Alpina začíná prodávat očekávanou rodinu modelů D3, vycházející z trojkového BMW, osazeného třílitrovým naftovým šestiválcem. Jeho 350 koní mu zajišťuje titul nejrychlejšího sériového turbodieselu na světě.
Moje maminka vždycky říkala: "Když sedlák zpanští, žere kafe vidličkou.". Anebo:
"Když se ho... stane hnojem, chce se vozit na voze."
Nevím o nikom, na koho by to víc pasovalo:-)))
Jo po zkušenostech z autosalonů dám raději vydělat kamarádům, ale to bys nepochopil ;-)
Hlavně že je v čem jezdit a neprší do toho...
Upřimně v Praze je kvalita prodejců aut na salonu asi fakt vyšší, stejně jako točené Plzně. V Praze je i Kempinski, tím ale výčet výhod končí :-!
Gratuluji, dobra volba. Ja jsem spis na ty diesely, takze u me to bylo jasne.
Ad interier soucasne 5er: me se zrovna libi, dle meho vkusu je hezci nez napr. Audi, pripadne MB. Btw jedno Audi mi take stoji v garazi, musim uznat, ze ve srovnani s BMW ma jeho interier navrch zejmena v urcite mechanicke vytribenosti a bytelnosti, ktera me vzdy znovu dokaze prekvapit, coz se bohuzel neda rict o designu, treba budiky jsou ve srovnani s BMW tragicke.
Nicmene pokud bych chtel benzin, bylo by to tezke rozhodovani. Alepon pro me, zde vidim mnoho adeptu, vice nez ve svete nafty, kde je pro me jasny vitez BMW.
Ale nesmutněte hošánkové i ve STARÝ POPELNICI SE DÁ JET 300kmh [odkaz] ... ale jen z kopečka !!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
... v Německu zrána po dálnici ovšem ...
HÉÉZKÝ UŽ JE TO I VE ZPRÁVÁCH [odkaz] Vydíte jaký mají ve Švédsku na naše poměry fantastický okresky !? Jj, tam silničáři stavaři a uředníci makají ne jako v Čechách..
Jako není mi celkem jasný kde v Čechách by se 278 km/h využilo, na tankodromech vůbec a D1 se vopravuje >:D Jo a 257 kW ?? panečku to je teda výkon - to už má skoro jako TESLA MODEL S 225/275kW [odkaz] >:D >:D >:D >:D
NO ALE KAŽDOPÁDNĚ NA Mercedes SL63 AMG TO NEMÁ !! [odkaz]
No, já beru vždycky nové, ale tím, že všechna auta nakupuju už dlouhá léta u jednoho prodejce, napříč značkami, tak mám myslím velice dobré podmínky, jak při nákupu, tak při prodeji. Zjistil jsem, a toho se poslední léta držím, že mi nejvíc vyhovuje model 110.000 km nebo max. 4 roky, při dosažení jednoho, jde auto pryč. Jezdím tak bez problémů, a auto se dobře prodává.
To auto mi smysl moc nedává... 550D není ani dost rychlá, ani kultivovaná, ani dost usporná a ani dost pekná (hlavně vnitřek). Navíc ten trapný zvuk. Já 5 let nadával, že už pro mně na trhu nejsou dobrá auta a pak jsem se svezl v S7 MTM (555PS) a bylo jasno. Snad ji budu mít do vánoc :-)
Na stejné trati jsem projel ji i Audi SQ5. S naftou jsem jel za 15.5 a byla hlučná a nejela. S S7 MTM jsem jel o dost rychleji za 14.8 a byl to zážitek!
Hurá už nemusím řešit co bude (zdravím Miga) ;)
Nevim proc si 550d koupil "Recii".. ale ja proto, ze jsem ji chtel, protoze se mi libi a bylo mi uplne burt, za kolik s ni pak budu jezdit a jestli vic ve meste nebo mimo a kazdemu preji, aby si take mohl koupit auto, ktere chce a nemusel u toho resit podobne kraviny.
Btw dlouhodoby prumer mam neco kolem 11, nevim uplne presne, musel bych se jit podivat, spotrebu tak dusledne nesleduji.
takhle nějak to taky vidím. Prostě na to máš, líbí se ti to, chceš to, tak si to koupíš. Už jsem to psal, že to považuju za vůbec nejlepší naftu současnosti. Tak proč něco jinýho, ne ?
jo za 6...taky za 4.Když jsem ale např.byl na zkušebních jízdách na letišti s řadou 3 ,tak tam rozdíl mezi 320 d a 328 i ve spotřebě nešlo postřehnout, obojí bylo bohatě přes 20 litrů...
