Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba v kolínském TPCA má letos klesnout na 200.000 aut

Nejvíce automobilů se v kolínském TPCA vyrobilo v roce 2009, od té doby zdejší výroba klesá.
Zpět na článek
26. 10. 2013 06:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2013 23:33
Je to trochu jinak,
prostě už zanedlouho skončí TPCA daňové prázdniny a další výhody takže už se jen dojíždí bez investic a pak se "vybydlená" továrna opustí a půjde se jinam, pravděpodobně víc na východ. Tady už vydělali maximum co mohli - trojčata jsou extrémně lacině postavená auta a tak měli hodně solidní marže.
U většiny tzv. zahraničních investorů je scénář pokaždé stejný, třeba z Brna si vzpomínám na firmu Flextronics. Těmto firmám je jedno, kde vyrábí, prostě jdou tam, kde se to nejvíc vyplatí, přeloženo, kde nebudou muset platit daně a tak získají zadarmo zásadní konkurenční výhodu a nadprůměrné zisky. Kdo z nás by platil daně, kdyby nemusel?
25. 10. 2013 18:19
Re: Bouda
Tak to je samozřejmě pravda. Prostě trhy pro které jsou tato auta určena a kde se opravdu nejvíc prodávala tolik nekupují, větší auta taky ne. Za rok, rok a půl to zas bude lepší a lepší, podle mne.
25. 10. 2013 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2013 14:05
Re: Bouda
Tento vůz jsem měl, měřím 192 cm a že bych se nějak tísnil na předních sedadlech, to si opravdu nepamatuji, naopak...
Ale není to rodinné kombi, toho si jistě bystřejší všimli
25. 10. 2013 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2013 12:58
Re: Bouda
Že by velikost a tísnění (prostornost) ?
Avatar - TS141
25. 10. 2013 12:31
re
doufám že nová generace prcků z kolína se povede protože konkurence je veliká. tak jim držím palce
25. 10. 2013 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
25. 10. 2013 11:39
Bouda
Že by o malé psí boudičky již nebyl zájem a lidé už se nechtějí tísnit? >:-[]