Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Mégane 1.2 TCe/97 kW – Konečně krasavcem

Mégane je dalším z Renaultů, který kompletně změnil identitu. Co je kromě hezčí tváře ještě nového?
Zpět na článek
25. 2. 2014 12:26
Jaky rozměr pneu je na těchto 17" plenum ???
pořeboval bych vědět jaký máte vtomto testu obuty pneu a jaký je rozměr , moc díky ;-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2014 20:39
Re: Služebně nejstarší,
To není Krasavec, jak zní v nadpisu, ale Krysatec!
Avatar - grifith
18. 1. 2014 15:17
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Intelegence se pozná hned po 17 příspěvcích :-! :no:
Avatar - moreczech
18. 1. 2014 09:32
Re: Lukášův test a Lukášová pravda
Chceš říct, že ten autor co píše tady ty blafy je pětadvacetiletý cucák ?!? To pak mnohé vysvětluje....
18. 1. 2014 08:12
Re: KONEČNĚ PRAVDA
To jo...Renault.... Go! Go! Go! Be gone.

[odkaz]
:-!
18. 1. 2014 08:08
Re: Závěrem
Souhlas, i kdyz presne nevim co "rebdlik" je. Hnusnejsi auto se hned tak nevidi, podejte kybl, jdu blit. :-! Ono ta snaha se odlisit se da dovest to extremu, jak je patrne zde.
A motor? Ctyri salky espresa s vysavacem. No, jo...neeeext!
Avatar - moreczech
17. 1. 2014 20:11
Služebně nejstarší,
přesto nejlepší francouzský vůz nižší střední třídy !!! RENAULT toujours !!! :yes:
Avatar - grifith
15. 1. 2014 09:16
Re: Závěrem
Myslím, že zde máme dalšího člena komanda blbosti. Vidím, že klecová léčba v Čechách svoje ovoce příliš nenese.....
Avatar - grifith
15. 1. 2014 09:15
Re: Krasavec? Uh...
Zase znak, co Ádo? Neboj, jsme otevření i menšinám, tak vítej ;-)
Avatar - woody-alien
15. 1. 2014 06:09
Re: Závěrem
Teda řeknu ti, Ádo, není nad to tahle pěkně si před půlnocí ulevit. To se hned jinak spí. >:D
Avatar - Ada je zase tady
14. 1. 2014 23:49
Závěrem
Mysleli jsme si, že je to auto a on to byl zase jen rebdlík :no: 8-s >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
14. 1. 2014 23:43
Re: KONEČNĚ PRAVDA
BTW: což je jediná Octavie, kterou opravdu stojí za to koupit
Avatar - Ada je zase tady
14. 1. 2014 23:37
Re: mne sa ten facelift paci
Pravda. Slušní lidé si koupí něco jiného. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 1. 2014 23:34
Re: Krasavec? Uh...
Velmi správně :yes:

Design tenhle vaginálních vozidel je opravdu zcela vypovídající... zejména o jeho majiteli >:D
Avatar - rohYpnol
14. 1. 2014 23:29
Re: Staré chyby
i když s tebou nebudu souhlasit, tak tomuhle alespoň říkám názor :yes: a ne jak jossalito 8-s
Avatar - miromen
14. 1. 2014 21:32
Re: Staré chyby
To ja bych vsadil jak na 1.2TSI s 6kvaltem tak na 1.4TSI s 6kvaltem než na 1.2TCE 85kw a 97kw s 6 kvaltem. O zbytku ani nehovořim.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 21:17
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já už četl ve více recenzích majitelů, že kožený volant u Hjoundé dávají při reklamaci potáhnout kůží u externisty, už ho raději ani nemění...
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 20:53
Re: Staré chyby
Tak musím se omluvit, ale mýlil jsem tě, řídil sem dost japonců, ale Nissany a Subaru ( bavili jsme se o Mazdě a Hondě) a třeba taková impreza 1.5 nebo 2.0 taky nevynikala nad zbytek, stejně tak i Nissani mimo 350z :-)

Ale jak řikam, Mazdu 3, ani 6 sem neřidil :-)
14. 1. 2014 19:54
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Možná tam ten klíček zůstal kvůli víčku nádrže. Někde jsem slyšel, že u koncernových aut jsou ještě nějaká šroubovací retrovíčka.
14. 1. 2014 19:48
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Ne.
Geniální a nadčasové - vyhoví všem ;-)
14. 1. 2014 19:48
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Asi tam dávaj kůži z drůbeže.
Kůžička je do křupava opečená, jen se loupe :-)
Slyšel jsem historku: i40 kombajs, CRDi, cca půl roku a kůže oloupaná. Tak šup s ním k dealerovi, ten to zkouknul a povídá: "Samozřejmě, volant vyměníme za nový. A teď už na něm bude pravá kůže!"
Řekli vám, že po oloupání si volant budete platit ze svého?
>:D
Avatar - Emel
14. 1. 2014 19:44
Re: KONEČNĚ PRAVDA
A pokazit se může stejně bezdrátová myš jako ta s kabelem... ale hádej co... ;-)
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:25
Re: Staré chyby
Díky >:D Tak ještě, že to píšu z práce, tady mi poplivaný monitor nevadí tolik jako doma >:D
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:23
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Trochu schizofrenní >:-[]
14. 1. 2014 19:23
Re: Staré chyby
Třeba se dočkám a dozvím se co mu na té převodovce v Meganu vadilo. Asi hledá vhodný slova jinak si nedovedu vysvětlit proč nám to nechce prozradit. >:D
Zatím to vidím tak, že převodovka v Meganu je špatná protože jsem ubohý idiot. >:D Tak jestli tohle jediná špatná věc na té převodovce tak to na tom není tak špatně. >:D
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:22
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já teda přiznám se došel tak daleko v ovládání rádia pod volantem, že nedávno jsem chtěl přidat hlasitost na rádiu a přemýšlel jak na to... automaticky šahám pod volant, kde se nastaví vše, od stanic, hlasitost, přepínání mezi radio/CD/USB/BT, dokonce i celý telefon ovládá, takže na radio jsem šáhl jen při koupi, kdy jsem si nastavil basy a podobné nesmysly a jinak skoro vůbec...

Za co mám palec dolů? Buď petrmur, nebo trojnick Berenika/TSI petrlo/ten třetí blázen, už jsem je oznamoval za spamování a mělo jim být domluveno do duše, tak teď mám automaticky mínus, i kdybych napsal že jsou skvělí >:D

Taky bych čekal, že vyhřívaný volant nemůže být problém... jenže v Hyundai je vyhřívaný a jako bonus s loupající se kůží, tak si vyber >:D
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:18
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Heleme se kdo to tady nenápadně sleduje >:-[] Už to mají? No já se přiznám, že mám garáž a když už tak používám koženku přes čelní okno, ta mě ještě nezklamala. Sice se musí nanadat než auto opustím, ale cokoliv se v noci přižene včetně vysoké ledovky, to zachrání... i v místech, kde je výhřev okna... a nemusím nikdy škrábat okno
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:15
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Pokazit se může i spínací skřínka, mimochodem imobilizér je v klíčku, čili totéž, co v kartě.
Není to tak dávno, co se lámaly jak na běžícím páse klíčky fordu, např.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:13
Re: Staré chyby
Jossalito je vždy ve všem zkušenější, pro něj jsou VŠICHNI (krom fanoušků VW) hlupáci a neznalí, když ale chceš něco konkrétního, mlží a říká, že jsi hlupák. Takový typický troll ;-)
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:12
Re: Staré chyby
já tady už opakovaně uznal, že jiní umí i lepší převodovky, to jen ty buď to záměrně přehlížíš abys mohl dělat z ostatních hlupáky, ale nakonec jsi hlupák ty, nebo nečteš příspěvky ostatních. Ale to je u tebe normální.
14. 1. 2014 19:11
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Že bych zaspal dobu? :-)
14. 1. 2014 19:10
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Asi by to chtělo vyzkoušet na delší dobu, než u aut, půjčených na víkend, dýl jsem auto s keyless ještě neměl.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:09
Re: Staré chyby
Nelži, žádná skupina, krom tebe, ty zaslepená skupino, tady neprosazuje, že jsou všechny převodovky stejné.
14. 1. 2014 19:09
Re: KONEČNĚ PRAVDA
By mně zajímalo, za co máš palec dolů :-O

Na tempomat jsem zapomněl, to je taky fajn udělátko, volant s o vládáním rádia v podstatě ano, ale to, jak někteří výrobci volant udělaj v podstatě jen z tlačítek, to je pro mně katastrofa. Vyhřívaný volant i čelní sklo dávaj korejci, klidně i do Ria a za pár šupů, nechápu, že taková prémie to nenabízí ani u aut za víc než mega a půl v základu...
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 19:08
Re: Staré chyby
Vidíme jak ti to rve žíly... běda jak nebudeš mít poslední slovo. To sem dojdeš ia za dva dny překontrolovat. To mám odzkoušeno.

A pamatuji doby, kdy jsi tady ostatní označoval za diskuzní závisláky, ale opakovaně jsi poslední roky v top 10 diskutérů. Prostě pokrytec josajelito, co neumí ani číst příspěvky ostatní, soudí jen z nicku, co ten druhý píše... Ono to není hloupost, jen charakterová vlastnost ;-)
14. 1. 2014 19:05
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Jasně, to je klasika :-)
14. 1. 2014 19:05
Re: KONEČNĚ PRAVDA
No něco by se jistě našlo >:-[]

Edit:
Prej nějaká G60 Limited VW motorsport měla 215 koní a vevnitř ochrannou klec - údajně jen 5 kousků ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 17:59
Re: Ronaulte a rohYpnole
Dovolil jsem si malý lajčíček :-) ....já byl taky hodit čučku a je to kus solidního auta. Josalito sice čeká, že v tomhle autě bude PDK nebo F1, ale pravda je taková, že tento diamantík, i přes Vaverkovic připomínky, je krásně vybroušený diamant se vším všudy....
bravo Renault! Bravo woody ;-)
Avatar - Emel
14. 1. 2014 17:47
Re: mne sa ten facelift paci
To není pravda. Postav vedle sebe třeba Octavii kombi a Golf Variant, ať máme pokud možno srovnatelná auta... a hoplá, nejen že jsou ta auta výrazně odlišná, ale kupodivu je Octavia to hezčí.

