1.) podľa mňa nebude žiadny problém so zvukom...bude iného charekteru ako doteraz, ale bude atraktívne (tí, ktorí už videli naživo F1 vedia, že cez telku/videá je to úplne o niečom inom)...
2.) na tomto videu nie je jasné čo skúšajú/testujú...možno práve prvú reálnu jaznu s tým motorom...takže je jasné, že nebudú tlačiť naplno...
Jo..znělo to jako vysavač v posledním tažení.. >:D
Zlaté 12 a 10 válce..
F1 se asi už definitivně pomátla..
Napřed pneumatiky se se rozpadají po pár kolech a nyní toto.. 8-s
Ja sa tu nehram na co by bolo, keby... nerobim spekulacie, iba vyjadrujem svoj nazor na to, co vidim a pocujem na prilozenom videu. A z toho je zrejme, ze sa to vlecie.
Vím, že je dobře, že jde technologie dopředu. Ale v tomto případě by snad být nějaké vyjímky... už jen kvůli té výjimečnosti, kterou má F1 představovat. :-(
to nebolo kvoli tomu, aby nepalil pneumatiky (koniec-koncov si mozu dovolit prestavat la ferrari na testovacie auto pre f1 motory, tak ich gumy asi velmi netrapia) a ak by prevodovka nebola dimenzovana k vykonu motora, tak ten motor nemaju ako otestovat vo vsetkych situaciach, co si nemyslim, ze by zamyslali (okrem toho, vykon toho v6 je vraj podobny ako original v12, takze by to aj povodna prevodovka mala zvladnut). jednoducho to bola len testovacia jazda a malokto by vedel presne povedat, preco pilot tomu poriadne nepodkuril. kludne mohlo ist o meranie vibracii motora v strednych otackach pocas jazdy. ale snaha o setrenie pneumatik mi pride absurdna...
Zlatá geniální atmosférická V12ka ...doufám, že tohle downsizingový šílenství brzo pomine. Pokud bude mít nástupce Californie a 458 přeplňovanou V6 s projevem jako má nový Maserati Ghibli tak s tím není jediný problém, v F1 to bude ale těžký p*ůser.
Ono testování není o tom při prvním kole odrovnat pneu... Proto se taky na 1 nerozjíždí na full. Si zkuste o normálního osobáku (s alespoň 100koníky) dát za jedna a plný plyn, co se asi stane?
Navíc zde je jiné zpřevodování, větší výkon atd.
Navíc nemusejí mít na takový výkon opravenou převodovku a tak můžou dát full knedlík až u 3. rychl. stupně.
Zvuk to má jako splašenej vysavač! Při výjezdech ze zatáčky v prvních dvou kolech evidentně problém s trakcí, takže bych naopak řekl, že výkon omezenej nebyl. No, stejně zase vyhraje Vettel s Renaultem, tak se ani nebudu nervovat.