Nejhorší jsou samozřejmě opak. rozjezdy,tak jako ve městě, to je o strach se dívat na ten PP.Žádný objev. Ten výkon(uvolněná energie) prostě musí mít fyzikálně-chemický podklad v tom palivu ..Pokud je ve "městě"(ono je město a město) provoz plynulý,jezdí se do 50 km/h tak si umím představit ,že lze mít vyšší průměr třeba na dálnici. U rychlostí nad 130km už to jde strmě nahoru,takže takové 2 tuny těžké auto si třeba ve 180 pořádně přihne ..Nárůstá odpor všeho možného atd
spotřeba se řeší, protože jsou lidi, co tvrdí, že jim auto žere v kombinaci víc než ve městě. a spotřeba se řeší protože spousta lidí si myslí, že je to diesel a bude to jezdit za šest, i kdyby to mělo tisíc koní.
Tak,tak.Na "reagovat" jsem sice klikal, ale pak musel znova přihlásit.. a už to vyšlo jako obecný příspěvek a zařadilo se to asi nějak zmateně, moje chyba..Těch "7" je s 525.
Pořád se to tady točí kolem spotřeby..je tedy vidět, že i když si někdo koupí auto za řekněme 1,5 M tu spotřebutaké řeší.
Jo v 550 jsem v životě neseděl ,takže ke spotřebě tohoto motoru se neumím vyjádřit,ale klidně věřím, že 12 bez problémů. Čím větší počet turbín, tím více si motor rád přihne,když se využívá jeho potenciál..Je tam(u 550 d) sice M-paket (a jinak laděný podvozek) ,nějaká drobná výbava v základu,ale jinak zhola stejné auto,takže nechápu ten gigantický cenový rozdíl..Mě tedy 2 turba zatím stačí,ale triturbo je taková technická lahůdka,tak proč ne.Otázka je,zdy vydrží tento trend i do příští generace.Třeba opět vylepší twinturbo a triturbo se přestane vyrábět. beztak Alpina z něj dostane obdobný výkon..
jo je to zmatek jako prase, už to vidím.
ovšem Recii tvrdí, že jezdí v průměru za 10,7 ale jen po městě za deset. takže mu zvyšuje spotřebu jízda na dálku:-)
"Zdar,550 d bych si také nechal líbit,už jen kvůli tomu triturbu..Ovšem 10 l po městě,to jsi dobrý.občas jezdím s525 xdrive a čistě po městě(opravdu hustý provoz)si to také 10 klidně vezme."
Občas jezdí s 525, ne 550. A těch deset po městě byla reakce na Recii:
"já s M550d jezdim po městě v průměru za 10 takže tohle si vezme 8."
Předpokládám, že sedm má s 525. Jen by se mohl naučit používat "reagovat".
bavíme se o M550d, která za 7 jezdí jednomu člověku na světě a to jsi ty.
hele, je to možné, stejně jako ten rakušák jezdí s Fabií za 2,5 litru nebo kolik - ten rekordman. možné to je, ale v tom případě pohybuješ plynem s horních 3 cm a nedává mi smysl kupovat si tak výkonné auto a pak s ním jezdit ekorallye.
Já už teda asi nevím o jaké motorizaci se vlastně bavíme.Ten spritmonitor neznám,zajímavé, ale např. bmw 520 d sedan bez X-drivu tam má něco pod 6, tak si umím představit , že 525 Touring s X-drivem má o 1 l víc, tedy pod 7.a to je reálné. Dnes jsem např. jel s 420 d(fungl nové) a spotř. 6,6 na krátkém úseku mix dálnice,obec,okreska...
Jeho recenzi na moje.auto.cz jsem četl velice důkladně, a musím konstatovat, že buď on měl obrovskou smůlu, nebo já velké štěstí. Najeto mám 105.000 km, a vše ok, kromě standartního servisu. A pokud vím, tak kolegova 530d je na tom obdobně jako moje 5er. MB je 4.7. Ten má teda najeto něco kolem 30.000 km :-) . Já jsem teda zatím s oběma vozy velice spokojený. Po faceliftu bych dal přednost asi Ečku. Sice není tak jisté, ale ten komfort, neskutečný. A pomalu ten problém začínám řešit, protože 5er se dostává do nájezdu, kdy mením za nové, a poprvé nevím, za jaké.
