Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio RS: Čtvrté generace se vyrobilo již 5000 kusů

Nová generace sportovní verze Renaultu Clio jde dobře na odbyt.
Zpět na článek
12. 12. 2013 08:35
Re: z rs se stává Vrs
To je jednoduchý, nemáte tu fňukat po fórech a kupovat je >:D Dnes se hezký Clio III R.S. dá sehnat za hodně slušnej peníz, podle všeho by z něj mohla být časem raritní záležitost..
Avatar - šmoula nešika
11. 12. 2013 18:21
Re: z rs se stává Vrs
Ano, ale takhle se řada zajímavě řešených aut vytrácí. Protože se prostě víc vyplatí udělat auto podobné zavedené konkurenci.
11. 12. 2013 10:52
Re: z rs se stává Vrs
Stále ten stejný problém. Renault dělá jedny z nejlepších sportovních verzí (mnohdy nejlepší). Ale k čemu je skvělý Clio 3 RS se skvělým atmo motorem, hardcore podvozkem a rekordama na okruzích v dané kategorii, když to lidi nekupovali!? Každej, kdo trochu rozumí motosportu ti při vyslovení Clio 3 RS souhlasně pokýve hlavou. Já to auto miluju. Ovšem musíme se na to podívat tak, že Renault je globální automobilka a chce hlavně prodávat. Proto je CRS 4.gen. civilnější a s dvojspojkou, protože si to lid žádá. Co nás může těšit, je fakt, že i přes to všechno je to stále špička ve svým segmentu, bohužel už jenom špička a né totální dominance, kde konkurence musela mnohdy hledat o třídu výš, aby se mohli s CRS 3. gen. vůbec porovnávat. Renault udělal lepší Polo GTI, a troufnu si říct, že se i líp prodává. Na základě těchto dat je jedno jisté. Megane 4. gen. pujde ve stopách Clia. Protože byť je prokazatelně rychlejší a osobitější, než např. Golf GTI, nebo FF RS, je s prodejema daleko za nima.
10. 12. 2013 20:47
Re: rychlost
Clio GT = civilní Clio s velmi dobře vyladěným podvozkem, pro mě to má větší logiku, než narvat na standardní podvozky dvojnásobek výkonu, jedno v které kategorii vozidel... ;-)
10. 12. 2013 20:20
Re: z rs se stává Vrs
Jedinej hardcore u Renault Clio bylo tohle [odkaz] , samotne RS bylo jen vyborny auto pro zabavu a myslim ze i stale bude :-)
10. 12. 2013 18:57
Re: z rs se stává Vrs
Clio RS II. a III. sice byl hardcore, o tom žádná, ale mám dojem, že i v Dieppe chtěj prodávat. Clio RS IV. je furt výborná kára, a na její limit se dostane jen málokdo. A to i přesto, že CRS IV. zcivilnělo a posunulo se blíže k normálnímu řidiči... Ono vychutnat si jízdu s CRS III., a pořádně si to užít, to chtělo koule. S tou IV. holt budou vyšší prodeje.

Pokud někdo chce ten hardcore, asi už nebude problém připlatit a rovnou vzít Megana RS. Tam se asi nikdo nesplete, a bude nadmíru spokojenej.
10. 12. 2013 18:50
Re: rychlost
Tak osobně v tom rozdělení nevidím problém. GT je jen nejvyšší stupeň civilního Clia s pár úpravama a silnějším motorem. RS je prostě RS z Dieppe, a Gordini? Uvidíme, s čím nakonec Renault vyleze.
Avatar - beibej
10. 12. 2013 18:27
z rs se stává Vrs
Dřív bylo clio RS něco výjímečného, něco hardcore a ne pro každého. A dnes? Jen obyčejná nejdražší verze. Kde je ten duch motokáry?
10. 12. 2013 18:18
Re: rychlost
Tak uvidíme s čím ještě Renault přijde. Osobně nechápu strategii tří mušketýrů - Clio GT, Clio RS, Clio Gordini.

Clio RS - masovka - cílová skupina - Němčouři prohánějící se po Nordschleife.
Clio Gordini - závodníci - manuál ovšem nebude - poptávka je velmi malá.
Clio GT - ???

Jinak samozřejmě Renaultu blahopřeji. :yes:
10. 12. 2013 15:19
rychlost
Rychlost prodeje přímo úměrná rychlosti Clia RS :-) :yes: Nejsem zastáncem automatu, ,ale ze strany Renaultu to je evidentně dobrý krok jak nabídnout i méně zkušeným řidičům auto které je rychlé ale zároveň snadno ovladatelné. I přes to by si CRS zasloužilo manuál aby nepřišlo o skalní fanoušky... CTR tu bude co nevidět :-)