Právě naopak ten kdo uvažuje a váží si peněz dá přednost Korejci tzn.delší záruce a podstatně nižší ceně.
p.s.: Ty ceny ojetin víc nastuduj(hlavně propad ceny).
Ci uz nieco vylepsili alebo nie, pripada mi Toledo nazivo krajsie ako dvojca Rapid. Neviem cim to je, ale celkovo tento cesky spaniel posobi na mna lepsie.
Jak muze byt lepsi Ceed nez Toledo, kdyz vsichni vime ze Rapid je lepsi nez Mazda3 >:D
Jinak souhlas value for money maj dnes korejci velmi dobry, rozhodne lepsi jak tyhle drahe lowendy ;-)
ale ked si vybavim trosku lepsie toledo alebo rapid tak som na cene ceedu ktory je zda sa uz za podobne peniaze podstatne lepsim autom [odkaz] v clanku je aj videjko , myslim ze lepsia volba ako rapid alebo toledo :yes:
Takúto "sadu vylepšení" radím do kategórie "Barbie má nový klobúk". Pretože prínos nového loga či novej farby lišty v interiéri je nulový; jediný reálny prínos je ten slabší dízel.
Asi tak.
To ze nemecky ADAC preferuje nemecka auta neni nic divneho, viz. nedavny test kdy Rapid vyhral nad Mazdaou 3. V prispevcich nikdo nechapal jak se tohle muze stat. Zajimave je ze v USA patri k tem lepsi svoji spolehlivosti i kvalitou a zrovna skupine vw se v USA moc nedari. Te se dari v pochybne Cine a domaci Evrope.
Cena ojetin je jedna z nej nesmyslu. Pokud pri nakupu usetrim 50 tis, klidne at prodelam oproti Golfu 30 tis pri prodeji, porad ale vydelam, o tom se snad hadat nema smysl.
zakaznik Skody je spise firma, ktere udela Skoda supr cenu o ktere se lidem nesni, duchodci ze zvyku, ze budou u cizich aut drahe nahradni dily, lidi kteri se boji zkouset nove veci a ti kteri potrebuji servis na kazdem rohu. ;-) Coz se da shrnou ze jsou to lide, kteri si mysli ze si vazi penez
"...Vylepšení Toleda poznáte po vizuální stránce na první pohled. Vůz dostal nové logo výrobce..."
Tak toto ma teda dostalo. To si fakt myslite, ze bezny uzivatel hodi prvy pohlad na logo a zacne porovnavat, ci sa nezmenilo? Mozno ten volant by som si vsimol, ale aj to nie na prvy pohlad. A co sa tej ozdobnej listy tyka, nie je to tak davno, co sa tu koncernovi fanusikovia nad klavirnym lakom uchechtavali, a prisahali vernost jedine makcenym plastom. No jo, casy sa menia...
Za své postavení se nestydím, jsem malý živnostník, nic mi nikdo nikdy nedal, nic jsem neukrad a nikomu nic nedlužím a v České kotlině se mi žije docela dobře, po Monte Carlu netoužím.
Jestli posuzuješ lidi podle auta, tak si celkem ubožák a je mi tě líto.
ani technicky nejsou špičkové... Aha, a já měl pocit, že víceprvek vzadu nabízí pro všechny právě ti korejci >:D >:-[]
No a podíl měkčených plastů u koreje je také vyšší než třeba u koncernové modly Octavia >:-[]
Toledo z MB rozhodně dostalo hezčí příď a záď než jeho koncernový bratříček. Především zadní část díky do kufru zasahujícím světlům vypadá dynamičtěji a auto opticky rozšiřuje. Nejlépe se tento celkem podstatný rozdíl pozná při porovnání Rapidu s Toledem, jak se říká naživo. Navíc toto řešení je technicky i finančně náročnější než v případě Rapidu a Octavie.
Z toho si nic nedělej... Ten kdo nemá na BMW-Mercedes, jde si koupit Volkswagen-Škodu... No a ten kdo nemá na Volkswagen-Škodu, musí se smířit s Hjondejem. To ale neznamená, že by jsi byl horší člověk!!! Prostě jen musíš žít s tím, co máš ;-)
Ten, který uvažuje a váží si svých peněz. Hlavně škoda a VW jsou kvalitnější a drží cenu. Seat na tom asi bude podobně, když se vyrábí tady. Korejské auta dlouhodobě propadají v tabulkách,které vydává např. ADAC. Jsou to auta pro východní trh, jsou líbivé, vybavené, ale ne moc kvalitní a ani technicky nejsou špičkové. Nejvíce vypoví ceny ojetin. Golf + Octavia vs. Ceed a i30.
