Re: 2 BMW coupe je skvělá, dizajnem určitě a jízdními vlastn
Když sedadla sklopíš, tak opravdu zabráníš ušpinění interiéru... Jsou na to produkty. Nebudu se vyjadřovat k jejich účinnosti, nepoužívám je. Mám zkušenosti jen s klecemi do kufru a vozíky na přepravu psů. Navíc sedadla jdou sklopit i u kupé. Předpokládám, že síť dáváš na B sloupek (proč jinak sklápět sedadla).
Re: 2 BMW coupe je skvělá, dizajnem určitě a jízdními vlastn
Někoho by zase nenapadlo cpát psa do kufru (zavazadla si pak strčíš na sedadla?). A toho svého prcka bys asi do kufru 1er také nestrkal, takže jsi prostě ve špatné třídě. Na zadní sedadla se vejde i velký pes, jen si musí případně lehnout (nevýhoda je, že je bokem ke směru jízdy). Osobně mám na přepravu psů k tomu určený vozík.
6er byla a je model se svébytným designem, takže tady nikdy nebyly tendence k 5er kupé, to je trochu odlišné oproti situaci 3er/4er. To samo 8er v minulosti. Ale uchylovat se po x generacích, kdy tady byly 3er kupé a M3 k nějakým zvrhlostem bo Audi A5 je prasárna, na kterou není vysvětlení. Máš pravdu, na označení to nejezdí, ale já to neumím překousnout ;-)
Měl jsem octavku 1.8T combi, váha okolo 1350kg myslim (nevim přesně), a jela opravdu kvěle, naložená i nenaložená. Na tom motoru to nebylo znát. Takže za mě opravdu optimum.
Re: 2 BMW coupe je skvělá, dizajnem určitě a jízdními vlastn
Když pominu nepořádek na sedačkách, nedovedu si představit, jak by se vzadu vezl na sedačkách 75kg Středoasiat, nehledě na jejich stav po nějaké době. Do kufru dám gumovou vanu, dělící síť a dá se to při pravidelné údržbě ustát.
P.S. samozřejmě sedačky musí být sklopené :-)
a to preco vam vadi nove ocislovanie? Ved 6er nikomu nevadi a 4er alebo 2er by mala? Vsak na oznacenie to auto nejazdi :)) ked sa vam nepaci, staci objednat bez oznacenie modelu :P
Tato úprava od G-power je super, ale klasicka bez M paketu a s chromovou lištičkou nad ladvinkami je hnus. No sedma je mamut to mne sa žiadna nepačí to nieje BMW pre mňa.
rade 2 ešte chápem, lebo na jedničku príde úplne nový voz s preným pohonom, ale prečo vznikla 4er to je divné, ale pre mňa je to, len číslo a označenie super auta aj keď M3 znie lepšie :-)
Ted si to po sobě čtu, špatně jsem formuloval a původně jsem myslel, že na blití mi je z těch názvu nových řad 2 a 4, jinak kupé 4 je poměrně povedené, tedy až na ten název, ale něco mi tam chybí.
Bangleho trojka je naopak jeho nejhorší výtvor, to souhlasím, ale šestice a sedma, to jsou umělecké díla. Takovou černou M6 V10 bych si dal líbit, ledvinky do černé, pořádné kola od renomovaného úpravce nejlépe taky černé a neznám nas*anější auto. Nejlépe přímo tohle, to je auto ďábla
[odkaz]
k tomu bmw 2 ... co sa bavime vyssie len dodam ze tu sa mi skutocne zda velmi robustna a velka ta bocna plocha plechov - vobec dvere a celkovo velka vysoka masa plechu... a mala kabina so strechou... [odkaz] neviem ci to vidim len ja... ale pride mi to dost vysoke robustne zboku... to mnozstvo plechu je akesi az velmi silne d ooci bijuce... chyba tomu potom elegancia... vyzera to dost tazkopadne a akoby nadopovane na steroidoch, neviem ake velke to ma kolesa... ale doslova sa stracaju v tom mnozstve plechu
Re: 2 BMW coupe je skvělá, dizajnem určitě a jízdními vlastn
Ale no tak ;-) Je to pěkné auto, ten předek by se mi i líbil, ale hatch je neuvěřitelně praktická varianta a jezdí nádherně.
