alfou (ne)provádí, nebo možná provádí, ale není to vidět, tak zde opravdu tleskám. 4C beru jako rozkopnutí dveří do baru, kdy se snaží oprostit od minulosti, resp. posunout. Poslední sportovní model Alfy, rozuměj dvoudveřové kupé, tedy Brera a toto jsou jak den a noc. Když to přeženu, tak tlustá berta vs. atletka v top formě. A k tomu mi sedí i ty "okruhově závodní budíky". Proč, při použití technologií, které dostanou váhu pod tunu, auto přibližují k okruhům "zatěžovat" kokpit sentimentálním odkazem na minulost. Navíc, když v tomto případě Alfa prakticky na nic nenavazuje.
Mindrák máš možná ty, ale já určitě ne. Jde mi jen o to, že kdykoliv se tady objevila nějaká italská novinka (tedy snad kromě Ferrari), tak ji GTI vehementně pomlouval, hanil a zesměšňoval - např. Giulietta, Fiat 500 atd. Proto je velmi zajímavé, že se tato situace tentokrát neopakuje a GTI dělá mrtvého brouka. Pravděpodobně by zde totiž u 4C s podobnou rétorikou neuspěl a pochválit AR je pro něj nepředstavitelné... :-!:no::no::no: Přitom nedávno se mi tady kasal, jak (tedy když by k tomu byl důvod, že) nemá problém se k AR vyjádřit i pozitivně. Ale zatím kde nic, tu nic...
hele mě se ta přístrojovka vlastně taky nelíbí,ale na druhou stranu hezky ladí s tím brutálním vzezřením celého auta. I s těmi škaredými světly....
To auto je díky těmhle podivnostem takové zvláštní a výstřední a to se mi čím dál víc líbí. Myslíš si že opravdu by všechny Alfy měly být tak ladné a uhlazené jako třeba Brera atd.? Nebylo už toho retra a té spousty analogových budíků dost? Já si v případě 4C snad i myslím že ano a že je potřeba občas taky trošku rozbouřit stojaté vody a udělat něco jinak, než se čeká....
no - a třeba to byla škoda... začínat bazarovým GTVéčkem!
Mně už vozil snad i sám čert.. a stejně se k Alfám vracím...
Když to koupíš nový a věnuješ tomu servis, jak máš.. tak nemáš problém.
Vyjímkou byly Twin Sparky po převzetí Fiatem, co vlastně byly jen přestrojené dvoulitry Fiata.. tam to prostě fungovat nemohlo. Ten motor nestačil mazat ani jako Fiat, a po přidání twin sparku už vůbec ne...
Zkazilo to jméno. Ale pořád to bylo lepší, než TSI od apoštolů!! ;-)
Uvítal bych zlepšení co se kvalit videa týče. Hlavně záběry z ruky působí trochu rušivě a zvuk je vyloženě špatný. Nevím jaké možnosti redakce má, ale jedna zrcadlovka a nějaký rig + něco na záznam zvuku a lepší mikrfon by byl fajn, zvláště když se vám dostane do rukou takto zajimavé auto.
Inspirace - [odkaz]
sice to má děsně malej kufr (kam se hrabe na firemní Oktávky, stejně mi na cestu do práce stačí sváča, řidičák a firemní čipová karta ) a v zrcátkách je asi prd vidět (kdo by do nich koukal, když sem takhle rychlej !!).... no prostě dokonalost sama... :-)
4C je jasným důkazem pro všechny pochybovače, že potenciál vývoje AR je stále fantastický. Teď už jen, aby dostal prostor také k vývoji nových velkosériových modelů! ;-):yes:
Ten boční pohled na Zagato je tristní... jak se mi kupé v červené jakž takž líbí, tak kabrio v černé a na černých kolech vypadá totálně zbastleně.
Alfa není s 4C připravena drtit bavoráky... mnichovští mohou trošku zpytovat svědomí, ale BMW dnes jaksi žádné sportovní auto nenabízí. Ale nevadí, sportovní esprit je u běžných modelů v dostatečné míře a BMW prospívá a prosperuje...
Čím víc čtu, tím mám větší pocit, že tu ledvinu fakt obětuju a vyměním Míťu za "kvatročí" :yes::yes::yes: už hrozně nutně potřebuju vidět jí naživo, jako malý dítě >:D
4C je v dnešní době hotové automobilové zjevení, o tom žádná! Přesto, pokud bych měl být spokojen na 100 %, tak bych si na něm přál provést ještě 3 úpravy: 1) montáž manuální šestistupňové převodovký, 2)montáž normálně vypadajících světlometů, 3) montáž klasicky pojatého přístrojového štítu (velký ručičkový otáčkoměr a rychloměr+řada menších "budíků"). Pak teprve by na tom autě pro mě bylo vše na 100 %. Ale myslím si, že nějaký šikovný renomovaný tuner by tyto úpravy zvládl udělat ;-):yes:
Ale já přece netvrdím, že 4C Alfu vytrhne. Každopádně ale navzdory mnoha katastrofickým scénářům řady antiitalofilů se začíná prodávat (s více méně slibovanými parametry) a je to bezesporu největší automobilová bomba roku. A asi proto zde není po GTI ani vidu, ani sluchu :-)
No už to bude 12 let, co jsem měl první a poslední alfu - GTV, 3.0 V6, stejný motor, jako u těch 164. Tohle auto a vůbec celou automobilku tehdy provázel jeden nepsaný slogan, který vystihoval pozici AR na trhu. "Alfu je radost řídit, ale ne vlastnit." Auto provázely od začátku potíže s kvalitou - mech. závady, občas elektronika, odpadávající kusy interiéru nepočítám. Vše ji ale člověk odpustil, když se projel. Když jsi však kupoval nové auto, většinou už jsi u AR nezůstal, tak jako skoro všichni ostatní.
Škoda, dobré by to bylo krapet zmodernizovat jako třeba, když dělali motor do favoritu. Blok stejný, ale jinak téměř všechno jiné. Ono totiž není nad poctivý motor, třeba takový diesel od BMW, N47, hliníkový, 7 mm mezi válci, naivní myslet si, že to vydrží...
Tak ono Busso už nemá šanci na návrat, zejména kvůli emisím, nejreálnější je 6 válec Pentastar, s kterým se počítá do budoucna i u Alfy.
Mimochodem loketní opěrka není ani v GTA, nikdy nebyla a nikdy mi nechyběla a chybět nebude, protože se pánové redaktoři jezdí s oběma rukama na volantu.
ale představovat si umím ledacos, otázka je, na co došáhnu. A zdá se, že na tohodle draka bych došáhnul mnohem snáz než na zmíněnýho krokodýla, pardon, Caymana :-):-)
Alfa. Nezajímám se o auta zas tolik let, takže donedávna jsem ze své nevědomosti vůbec nechápal, co petrolheadi na alfách tak vidí. Pak mi do schránky dorazilo číslo SM s bazarovým testem Lancie Thema, nějak jsem se nudil, tak jsem se do toho začetl... Jo, minulej rok tam byla, taková hezky hranatá, s pěknými sedačkami a příčným šestiválcem, to se musím podívat. Úžasný článek, úžasné auto. S každým přečtením víc a víc. A na auto.cz se zrovna objevil Ja Prvni, majitel oné 164. A jak jsem následně zjistil, i themy a mnoha a mnoha dalších suprových aut. Až na ten plynule se rozpadající služební passat... Tak trocha rešerše. Když byla tahle předokolka tak povedená, jak to bude se zadokolkami. Hmm, asi takhle: [odkaz] [odkaz]
A zvuk V6: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Víc netřeba dodávat...
Takže představa o tom, kam se má alfa po ne zcela úspěšných posledních letech je jasná - udělat poctivé (trochu populistické), lehké, hravé, zadohrabé (nejlépe alfácké koncepce), precizně se řídící, krásně znějící a vcelku spolehlivé auto. A 4C vypadá v těchto ohledech skvěle. Chybí V6 Busso, samozřejmě kvůli hmotnosti, se kterou je to dnes špatné, ale v giulii se má nový šestiválec objevit. Kdo ví něco víc, nechť si to nenechá pro sebe. ;-) Ale pěkný zvuk umí ladit pořád, i u čtyřhrnků, to zas jo.
Se zprávami o neblahé budoucnosti jedničkového BMW mi přišlo na mozek, jestli by nebylo dobré udělat giuliettu na zkráceném podvozku z Maserati a pak osadit to šestiválcem jako u 147 GTA, akorát s náhonem a převodovkou na zadek. No, levnější verze by byly asi drasticky přetáčivé, ale BMW by po představení předokolky či čtyřkolky řady jedno hořce litovala pohřbení (to jen věštím) M135i a 130i M u minulé generace. Zas by alfa jednou drtila bavoráky...
Trochu s tím vyšiluju, ale je to fakt supr:
[odkaz]
[odkaz]
Zajímavé, přírodní úkaz jménem GTI se tu zatím neobjevil. Proč asi? ;-) >:D Že by v tomto případě obvyklá kritika a výsměch na adresu koncernu Fiat a AR zvláště byly nad tvé síly? >:-[]
aaaano :-)auto.cz takto sa to ma robit super video auto tiez zaujimave a pritom niesom na talianske auta (ferrari je vynimkou) fakt klobuk dolu ..... a este :yes: hore pre Misa Karpata ktory kameroval :-)
Možná Alfa vytvořila etalon po kterém budou snít mladí nadšenci ještě za dvacet let, možná se stane historickým pojmem, ale i přesto, že jsem fanoušek italských aut si neumím představit, že bych si vybral 4C raději než Caymana...
...ale konečně fotky na kterých se mi to auto opravdu líbí... asi je to tím prostředím :yes::-) a zvuk je bomba >:D tak jako nebál bych se použít označení: baby Ferrari :-!
krásnej zvuk, papírové parametry hodně dobré, furt mi nejde do hlavy, že na Nsch tahle alfa nedala MRs. :yes:
p.s. Nevyhoblovali jste do té jedné serpentiny důlek? ;-):-) >:D