Jediné co mají VW a Škoda společné je celkové pojetí bez výrazných kudrlinek.
14. 1. 2014 17:31
Re: Staré chyby
Pojďme věcně diskutovat ;-) Co ti vadilo na převodovce v Meganu? Věcně. Tvrdíš že jsi v Meganu jel tak snad víš co ti vadilo. Nediktuji ale ptám se. Evidentně jsi zkušenější tak informuj blba jako jsem já který nic neví. :-)
Avatar - rohYpnol
14. 1. 2014 17:11
Re: Staré chyby
Sice dekuji za odpoved. Ale je vyhybava jak jento jde ;-\
14. 1. 2014 17:08
Re: Staré chyby
Zrovna já nepatřím mezi ty, co by měli bůhvíjak v oblibě japonskou nebo korejskou produkci. Ale že ty vozy mají své nesporné kvality a jsou mnohdy lepší než konkurence z Evropy, to, jakožto soudný člověk musím připustit.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 17:04
Re: Staré chyby
Já za to nemůžu, že se v tom tady neorientuješ >:-[]

Vyzkoušel sem jich dost, ale japonce ne, proto se rád přiučím a zásadně se nehádám o nečem, co sem nevyzkoušel, takže hlavně v klidu, na to tu máš jiné >:D Já prosil o nezaujatý komentář. Dík >:D
14. 1. 2014 17:00
Re: Staré chyby
Ty mi tady chceš něco diktovat?

Ty by sis měl předně vyzkoušet konkurenci, aby se ti otevřely oči. Až poté se s tebou bude dát o něčem věcně diskutovat. :-!
14. 1. 2014 16:59
Re: Staré chyby
Tady je to jako u blbečků na dvorečku. Mé tvrzení je v prvním mém příspěvku tohoto vlánka. To platí. To, že se na to zde nabaluje kopa balastu, to už je práce zdejších nesoudných diskutérů.

Nejlépě poznáš kvality převodovky tak, že si převodovky prostě vyzkoušíš. Čím více si jich vyzkoušíš, tím lépe, tím větší budeš mít přehled a budeš si moci dovolit luxus vlastního názoru.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 16:50
Re: Staré chyby
Moment, já nepsal že je nejlepší, nespletl sis vlákno?:D Já psal, že nepoznám ten rozdíl oproti VW, které sem řídil. Jestli tvrdíš, že Mazda 3 je o poznání lepší, nemám důvod ti nevěřit, v Mazdě 3 sem nejel, ani v Civiku, koneckonců ani v tom Mégane, já sem chtěl jen vysvětlit, jak se pozná méně přesná převodovka, protože já ji poznal naposledy u 406tky a u ostatních, co jsem řídil si neodvážím trvdit, která je přesnější. :-) Prosím, přečti si, co píšu.....
14. 1. 2014 16:49
Re: Staré chyby
Koukej, jak mi to rve žíly. :-!
14. 1. 2014 16:46
Re: Staré chyby
Půjdu rovnou k věci. Můžeš nám prozradit co přesně ti vadilo na řazení u Meganu? Bez okolků, vykrucování, věcně!
14. 1. 2014 16:43
Re: Staré chyby
Znovu, tady se dohadujeme o guvně.

Znovu napíšu, že převodovka v Meganu nemá na ty nejlepší. Není nejlepší. Hotovo.
Můžete s tím nesouhlasit, klikat mi minuska, může vás to žrát, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. Hulákání v diskuzích tu převodovku nezlepší. :-!
14. 1. 2014 16:41
Re: Staré chyby
No tak uvádět konkrétní převodovku je docela podstatný ;) To je jako říct jel sem Fábií a má super převodovku! Ale už nevíme jakou ;-) 5q, 6q, dsg? Já zapoměl ono je to vlastně jedno! VW má všechny převodovky boží a Renault všechny mizerný >:D
14. 1. 2014 16:39
Re: Staré chyby
Ty už nejspíš taky lepší nebudeš ;-)
14. 1. 2014 16:36
Re: Staré chyby
Na tohle otázku ti odpovím následovně.

Nahoře v článku je nejlepší benzínový Renault Megane do 100 kW. :-!
14. 1. 2014 16:17
Re: mne sa ten facelift paci
Podle mě naopak Škodovka žádný styl nemá. Je to jen aktuální design VW se škodováckou maskou. Přitom proti aktuálnímu designu VW nic nemám. VW nikdy neměl lepší design než teď. Jen od škodovky bych čekal víc než klony VW. Škodovka se svou historií by si zasloužila víc originality.
Avatar - rohYpnol
14. 1. 2014 16:06
Re: Staré chyby
Kdyz se vratim k tvemu prispevku, tak pises, ze motor s prevodovkou v Meganu na 5* nema. A ja se ptam, co podle tebe na tech 5* v dane vykonove tride ma? Jinymi slovy - kdo je lepsi nez Megane? Stejne jak od sameho zacatku tvrdim stale to same, stejne tak se te ptam na to same. A odpoved stale nikde. Je pro tebe opravdu tak tezke odpovedet na jednoduchou otazku 8-s ?
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 16:03
Re: Staré chyby
Ano, u toho chodu to beru, někomu ale vyhovuje tužší, když klade odpor, jiný radši, když to jde hodně volně, nýbrž jsem u žádné nepozoroval, že by byla méně přesná, vždy vše zapadne tam kam má, mimo těch aut z 90 let co jsem jmenoval :-)

Proto bych se neodvážil posoudit, jestli třeba Oktávka má lepší, nebo horší převodovku než Megane ( v mém připadě spíš ta Laguna ), protože přesně zapadaly obě, jen každá šla jinak ztuha a každá měla trochu jiné dráhy, někdo má rád krátké, někdo delší, aby si byl jistý, že to tam padlo.. :-)
14. 1. 2014 15:53
Re: Staré chyby
>:D
Ty už fakt nevíš kudy kam. Místo toho, abys uznal, že jiní umí převodovky líp - protože je to holá pravda - tak zde budeš hledat kraviny, že jsem údajně někde já něco nevyspecifikoval. To je zcela ubohé. 8-s :no:
14. 1. 2014 15:51
Re: Staré chyby
Rozdíly mezi převodovkami jsou. A člověk, který pár aut vyzkouší, tak prostě a jednoduše, je schopen zhodnotit, která převodovka je lepší a která horší. Stejné totiž nejsou - jak se tady snaží prosazovat jedna zaslepená skupina.

Z mého pohledu, např. převodovka v nové Mazdě 3 je taky výborná. A opravdu budí lepší dojem než ta v Meganu. Jde o vůle, přesně vymezené dráhy, lehkost chodu, synchronizaci, délku drah...
14. 1. 2014 15:44
Re: Staré chyby
A ne a ne a ne! A ještě si dupni nožičkou.

Stejně na tom nic nezměníš. A Megan lepší nebude. :-!
Avatar - SCHROJF
14. 1. 2014 15:41
Re: KONEČNĚ PRAVDA
U VW mas aj kluciky aj bezklucovy vstup a startovanie v jednom... ;-)
Avatar - jazva
14. 1. 2014 15:40
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Pokaziť sa ti môže aj klasická spínacia skrinka. Nedávno som to riešil s kamarátom. Auto na odťah... ;-) Kartu mám vyše roka a už by som auto bez nej nechcel. Prídem k autu, nemusím nič riešiť s kľúčom, proste otvorím dvere, nasadnem, ťuknem do tlačítka a idem. Pohoda nadovšetko ...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 1. 2014 15:30
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Vyhřívané čelní okno má třeba Golf nebo Octavia :-)
Avatar - Emel
14. 1. 2014 14:41
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já mám k bezklíčovému startování trošku nedůvěru. Je to přesně ten prvek výbavy, který když se nějak pokazí, tak prostě nenastartuješ auto. Jasně, i tak je asi v klíčku nějaký imobilizér a ten se může pokazit taky... ale prostě k systému bezdrátové karty v kapse mám větší nedůvěru.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 14:36
Re: Staré chyby
Já píšu o pětikvaltu VW, nikde jsem o šestikvaltu nepsal. Ad Mazda souhlas.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 14:35
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já třeba jej chtěl, bohužel nebyl ve skladkovkách... a např. i otec chtěl bezklíčové, ale PSA to v té době nemělo, takže ustoupil. Pro mne je klíč nebo i karta, která se někam strká, další prvek, který při každém ovládání auta musím používat a objektivně mi nepřinese žádnou radost ani užitek.

Jo, kdysi... ale já jsem ve 21.st. ...

Vyhřívaná sedadla teda já opět nechci, zatím jsem to nikdy nevyužíval, to už spíše odvětrávaná... na volant užívám v zimě rukavice no a čelní sklo beru... ale kdo jej dnes má v mainstreamu krom Fordu? Ten kufr... no asi to k něčemu je, ale někteří na to nadávají...
Volant s tlačítky nepotřebuji, ale ovládání radia za volantem nebo někde hodně poblíž ano, top už jsem si natolik zvykl, že bez něj ne... stejně jako bych při mém profilu cest nechtěl auto bez tempomatu...
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 14:29
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Ještě něco pod 70 kusů, prosím! >:-[]
14. 1. 2014 11:34
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já se zeptám jinak:
Kdo jej kupuje, aniž by mu to bylo vnuceno nějakým paketem?

Jsme sice úplně jinde, než kde jsme začli, ale fajn:

Osobně bych za bezklíčové cokoliv nedal ani jedinou korunu, právě naopak, rád bych měl standartní kovové klíčky, jako kdysi, to byla atmosféra, když mi cinkly v kapse :-)
A raději bych připlatil za: Vyhřívaná sedadla, volant a čelní sklo, to jsou pro mně podstatné věci, k tomu automat a čtyřkolka, automaticky otvíraný kufr a zbytek je mi šumák. Rádio? Kašlu na něj. Navigace s megadisplejem? Děkuji, nechci. Volant vykachlíkovaný tlačítky? Strčte si ho někam...
14. 1. 2014 11:17
Re: KONEČNĚ PRAVDA
G60 + Rallye (ne, to opravdu nebyla rallye verze, jen název série) = 118kW / 160 koní a samozřejmě větší točivý moment, ale jak už jsem psal výše - to jen taháme králíky z klobouku...

P.S.

