No tak určitě u nepodloženého prvenství VW byl někdo dosti říčný na zveřejnění spekulací.Při skutečných výsledcích už žádný článek nebyl.Proč?To první je ten tvůj polobulvár,to druhé jsou skutečná fakta.
Takže to není o vyhledávání negativ za každou cenu. ;-)
Objektivní informace a pravdivé není snad zoufalost.
A jak jsem psal výše stále jsou (nebo alespoň jedna) automobilky,které mají za první kvartál zisk i bez jednorázového přijmu za prodej divize.Čili jsou zřejmě zdravější než nadmíru vychvalovaný VW.Důležité je právě vědět a orientovat se v dané branži.
:yes: - milý PEPIS(i) - to byla "pěkná" práce ;-)
PS: A někteří možná opravdu "tupí" (bože PROČ?) - neb FoFo RS je momentálně asi ten NEJ- (-více "za srdce beroucí") HOT hatch - řekla bych já :yes::-)
Pěkný den (s FoFo RS by asi byl ;-) )
Mám dotaz.
Mohl by mi prosím někdo vysvětlit, nejlépe ti nejvíce fundovaní zde (tedy GTI je asi odborník největší), proč se prodalo pouze 5000 ks vozu VW Routan, dalších 15 000 je jich na skladech a nikdo je nechce? Zajímavé je, že jeho dvojče Chrysler Voyager se prodává více než dobře (viz už i zde uvedený článek) Jak je to možné, že se celkem povedené auto za mořem od největší automobilky světa (pardon skoro největší - vlastně druhé největší, taky dobrý, možná třetí, ale to je taky dobrý) vůbec neprodává a nikdo o auto značky volkswagen nestojí? Kde je prosím chbya, kde udělali soudruzi z NDR chybu? Děkuji. P.S. Moudra od největšího, nejchytřejšího, nejvzdělanějšího místního GURU (ani jednoho) nemohu číst, mám je v hatelistu, tak mi to prosím někdo přeložte. Děkuji.
P.S. Tohle auto asi udělá rekord v délce výroby a rekord v počtu prodaných kusů sériového auta....
no to je sice fakt, ale na denno denne pouzitie nie je ani jeden, aspon ja to tak vidim, ja osobne by som taketo auto mal, len na chvilkove vyblaznenie cez vikend pri krasnom slnecnom pocasi. :yes:
Hmmmm ;-)
Říkáte: ".. NEšetřete mne"?
Takže vy jste takový malý zakuklený "eSeMáček"?
No PRAVDU máte - já fakt "bubka", že jsem na to DŘÍVE NEpřišla :-)
RS byla ikona a dodnes jí vidíš na rallye cross, ale to i mojí srdeční Lancii Deltu. Teď je moje ikona STi... zábava, legrace a hlavně zvuk... Ale soupeřit mezi nima můžou jen fundovaný klasy a ne "my" spotřebáci. To je jen o pocitech.
myslel si to naopak ci nie?
vyzera to tak ze to tu maju nejako osetrene aby sa nedal dat odkaz na tento konkurencny web, aj ked si myslim, ze to nie je fer, ved citatelia si aj tak vyberu, ktory web je pre nich hodnotnejsi. :no:
Myslím, že VOLVO, JAGUAR, LAND ROVER, ASTON MARTIN ani tak nepozdvihovali IMAGE Ford of Europe ako skôr FORD-u ako takého, resp. Amerického. Divízia Ford of Europe bola, po zániku Fordu v Anglicku vždy len "tou" divíziou a v žiadnom prípade jej IMAGE nedoplňovali spomenuté skvosty. A IMAGE Ford of Europe? To sa môže(mohlo) pozdvihnúť jedine portfoliom. Euróspky Ford je však možno v komplikovanej situácii čo sa týka konkurencie pre VW, lebo má amrickú divízii so všetkými modelmi minimálne proti TOAURE-u a pritom by mal FORD ešte v Európe investovať do takýchto modelov s veľkým rizikom ich úspechu? Nuž, já si myslím, že IMAGE sa dala udržať inak. Nezrušiť výrobu v Anglicku, nechať v Nemecku a Ford v Európe mohla byť najväčšia značka v Európe. Nie ako koncern, ale ako značka sama. Pokiaľ by teda išla proti VW.