Mě se líbí i současná 1er, ale je fakt, že ve variantě M - Performance, je vzhled trochu jinde, proti běžnějším verzím.
Re: 2 BMW coupe je skvělá, dizajnem určitě a jízdními vlastn
to by sis nikdy nemohl nic koupit. Dneska koupíš mobil a zítra už je zase lepší a tak je to s veškerou technikou vč. aut. To by se rapidně snížila populace na zemi, kdyby všichni od někud kvůli tomu skákali. >:D
Do mnohych aut je to o tom nasukat sa aby si sa citil pohodlne. Mam vyse 190cm a 100 kg a zrovna prijemne sa mi do 3-er nenastupuje. Ale ak sa tam uz nasukam, citim sa tam tak pohodlne ako este v ziadnom aute. Takze do niektorych aut sa musis najskor nasukat a az potom sa tam mozes citit pohodlne ;-)
banglovu 5ku povazujem dodnes sa najkrajsie BMW poslednej doby.... to auto aj dnes vyzera ako nove ... je stale zaujimave, charizmaticke jedinecne... zvlast v sportovej verzii M je dodnes dizajnom a charizmou neprekonatelne [odkaz] a aj interier bol akysi cistejsi elegantnejsi jednoduchsi [odkaz] ... oproti tym dnesnym uz preplacanym interierom novych bmw ... ale je to len moj nazor
to si asi nerozumíme, to říkám já tobě, že když máš 193 cm a koukáš po 2 er, budeš se do něj opět asi "soukat". Proto píšu, že je třeba hledat tam, kde se budu cítit pohodlně. A to asi pro tebe auta této kategorie nejsou.
tak v nové trojce jsem už taky jel, ale nějak si nevzpomínám, že by se mi něco nelíbilo stran materiálů a už vůbec ne zpracování. Můžu se mýlit, ale už jen ke značce BMW mi to nějak nepasuje.
Pokud jde o hraní, tak si troufnu říci, že GT86 na tom bude lépe. Dnešní bawa jsou spíše už auto pro "obyč" řidiče, ne pro hračičky. Já jsem teda "obyč" řidič.
Vzhledem k váze okolo 1380kg (nebo kolik to je) to pojede s tím motorem fakt skvěle. Má dost Nm a bral bych to s 8st ZF. Nebude žrát, bude kultivovaný a NENÍ to ta velmi poruchová pěžoťácká 1.6 THP. Ideál.
Vždyť píšu, že poslední hezké BMW je pro mě F10 a šestka, jen si teď nemůžu vzpomenou na kód. A ne, F30 se mi nijak zvlášť nelíbí, není škaredá jako tahle dvojka (to taky nerozdýchávám, BMW 4 a BMW 2, na blití), ale je nemastná neslaná a asi bych šel raději do C-klasse. Banglovky byly pro mě mnohem víc BMW, než to, co vyjíždím v současné době.
Proto jsem původně Porsche nezmínil (držel jsem se toho milionu). Je to celkem jednoznačná volba, pokud se do rozpočtu vejde (nebo nemíříš ještě výš). Cena jeho schopnostem odpovídá.
Re: STOP - Ana Staidlova se svoji stetkou - den bez auto.cz
Sice vůbec nevím, o čem se tu bavíte (viz předmět), ale možná se také přidám. Většinu neděle tu určitě nebudu a pak se uvidí. Vždy se něco najde na čtení.