Ale víš co? Dorazím to: Golf mk.2 Limited = motor G60 na 154 kW, 4x4 - co ty na to? >:D

(jo, udělali něco kolem 70 kusů, no...)
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 10:58
Re: Staré chyby
Ne, psal jsi o Fluenci, který jsi údajně řídil a neudal jsi motorizaci... takže jsi psal o ničem. Tady tuto převodovku jsi neřídil, ale víš přesně... pro tebe typické, pro pana neomylného.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 10:57
Re: Staré chyby
Nemáš a ani jsi s nima nejel, ale psát o nich dokážeš květnatě. Mou garáž do toho tahat nemusíš, kdo ví, ten ví, ty nevíš a vědět nebudeš.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 10:56
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Bezklíčové startování je hojně následovaný prvek výbavy, kdo jej dnes v příplatkové výbavě nemá?
Avatar - Ronault.
14. 1. 2014 10:54
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Ano, R19 nemělo 4x4, ale Golf II GTI měl 102 kW, R19 1,8 16V měl 99-103 kW, takže porovnatelný výkon.
Avatar - woody-alien
14. 1. 2014 10:11
Re: Ronaulte a rohYpnole
Máš like....hádej od koho. ;-) Megane dozrál do podoby velmi solidního zboží bez větších chyb. Byl jsem se schválně dneska podívat u Rencků a kdybych lovil v těchto vodách, jistě bych ho zařadil do nejužšího okruhu kandidátů.
Avatar - Emel
14. 1. 2014 09:02
Re: Staré chyby
Šestikvalt v Octavii je lepší než v Meganu... a v Mazdě je lepší než v Octavii... ale žádné drama.
Avatar - Emel
14. 1. 2014 09:00
Re: Staré chyby
Trošku zapomínáš, že testován nebyl ten Grandtour, ale 5dv hatch. A tam třeba místo vzadu může být problém. K tomu přidej hůř odladěnou jízdu a brzdy... nechci se do hvězdiček zamotat, se 4* bych problém neměl, ale ani 3* nejsou nějak mimo.
Avatar - Emel
14. 1. 2014 08:50
Re: mne sa ten facelift paci
Já přece proti Renaultu nic nenamítám... je to evropský výrobce s dlouhou tradicí, bohatým motorsportovním programem, v zádech má silný francouzský trh...

Co se Megane II týče, to řešení zádi jistě obětovalo pár litříků v zavazadelníku... takový design by nebyl v souladu s filosofií Škody (ať už si o ní myslíš cokoli).

Škoda si svou pozici pořád ještě buduje, vymezuje se proti svým konkurentům. Já osobně jsem rád za design z pera pana Kabaně - pokud se nešetří na doplňcích, vypadají jeho auta na silnicích dobře, značka má svůj osobitý styl.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 08:46
Re: Staré chyby
Moment, kde si použil vážený průměr? 4* převodovka 5* motor = obecně (x1+x2...xn)/n =(4+5)/2 = 4,5* :-) Váženej průměr tu nikde nevidím :-)
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 08:36
Re: Staré chyby
Tohle je věčné téma... převodovka... francouzi... nepřesná...

Mégana nehodnotím, nikdy sem toho nového neřídil, ale prosím uplně normálně a bez emocí bych chtěl vysvětlit neznalému člověkovi, jak se pozná, že je nepřesná třeba oproti VW či jiným. Koncernovými vozy jezdím, takže ty manuály jakž takž znám. Měl sem Lagunu Dci 6ti kvalt a převodovka běhala uplně stejně přesně v drážkách, jako u VW Passat či Oktávky ( ještě poplatné době). Kdybych měl brát to, že čim přesnější převodovka je, tím jde více ztuha a po drážkách ( jo, takhle nějak to běhalo na Nissanu 350Z nebo na Impreze STI), tak tady u mě vede v tvrdosti a přesnosti Ford Mondeo (ač mě to někdy dost vytáčí) a naopak taková Oktávka TSI ji má poměrně lehkou a občas nevim, co jsem zařadil. Jinak všechny tyhle převodovky běhají hezky v drahách a jsou přesné, jen každá páka jde jinak ztuha, proto mi přijdou všechny dobré :D.

To, co se popisuje jako nepřesné řazení sem zažil naposledy u Peugeotu 406 1.8 a Kii Sorento 2.5CRDi, tam byly páky gumové... :-) Díky za vysvětlení.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 08:28
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Vždyť to je stejné jako výše s tou Oktávkou >:D "bouchá jako oktávka" Tak se vyzvdihnou minoritní konfigurace, které mají multilink :-) Nevybereš si, každej hájí to svoje >:-[]
14. 1. 2014 08:09
Re: KONEČNĚ PRAVDA
A mohls ho mít jako čtyřkolku?
Nebo s turbem a výkonem přes 160 koní?
Ano, pohodlnější R19 byl, to každopádně a prostornější než Golf bylo v různých generacích kde-co, připomenu končící generaci IV vedle Peugeotu 307.
Ale zpátky k současnému Mégane a současnému Golfu (V, VI, VII) - to rozpětí možných konfigurací Golfu, troufám si napsat, už nikdy nikdo nezopakuje a v tom je síla tohoto modelu. Sice můžeš vytípnout určité konfigurace Golfu a Méganu, kde bude Golf "horší", ale pokud budeš chtít proti jakékoliv libovolné verzi Méganu nakonfigurovat "lepšího" Golfa, vždy se ti to povede a pak už můžeš žehrat jen a pouze na cenu, jiný argument těžko obhájíš.
14. 1. 2014 08:02
Re: golf vs megam
Řadil bych sem i Václava Lipavského z auto.pravda.sk. Jeho testy zejména "lowendu" dvojice C-Elysée/P301 a Dacii jsou doslovným protipólem místního pana Vavw. Líbí se mi, že třeba fotí i spodky aut a i jinak má v testech informace, které se v jiných nenajdou.
14. 1. 2014 07:52
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Tak zrovna bezklíčové startování a odemykání mi nepřijde jako bůhvíjak hojně následovaný prvek výbavy, ale je fakt, že konfigurovatelnost Stila ve své době vyvolala menší šok, především ale u automobilek z Asie, než u VW. Ale jo, od doby Stila si už nikdo nedovolil dát na evropský trh oholený základ bez centrálu, se švihadly a bez klimy.
14. 1. 2014 07:48
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Nevím v čem nestačí - 0-100 MRS za 6,1, Golf R hrubě pod šest a keď boh dá, i pod pět.
Jsem si jistý (a neber to jako pokus o urážení), že kdybys vzal na okruh, nebo kamkoliv na cestu Golfa R a Mégana RS, zajel bys lepší čas s tím Golfem - nejsi tak dobrý řidič, abys vymačkal obě auta jako citrón a dostal se až na dřeň toho, co dokážou.
S Méganem RS bude dobrý jezdec rychlejší, to asi ano, ale s Golfem R může být rychlý každý, a proto je pro mně Golf R podstatně lepší auto.
Ale jak píšu - klidně se modli k času z ringu, byť ty sám bys ho nezajel ani na 80%...
14. 1. 2014 07:44
Re: Megane
Tak to pred nimi klobúk dolu za špionáž, Panamera aj súčasný Megane boli predstavení koncom roku 2008, mám pocit, že Megane dokonca o čosi prv... ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 00:05
Re: Megane
...ten zadek od megana obšlehli u panamery.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 00:03
Re: Ronaulte a rohYpnole
Máš dislike....hádej od koho? >:D on je jak tvůj stín ;-) ....za mě je Mégane povedený. Plní to, co se od něj očekává. Motory - výborné, převodovka - výborná...joss zaspal dobu. Co se týká podvozku tak ano, v HB je to znát více, ale v kombiku jsem si nikdy ničeho nevšiml, že by bouchalo. Jak říkám, hodně povedené. Palubka je funkční, má šarm, ergonomie vynikající a to, že není v duchu vw, tak to není na škodu... určitě by si v dnešním testu měla odnést 4 až 4,5 hvězd....bez ohledu, co na to místní všejezdci říkají.
13. 1. 2014 23:54
Re: Megane
Mě se interiér Meganu líbí i nový facelift se mě líbí, ale v případě hatchbacku ten zadek.. no nic moc. Naopak Coupé a Grandtour pohoda :yes:
13. 1. 2014 23:49
Re: Staré chyby
Jistě, ode mne nevíte nic, co by se zrovna vám hodilo do krámu. Proto ta vaše zacyklená křeč.

To je jediný problém, co se tu dokolečka řeší. Ale znova napíšu, tohle je váš boj, váš problém. Vrať se k mému původnímu příspěvku a snad ti dojde, co tu předvádíš.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 23:42
Re: Staré chyby
mozna sis nevsiml, ale ja tu za svym nazorem stojim od prvopocatku >:-[] jen od tebe nevime krome moralizujicich kecu nic. Jednoducha otazka - co povazujes z konkurence za lepsi nez Megane z hlediska pohonneho ustroji, tedy motor+prevodovka?
(benzin v manualu s obdobnym vykonem)
13. 1. 2014 23:38
Re: Staré chyby
O tom, že převodovka v Meganu opravdu není na pět hvězd, jsem psal taky. Nevím, co víc bych tu ještě měl k tomuto konkrétnímu tématu napsat.
13. 1. 2014 23:36
Re: Staré chyby
A na co jsi odpověděl ty? Co?

Akorát tu jako kolovrátek opakuješ prapodivný počty, prohlašuješ, jak je převodovka s motorem na pět hvězd a jiný bludy, který jsou pouze osobním zaujatým názorem.

Já opravdu nepatřím mezi ty, co by tu zpoza buku hulákali nesmysly a nedovedli se postavit za svůj vlastní názor, který mají podložený zkušenostmi s různou konkurencí. Od Hrdličky jsem se už dozvěděl, že osobní zkušenost nemá, tak jen z podstaty svého postoje nesouhlasí a ty tu dnes taky perlíš.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 23:30
Re: Staré chyby
Opet a zase se odpovedi nedockame, ze 8-s naboje si vystrilel a zustal prazdny zasobnik ... tak nezbyva nez zacit kolem sebe vytvaret dymovou clonu >:-[] hlavne neodpovedet 8-s
13. 1. 2014 23:22
Re: Staré chyby
Být striktní a přesný, je podle tebe samolibost?

Dobře si počínáš, pro svoji vlastní ubohou nenávist nejsi schopný chladného nezaujatého úsudku. Chápu, hájíš vlastní volbu, vlastní garáž a to je vždy težké, zachovat si objektivitu a netahat do toho vlastní city.