A či to prevzatie dopadne dobre? Vidíš, že ide o súboj a je evidentné, že okolnosti nenahrávajú tomu, aby to dopadlo dobre.
no da sa povedat, ze suhlasim, ESCORT RS bolo najostrejsie nacinie od FORDU.
Ale jedno treba uznat, ze nove RS je momentalne najlepsi predokolkovy HH na tejto planete, ale samozrejme z STi uz, len z principu ho nemozno uplne porovnavat.
No ale vem si, že s tim Fordem je to fakt. Aspoň z mýho pohledu, což předem nepovažuju za markantu, ale můj názor... to 4x4 u Fokuse... už předem v době, kdy se od Fordu očekávala reakce na svoje klasický soupeře, jako je STi a EVO, tak dlouho dopředu Ford proklamoval "jen" předokolku, skalní fandové se bouřili, že to nedokážou, což si myslim, že zatim nikdo neprokázal, a měli hrůzu z toho, jak to dopadne. Nakonec mě to připadá, že 4x4 ospravedlnujou jízdníma vlastnostma pro "rodinný" účely a běžný provoz, resp. univerzálnost. No nevim, ale Escort RS, což považuju za modlu fordistů, se snažej jen o*** z hlediska nákladů a udržením prodejnosti.
Aha takze sa predavaju lacne golfy. Zaujimave. Ja sa z diskusii na auto.cz dozvedam ze je to "predrazena sunka". Teraz sa vlastne ukazuje ze drahy je ten Focus. A potom kto alebo co brani Fordu urobit lacnejsi model a predavat ho ? Ked predaje Fordu v Europe klesnu o 10,1 % je to celkom OK ? Potom to vlastne znamena ze ked predaje VW klesnu o 6,9 je to super vysledok vsakze. Ked spominas ze na srotovnom zarobil len VW - kto alebo co branilo Fordu vyuzit ponuknutu sancu a zarobit ? Nebola to neschopnost Fordu predat ? ;-)
Už toho nech... >:D Jednou tady jeden "nejmenovatelný" prohlásil, že fandim MB, abych měl dostatek argumentů při hádkách o tom, kdo je nejlepší. Nejlepší je Bristol ;-)
Skutečnost, jak která velká automobilka umí nakládat se svým značkovým portfoliem lze nejlépe dokumentovat, porovnáme-li Ford a Volkswagen. Jedinečnou šanci, vystavět v Evropě Volkswagenu jistou konkurenční hráz měl jedině Ford - prakticky špičkové portfolio nedokázal Ford ukočírovat a již několik let všichni sledujeme přesmutný výprodej jednotlivých značek dokonce (!) do rukou bývalé kolonie... V Evropě tedy zůstane než evropská odnož Fordu, automobilka, která nabídne pár mainstreamových modelů, automobilka, která dodnes neosazuje svou centrální produkci pohonem 4x4...
S rozprodejem jednotlivých značek v držení Fordu neodchází jen tyto značky, nýbrž i potřebný image fordu jako takového. Ford přestává být v Evropě vnímán jako silný koncernový hráč, nýbrž "jen" jako evropská odnož amerického forda, který tedy navíc nyní prožívá asi nejhorší okamžiky své jistě bohaté historie.
K tomu jako kontrast nasviťme Koncern Volkswagen - portfolio hvězdných značek (Bentley, Lamborghini, AUDI) doplněné Volkswagenem, Seatem a naší Škodou, koneckonců i Scanií. Jak pracuje VW s jednotlivými značkami prožíváme doslova na své kůži, asi málokdo neocení, co VW dokázal se škodovkou. No, a to hvězdné nebe? Bentley jede stále na své aristokratické vlně, Lamborghini vyrábí supersport za supersportem a co dokázalo AUDI snad ani nemusím psát.
Ano, na příkladu těchto dvou (dnes už jen možných) rivalů, jsme si ukázali jak se to dělat má a jak se to zase také někde jinde dělá... Speciálně pro nás, evropany, je bolestné právě to macešské nakládání Fordu s našimi evropskými klenoty. Vždyť to, že Ford prodal Jaguara do Indie je skutečnost, kterou fanoušek fordu zde těžko obhájí.
