Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Jak zkritizovat nejlepší vůz třídy
| 16. 10. 2014 14:13
Pravdu díš :'-(
miniauto
| 9. 12. 2013 18:23
Jenom proto že jsem ti pohanil modlu? Ubožák jsi ty když nedokážeš překousnout názor jiných.
miniauto
| 9. 12. 2013 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
prcek plný šprcek
| 9. 12. 2013 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cena
| 9. 12. 2013 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak zkritizovat nejlepší vůz třídy
| 9. 12. 2013 16:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak zkritizovat nejlepší vůz třídy
| 8. 12. 2013 09:35
Presne :yes:
Divnej Text
| 7. 12. 2013 19:33
???
Divnej Text
| 7. 12. 2013 17:12
Ahoj, Bob, ako si prišiel na nick Autoservis?
miniauto
| 7. 12. 2013 17:11
Presne rovnako ako všetky ostatné značky.
Avatar - rohYpnol
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 7. 12. 2013 17:06
Jen blb si může myslet, že v dnešní době CO2 šikany bude někdo upřednostňovat v této kategorii řidiče před tabelovanou spotřebou a emisemi CO2.
Avatar - rohYpnol
Jak zkritizovat nejlepší vůz třídy
| 7. 12. 2013 17:04
Když už jde o jednoznačně lepší a dospělejší vůz než má Škoda, pak se nasadí agent, který uplete "bič z *" 8-s 8-s

Nelze vozu nic vyčítat? Tak je špatně, že nedokáže konkurovat vozům o třídu výš? Kam jsme se to dostali... "Bravo", profi novináři 8-s :no: :no: :no:
Divnej Text
| 7. 12. 2013 16:11
Za Citigo Elegance dáš 228 900,- Je tedy levnější a vybavenější než i10. Tedy všechno to co tady Korejce prodává....

Hyundai u i10 prostě přestřelil cenu je jen otázkou času kdy si to uvědomí.
miniauto
| 7. 12. 2013 16:05
Korejce vyzdvihují hlavně ti co je pouze očumují a čtou o nich...
miniauto
| 7. 12. 2013 16:04
Špička třídy? Další tragedie v podání Rýže. Navíc drahá, za auto této třídy dá 230 000,- jen blázen, jelikož si za to může koupit auto o třídu výš.
miniauto
| 7. 12. 2013 15:58
A drahé.
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 7. 12. 2013 14:51
Pokusy s tebou normalne komunikovat su evidentne zbytocne; stale zapracuje tvoje vetche nedocenene ego a zvrtne sa to na boj jelitovho zakukleneho sveta s okolitym svetom... :-!
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 7. 12. 2013 09:56
Požádej někoho, kdo umí česky lépe než ty, aby ti vysvětlil a přeložil do slovenštiny to, co je zde napsané. Ty s tím máš očividně problémy. :-!
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 7. 12. 2013 00:47
Tak si to nemysli >:D
Ale co to ma spolocne s hmotnostou auta?
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 7. 12. 2013 00:17
Jen blb si může myslet, že konstruktéři naschvál poskládají převodovku tak, aby totálně zabili celý motor, potažmo auto. :-!
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 6. 12. 2013 23:00
Ked poskladanie prevodovky a hmotnost povazujes za to iste, tak je tam urcite bariera a nie len jazykova >:D
prcek plný šprcek
| 6. 12. 2013 20:18
Skôr mám pocit, že tu niekomu nahníva obsah lebečnej dutiny...
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 6. 12. 2013 18:19
Takže si napsal opět to samé, co já. Jak říkám, asi jazyková bariéra... :-!
Divnej Text
| 6. 12. 2013 18:03
No jo, nějaká "rýže" se přece nemůže rovnat domácí Škodě ;-)
Osobně jsem teď procházel aktuální statistiku TÜV, kde se ve žebříčku aut podle závad do tří let objevují i nové modely Hyundai. A je vidět, že ty novější se kvalitou blíží svým českých protějškům.
Škoda Octavia je na 83. příčce společně s konkurenčním Hyundai i30
[odkaz]
Cena
| 6. 12. 2013 17:49
Jde o to, že jsou lidé, kteří z nějakého důvodu miniauto chtějí. Pro většinu je lepší si připlatit a koupit si něco většího.
Pokud se ale pohybujeme pouze v kategorii miniaut, tak je cena podobná.
Hyundai i10 family je za 239000Kč (za novinku)
Škoda Citigo active je za 237000Kč s podobnou výbavou, aby to zhruba odpovídalo i10
---
v obou dvou případech jsem přidal klimatizaci, která dělá těch cca 10000Kč nahoru, aby to auto mělo aspoň trochu smysl.
Cena
| 6. 12. 2013 16:41
A nebo [odkaz] ;-)
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 6. 12. 2013 16:13
Fabia 16V vo verzii 74kW toci pri 130kmh cca 4050 otacok. Na 4ke vtedy toci okolo 5100. Prevody teda problem nie su.
Problem je, ze do 3500 je ten motor pomerne zdechly, asi nejaky eko mod.
Na predbiehanie je medzi 60-100kmh dobra 2ka, ktora sa da roztocit az do 105kmh, vtedy to taha ako normalne auto a reve ako formula. 3ka sa chyta tusim do 135kmh.

Tento furik i10 je vsak o nejakych 100kg lahsi, tam by som hladal, preco ma lepsiu pruznost.
Avatar - Nerez
miniauto
| 6. 12. 2013 14:23
No od tebe to sedí >:D >:D >:D
Cena
| 6. 12. 2013 13:47
Za 230k si to klidne muzou nechat, to si radeji koupim kolo nebo neco v nizsi stredni :-)
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 6. 12. 2013 12:57
Ty bys měl především pochopit, že každé auto chce svoje.