čéče stačí se podívat na spritmonitor.de, tyhle auta jsou tam sice jenom 4, ale mají spotřebu od 10,5 do 12,5 litru. Tu co jsem měl půjčenou já měla spotřebu 12,7 ale bylo to auto s najetýma 3000 km, takže nic moc vypovídací hodnota.
Ale 7,1 to opravdu neeeeeeeeeeeee
hoj,Mig_35 ..To bylo na mě?Tak tos uhodil hřebíček na hlavičku. Ano, 8 l/100 je taková reálná kombin.spotřeba..Já sice konkrétně mám 7,1/100 za bezmála 30 000, ale jezdím dosti defenzivně a na režim Comfort. Pokud bych se vůbec nehlídal a jezdil na Sport, tak si to bez uzardění vezmë kombin. 9 a možná více..Ona sice ta 530 by brala o 0,5-1 l více,ale opravdu záleží na stylu jízdy. Pokud se bude člověk ploužit a jezdit málo po městě,tak si umím představit tak 6,2,ale udávaných 5,8 v žádném případě.Těch 10 by byl fakt hustý opravdu městský provoz s kolonami, na volnějším okruhu to pak klesne pod 8.Já se také dívím,proč se mnozí podivují,proč si "Recii " koupil 550 d,když jezdí hodně po městě.Těch 30 % dálnice a okresek snad stojí za to...Spíš je zarážející odpověď- komfortní a praktické 5 dv.auto...To by snad stačila 530 dx drive, případně 535d o 0,5 M levnější..
pětikilo je stará atmosféra, nebo 4,7 turbo?
já už nevím čemu mám věřit, známý pořídil Panameru Turbo a tvrdil, že jezdí za 12,5.
I když u něho jsou to hlavně štreky ustálenou rychlostí a tam to opravdu možné je...
nic ti nevrže, nejsi na reklamacích každý druhý týden, jak to tady popisuje kolega
stealth? :-)
Já jsem hrozně spokojený. V druhém autě, to je E500 4M, s tím jezdí partnerka a je na tom o něco hůř - ta má 90% město, a jezdí dlouhodobě za 14l/100km. Kolega má 530d (bez x) a jezdí dlouhodobě za 10l/100km. No, asi tušíš, kdo si rve vlasy :-) .
Mhm tos mně trochu nahlodal. s předchozí padesátkou jsem jezdil za 13, ale zas to byl jenom šestikvalt. tady jsem předpokládal spotřebu okolo 14-15 a to už mi bylo moc.
Navíc se dá koupit za levněji než 530xd:-)
Jen ve městě. Tam fakt "přemýšlím", mám tu výhodu, že se příliš nepohybuji ve městech nad 50.000 obyv., takže se tam taky dá jezdit jinak, úsporněji, člověk pořád nestojí.
No on ale jasně psal, že 30% najezdí po dálnicích a okreskách. Co je nepochopitelnýho na tom, že chce mít pohodlný a rychlý auto, který ho nesežere na benzínu.
Když si někdo takové auto koupí, tak spotřebu bere jako příjemný bonus, ale není to to hlavní. Jinak auto je to nádherné a je vidět, že kvalitní materiály a zpracování mají stále koho oslovit. BMW jako základ dobré, ale toto je o dva "levely" víš.
Môžem sa spýtať (čisto bez neakej nepríjemnej narážky) že prečo si si vybral práve M550d a za pol roka máš drvivú vačšinu jazdenia po meste? Ja by som tipoval že tieto autá budú skôr na dlhé presuny mimo mesta/dialnice.
tak snad to dělá to město, snad olověná bota, nicméně výrobce uvádí něco úplně jinýho, myslim. Ale to je celkem známá věc, zcela u všech značek. Myslíš, že by ses na tu normovanou vůbec dostal ?
Zdar,550 d bych si také nechal líbit,už jen kvůli tomu triturbu..Ovšem 10 l po městě,to jsi dobrý.občas jezdím s525 xdrive a čistě po městě(opravdu hustý provoz)si to také 10 klidně vezme..Jinak jsem ale četl srovnávací test s novou A6 230 kw a údajně ty rozdíly v dynamice tak propastné nebyly..No a ta Alpina by také nebyla marná, 5er jke přece jen na něco až moc velké auto..