3) Náklady na servisní prohlídky vycházejí z předepsaného intervalu výměny spotřebního materiálu. Do cen nejsou zakalkulovány další náklady spojené s přirozeným opotřebením vozidla (brzdové destičky, kotouče, tlumiče apod.).
Tedy naprosté nereálné tabulkové nesmysly :-! Takže díky za odkaz, ale je k ničemu. A že neznám, jak mají nasstavené servisní intervaly? No upřímně je mi to vcelku jedno, protože to, co předepisuje výrobce, je prostě pro auto z dlouhodobého hlediska vražda.
A tady máš např. porovnání vybraných ND a to, že Korea vychází docela draho (zvláště v porovnání se Škodou) je prostě fakt.
[odkaz]
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
"Pro Seat by bylo mnohem lepší, postavit Toledo na bývalém Exeu..." Tak to je hláška zralá na Zlatý ventilek!!! Myslíš tu starou platformu Audi, která "vyniká" tím, že 1) má podélně uložený motor kilometr před nápravou, takže auto má hnusně dlouhý přední převis a na limitu je brutálně nedotáčivé, 2) má ubohou nabídku místa pro nohy zadních cestujících. Tak to by bylo pro Seat opravdu terno, postavit nové auto na platfomě, kvůli které Exeo prodejně totálně propadlo >:-[] >:-[] >:-[]:no::no::no:
ako je mozne ze seat toledo 1,2MPI v zakladnej vybave stoji u nas 9990 eur a rapid 1,2MPI v zakladnej vybave stoji 11 430 eur? nejako mi to nejde do hlavy ten cenovy rozdiel kedze ide o identicke auta
ceny oboch aut su s bonusom, na seat je bonus 1400 eur na skodu 1000 eur ale ak si aj tieto sumy pripocitame stejne je skoda o 1000 eur drahsia ako rovnaky seat.
a ty si najdi TUV report ;-) Hlavně že ty ho používáš. Nikdy jsem neřekl, že statistiky jsou svaté a že korejci vyrábějí šunty... pouze jsem konstatoval výsledky v konkrétní statistice ADAC, která vychází z reálného provozu.
No a teď použij mozek, zjisti si něco více např. o vypovídací hodnotě těchto tabulek nebo si najdi jiné tabulky(např: J.D.Power [odkaz] nebo.Autobild Quality report
Este je tam novy posilovac a tlmice - asi maksie, ako tie nove v Rapide. Takze celkovo to je zaujimava zmena a keby som kupil starsi model, urcite by som lutoval.
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
Debata nebyla o tom co kdo kupuje ale že se cenově liší Rapid s Toledem při dané ceně a ty jsi tu blbost topperovi velice chtivě odkýval ve stylu "prani otcem myslenky". Ale k veci, že je domaci značka dražší doma je celkem normalni napric evropou, jen v cesku se tomu na diskusnim foru auto.cz porad nekteri divi jako mali jardove - podivej se kolik stoji megane u nas a ve francii. Nechces zajit na francouzske forum a vynadat jim tam jakovi jsou pitomci ze kupuji auto za 23tis. EUR ktere stoji v cesku o 200tis. min? Urcite by te vsichni pochvalili a podekovali ti za to ze jsi jim rozsiril obzory a ze byli doted hrozne zabedneni :-)
To, že je Toledo v některé výbavě výhodnější může být, ale přijde mi komické že to řešíš. Vybral sis nějakou výbavu u které zrovna nabízí akcne toledo neco navic (a i tak vychazi rozdil jen na par tisic). Stejne tak se na to muzes divat z druhe strany, co kdyz vsechnu tu vybavu nechces? U Toleda vybavu neuberes, u Rapida ji muzes pridat ale nemusis. Stejně tak můžeš říct, že pokud máš na auto 284900 a chces turbomotor nemá Toledo vůbec co nabídnout - ne kazdy chce vypláznout dalších 38000tis. navíc, i kdyz za to dostane lepsi vybavu.
