Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy video: Příští BMW X1 už hrabe předními koly

Mnichovští pracují na modelech s poháněnými předními koly. Jedním z nich bude i druhá generace SUV X1.
Zpět na článek
Avatar - GregorZV
31. 10. 2013 17:15
Re: BMW strati s exkluzivity
V X1tke a kopa miesta? :-( Máme X1tku a cítim sa v nej trošku stiesnene.. teda zadné bočné ešte ako tak ale v strede to je ako miesto na umučenie.. hlavne keď cestujeme piati na nejaký výlet a ja vždy musím sedieť v strede :-( cítim sa ako sardinka v konzerve!! >:D
25. 10. 2013 10:25
Re: Neplakat
Na kolika kontinentech musí podle tebe značka prodávat, aby byla "světová"?
25. 10. 2013 10:24
Re: Je třeba robit to,
Protože R3 je polovina R6?
Avatar - bigsoul
24. 10. 2013 13:02
Re: Neplakat
A Mercedes? SAAB nikdy nebola svetová značka čo sa osobných aut týka!!!
Avatar - bigsoul
24. 10. 2013 13:00
Re: Je třeba robit to,
Amputovaný BMW a to už zas prečo?
Avatar - bigsoul
24. 10. 2013 12:58
Re: Hm...
Co kecáš aká sebevražda? Zabil predný pohon nejakú automobilko? Napríklad Mercedes?
24. 10. 2013 11:23
Re: Neplakat
Srovnáním tehdejšího Saabu se současným BMW si děláš jen srandu, že jo?
24. 10. 2013 10:47
Re: Neplakat
jj,přesně takhle mluvili před 20 lety manageři u SAABu... :no:
24. 10. 2013 10:41
Re: Je třeba robit to,
O spotřebu v tomto případě nejde, pohon na předek je důležitý spíš pro využití vnitřního prostoru, které je s motorem podélně a pohonem na zadek problematické.
24. 10. 2013 10:37
Re: Neplakat
Ano, a kdo chce "pravé" BMW, klidně si ho bude moct koupit i tak.
24. 10. 2013 09:59
BMW strati s exkluzivity
ostatne pri malych modeloch ako bmw1 je zadny nahon zbytocny luxus, ktory ubera mega miesta.
pri BMWX1 vsak nechapem, vychadza z 3 rady, vnutri je dost velky, vzadu je kopec miesta a zadnokolka bola specialitka.
Je vsak pravda, ze lepsie mat SUV s prednym nahonom ako len zadnym. Hlavne kvoli zenskym, ktore su hlavna cielovka pre tieto SUVcka, :-)
24. 10. 2013 09:48
Neplakat
Jedná se spíš o městskej crossover. tam přední náhon u základních verzí nevidím jako nevýhodu. Náročnější klient zvolí xDrive.
Avatar - KANKUNEN
24. 10. 2013 07:05
Je třeba robit to,
co chce zákazník, pokud by to nedělali zákazník přejde ke konkurenci.
Jinak je mi bližší motor Renault v MB, než amputovaný BMW.
Nakonec až se udělá test spotřeby, tak to teprve ukáže pravdu
23. 10. 2013 21:44
Re: Hm...
Chce se mi brečet. Dle mého názoru z krátkodobého hlediska vzroste zisk, ale z dlouhodobého je to pro BMW sebevražda... Přední pohon, tříválec 1,5l napříč.... OMG!
23. 10. 2013 20:04
Hm...
Zdá sa, že tradícia v dnešnom svete znamená stále menej...