A pro mne je to lehké, nemám Megana, nemám ani Golf, Octavii, Civika ani i30. A nikdy jsem ani auto této třídy nevlastnil.
13. 1. 2014 23:15
Re: Staré chyby
Ještě tady napiš, že Megan je ve své třídě nejlepší auto s nejlepšími vlastnostmi a nasadíš tomu korunu. :-!
13. 1. 2014 23:10
Zhrnutie
No, ale celkovo môžem skonštatovať, že úroveň tunajších článkov už neklesá, trend je opačný a snaha zrejmá. Na dnes pre ACZ :yes:
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 23:10
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Mariachi, já ti napíšu Golf II, to byla doba, kdy byl na trhu R19, který byl prostornější, pohodlnější, lépe vybavený.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 23:08
Re: KONEČNĚ PRAVDA
S tím bych nesouhlasil, že současný Megane je to nejlepší, co kdy v této třídě Renault vytvořil... už u počátků druhé generace ti to trochu zadrhává... a čím půjdeš dál, tím více...
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 23:07
Re: Ronaulte a rohYpnole
Nejsem si jist, jestli a kolik jej má rohYpnol najeto, ale já poměrně dost, v podstatě až na poslední novinky celou nižší střední... a asi bych v tom měl pokračovat, ať nejsem brzo jossalito, teda out... ;-)
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 23:04
Re: Staré chyby
Takže jsi psal o ničem... jak typické.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 23:03
Re: Staré chyby
Kdaz mas tak jasno, tak kdo z konkurence ma lepsi motor s prevodovkou? A nepis ze to je Honda >:D >:-[] (nepochybuji, ze az prijdou se svym downsizingem, tak k tmu budou mit vsechny predpoklady...)

P.S. priklady, ktere se nehodi, tak se vzdy oznaci za nesmyslne, ze >:-[] no nic, diskusni klasika.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 23:03
Re: Staré chyby
Jossalito, ty by ses s tou svou samolibostí měl léčit.
13. 1. 2014 22:59
Re: Megane
Z môjho pohľadu nepomohol. Aj keď mám Renaulty rád. Megane má zo všetkých najpríjemnejší interiér, aj keď tu často čítam celkom odlišné názory.
13. 1. 2014 22:56
Re: Staré chyby
Zase píšeš přihlouplé příklady. Když budeš mít dva flastry, propadáš, nikdo se s tebou nebaví a je z tebe repetent. Žádnej trojkař.

Co bych měl vyvracet, tvoje "úvahy"? Jsou to tvoje úvahy, tvoje vizitka. Každej soudnej, kterej to auto vyzkouší a vyzkouší i konkurenci, tak sám zhodnotí, jestli se ti dá věřit, nebo si realitu přibarvuješ podle sebe. A já mám jasno. :-!
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 22:50
Re: Staré chyby
Proc jsem dal 5* jsem ti vysvetlil. Tys nic z toho nevyvratil, tak co resis? Ohanet se prumerovanim je silne detinske. Zkratka jaktoze mam na vysvedceni 4ku, kdyz mam dve jednicky a dve koule z pololetnich... 8-s
13. 1. 2014 22:44
Re: Staré chyby
Ty si průměruješ podle sebe. To jsem poznal už ze startu. Ty váženej průměre. :-!

PS: Samotnej Megan, jak již zde v diskuzi padlo, nebyl nejlepší ani když přišel jako novinka a ne jinak tomu není dnes, kdy již většina konkurence přišla s novými modely, Megan je na tom podprůměrně.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 22:33
Re: Staré chyby
Kdybych se s tebou chtel hadat, tak ti napisu neco o tom, ze ti nic nerika vazeny prumer >:-[]
Ale to neni podstatne. Debatu na takoveto urovni nemam zapotrebi. Vse neni jen o tom zprumerovat, secist, vydelit...
Hodnotim motor vc. prevodovky a ve tride nic lepsiho nevidim. Golf ma razeni srovnatelne a motor precijen horsi, Civic ma mozna lepsi razeni, ale motorove nestoji za nic (benzin). Ale klidne si tu prumeruj, v prumeru je taky na severnim polu cely rok polosero...
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 22:27
Re: golf vs megam
este doplnim Michal Karpat [odkaz] ;-) jeden z najlepsich spolu so spominanym Rastom :yes:
13. 1. 2014 22:15
Re: Staré chyby
Závorky si můžeš domyslet... na tom chytrým smártfounu se podobné znaky hledají těžko >:D
13. 1. 2014 22:09
Re: Staré chyby
Myšleno průměrem, ale nachytal jsi mě to přiznávám >:D tedy 4 + 5 : 2 = 4,5 ;-)
13. 1. 2014 22:04
Re: Staré chyby
Nekritizuji pouze nesouhlasím. Na to abych věděl, že i stejné převodovky se v různých vozech chovají jinak, stačí pouhé přesunutí ředící páky z podlahy výše vedle volantu jak tomu bývá u hatchbacku vs. mpv a už je jiné táhlo řazení a řadící páka se chová v kulise úplně jinak. Praktických zkušenotí mám mnoho a proto vím, že v případě automobilů se nedá paušalizovat. To bych pak mohl tvrdit, že všechny Alfy hnijí, FR auta mají měký a houpavý podvozek, že neumí elektroniku, VW že je vrcholem spolehlivosti... atd. Tak to prostě je. Proto říkám, že přijímám tvé tvrzení, že převodovka v Civicu je top třídy (nakonec nemám jinou možnost protože jsem současný Civicem zatím nejel). Tvoje tvrzení, že všechny hondí převodovky jsou top ale odmítám... tedy pokud si neotestoval komplet modelové portfolio Hondy a tomu bych snad věřil pouze kdyby jsi je prodával.
13. 1. 2014 21:54
Re: Staré chyby
Takže já se tu bavím vlastně s někým, kdo těch praktických zkušeností má mnohem méně než já...

A to se opovažuješ mne ještě kritizovat. Tohle dobře rozhodně není.
13. 1. 2014 21:51
Re: Staré chyby
Kdyby to Roháč takto praktikoval vždy, neřeknu ani popel. Leč on má jindy tendence přesně opačné. ;-)

PS: 4+5 určitě není 4,5. To jen tak pro pořádek. >:D >:-[]
13. 1. 2014 21:50
Re: Staré chyby
S žádnou ze současných Hond jsem nejel, (čekám na Civic Tourer) ale z obecné zkušenosti z jiných vozů vím, že i stejné převodovky v různých vozech mohou mít jiné pocitové vlastnosti. Řazení, tuhost pohybu v kulise, délka drah... tak to prostě je. Netvrdím, že Honda dělá špatné převodovky. Pouze odítám tvoje konstatování, že Honda dělá všechny převodovky skvěle. Tím spíš, že jsi všechny Hondy nejel. Či-li beru tvůj diskusní reparát kde jsi dopsal konkrétní model a převodovku (Civic).
13. 1. 2014 21:45
Re: Megane
V případě i20 ano. Té ten facelift pomohl, ale vnímání designu je subjektivní ne každému je po chuti ;) Či-li netvrdil bych, že facelift Meganu pomohl nebo nepomohl.
13. 1. 2014 21:43
Re: Staré chyby
4 + 5 = 4,5 a pětka se zaokrouhluje nahoru >:D >:D >:D myšleno s nadsázkou
13. 1. 2014 21:43
Re: Staré chyby
Hele, jestli se na to cítíš, klidně mi tu napiš, která převodovka od Hondy (manuál) je špatná.

Já dokázal být konkrétní, tak šup, dokaž to taky, ať vím, že se taky dokážeš postavit za svůj názor/zkušenost. Být schovaný za bukem a hulákat odtamtud, to je velmi jednoduché a pro zdejší dikuze signifikantní.
13. 1. 2014 21:40
Re: Staré chyby
Já ti vyčetl pouze paušalizování. Určitě budeš souhlasit když řeknu, že nelze tvrdit že všechny převodovky Hondy jsou top! To prostě nejde. Jednak je každý typ převodovky jiný a pak i stejné převodovky v různých vozech mají jiný projev. Už jen počet silentbloků a jiná délka táhla řazení dokáže změnit pocit z řazení. ;)
13. 1. 2014 21:37
Re: golf vs megam
Ehmmm Rasťo Chvala, Honza Koubek, Martin Vaculík, Jakub Rejlek, Pavel Janda... možná bych ještě přidal i místního p. Jungmana.

Kvalitní automobiloví novináři jsou ;) jen hledat. Pravdou ale je, že těch co tomu méně rozumí je víc.
13. 1. 2014 21:35
Re: Staré chyby
Špatně je mi něco vyčítat.

Tady svádíte boj leda sami se sebou.
13. 1. 2014 21:33
Re: Staré chyby
Porovnáváme třídní konkurenci. Srovnáváme, hodnotíme, hledáme rozdíly. Je to špatně?
13. 1. 2014 21:31
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Bohužel pro Stilo mu nepomohla nikam ale v obecném pohledu posunulo to Stilo nižší střední třídu dál. Začne-.li jeden nabízet něco co druhý ne pak se konkurence snaží to dohnat. Například bezklíčové odemykání. Stejný případ byla druhá generace Laguny. Také žádný zázrak a také ji to nepomohlo, ale byla přínosem pro celou třídu, přínosem pro nás zákazníky. ;-)
13. 1. 2014 21:31
Re: Staré chyby
Já opravdu nemůžu zato, že nedovedeš zprůměrovat dvě čísla. Děláš tu akorát ze sebe nesoudného člověka. Tvoje vizitka.
13. 1. 2014 21:28
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Tohle je diskusni klasika obou táborů ;) Golf R má 300 kobyl a stejně to na těch 265 nestačí. Mě osobně zajimají měřitelné údaje a hodnoty. Pocitové a věmové hodnocení dokážu akceptovat, ale nepřikládám jim žádnou váhu. Na tyto neměřitelné parametry si utvořím názor sám po osobní zkušenosti.
On je totiž rozdíl v hodnocení tuhosti sedadel člověkem který má 1,5m na podpatcích a 60kg a člověk kteý má 1,8m a 90kg a tak je to se vším. Tvrdost plastíků, zvuk při zavírání dveří a podobné prkotiny.
13. 1. 2014 21:26
golf vs megam
Rozdiely medzi autami dnes v realnom svete nie su velke. To ze ma jedno auto male cudliky, ci je tichsie, alebo tvrdsie v konecnom dosledku neovplyvni kupu , resp. ovplyvni v ovela mensej miere ako sa zda.
ak porovname golf7 a megane3 v renenzii, tak vysledkom bude totalna porazka megana.
Ak ale porovnam vyberove podmienky v obchode megane vs golf, tak napr za18k eur mam golfa 1,4 tsi 90kw v celkom peknej vybave, ktora rozhodne neurazi.
Ale megane za 18k je v plnej vybave a to som este nemilo prekvapeny, lebo pred rokom ho ponukali v tejto cene aj s kozou a xenonmi, dnes som v sk cenniku nevidel ani moznost priobjednania.
V jazdom pripade, realny zivot uplne meni priority a vyber na rozdiel od testov, ktore maju velmi daleko od realneho zivota.
Prave pretoto by som orivital testy, kde by sa recenzent vzil co najviac do obycajneho pouzivatela a nie radoby odbornika, pretoze v cz a na sk nepoznam jedineho takeho. Ak by som dal otazku ja neviem napriklad ako funguje podtkakove ovladanie variability lopatiek na turbe, tak by mi podla mna ani jeden na sk/cz nezodpovedal otazku.
Previezt sa a postazovat si ze ten scenic nejde dobre na 200kmh, ci dopredu dverami a kritizivat plasty dokaze kazdy.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 21:26
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Předsudky lidí dokážou divy a na toto dojelo právě i Stilo. Někdo kupuje auto jen pro ten název, nikoliv pro to, co za své peníze může získat.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 21:23
Re: Megane
v tomto pripade nemozem suhlasit, facelift je jednoznacne podareny a auto po facelifte vyzera lepsie ako pred nim, a ze to nie je nic ojedinele vidime aj na tychto [odkaz] [odkaz] prikladoch kde tiez faceliftovana verzia vyzera daleko lepsie ako ta pred faceliftom
13. 1. 2014 21:22
Re: Staré chyby
Proč ho sem, chlapci, taháte?
13. 1. 2014 21:16
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Mluvíme o modelu Golf a o modelu Mégane.
Ale jo, uklidňuj se tím ereskem, čas na Ringu je totiž to jediné, v čem Mégane s Golfem "zametá" (a bodejť by ne - 265 vs 210/220 koní a ne, opravdu to není v tom, že by VW neuměl vytlačit z turbo dvoulitru víc, současný Golf R má 300 koní). To je diskusní klasika, bavíme se o modelech, a když chybí argument, tak se vytáhne jedna jediná konfigurace, která má trochu navrch a je vymalováno ;-)
13. 1. 2014 21:15
Re: Staré chyby
Já nemám s VW žádný problém, netuším jak si k tomuto přišel.
13. 1. 2014 21:11
Re: Staré chyby
Tady se dávají i půlky hvězd. :-!
13. 1. 2014 21:10
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Jo, Stilo, to je kapitola... Kam mu ta výbava pomohla?
13. 1. 2014 21:10
Re: Staré chyby
Chlapče, už mne to nebaví.