Nahoře je článek o tom, jak to může být mezi Porsche a Volkswagenem. Co více si přát než dokonalé propojení těchto automobilových ikon. Že to dopadne pro oba výborně víme jistě všichni. Potěšující je zejména to, že jak Porsche tak Volkwagen reprezentují posledních padesát let to nejlěpší, co svět aut tvoří. Buďme proto rádi, že naše Škoda je ceněnou dcerou Volkswagenu.
A jak na to? No... začni třeba v osmnácti na Fabii 1.2 HTP. Není to žádný dravec, no, vždyť ty také ne, oťukáš se a pak už to půjde jako po másle - ve dvaceti vyměň fabii za POLO GTI, v pětadvaceti ho zaměň za GOLF GTI, ve třiceti doporučuju jednu dobrou Octavii, budeš táta a kufr se ti bude hodit. V pětatřiceti můžeš jít do Audi A4 Allroad, přeci jenom už bys měl mít něco za sebou a i něco před sebou, a mělo by to být vidět i v garáži. Ve čtyřiceti bych ti asi doporučil nějaké lambo. Budeš vyjetej, máš dokonalé reakce, žádný panděro, jo, to lambo tě dotáhne, ber ho. No, v pětačtyřiceti, jestli to lambo přežiješ, trochu zbrzdi, jdeš do let a potřebuješ vydechnout. Třeba v Aosmičce, dokonale si ji vybav a proplouvej Evropou. Padesátka... no, chytáš druhou mízu, potřebuješ nějaký dělo, asi bych ti doporučil lehce šokovat své okolí, třeba nadupaným Touaregem. Jo, pozměň na pár let svůj svět, Touareg do něho sedne. Pětapadesát... máš už brejle, možná i panděro, ale pořád ještě umíš bušit, no tak to trochu opepříme - Panameru. Ta sedí co? S panamerou vlítneš do šedesátky... reakce jak strojvedoucí pendolína, kolena bolej, bez brejlí nepoznáš v zrcadle ani sám sebe. .. no, trochu zbrzdi, vždyť seš už taky děda... hele, dej Passata, seš frajer, a každej přeci jednou passata mít musí. No a v pětašedesáti to zase trochu pozvedni, ber Bentley, ten ti půjde k šedinám. Jasně, k tomu Bentley si koupil do druhý garáže carreru... pro radost, to je snad jasný. Čím pojedeš na kremaci, to ti může bejt jedno. A vlastně, může se ti vůbec někdo divit, že sis za celej život ani jednou nevzpomněl na Fusiona od Fordu?
Tak pokuď se bmw nestěhovalo a zkoukneš Navtechem uvedené některé diskuzní přízpěvky,tak jseš vedle jak ta jedle Ty ;-) ...
Pokud teda nekecá,že jeho srdeční záležitostí(v případě značek)je BMW ...
Teď jsem to zrovna tady někde "vedle" psala - jak se v německých novinách píše, že sociální skupina lidí využívající "Abwrackprämie" si (bůhvíproč) v PRVNí řadě pořídila levné verze Golf a pak Škoda Fabia (Octavii "kupodivu" NEe) - takže když VY se ptáte: "Jistojistě" GOLF ;-)
PS: S těmi akciemi Ford to až tak "žhavé" spíše NEbude (a kdyby "populističtí" politici trh NE"narušovali" - už jsme mohli být "dál" a oddělit to povedené od "mist(u)" - a NEmyslím tím až tak "značky" (to "dělení" dle značek je fakt "bubost") ale spíše modely/motory.
NEbála bych se, že FORD "zmizí" ze světa - ona by to byla totiž docela "škoda" ;-\
PPS: Vy jste (jako Galina) nějak "placen" od vw, nebo je to jen "fanatismus"?
Pěkný den ;-)
ty nejako zvlastne citas, ked tvrdis, ze Navtech preferuje MB, to, ze na nom jazdi este neznamena, ze ho musi mat na prvom mieste v rebricku a ani to tak neprezentuje, asi by si mal pozornejsie citat. :-)
To šlo napsat i "snáz" - v německém tisku se "běžně" píše, že sociálni skupina jíž se týká šrotovné si v první řadě kupuje levnější modely golf a škodu fabia (octavii kupodivu moc ne) - což s "přirozenými" výsledky samozřejmě trochu "hýblo" (a z pohledu těch dražších automobilek je to dokonce ULTRAunfair opatření).