Trošku jsi se do toho zamotal :-) Kankunen tu prohlásil, že auto s délkou - 4.432 mm je u něho malé auto a taková auta prý BMW stavět neumí a neumělo... Což si samozřejmně protiřečí s faktem uspěšnosti BMW 3er a těch generací, které z tohoto automobilu udělaly legendu...
To, co si ty představíš pod pojmem malé auto je v této diskusi také irelevantní :-!
Re: STOP - Ana Staidlova se svoji stetkou - den bez auto.cz
A co tak klikat jen na clanky, ktere te zajimaji a na ty ostatni hazet bobek?
Příklad: Už několikrát jsem tu otevřel něco s nadpisem "Jízdní dojmy", abych zjistil, že žádné jízdní dojmy se tam nedozvím.
Takže už na jízdní dojmy prostě klikat nebudu (naposled teď nová X5).
Ano, jako muscle car to 1M sedí, ale osobně mi ten nepoměr mezi velikostí auta a jeho kol bije do očí. Zkrátka to není moc hezké auto, byť o jeho schopnostech mi to vytlouct z hlavy nepochybuju :-)
Na to toto rozseknout by to urcite chtelo se svest a tezko ted neco takove tvrdit od klavesnice. Zko ma nabeh na to byt ostrejsi a min kompromisni, ale jestli tomu fakt tak bude ukaze az cas. Jinak se s tim da souhlasit ;-)
Prave naopak, ide mi o zabavnu zadokolku, ale aj s prihliadnutim ze ide o jedine auto a tu je M235i okrem tej zabavnosti aj auto s aspon nudzovymi sedadlami vzadu, s motorom a automatom jazdi za o dost menej ako 370z a oturbeny motor je na kazdy den prijemnejsi spolocnik. U 370Z clovek dostane povedzme 100% zabavnosti ale len 30% prakticnosti, u BMW to bude stale velmi blizko tym 100% ak ide o zabavu ale vyrazne viac pouzitelne auto na kazdy den. Naviac je to premia, ajked na to nehram je potreba s tym ratat, predsalen sa takove auto inak neskor predava ako Nissan, resp. ma inu auru.
Taky bych dal prednost Porsche, ale Porsche je o level nad BMW, i cenou. Takze tam kde bude za 1,5mil stat M235i ve velice slusne vybave, vedle bude stat zakladni cayman v obstojne lec ne tak vysoke vybave. Na cayman S clovek s tim rozpoctem ani nedosahne. Ale odhlednouc od ceny tak Cayman S by byla i ma volba :yes:
otazne je co tym zakaznik ziska... ked kazde nove auto je vacsie zavalitejsie obludnejsie.. povedzme si uprimne... nebola prva X5ka krajsia ako ta dnesna? urcite bola...
tu je porovnanie prvej geenracie X5 s tou doterajsou dnesnou [odkaz] ... boze ako kraska a zviera....
Tú štíhlosť vidím hlavne v podaní ostro rezaných banglovských kriviek, ktoré dvojka vymenila za mäkšie, klasické. A ako som spomínal, najlepšie to vidíš na kolesách, pri jednotke pôsobia tak akurát na daný model, na dvojke sú trocha utopené, povedal by som také rozumné minimum.
A3 není zadokolka a preto ma možno viac priestoru, ale neponúkne ti to čo ti ponúkne BMW!!! Najlepší posed za volantom a v tom je BMW najlepšie, lebo ako u ních sa da sedačka nastaviť je proste nadhera. Kedže je to zadohrab, tak samozrejme radosť z jazdy a to ti A3 nedá >:D
No ja by som to až tak jednoznačne nevnímal, napríklad práve druhá generácia X5 mi stále príde medzi väčšími SUV "just right", napriek svojej veľkosti na ceste pôsobí pomerne agílnym dojmom.. Nová X5 je samozrejme vizuálne o kus ťažkopádnejšia, ale prečo je to tak zistíš pohľadom na cesty v US, kde je X5 minulej generácie proste malým autom a BMW potrebuje niečo väčšie. Navyše, doteraz mala X5 dosť blízko k X6 , tak ich bolo treba trochu odlíšiť vrámci hierarchie modelov BMW.