Já sem nepsal nic o tom, že bych něco s něčím srovnával. Tobě jsem napsal jednu převodovku jako příklad, která je lepší než ta od Renaultu. Suché konstatování.
Jen vy máte nutnost sem tahat VW, ukřivděně ukazovat prstem na ten ošklivý VW, ale už vám nedochází ten prostý suchý fakt, na který jsem poukázal.

Dohadujete se tady jak malý děcka o tom, že jste doběhli na čtvrtém místě, ukazujete prstem na toho, který je na pátém, ale už vám nedochází, že "na bedně" stojí někdo úplně jiný.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 21:06
Re: Staré chyby
Viz vys, momentalne opravdu kecas jak jelito 8-s
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 21:05
Re: Staré chyby
Jak uz? Vzdyt hned v uvodnim prospevku jsem psal motor a prevodovka.

Ale klidne si to rozklicuj motor 5*, prevodovka 4*, celkove motor a prevodovka 5*. Proc? Protoze prevodovka nijak nesnizuje kvality motoru, je vyborna, byt mozna ne nejlepsi.
13. 1. 2014 21:03
Re: Staré chyby
Abych to tedy kolegům vysvětlil. Konstatování faktu, že pětikvalt, co se dává k 1,2 TSI 63 kW nebo k 1,6 TDI VW je horší než předmětný šestikvalt od Renaultu je "fóbie z VW" ale konstatování že existují lepší převodovky než ta od Renaultu je fakt přes který nejede vlak? Není tá fóbie z VW spíše neschopnost přiznat si, že VW dávno není "echt gold" a že jej konkurence dávno dostihla a jsou víceméně na stejné úrovni?
13. 1. 2014 21:03
Re: Staré chyby
Arogantní si tady především ty, aniž by ti to docházelo.

Já zde píši jen realitu, obyčejnou suchou realitu bez osobních emocí. Dole máte svého Renault guru 26, který sám ochotně přizná, že jsou i lepší převodovky.
Protože jsou. O nic jiného nešlo, nic jiného nepíšu. Jen vy máte pořád osobní problémy.
13. 1. 2014 21:00
Re: Staré chyby
Já ovšem nepíšu, že je "chyba", ale že nemá na pět hvězd. Rozdíl asi nevidíš, co?
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2014 20:59
Ronaulte a rohYpnole
díky moc za perfektní počtení. Kdybych Megana neznal /určitě je nemám tak najeté jako vy dva/ tak bych dostal výborný přehled. K tomu ještě to hezké doplnění od Lukáše Vaverky a ... :-) opět v diskuzi více informací než v testu. Pomalu si zvykám, že test je vlastně takovým kopytem....ne, líp to řeknu: testéři nám předkládají své nebroušené diamanty....
Kluci dík.... bravo Ronault a Bravo rohYpnol ;-) :yes:
13. 1. 2014 20:59
Re: Staré chyby
Takže už si bereš na pomoc motor?

Já psal o převodovce. A ta není na pět hvězd. Motor to je jiná, tomu těch 5 hvězd klidně dám.
13. 1. 2014 20:58
Re: Staré chyby
Osobně upřednostním raději dobré odstupňování převodu než precizní pohyb řadící páky v kulise. Osobně ani neznám žádné současné auto u kterého bych netrefil kvalt nebo ten kvalt snad i hledal. >:D
13. 1. 2014 20:57
Re: Staré chyby
Ne, akorát sem tahá svoji fóbii z VW. Ano, on, ne já. :-!
13. 1. 2014 20:55
Megane
Nové čelo na staré auto málokedy "sadne". Tentoraz to až tak dobré nie je, neviem, niečo mi tam skrátka vadí. Nie je to dobré.
Zato interiér je jeden z najpríjemnejších a najútulnejších v triede, hoci nie je najväčší a nereflektuje na trendy "tvrdých ale kvalitných" lacných plastov.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 20:55
Re: Staré chyby
Obcas si nevidis do huby, treba ted. Ronault nijak nevyvraci lepsi prevodovku Hondy...
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 20:55
Re: Staré chyby
Ve své aroganci nejsi napsat konkrétní a ani jsi ji nejel. Píšu jasně, která je nejlepší, v Civicu kompletně, zbytek třídy je až na výjimky (bída pětikvalt PSA) na stejno. Třeba tenhle šestikvalt Renaultu je lepší než pětikvalt, co se dává k 1,2 TSI 63 kW nebo k 1,6 TDI VW, za tím si stojím, obojí jsem na rozdíl od tebe jel... ale s tebou to je obecně těžká komunikace, ty zapřeš vše, i to, že jsi aktivní diskutér >:D
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 20:52
Re: Staré chyby
K cemu je ti skvela prevodovka, kdyz je mizerne sladena s motorem? Napr. Jako u 1.8 ...
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 20:51
Re: Staré chyby
Ale prevodovka neni jen kulisa razeni, ale treba i zprevodovani, sledeni s motorem atp. A i to razeni je srovnatelne s koncernem VW, neni o nic horsi. A ze existuje i lepsi razeni? Ano, bezpochyby, ale 6kvalt Renaultu uz davno neni chyba :-!
13. 1. 2014 20:50
Re: Staré chyby
Nemůžu vědět vše ;-) Pouze mám rád konkrétní odpověď a ne paušalizování byť nechci Hondu nijak podceňovat. Co vůz, co převodovka to jiný projev/charakter. I stejné převodovky v různých vozech mohou mít jiné vlastnosti a teď mluvím o pohyb v kulise, mechanický odpor... atd
13. 1. 2014 20:47
Re: Staré chyby
Pánové, ve své zaprděnosti, nejste schopni uznat, že je tu dost převodovek, které jsou lepší než tato od Renaultu. Klidně tu kolem sebe kopejte, akorát dokazujete svůj mizerný rozhled a zaslepenost.
Nic jiného v tom není. :-! :-!
Avatar - grifith
13. 1. 2014 20:46
Re: Krasavec? Uh...
To pak ano, tam j toho plastu mnohem více a méně vzhledného, to máš pravdu ;-) Barevné kombinace toto aspoň dokáží zajímavým způsobem zakrýt.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 20:45
Re: Lukášův test a Lukášová pravda
Já docela dost, protože jezdím v drtivé většině dálnice.
13. 1. 2014 20:45
Re: Staré chyby
Tak tedy konkrétně ze segmentu - když to nevíš - Civic má lepší manuální převodovku - o hodně.

Ale osobně neznám model Hondy s manuálem, který by se vymykal svým projevem té špičce napříč segmenty.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 20:44
Re: Staré chyby
Na 5 hvěz je Honda, to ano, ale tady tento šestikvalt je opravdu na úrovni VW... časy se mění... jen ty zůstáváš pořád stejný.... ať si každý doplní sám.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 20:42
Re: Krasavec? Uh...
Bavim se o novinkach, tedy Captur nebo Clio... Fluence je jeste ze starsi skoly.
13. 1. 2014 20:38
Re: Staré chyby
Hodně obecná odpověď, ale i tak dík. ;-)
13. 1. 2014 20:37
Re: Staré chyby
Já psal o zkušenostech s posledními Renaulty, ne o konkrétní převodovce.
13. 1. 2014 20:36
Re: Staré chyby
U manuálu jednoznačně Hondu. :-!
13. 1. 2014 20:35
Re: Staré chyby
S tím bych i souhlasil. A za špičku třídy co se týče převodovek považuješ co?
13. 1. 2014 20:33
Re: Staré chyby
V tom s tebou souhlasím. Jsou i lepší převodovky. :-)
13. 1. 2014 20:32
Re: Staré chyby
Jel, předváděčku.
Pak ještě s Fluencí (tam je to ještě větší katastrofa) a s novým Cliem.

Jestli je 5 hvězd nejlepší převodovka, tak tento Renault prostě nejlepší převodovku na trhu ani ve svém segmentu nemá. Nic víc, nic míň. Nic osobního, jen prosté konstatování faktů.
13. 1. 2014 20:31
Re: Staré chyby
Takže jsi s tím Meganem nikdy nejel? Jak tedy můžeš vědět na kolik hvězdiček ta převodovka je a není?
13. 1. 2014 20:30
Re: Staré chyby
Rozhodující je, kolik mám najeto s lepšími převodovkami.

A ty, bohužel pro Renault, existují. ;-)
13. 1. 2014 20:29
Re: Staré chyby
Pro tebe bude na Renaultu všechno lepší.