Jinak americký Ford si NEstojí dobře (ale jak všichni víme NEJLÉPE z tamních), ale evropský si stojí .. celkem OK - ne HŮŘ/ne LÉPE, než ostatní (na krizi a šrotovném vlastně "vydělal" jediný VolksWagen - přiznám, že NEVíM proč ... tedy PROČ si typ lidí využívající šrotovné jde koupit na 1ním druhé i 3tím místě výrobek koncernu vw)
Pěkný den ;-)
Trochu si to pleteš a málo mne čteš. Moje "fandovství" je někde úplně jinde a stojím si za tím, že VW obhajuji, ať to zní jakkoliv, pouze, jako nestraník. Řekl bych, že realisticky a většinou z pohledu konfigurátorů, co která automobilka dokáže nabídnout. Rozhodně netrpim nějakou snahou nad někym vítězit. Klidně řeknu, že je Subaru hnusný, i když ho mám v garáži a nemám z toho žádnej problém. Je mi jedno, kdo na světě vede a kupuju si auta který chci, nebo potřebuju. To by si měl tedy v mých slovech rozlišovat a ne mě dávat za příklad do nějakýho hašteření s VW a jeho prvenství. Každopádně si nic o VW nezjišťuju, ani o Fordu, nebo Fiatu, je mi to fuk. Reaguju spontánně a přeju všem BMW.
Mám předepsán místo Regulaxu vždy na večer jeden Kyliein. :-!
PS: Vše je na prodej, jenže o Ford nemá nikdo zájem, jeho akcií se buď již všichni zbavili, nebo s nimi raději zatopí >:D současnou hodnotu totiž téměř žádnou nemají.
PPS: A víte jaký automobi, je na tom celkově (od počátku roku) nejlépe? >:D
Skus sa pozriet na toto ako sa dari tvojmu milovanemu Fordu : [odkaz] V skratke cista strata 1,4 miliardy USD takze VW je na tom veeeelmi dobre. A je druhy v predajoch na svete. Ktory je Ford ? Pozrime sa este na predaje v Europe : [odkaz] . V skratke predaj v 1 Q - u VW padli o 7,4 u Fordu o 12,8. Nemusim dat ani 12 vykricnikov aby sa ukazalo ze Ford je v ... .
Kecáš, jásal jsi tady společně s GTI nad rádoby vítězstvím VW v globálních prodejích. Tvoje reakce postrádají jakékoli pozitivní myšlenky a kopeš za VW stejně jako možná Deadlift za Ford. Někdy si po sobě přečti s odstupem co píšeš.
A mimochodem, Ford of Europe má skvělé výsledky i bez fanatické podpory německy mluvících zemí, jak v případě Volkswagenu. Být Volkswagen na místě Fordu, nevsadil bych na něj ani pětník. Volkswagen má VŽDYCKY jistou podporu u nemyslících německy mluvících zákazníků a v ČR, Ford si své prodeje v Evropě musí tvrdě vybojovat v nesmiřitelném konkurenčním boji. V USA na tom není dobře ale evropská divize si vede skvěle a její prodejní čísla i bez podpory klíčové země (největšího trhu - Německa) jsou jen o málo nižší než Volkswagenu. Zkus si někdy zjistit jaké jsou prodeje VW v Německu, Švýcarsku, Rakousku a potom ve zbytku Evropy a možná budeš překvapen, jak málo se mimo Německo Volkswagen prosazuje. A Čínu do toho netahej. VW tam prostě postavilo továrny nejdříve, tím získalo náskok a ten si zatím udržuje. Ale nemyl se, Toyota to v Číně zná moc dobře a má tam zatraceně dobře našlápnuto.
Vy tedy poslední dny MÁTE "období" - nechtělo by to změnit medikaci? :-)
PS: "... o koupi formu nemá nikdo ani ten nejmenší zájem"? A to jste zas "vymyslel" JAK?!?