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
Ano máš pravdu, že cenově jak Rapid tak Toledo spojuje stejná základní cenovka. Jenže tu nikdo nekupuje. Mám hlavně na mysli srovnání akčních výbav, které jsou pro zákazníky beztak nejpřitažlivější. U Rapidu sáhnu po "lepším" Fresh Ambition s 1,2 TSI 63kW - zde cenovka hlásá 299900. Toledo nabídne tento motor za 322900 a k tomu "bouchnu" paket Reference za 0 kaček. Jenže Rapid, aby se vyrovnal Toledu ve výbavě, musí přihodit: třetí opěrku vzadu, větší liťáky, plnou rezervu, mlhovky s přisvěcováním, zadní stěrač, loketku vzadu, tempomat, další repráky, handsfree s "multivolantem". Pokud počítám dobře to vše za 33 500 korun českých = celkem 333400,-. U těchto akčních Rapidů je taky problém se slevou u dealera - z mých zkušeností dají tak 4-6000,- dolů, ale pořád jsme na nějakých 327400, když už jsem detailista. U dealera Seatu mi nabídli takto vybavené Toledo za nějakých 319900 a později za 309900! Prošel jsem si několik dealerství... Tak, takhle nějak jsem to myslel:))
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
Asi jsem se nevyjádřil dost jasně. Každopádně jsem nemyslel na platformě Exea, ale na jeho přibližné velikosti. Sdílím názor, že když chtěli dvojče Rapidu, měli jej nazvat třeba Cordoba a Toledo rozvinout tam kde patří - do střední třídy.
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
Škodovky u nás kupují hlavně firmy. Uvádí se, že více než 3/4 prodaných Octavií v ČR jdou do firemních flotil. Samozřejmě jim nezáleží na tom jak ty auta vypadají, ale že jsou spolehlivá, splynou v davu, dají se snadno prodat a také je to ze zvyku - je to přece domácí VW a Seat je přece "cizí" VW z Mladé Boleslavi :-)
Niečo z reality:
Prvá servisná prehliadka (olej, filtre) na i20 stála 109,- Euro
Prvá servisná prehliadka (olej, filtre) na Elantru stála: 125,- Euro
Druhá servisná prehliadka (olej, filtre, brzdovka, chladiaca zmes) na Elantru stála: 265,- Euro
Autá nosíme do autorizovaného servisu, len pre porovnanie prvá prehliadka u Octavie ktorá má predpísaný LongLife (ktorý samozrejme nevydržal 30.000km/2roky ale len 13.650km) stála v autorizovanom servise 288,- Euro... ;-\
To vieš, kým mala Octavia multilink tak vyhrávala všetky testy a všade sa vychvaľoval podvozok, odkedy prešla defacto na tyč, dozvedáme sa, že tyč je vlastne taká super >:D , že ani tí čo ponúkajú multilink sa nechytajú. Veď tyč sa dá krásne tvrdo naladiť a keby niekomu nestačilo tak ho musí doraziť objem batožinového priestoru... >:-[]
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
No přesně tak to v česku je asi těžko, Toledo 269 900, Rapid 269 900, zkus popsat v cem spociva ta lepsi cenova dostupnost... Ale o to asi nejde, hlavně že sis zanadával, viď? ;-)
Takže děkuji za důkaz, že zde mlátíš prázdnou slámu. Ukázal jsem ti servisní náklady prohlídek, kde to žádná hrůza není. H/K mají se Škodou zcela stejné servisní prohlídky s tím, že první servis u korejců je předepsán po roce a u škody po dvou. Ty jsi to samé ke škodě nedal.
Zkus příště použít nějakou tabulku s aktuálními modely a cenami v roce 2013 a nečerpej informace z tabulky z roku 2011. Navíc co náhodně vybrané díly ukazují? Když budeš chtít uděláš si tabulku s díly, kde ti vyjde líp Hyundai či Kia. Argumentuješ zde, že servisní intervaly si budeš upravovat jak chceš (ano, také považuji 30 tisíc za nepříliš vhodně zvolený), tak proč budeš kupovat originální dily? Když chceš ušetřit, budeš spotřební díly kupovat u svého dobrého mechanika a to kvalitativně rovnocené. Báchorky o drahotě servisování korejců opravdu neobstojí.
Takže tady ti to zašlu za Hyundai, tentokrát 1,6 GDi - [odkaz] a taky třeba Ceed 1,4 CVVT - [odkaz] - kilometry si tam vyber dle libosti, snad ti jedna z těch 4 hodnot bude stačit a tak zde nadhoď ty samé nebo podobné informace o Škodovce, abychom zde porovnávali stejné údaje.
K tvé první poznámce,víš vůbec jaké servisní intervaly má nastavena Škoda a jaké Hyundai? Domnívám se, že o tom tušení nemáš...
Ale tohle já nevyvracím. Jenže to má dvě mezery, a to podstatné:
1) je to dle předepsaných úkonů výrobce, které prostě člověk, který nechce auto poslat po 3 letech z domu, nedodržuje (tedy mění častěji, long-life apod. je smrt...)