Bohužel jen pro tebe. A možná i Roháče.
Soudný člověk ví, jak to je. A na pět hvězd to v žádném případě není. Ani ze srandy. ;-)
13. 1. 2014 20:26
Re: Staré chyby
Kolik s tím máš najeto? :-)
13. 1. 2014 20:24
Re: Staré chyby
Na 5 hvězd to sice není, ale o něco lepší než ta koncernová bude. :-)
13. 1. 2014 20:21
Re: Staré chyby
Pan V není tvoje váhová kategorie! ;-)
13. 1. 2014 20:19
Re: Staré chyby
Převodovka určitě nemá na 5 hvězd. :-!
13. 1. 2014 20:10
Re: Lukášův test a Lukášová pravda
Taky záleží, jak máš nafouklá kola. To pokud jedeš nějakou předváděčku těžko poznáš. Tuším, že i Mégane má 2 doporučené hodnoty pro různé rychlosti.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 20:10
Re: Krasavec? Uh...
Nesouhlasím. Například Megane (Fluence) svými materiály vychází velmi dobře. Najdeš zde nejen "tradiční" tvrdoplast, ale také vrchní část měkčenou. Se Seaty v půlce minulého desetiletí bych si nedovolil srovnat.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 20:10
Re: Krasavec? Uh...
To je jiný úhel... pokud víš, co je úhel ;-)
13. 1. 2014 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 20:08
Re: Staré chyby
To video jsem po nemastném začátku vypnul, seká se a opět jsem očekával jen záběry na auto... no a koukám, že ten závěr... asi dostane Vaverkovič při první lepší příležitosti po "čuni" >:D
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 20:05
Re: Krasavec? Uh...
Souhlas. Málokterému vozu linie harmonicky hrají tak nenuceně a elegantně jako Méganu.

Stačí porovnat...
[odkaz]
Tohle je jeden velký harmonický exitus.
13. 1. 2014 20:02
Re: Staré chyby
Perfektní zdravé hodnocení :yes:
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 20:01
Re: Lukášův test a Lukášová pravda
To je právě ta otázka, která mě (krom žen samozřejmě) poslední dobou nenechává spát...
Jel jsem Megana Grandtour na 17", ale měl GT podvozek a ten má lepší tlumiče... tak váhám... ale prostě ta kola jsou opravdu nádherná... No ale jestli půjdu do 17", tak mám více jak rok času než sjedu 16"
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 20:01
Re: Krasavec? Uh...
z druhé strany Renault tak trochu trpí na laciné provedení. Velké masy plastu, který je vše jen ne hodnotně působící... Podle mě stajná a naprosto zbytečná chyba, jako předváděl dlouhou dobu Seat. Dojem z vozu zcela zbytečně snižuje. Přitom stačilo citlivěji vybrat materiál plastu a jeho povrchovou pravu...
13. 1. 2014 19:59
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Stejně tak Fiat Stilo. Ve své době s výbavou do té doby nevídanou.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 19:58
Re: Staré chyby
Skvěle napsáno, pod to bych se podepsal ;-) :yes:
13. 1. 2014 19:52
Re: mne sa ten facelift paci
Čo vyzerá na novej 308 športovo? Choď k očnému.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2014 19:52
Staré chyby
Bohužel nejen Mégane trpí starými chybami, ale především hodnocení je zatženo starými chybami. Nemá smysl je neustále rozebírat, kritika titěrných knoflíků na středovém panelu je víc než úsměvná a víc než o voze samotném nám vypovídá o osobě redaktora...

Mégane je v téhle motorizaci takový ne zcela harmonický celek. Motorizací se dostává na samotnou špičku segmentu, lepší 1.2 dopovanou turbem ve třídě zřejmě najít nelze. K tomu solidní převodovka a zpřevodování... Nezbytně musíme dojít k závěru, že Méganu chybí dokonalejší odladění náprav a jízdního projevu. Což je docela škoda.

Ne že by to byla tragédie, koneckonců v diskusi tu sám autor přiznává, že Octavia III na tom není o nic líp co do komfortu. Tedy Mégane rozhodně není žádná mizérie.
Mégane představuje hodně zajímavou volbu, 5D hatch bohužel zrovna neoplývá podélnou prostorností, proto by moje volba byla jasná - Grandtour. Ten navíc vzhledově nemá slabého místa.

Téměř jsem chtěl pochválit video, že konečně bylo zvoleno vhodné hudební podkreslení, jenže opět se těch skladeb vystřídalo zbytečně mnoho... No a pak to tak trochu kazili ti dva, Pat a Mat. Z druhé strany oceňuji firemní tepláky, které jsou nezpochybnitelným kritériem odbornosti >:-[]

No a palec si zaslouží především začlenění Ronaulta do scénáře. Je to tak, je to prostě borec :yes: :-! :-!

Naopak hodnocení 3* příliš smyslu nedává. Motor a převodovka jednoznačně 5* a zbytek auta horší než průměr není. Za mě tedy jednoznačně 4*, a to metodikou auto.cz, tedy bez ohledu na cenu. Pokud se zadíváme do ceníku, pak není co řešit. Plnokrevník Mégane za ceny muly Rapida? Není proč váhat :-!
13. 1. 2014 19:51
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Máš pravdu. V roce 2002 byl Golf cenově jinde. Byl levnější a taky celkově horší než Mégane II. Mégane II v mnohém změnil tehdejší kompaktní standardy.
13. 1. 2014 19:51
Re: Krasavec? Uh...
Skús zrkadlo, akú obludu uvidíš tam.
13. 1. 2014 19:50
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Takový RS s GTI zamete jak nic ;-) Není Megane jako Megane >:-[]
13. 1. 2014 19:48
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Keby kolísala tvoja kvalita, jasal by si, žiaľ, drží sa permanentne pri zemi. :-!
Avatar - lamal
13. 1. 2014 19:29
Re: KONEČNĚ PRAVDA
ziaden megane nebol lepsi ako vtedajsi golf... megane beriem aj akceptujem taky aky je, pohoda, ale lepsi od golfa nebol... i ked do 4tej genracie bol golf tiez skladiskom starej techniky a platformy s korenmi v 1 golfe.. podstatne je ze fungoval dobre

a to netvrdim, ze megy bol vzdy ten spatny no golf bol inde aj cenovo
13. 1. 2014 19:16
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Minimálně v prodejích se to sem tam někomu podaří. A třeba i ten Mégane II byl v době uvedení na trh lepší než aktuální Golf. Byl sice o něco dražší, ale celkově lepší.
13. 1. 2014 19:06
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Myslíš?
Zatím si všichni vylámali zuby, a to jim to VW v některých generacích Golfu podstatně ulehčil (IV například).
Součwsný Mégane je to nejlepší, co Renaault v této třídě kdy vytvořil, v jeho přítomnosti je v podstatě hloupost kupovat Lagunu - a stejně to na Golf nestačí.
Avatar - woody-alien
13. 1. 2014 19:02
Re: Lukášův test a Lukášová pravda
Grandtúra je na 16" podle mě v pohodě, a to i když beru v potaz značné zatížení vozu při zkušební jízdě, kdy váha dieselu vepředu byla to nejmenší, co by Megoše trápilo. >:D ;-) Ty 17" jsou otázka. Někdy je ten 1 palec prostě hranice mezi dobrým a špatným.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 18:51
Re: Krasavec? Uh...
Z tohodle úhlu není v podstatě žádné auto pěkné.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 18:48
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Jojo, není nad to se sám zesměšnit >:D :yes:
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 18:47
Re: Video
To se musím přidat... to video tentokrát bylo herecky a hlavně scénářem .. takové pubertální někde na vlog náctiletých...

jediné, co bylo dobré, byl ten konec, to se shodnem >:D >:D
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 18:45
Lukášův test a Lukášová pravda
Nutno uznat, že Lukáš tentokráte, hlavně vzhledem k jeho (nebojím se říci) nenávisti k Renaultu, vytvořil docela obstojný test, samozřejmě bráno měřítkem jeho kvalit. Až na pár detailů tam moc nesmyslů není...

Těmi detaily by bylo vhodné začít. Megane faceliftem nepřišel o koženou loketní opěrku lokte ve dveřích v nejvyšší výbavě, ale Megane v nejvyšší výbavě Privilege se do ČR přestal dovážet,, tzn., že vrchol je nyní v podstatě Dynamique.
Vzhledem k tomu, že jediná změna se udála jen v designu a motorech a přejmenování výbav, tak sedadla Dynamique jsou totožná s nynějšími Zen a jestli mají tuhé bočnice, tak jsem čínský bůh srandy. Jsem o cca 20 cm vyšší a 25 kg těžší než Lukáš, podstatně větší řízek (blížím se po vánocích stovce 8-s ) a bočnice mě nikdy neutlačovaly. Opěradlo by mohlo mít ještě větší rozsah bederní opěrky, ale rozměrově v pořádku. Vyšší posaz taky není. Spolujezdech ano, tam není výškově stavitelné sedadlo, řidič si šoupne sedadlo dostatečně nízko.

Avšak zpět od detailů k testu... test nutno číst celý, mezi řádky a hlavně pod řádky.

Cituji odpověď na otázku na bouchání zadní nápravy, zda bouchá jako u Octavie III:
"Velmi podobně jako u liftbacku Octavia nebo Rapid."
Takže nová Octavia III uvedená na trh v roce 2013 na 15" kolech bouchá stejně jako Megane III uvedený na trh v roce 2008. A to je na komoru, tedy na komoru Octavie.
Řešení pro Megana je jednoduché a opakuji hodně dlouho. Na Megana, obzvlášť v hatchbacku patří 16" kola. Kombík snese díky větším převisům s trochou tolerance i tyto nádherné 17", ale opět nutno volit správnou gumu správného rozměru.

Ještě dodám mou vlastní zkušenost, pro zájemce. Octavia 1,6 TDI liftback na 15" kolech ani ne tak bouchá, jak duní, každý kanál, každá nerovnost znamená zadunění odněkud zezadu. Auto díky dlouhatánskému převisu tolik neposkočí. Naopak Megane na 16" kolech si opravdu více na nerovnostech poskočí, inu krátké převisy a vlečka jdou znát, dunění se nekoná. Značné zlepšení přinese Grandtour s prodlouženým rozvorem a zadním převisem. Samozřejmě Octavia v době, kdy jsem o ní měl zájem stála v dosti holé výbavě 480, Megane s 1,5 dCi kombi 370.
Ad řízení.... buď jsem prostě levý, ale já nějaké větší rozdíly necítil, všechno stejně tupé, o nepřesnosti nemůže být řeč.

Spíše bych ocenil, kdyby se Lukáš zmínil o tom, jetli Renault odstranil faceliftem jiné neřesti Meganu. Největší jsou ostřikovače čelního skla... ale to se nedočteme, opět jsme skončili s hatchbackem mezi kužely...