Ford Fiesta je dokonce NEJPRODÁVANĚJŠÍM vozem v evropě VŮBEC :yes:;-)
Tvůj milovaný Ford je nad propastí a tak nějak pořád balancuje. >:D
Ty to ale víš, moc dobře to víš. A veselo ti z toho není. :-) Mizérie Fordu stále pokračuje, už rozprodal co mohl a pořád padá. Ford jako koncern je na tom hned po GM stejně blbě. >:D Padaj na hubu, prodělávaj na každým autě. O koupi Fordu nemá nikdo ani ten nejmenší zájem.
To se ti nečte moc dobře, co? >:D
Já rozhodně nemám poluce z VW a ani nejsem jejich fanoušek, jako ty z Forda. Rozhodně mi zaráží až taková přiblblá radost z toho, že se někomu nedaří, nebo spíš že ty si to myslíš po nějakym článku, kterej tam nezohledňuje ostatní věci kolem VW.
Tak zrovna ty si tady všeobecně známý až histerický fordomil a z VW máš opruzenej zadek stejně, jako místní Bobina. Napiš na Auto.cz, třeba tě vezmou na nějakou online práci, nebo založ nějakej spolek proti VW, evidentně se ti uleví a ty křeče v trenclích povolí.
"Nad propastí" u Fordu? Žadný neznám. Takový základní myšlenkový pochod ty bohužel nezažiješ, aby jsi ho zažil, musel bys vůbec nějaký mozek mít a nemít místo něj prémiovou díru obloženou super vy-měkčenými plasty od VW a Mercedesu.
Jestli to nebude spíš tim, že na Auto.cz neni žádnej redaktor tak říčnej, aby vyhledával "něco" negativního za každou cenu. Taky bych řekl, že tyhle polobulvární zprávy se tu neobjevujou s takovou niancí tak všeobecně. Pokud má někdo takovou dětinskou potřebu to VW, nebo jiným za každou cenu nandat, tak bych spíš řekl, že ta touha pramení z vlastní zoufalosti.
Myšlenka by měla být v objektivních informacích,což zde poslední dobou moc není vidět.Zveřejněny výsledky hospodaření zde byly třeba za PSA,proč ne také za VW.To samé se spekulativní zprávou o prvenství VW,ale po uveřejnění skutečných výsledků Toyoty už nic.
VW je jen nafouknutá bublina,která jednou také splaskne,nic víc,nic míň.
Jsou automobilky (a poměrně velké),které za první kvartál ztrátu nemájí,takže stále jsou úspěšnější než VW.
Už jsem se zamyslel. Tato zpráva ti přinesla po neustálých článcích o Fordu nad propastí neskonalou radost. Tvoje myšlenkový pochody bych chtěl jednou zažít, ale myslim, že by mě stačilo tak 5 vteřin a radšji bych se zastřelil.
Spekulace je myšlenkový pochod, který na základě absence informací či znalosti pouze jejich částí se snaží vytvořit jistý závěr. U spekulace se často stává, že vzniklý závěr je nesprávný či matoucí. >:D
"Výrobce sportovních vozů a velký zakázkový dodavatel konstrukčních prací pro externí firmy má odhadovanou tržní hodnotu mezi 7 a 9 miliardami eur, ale čistý dluh po loňském nákupu akcií Volkswagenu narostl do výše 9 miliard eur!" To smrdí!
Volkswagen, který je na tom finančně dobře? Není, Volkswagenu klesl zisk o 76%!
Do tohoto výsledku je navíc třeba započítat mimořádných 600 milionů, které Volkswagen získal prodejem divize nákladních automobilů v Brazílii firmě MAN. Bez této transakce by se celá automobilka
ocitla necelých 300 milionů eur v provozní ztrátě!!!!!!!!!!!! >:D
[odkaz]
... někdo "hýbnout" akciemi, či tak něco? :-)
PS: Působí to trochu "kachnoidně" - myslím že i v dnešní době/v této chvíli JAKÁKOLIV banka ráda na nákup akcií vw "připůjčí", nebo? ;-)
PPS: A navíc tím NAD vším a "vzadu" je NE (nikoliv!) Porsche AG, nýbrž Porsche Holding (které je "doma" v rakouském Salzburg)
Ale já jsem "prostá" BLONDýna (co navíc vypadá jak z Ukraina ;-) - je tu ještě někdo kdo mi to NEřekl? :-) ), takže ...
... ale "o 1€" bych se možná "vsadila" .. ;-)