2) buď najedeš mnohem víc...
3) nebo nepořizuješ na 3 roky.
Zvolil jsi prostě špatný příklad, podívej se třeba, jak to vyjde 7 let/150 000 km ;-)
Já ti říkám informaci o nákladech na servisní prohlídky do ujetí 100 tisíc km, jestli to bude 7 návštěv nebo 1 není podstatné. Neodhaduj a dohledej si relevantní údaje. Rapid 1,2TSi 63kw na servisu do 100 000km stojí 15300 Kč a i30 1,6 CRDi vyjde na 22 500Kč (a to je diesel na servisu dražší). Takže to chce klid a nohy v teple.
7 let provozu znamená 7 návštěv (když jde vše OK), a to by znamenalo rozdíl max. 1000 kč/rok. Což prostě bude víc, odhaduji 2x tolik.
OK, možná mají 2roky/30 000 km, ale takto se chová jedině "prase", resp. zákazník opitý výrobcem. navíc běžně najezdíš víc než 15 tis. za rok, že. A jestli dáš na servisu o 20 až 30 000 víc, pak už to prostě hraje svojí roli.
Ano, uznávám, že pro někoho, kdo s vozem moc nenajede, je to nepodstatné. Pokud ale najedeš 25-30 000 km a víc za rok, tak zjistíš, že korejci zas tak výhodní být nemusí.
Znatelně? Rozdíl v nákladech na servisní prohlídky do 100 tisíc km bude maximálně sedm tisíc, což při průměrném nájezdu 15 tisíc ročně (tedy 7 let provozu) vychází na tisíc korun ročně. To je teda pálka ....
Tento kalfas, ze ako kupto, lebo VW, tak sorry!!!
Je to impotent!
Spominam si na VW blaboly, ze Skoda bude kontra Volvu a Seat bude kontra Alfe Romeo. ;-\
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
Přesně tak je to i v česku a naprosto sdílím tvůj názor. Toledo je opět JEN Seat. Byť je hezčí, cenově dostupnější, tak je zase nedoceněné. Ano, Seat v ČR prodejně roste, ale Toledo je opět na okraji zájmu. Proč? Protože přesně tak to škodovka chce a tak jí to vyhovuje. V minulém měsíci měl Rapid prodej v ČR na 860 kusech.... a Toledo? Necelých 40 kousků... To je výsměch! Ono se chce zamyslet, proč jej Češi ignorují - vždyť jde o naprosto totožný vůz, navíc s výhodami, které jsem uvedl výše (slyšel jsem to od nespočet lidí kolem sebe)..... . Když pominu, že pro většinu českých řidičů je okřídlený šíp modlou, tak jedna z fatálních věcí je reklama. Při vstupu Toleda na trh nebylo ani vidu, ani slechu... načež o Rapidu jsme věděli všichni. Ten na nás kouká pořád odkudkoliv. Příchodem "spejsbeku" to ještě osolili. Ano, je to samozřejmě i rozpočtem importérů, ale dle mého názoru hlavně jde o zájem domácí škodovky, která takto běžně manipuluje a diktuje si u koncernu, co Seat na českém trhu může a co ne. A to je špatně. Pro Seat by bylo mnohem lepší, postavit Toledo na bývalém Exeu a nebýt závislý na tom, co vyplodí Škoda, která pak macešsky prská, když je Toledo v něčem lepší než její Rapid. No, inu uvidíme, až bude mít Seat na starosti vývoj a výrobu vozu, který pak převezme i okřídlený šíp.
To si teda poriadne vedla. Proti spickovym modelom Hyundai su najlepsie skodovky vybavou, motormi aj cenou nieco ako Trabant proti Oktavii. Napriklad o 5 litrovom osemvalci s vykonom 429 HP sa skodovke ani nesniva.
Re: vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
ľudia u nás predsa škodovky milujú a nejaká ta tisícka navyše ich neodradí..
Škodovka vie že si vyššie ceny u nás môže dovoliť , stačí sa pozrieť aj na predajné čísla Rapid vs. Toledo ...
Rapida si kupujú ľudia kt. nečítajú články a nezaujímajú sa o automobilizmus , inak by vedeli že sa im Toledo oplatí viac , pritom je to to isté :yes:;-)
:yes: SOUHLAS..
Auto je lepší než dřív , a stejně většina zákazníků Rapidu a Toleda sáhne po 1.2..
Víc peněz nemá smysl dávat.
Pak je už Leon a Octavia.