keby som taketo nieco napisal ja... tak by tu bolo podomnou milion komentov ze melem voloviny a nemam vkus... ;-)
dobre napisane :yes:
len dodam ze mne paradoxne viac ak exterier vadi interier s tym megasirokym stredom.... a prehnana masa plechu sa mi vidi skor v strednej casti auta zboku a zadku ako v prednej casti ktora je celkom stihla... ale to je vec pohladu
Co říkáš, je nesmysl. BMW nikdy nebylo etalonem vnitŕní prostornosti, ale posadí se do něj, tj. ideální posaz najde řidič i velmi vysoké postavy, možnost odsunutí sedačky dozadu, velký rozsah výškového nastavení sedaček, nastavení volantu, vše bez problému vyhoví i dlouhánům, což neplatí u x jiných výrobců. Že je za dlouhánem minimum prostoru, to je věc jiná, jinými slovy mícháš dvě věci dohromady.
Pred pár dňami som videl 1M obalenú v matnej čiernej a pôsobilo to dosť nevábne. Naopak, 1M v klasickom čiernom laku je OK, ale len v prípade, ak v dizajne nehľadáš eleganciu a vyváženosť, ale relatívne surovú prezentáciu schopností, akýsi okruhový musclecar, čo je v prípade 1M celkom namieste.
Z toho, čo tu píšeš mi vyplýva, že o zábavnú zadokolku Ti primárne nejde, ide Ti primárne o to, že je to prémia. Potom samozrejme nič zo spomenutých alternatív neprichádza do úvahy. Len je otázka, načo potom vlastne chceš malú zadokolku, keď rovnako Ti poslúži aj sedan/hatch a budeš mať bonus zadných dverí navyše.
Jasně. Psal jsem to jako reakci na tvou větu, že za milion se člověk takhle nesveze. Ano i ne a pokud začneme uvažovat o GT-86 jako alternativním svezení, je nutno v ceně do milionu uvažovat i se Zkem. Samozřejmě pokud budeme chtít větší míru uživatelského kompromisu ve smyslu prostornosti, bude na tom vrtulka lépe. Pokud ale půjdeme po řidičském řízení může být Zko pro mnohé silnějším hráčem. ;-)
s tym vyrysovanim si to pekne povedal.... a dobre prirovnal....
bohuzial taka je dnes doba... z ektomorfnych stihlych aut sa nam dnes stavaju mezomorfne az endomorfne obludy ako X5ka .. a podobne.... ako keby boli na steroidoch tie nove auta... chyba mi tu stihlost lahkost .... darmo... stara 1-tka kupe bola krajsia... a nikto ma nepresvedci ze nova 2ka je krajsim autom ... nevravim ze je skarede ale uz to nie je ono... podobne ako aj v pripade X5ky... ktora kedysi bola stihla pekna... a spravili z nej zrudicku a momentalne ta nova X5ka je uz totalna zruda.... kam to len speje ;-\
nastastie je tu aj par aut ktore idu na to opacne... taky novy peugeot 308... je krasny stihly... ( u nas je vystaveny v optime v KE ) dnes som rano mal moznost omrknut zblizka a pokochat sa a neskutocna nadhera... interier ... premiovky triedy sa mozu skryt... nebeska dokonalost... samozrejme slo o nejaku top verziu ale ten dojem je perfektny ... krasa.. a vyzera to tak ze tie budiky su lepsie poriesene a nebude si clovek uz zakryvat ich volantom. su akosi dalej a su vacsie... pecka interier...
Pokud si vystačíš s prostorovými dispozicemi Caymana a máš na něj rozpočet, tak BMW (s největší pravděpodobností) utře nudli. Jak jsem napsal, záleží na prioritách.