Takže nějaké srovnávání pružnosti na ten který stupeň, je z principu liché, protože každé má jinak poskládanou převodovku a tím pádem výkon dostupný v jiných otáčkách.
Pružnost na 4RS je na úrovni Fabie 1.4 16V,
| 6. 12. 2013 12:39
to jena tak z osvětových důvodů..
Avatar - sargis
miniauto
| 6. 12. 2013 12:38
Bola ale nebolo ju proti komu z koncernu postavit tak, aby Panda prehrala...vtedajsie Lupo/Arosa boli proti Pande tragicke... ;-)
Avatar - vabis
prcek plný šprcek
| 6. 12. 2013 12:23
Design z boku pěkný jj, ale pak zas budeme vídat ty inzeráty typu: koupím Hovnaj bořený přes střechu, podvozkově ok. Všichni zjišťují proč a ono ouha,protože zadavateli na jeho doslova uhnila PN >:D
Avatar - Blue Sun
Divnej Text
| 6. 12. 2013 11:11
To víš, kdyby autor napsal pravdu (že se to minimálně vyrovná českým modlám) a ne praVWdu, bylo by zle.
Divnej Text
| 6. 12. 2013 10:56
Divim se, ze jsi cekal od Mladoboleslavskeho trapnoplatku, ze bude schopen nekdo z jejich pisalkovskeho teamu objektivne posuzovat drzou konkurenci...

V Czechystanu uz davno "pravda a laska" nevitezi :-!
Divnej Text
| 6. 12. 2013 10:47
Ten test je textově celej divnej.Autor pochvalí a hned neguje, pořád nad něčím polobulí, skuhrá, že to je dobrý, ale že vlastně né zas tak moc.Ach jo.... :-)
Avatar - 3_diamanty
miniauto
| 6. 12. 2013 10:40
ako aj tvoje komentare ;-)
Avatar - 3_diamanty
miniauto
| 6. 12. 2013 10:22
este lepsi je zaver:

"Hyundai i10 je vlastně špičkové miniauto. Vyrůst ze své kategorie se mu však nepovedlo."

to ako keby som napisal: mercedes E je spickovy voz vyssej strednej triedy ale na rollsa jednoducho nedorastol ;-) asi rovnaka kravina ;-)

je jasne ze i10 je spicka v triede a redaktorov to tak trosku stve , citit to :yes:
Avatar - Nerez
miniauto
| 6. 12. 2013 10:21
A ty jsi s ním už určitě jel co, když víš, že je o nejlepší miniauto na trhu že? Nebo jsi to usoudil podle jednoho testu?
Tipnul bych že nejel, když jsi schopnej tady do nebe vyzdvihovat i30 a přitom jsi jí taky neřídil...
Avatar - Nerez
miniauto
| 6. 12. 2013 10:20
No jistě že ano. Tenhle test je celý takový chatrný >:D
Avatar - xjara
miniauto
| 6. 12. 2013 10:10
Me zase zarazilo, ze s prichodem citigo ozil segment mini aut a nasledne prisla panda a dalsi. Pokud me pamet neklame, nebyla tu panda uz davno pred citigo?
Avatar - dal
miniauto
| 6. 12. 2013 10:06
Další co mne fascinuje cituji "S modrým dekorem jsme si nějak úplně nevěděli rady. Je to vkusný nápad? Nebo jaký je to vlastně nápad? "
Tady je vidět začínající nákaza koncernu VW, jakmile je něco zajímavého a vymyká se šedi už si redaktoři SM a pod. s tím neví rady.
Avatar - 3_diamanty
miniauto
| 6. 12. 2013 09:54
pravda presne tak :yes:

potom zbytocne hladame nedostatky tam kde nie su ( ked sa hrame ze to auto je akoze o triedu vyssie pricom nie je ) , je to dospele miniauto nic viac nic menej , s razvorom pod 2,4metra a dlzkou 3,6m to male auto nikdy nebude to je jasne aj ked pritiahnut zakaznikov micry swiftu a par dalsich ktori jazdia sami alebo vo dvojici len po meste tak tych pritiahnut moze ale nerobme z i10 male auto. Pochvala ale stejne patri autorovi testu ktory citigo v tomto moc nesetril a vo vzajomnom porovnani mu i10 ustedrila par kopancov ( ta snurka ma dostala >:D ) , ale je to tak, citigo straca a to len vdaka tomu nestastnemu setreniu na nespravnych miestach ked sa vyrobne naklady znicili o 3 eura ale dojem z auta padol o 30 percent, ale v skode ( alebo teda vw ) na to casom pridu ze par detailov v citigu boli jednoducho nestastne nedoriesene.

Za mna osobne je momentalne i10 asi najlepsie miniauto na trhu, ak by som zvazoval miniauto je to celkom jasna a logicka volba avsak jednozcnacne s motorom 1,2 ktory bude uz dostojny a nestrati a ani pri vacsich superoch a ani mimo mesta :yes:
Avatar - dal
miniauto
| 6. 12. 2013 09:46
Celý test se točí okolo toho, že i10 chce být řazena o třídu výše, což je naprostá kravina. Hyundai chtěl udělat miniauto, tak ho udělal, až bude chtít udělat větší auto, tak udělá větší auto. Hyundai není Škodovka aby se snažil dělat auta na pomezí tříd aby mohl chtít peníze za větší auto. I10 je malé auto primárně určeno do města, tak proto je i rozměrově malé.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku