V kontextu dnešní doby si ty motory nemají navzájem co vyčítat. Navíc píšeš o poddimenzovaném motoru..poddimenzovaném vhledem k prehistorickým konstrukcím zřejmě ano, ale je on je nadimenzován tak akorát na uvažovaný nájezd. K čemu taky "nesmrtelný" motor, když je tady co 5-6 nová generace daného modelu.
Přesně tak, vše po letech maká jak má, kabely jsou i po letech v kondici a co se týče mechaniky jsou nejhorší replikové díly ;-\ , nikdo už to nevyrábí z tak kvalitního materiálu jako v době výroby ......
Blbost.
Za prvé...
heslo "objem ničím nenahradíš" pořád platí... velký motor funguje většinu svého života v nízkém zatížení a z toho plyne i větší mechanická spolehlivost. Vzhledem k tomu že tahle korveta má v sobě oproti moderním motorům minimum elektriky, je celkem nízká pravděpodobnost že se něco může pokazit...
a za druhé...
snad všechny TSI motory mají nějaké problémy už po pár tisících km... (převážně rozvody a turba...) Uvidíme jak na tom bude poslední generace, ale u např. u tolik vychvalované 1.2 TSI dost pochybuji že vydrží déle než výrobcem plánovaných 250 000 km... a to ještě s odřenýma ušima.
----
edit: sry, blbě jsem to pobral. Myslel jsem že v té tvojí větě je tečka, nikoliv čárka...