Silnou stránkou GT86 je dostupnost limitů. Můžeš si bez problémů hrát v rámci rychlostních limitů. Samozřejmě, různí lidé mají různou představu o zábavě. Proto schválně píši hrát.
Re: STOP - Ana Staidlova se svoji stetkou - den bez auto.cz
Nekdo holt ma radsi misto kvalitnich testu a clanku hnuj z Blesku. Ikdyz co to placam, za posledni dobu uz jsou to spise clanky vycucane z prstu a testy jak z brozury vyrobce 8-s
Mozna tomu dam cely tyden a kdovi jak to bude na Novy rok ;-)
Tak M235i bude stejne dobre fungovat i na dalnici, GT86 neni to same. To je staveno ciste na zabavu, da se rict na oldschoolovou zabavu, ale jako jedine auto pro sebe bych ho nechtel, 2er ano. Kdyz auto na zabavu tak mi prijde rozumnejsi 235i srovnavat treba s caymanem nebo boxsterem vic nez s GT86.
Nevím, co máte proti tomu kufru u 1er. Pro mě je 1M jedno z nejhezčích aut. :-) Možná mám divnej vkus, jezdím v Z3 Coupé. 1M má ale charakter.
Obávám se, že to, co teďka BMW tvoří je krásny, nejlepší a všechno. Ale trochu bezcharakterní. Současná 1 je zezadu VW Polo. Tříválce, elektromobily, motor z reproduktorů, náhon na předek...
Tak čekaní na další hezké BMW je asi bezpředmětné, to už asi můžu prohlásit teď. Co má tenhle paskvil znamenat by mě tady zajímalo. Ať se na to dívám jak se dívám, tak na tom nic hezkého nenacházím. Nejotřesnější je ztráta tradičních tvarů, byť v tomhle případě je v tom BMW asi nevinně. Na mysli mám tu obrovskou hmotu nad předními koly. Stačí se podívat na starší BMW o kolik méně hmoty tam bylo a především jak světla byly v jedné rovině s lemem blatníku, to je asi díky předpisům o ochraně chodců pryč.
Auto vypadá hrozně ze všech úhlů a už ani povedený interiér to nezachrání. A to nemluvím o tom připitomělém názvu. Věřím, že technologicky to bude opět výborně provedené auto, ale mimo značky a zadního náhonu mi tohle auto nic neříká, bohužel...
GT86 miri lehce jinam. Mas pravdu, ze jsem to auto opomenul, ale premyslejic ted nad tim stejne bych ho nezminoval. Jen 200 atmosferickych koni se bude tezko rovnat i jen tomu 20i v BMW a navic srovnavame premii s nepremii coz vzdy trochu pokulhava. Mezi konkurenty M235i bude Audi S3/RS3, MB A45 AMG (jsou vykonejsi a pravdepodobne i rychlejsi, ale taky si to nechaji zaplatit a nemaji karoserii coupe a jsou to 4*4) nebo treba Audi TT ktere je taky cenou jinde.
No zrovna z týchto bočných obrázkov žiadne veľké rozdiely nevyplývajú, naopak sú si veľmi blízke. Ja by som nikdy nepovedal, že minulá generácia pôsobí ľahkonoho a súčasná naopak obéznejšie, pre mňa sú takmer identické (rovnako štíhle, alebo rovnako ťažkopádne, ak chceš; ja tam skôr vidím tú štíhlosť).
To je do jisté míry pravda :-D. Ale koupil by sis auto, které je šité na drobné postavy do cca 175 cm? Chápu, já jako řidič můžu být malý, ale ne vždy budu vozit jen a pouze sebe. Chci tím celým jen říct, že i malé auto může být prostorné, viz. Audi A3!
Male coupe co vypada, ze od zacatku bylo delane jako male coupe a ne 1er s nalepenym zadkem. Subjektivne nejhezci v tride. Berouc v potaz M235i bych o MB/Audi ani nezavadil. Manual ci automat je jedno, hlavne pohon na zadek => za milion se clovek podobne nesveze. :yes:
Konecne ideovy nastupce malych, relativne lehkych baworaku :yes:
Re: STOP - Ana Staidlova se svoji stetkou - den bez auto.cz
Tak to vidíš, pindů o bulváru tu má plno každý, ale něco proti tomu udělat se nechce nikomu a ještě k tomu palec dolů. Hurá do listopadu s tofim na prvním místě
... že oproti minulej generácii prichádza dvojka s politicky korektnejším dizajnom, ktorý nebude rozdelovať fanúšikov BMW na dva znepriatelené tábory. Na druhej strane je tento strih o dosť ťažkopádnejší, stratil vizuálnu ľahkonohosť, ktorú by som ako prípadný záujemca o malé kupé značky BMW vyžadoval.
[odkaz]
vs
[odkaz]
Jednotka má ako keby vyrysované svaly, dvojka už za tie roky na seba nabrala nejaký ten "vizuálny tuk", čo nutne nie je na škodu, ale už sa do veľkej miery zaraďuje medzi konfekciu. Za mňa v tomto jednoznačne jednotka, aj keď dvojka určite nie je na zahodenie.
A zaujímavé je, ako opticky veľké pôsobia kolesá na oboch autách, pritom obe majú obuté 18'', ak sa nemýlim. :-)
Souhlasím... Také se mi z venku líbí z prémiové trojky suveréně nejvíc. Ale z hlediska zpracování a materiálů v interiéru pokulhává-hlavně za A4. I takový Passat je v tomto ohledu na tom lépe. Když jsem do nové trojky sedal s rozbušeným srdcem z exteriéru, tak tohle mě následně trochu srazilo :-!
Přiznám se, že mám trochu hokej v těch jednotlivých designových verzích - článek zmiňuje Sport Line, Modern Line a M paket. Ve fotogalerii je ale vidět verzí celkem 5 (hned za sebou na fotkách č. 12, 13 a 14). Nemohlo by to být tak, že na fotce č. 14 jsou verze Sport Line, Modern Line a Luxury Line jako u 3er, na fotce č. 13 je standardní M paket a na 12. fotce je M Performance model se speciálními karosářskými prvky jako měla 1M?
No ja mám 193 cm a nasúkal som sa aj do 1er minulej generácie. Je to síce tesné, žiadne francúzske rozvaľovanie, ale to k malému športovému kupé tak nejak patrí. Naopak ja by som neuvažoval o 4er a bral 2er. Stále je to totiž dvojdverové a reálne len dvojmiestne auto, takže nejaký centimeter naviac vnútri 4er nehrá rolu. Technika rovnaká, motory (až na Mko) tiež, naviac pre menšiu hmotnosť bude 2er dynamickejšie.
Na základe 1er by som nepaušalizoval. Toto je vizuálne o dve triedy lepšie, ako 1er hatch. Možno tomu chýba troška elegancie väčších kupé BMW, ale to je proste dané malou dĺžkou, kde sa nedajú spraviť tak tiahle dlhé dynamické línie, ako pri 6er.
Za mňa dobré. :yes:
Bohužel musím částečně souhlasit :-(. Auta jsou to líbivá, jízdně perfektní, ale aby se do toho naskládal řidič se vzrůstem vyšší jak 180 cm, znamená, že sedáčku má nalapenou na zadní a najednou má pocit, že sedí v angličáku. Trojka coupe je na tom lepé, tento pocit pak zažívají pouze ti vzadu.
BMW malá auta neumí??? >:D Vždyť trojková řada je absolutní legendou! A první čtyři generace tohoto vozu byly menší, nebo stejně velké, jako je tato 1er...
je tam opět nějak divně implantován, podobně jako u jedničky. I když nutno říct, že tady mnohem lépe. Jinak nádhera a na ten zadek se asi budu muset déle koukat.