Takže v podstatě, na rok 2008, tedy mimo Bravo aktuálně nejstarší zástupce na trhu, si Megane nevede špatně, tlumí lépe než nováčci o 100t dražší... no a Lukáš? Na člověka, který neví, co to je ergonomie a je ročník 88, tak dobrý, ne? >:-[] ;-)
13. 1. 2014 18:38
Video
Kluci snaha se cení ale proboha kdo vás navlíknul do toho stejnokroje?! >:D Jak kašpárci. Herecký výkon šílenej... snad jen závěr "to je frajer" pobavil svojí vtipností. Ten zbytek pobavil spíš trapností. Ale třeba to časem vychytáte.
K testu samotnému snad ani není moc co říct. Vzhled je subjektivní záležitost, motor evidentně super a bušící podvozek snese srovnání se Škodováckou produkcí (čest vyjímkám). Takže celkem slušný auto za rozumý prachy.
13. 1. 2014 18:32
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Taky chodím na sme.sk, a nejen tam, holt pokud chceš přehled, tak pouze ACZ nestačí.
Už tady ty příklady odjinud dáváš dlouho, a ACZ se nějak nechytá, no asi chodí pro vzory jinam...
Avatar - aproximus
13. 1. 2014 18:31
Ten obr znak
na předku je vážně úlet, vůbec se mi to nelíbí a k tomu autu nesedí ;-\
13. 1. 2014 18:29
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Ano, to každopádně.
Chvála má i slabší chvilky (kdo ne, že?), ale obecně patří k tomu nejlepšímu v našich mateřských jazycích.
Avatar - lamal
13. 1. 2014 18:25
Re: KONEČNĚ PRAVDA
ty sa kam tak hlboko pchas? nechapem... co cakas, ze budes zas na konci roka oceneny ?
Avatar - lamal
13. 1. 2014 18:21
Re: Krasavec? Uh...
je to desne a tento megane vyzera jak obluda... stale to vravim, cim viac sa to podoba fluence tym horsi podliezavy *... 8-s

clio je OK +-
Avatar - lamal
13. 1. 2014 18:20
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Ale no... neprehanaj, Chvala nie je spatny ale najlepsi nie je ani z daleka, tiez vie pekne flakat testy. Urobi dvoje hodiny na letisku a ide sa ropisovat o jazdnych vlastnostiach.

A to do slova... na druhej strane vie aj dobre testy spravit... no jeho kvalita vyrazne kolise, asi podla nalady
Avatar - Ronault.
13. 1. 2014 17:52
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já bych to po svezení s Octavii liftback trochu poopravil, Megane na 17" kolech bouchá a poskakuje stejně podovně jako Octavia na 15" kolech... pro koho je to čest a chvála...
Avatar - Ozzman
13. 1. 2014 17:20
Re: mne sa ten facelift paci
[odkaz]

Tahle skica nevypadá zas tak zle ne? :-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2014 17:09
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já mluvil o Golfu jako o tom, na koho nemá >:-[] Škoda v obdobných cenových na tom neni mimo prostoru o tolik lépe (jako ten Golf) a to včetně jízdního komfortu, jak sám autor přiznal. V jiných cenových samozřejmě Škodovka získává krutou převahu.

V kontextu ceny je Mégane slušnou volbou ;-)
Vím, že o tom tady jsme diskutovali konkrétně spolu mockrát, ale v těchto kategorií si bohužel nevybíráš auto proto, že chceš přesně tenhle model a jiný tě nezajímá ( ať je to oholená Oktávka, Hjundaj, nebo Renault), ale protože na něj máš a nabídne ti nejvíce value for money jakou hledáš. Nad 500 tisíc už to může být zas jinak. :yes:

Bravo Škoda, bravo Renault a hlavně Bravo VW a Seat, což jsou pro mne v tomto segmentu jasné volby :-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2014 17:03
Re: mne sa ten facelift paci
Já ti to neberu, mne se ta avantgarda nelíbí, na druhou stranu kombi II. generace vypadalo solidně a naši o něm ve své době i uvažovali :-)
13. 1. 2014 16:50
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Zatím ano, jde o novou verzi a dodací lhůty jsou několikaměsíční.
Ale žádaný model to nepochybně je a bude.
Avatar - jazva
13. 1. 2014 16:48
Re: KONEČNĚ PRAVDA
tie sú ešte vzácnejšie ako RS... ;-)
Avatar - grifith
13. 1. 2014 16:47
Re: KONEČNĚ PRAVDA
RS TSI a TDi, 1,8 TSI by desetinový podíl na prodejích mohly mít bez větších problémů, zejména díky povedené cenové politice modelů RS. Ale nebazírujme zde na pár procentech.
Avatar - jazva
13. 1. 2014 16:46
Re: KONEČNĚ PRAVDA
3 okrajové motrizácie (RS 2,0TDI, RS 2,0TSI a 1,8TSI) s multilinkom vs 7 motorizácií(1,2 TSI 63,77kW, 1,4TSI 103kW, 1,6TDI 66, 77, 81 kW, 2,0TDI 110kW ) bez multilinku.
13. 1. 2014 16:43
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Plus ještě čtyřkolky.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 16:43
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Clio nastartovalo další vývoj značky Renault a ukázalo možný směr dalšího vývoje. Prodeje jim dávají za pravdu, že tato cesta je schůdná a tak věřím, že další modely na toto budou navazovat a nikde není psané, že by si lidé u Renaultu nebyli schopni a ochotni platit za stejně věci jako u koncernu VW.
Avatar - jazva
13. 1. 2014 16:41
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Ty si myslíš že RS + 1,8TSI budú mať 10% podiel z celkového počtu? Tu by som bol opatrnejší...
Avatar - grifith
13. 1. 2014 16:38
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Tvrdí ti to sám autor článku, já bych s tímsice nesouhlasil, ale Megane na 17" jsem možnost projet neměl. V zásadě to blbost není, ale pro tebe to dodám tak, že podvozek tohoto Meganu je na tom stejně jako 90% prodaných Octavií III. Je mi jasné, že abys něco pochopil, musí ti to člověk rozpitvat do posledního písmene.
13. 1. 2014 16:38
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Což opět není pravda. ;-)
13. 1. 2014 16:33
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Tak to upravime:v podstatě ve svém výběhovém 5 let starém modelu má podvozek Renaultu stejnou akustickou "pohodu" jako nejmodernější modely Škodovky, krom jednoho modelu 2,0 TDI.Takže TDI je zase fenomén. >:D ;-)
13. 1. 2014 16:28
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Polo se na rozhodujících trzích neprodává dráž než Clio. Spíše naopak.
13. 1. 2014 16:27
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Je to možné, uvidíme...., ono co si budeme povídat, stačilo by srovnat krok. :-)
13. 1. 2014 16:27
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Tys tu nepokrytě tvrdil, že je na tom Megan podvozkově akusticky (phodově) stejně jako nejmodernější model škodovky.

V zásadě je to blbost, protože multilink je modernější a lepší než vlečka a taky ten multilink můžeš mít v Octavii. Takže tvé tvrzení je špatně. A to je tvůj problém. ;-)
13. 1. 2014 16:25
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Clio stojí jiné peníze.Je to zajímavé auto, imho kapku i těží z toho, že Pólo jede dražší politiku prodeje, kdy méně je větší zisk, ale v žádném případě to nesnižuji.Ale k věci, diskuze byla lepší auto a s množstvím prodeje nesouvisí, i když je výhodou.Zaplatí se, snižuje se cena vývoje.Taky ochota platit za různé věci je u zákazniků Renaulta jiná než u VW.Taky samozřejmě otázka, co vše lepší člověk chce, využije.Mě třeba komunikativní řízení a cítit "podvozek", nevyhovuje, unavuje, otravuje.Ale to jsem odbočil.
13. 1. 2014 16:25
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já bych to tak černě neviděl. Začínají být pomalu vidět výsledky alianční spolupráce a náklady na vývoj se rozloží mezi víc modelů.
13. 1. 2014 16:25
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Aspoň vidíš, jak to reální kupci neřeší. ;-)
13. 1. 2014 16:22
Re: mne sa ten facelift paci
U Laguny už nebyly peníze ani na předek.
13. 1. 2014 16:20
Re: mne sa ten facelift paci
Mégane II se také trefil do toho, co lidé chtějí. Prodeje byly výborné (stejně jako u Laguny II). Prodeje pak klesly kvůli slabé chvilce Renaultu, ne kvůli designu.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 16:16
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Vidíš a třeba nové Clio si prodejně napříč Evropou vede více než dobře a pokud na tom budou další modely podobně, myslím že se Renault nemá čeho bát. Samozřejmě to bude chtít modelovou obnovu ve vyšších patrech nabídky.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 16:14
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Copak že to báječného Škodovka mezitím vyrobila? >:D Nic báječného mě nenapadá...
13. 1. 2014 16:13
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Já Mégana nedělám, tak se probudit nemusím. A s tím Golfem to snad tak složitý nebude.
Avatar - Emel
13. 1. 2014 16:13
Re: mne sa ten facelift paci
Myslíš třeba Lagunu?

Nic, tohle vlákno diskuse je o ničem, jediné co jsem chtěl říct je to, že zadek u 5dv je ošklivý a je škoda že se s tím něco neudělalo.
13. 1. 2014 16:11
Re: Tříská náprava více
Nebude vrzat, buď v klidu.Předchozí, tam to bylo hodně špatné, ale ve II je klid. :yes:
13. 1. 2014 16:09
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Tak udělat lepší auto než Golf je docela problém, ne snad technický, ale je to o penězích.A ty se musí vrátit.Vzhledem k prodejům Renaultu, to nevidím dobře.IMHO si to nemohou dovolit.Tož uvidíme.
Avatar - Emel
13. 1. 2014 16:09
Re: mne sa ten facelift paci
Kabaň to dělá dobře a i na prodejích je vidět, že se Škoda trefuje do toho, co lidé chtějí. Auto není umělecké dílo, musí také fungovat, nabídnout odpovídající vnitřní prostor apod.

Ale na MII se shodneme, tam byl (narozdíl od III) 5dv. hatch nejzajímavější a je to dodnes krásné auto.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 16:08
Re: KONEČNĚ PRAVDA
A od jakého motoru že to ten multilink má? Pokud popíráš, že je OIII nejmodernější škodovkou, pak se nemáme moc o čem bavit... ;-)
Klidně si kup OIII 1,4 TSi s multilinkem, já ti bránit nebudu.... ale automobilka nejspíš ano. :-!
13. 1. 2014 16:06
Re: KONEČNĚ PRAVDA
>:D To by byl dobrý slogan - "lepší než Golf" >:D probuď se, prosím ;-)
13. 1. 2014 15:57
Re: mne sa ten facelift paci
Pořád vypadá jako auto, které se do výroby teprve chystá. Ta nadčasovost je až zarážející. Za těch 12 let nezestárnul ani o měsíc. Kabáň by se od PlQ mohl učit, jak se dělají trojúhelníky. Mégane III byl krokem zpět. Renault měl v té době problémy a chyběla mu odvaha. na designu je to znát.
13. 1. 2014 15:52
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Mégane bohužel nebyl nejlepší ani v době uvedení na trh a čas to nezlepší. Snad už tuto chybu u Renaultu neudělají a další generace bude lepší než Golf. Předpoklady pro to má. V Británii už je asi šest testů Nissanu QQ (AutoCar, AutoExpress, WhatCar) a zatím vše s plným počtem hvězd. Snad si Mégane na stejné alianční platformě povede podobně.
Avatar - Emel
13. 1. 2014 15:46
Re: mne sa ten facelift paci
Kdyby tě slyšel Avantime, bude tě kamenovat... ani já s tebou ale souhlasit nebudu. 5dv hatch Megane II je auto s nezaměnitelným stylem... v dobrém slova smyslu.

[odkaz]
13. 1. 2014 15:45
Re: KONEČNĚ PRAVDA
S výsměchem souhlas, žádné auto si nezaslouží výsměch! Na testu cením tu aktuální otevřenost, tu dokonalou časovou zacílenost, a pak kontextové uvědomění si toho, jak báječná auta stvořila v předmětné třídě v mezidobí naše krásná Škoda. Jasně, mégane má své roky již za sebou, o tom žádná.
13. 1. 2014 15:43
Re: mne sa ten facelift paci
Předek to možná nepotřeboval, ale novou tvář prostě dostat musel. Stejně jako další modely.
Avatar - Emel
13. 1. 2014 15:39
Re: mne sa ten facelift paci
Renault kompletně a jistě nákladně přepracoval předek, který to podle mě až tak nepotřeboval, ale zadek nechal být. To je podle mě chyba, ale je to jejich boj.
13. 1. 2014 15:39
Re: KONEČNĚ PRAVDA
"Naštěstí pro jiné je tu i modernější multilink.." Máš pravdu pro novináře je tady naštěstí multilink. A dle skladovek, které asi nejvíc vypovídají o tom, co se kupuje asi jen pro ně.
13. 1. 2014 15:36
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Naneštěstí si za ten multilink, víc než pár desítek tisíc, připlatíš... alespoň těch ceníkových :-!
Avatar - jazva
13. 1. 2014 15:35
Re: KONEČNĚ PRAVDA
2,0 TDI je základný motor? >:D Inak je to myslím pomer 2:1 v neprospech multilinku... >:D
Avatar - Ozzman
13. 1. 2014 15:34
Re: KONEČNĚ PRAVDA
:-)Já bych to s tím Meganem tak špatně neviděl. Není nejnovější a nepřekypuje moderní high tech vymoženostmi, ale na druhou stranu za své peníze dostaneš už celkem vychytaný vůz nižší střední, který určitě neurazí ( II. generace v hatchi byla jak to říct slušně.... nehezká), slušné motory a i výbavu. Interiér je sice zastaralý a beze změny, ale ruku na srdce, kdo v něm seděl, tak i v těch verzích kolem 300-350 tisíc musí uznat, že materiálově je na tom ( a já musim, protože sem ty auta měl vedle sebe) trochu lépe, než podobná cenová u Oktávky (active), potažmo Rapida (tam i ambition. eleganci sem nevidel). Koneckonců, už sem viděl Megana brát i jako etalon ke kterému se porovnávaly jiné hatchbacky, tak proč ne... nevyniká ani kladně, ani záporně a osobně bych mu přidal pul hvezdy za cenu, která se v testech nezohlednuje a máme krásný průměr, na Golfa holt nemá no:)

Test je slušný, ale auto taky! Výsměch od některých zdejších diskutérů si zdaleka nezaslouží :)
13. 1. 2014 15:30
Re: Tříská náprava více
Díky, radost je navzdory nesouhlasu okolí a kolegů (ostatně jako vždy ;-) ) poměrně velká a pevně věřím, že Hyundé bude sloužit minimálně stejně dobře jako předchozí rejže ;-) (jen by to v ní mohlo méně povrzávat >:-[] )
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 15:26
Re: mne sa ten facelift paci
u mna nejde o ziadny problem len chcem napisat ze toto: [odkaz] sa mi paci podstatne viac ako toto: [odkaz]

proste podobne ako v pripade megana je aj u focusu krajsi kombik ako hatch a to sa zhodneme asi viaceri
13. 1. 2014 15:24
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Pokud je pro tebe nejmodernější škodovka s vlečkou a potažmo základním motorem, tak budiž. >:D

Naštěstí pro jiné je tu i modernější multilink. :-!
Avatar - grifith
13. 1. 2014 15:16
Re: Tříská náprava více
S výběrem souhlasím, v dané ceně aktuálně jeden z nejlepších možných nákupů. Tak ať slouží a vydrží radost z něj ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2014 15:14
Re: mne sa ten facelift paci
Já nevim, proč pořád máte s tim Focusem takovej problém? Mě se líbí, kombik vypadá solidně i v levnější verzi ( ne jako u některých automobilek je holobyt znouzecnost) a hatchback mi taky nevadí. Spíš mi u focusu vadí interiér, který trochu evokuje Hondu UFO Civic a působí stísněně... Ale i tak je pořád lépe zpracovaný, než třeba korejští bratři Ceed/I30.

Megane kombi je fajn, coupe (3dv) taky a ten hatchback? Nevadí mi, oproti tomu podseknutému zadku, co měla II. generace to jsou nebe a dudy :-)
13. 1. 2014 15:08
Re: Tříská náprava více
Já to mám celkem jednoduché... vždy mám 300k v hotovosti, potřebuji alespoň man. klimatizaci, tempomat, loketní opěrku a aktuálně i velký kufr = kombi.

Možnosti se tím aktuálně zúžili na 4 značky... KIA, Hyundai, Renault a Peugeot s výběhovou 308.

Když bych si zahrál na bychaře, tak se mi líbil Leon ST, nebo Golf Variant v bílé, ten mi byl nabídnut za 365t s 1.2TSI 63kW a pěknou výbavou. Každopádně 300 je 300 ;-\

Renault má teď v lednu dokonce akci na Dual klimu k Life zdarma.

Peugeot vypadl hned kvůli záruce a 1.6 VTi a zkušenostech majitelů (Peugeot fora na netu); KIA (Cee II.gen) byla favorit - Schreyer umí, ale Hyundai postavil KIU v CR do nevýhodné pozice a tak vypadla díky ceně taky a nakonec i Renault právě díky hlučnosti ačkoli výbava byla o zmiňovanou klimu lepší a zavazadlový prostor je objemnější (vyzkoušeno na našem kočárku).
Avatar - grifith
13. 1. 2014 15:00
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Přesně to samé mě také napadlo při přečtení reakce autora článku. Nevím tedy, jestli je to plus pro Renault, že v podstatě ve svém výběhovém 5 let starém modelu má podvozek stejnou akustickou "pohodu" jako nejmodernější modely Škodovky... :-! :yes:
Avatar - grifith
13. 1. 2014 14:57
Re: Tříská náprava více
Proč ne, na výběr vozu má člověk různá kritéria a kluk může být někdy výrazným prvkem. Já si na něj stěžovat nemůžu (vlastním mimochodem právě 1,6 16v), při srovnání se Ceedem SW 1,4 první generace je podle mého slyšet o něco více. U Ceedu mám problém motor zaslechnout.
Zkušeost s aktuální i30 mám pouze na 16" alu a auto je pohodlné s příjemně tlumenými přejezdy nerovností. :-)
Avatar - jazva
13. 1. 2014 14:52
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Niektorí? Ja by som pri všetkej slušnosti povedal, že všetci. Chvála ma rozhľad, má najazdené a hlavne má odžité. Nebude kritizovať stredné MPV za to, že nemá podvozok ako motokára a naopak športiak, že nemá veľký kufor. ;-)
13. 1. 2014 14:51
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Za to bude, po zásluze, potrestán... >:-[]
Avatar - jazva
13. 1. 2014 14:49
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
dal som to sem pre to, že som chcel, mohol a tak nejak som dúfal, že to bude zaujímať ľudí čo majú autá ako koníček.

PS: a ešte som chcel ukázať ako sa točí videotest. Lebo ten Pat a Mat v tomto teste, no... radšej bez komentára. >:D >:-[]
Avatar - iudex
13. 1. 2014 14:47
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Neviem, či by som to nazval reklamou; každopádne auto.sme.sk je asi nejserióznejší autoserver na Slovensku a preto nie je od veci si niečo zaujímavé od nich prečítať. Rozhodne má taký Rasťo Chvála ako bývalý pretekár rallye pre mňa vyšší kredit, ako niektorí nemenovaní redaktori tuná. ;-)
Avatar - jazva
13. 1. 2014 14:45
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Veľmi trefné je zistenie testéra, že to v klasickom letitom francúzkom mainsteame búcha zadná náprava rovnako ako v novej Octavii a Rapide. Palec hore za odvahu :yes: >:D
13. 1. 2014 14:45
Re: Tříská náprava více
Bohužel mi přišla u Meganu výrazně vyšší (zkoušeno ten samý den u Auto Kout) hlavně při rychlosti nad 130kmh. Zase když to porovnám s I.gen Ceedu po FL, kterou jsem měl předtím, tak jsou obě auta poměrně tichá :-)

Obecně (i když je trend přeplňování) mám velkou nevoli kupovat cokoli s turbem - takže nafta mi nesmí přes práh (ačkoli mám její charakter rád) a stejně tak benzínové turbo, které je proti naftě navíc ještě neúsporné (ověřeno na Roomsteru 1.2TSI 63kW). Auta nechávám přestavovat na LPG u Neptun Harfa... :-)

Jsem zvědav, jaká bude i30 na 17" kolech, které mám zapsané ve velkém TP. Na těch základních 15" tlumí parádně (Ceed na 16" byl neskutečně tvrdý a umlácený), ale auto vypadá celkem blbě díky velkému zadku :'-(
Avatar - grifith
13. 1. 2014 14:36
Re: mne sa ten facelift paci
Dva facelifty v průběhu dvou let jsou myslím dobrým důkazem, že Renault až tak nešetří a ten rozdíl v nové elektroinstalaci by dosáhl řádu několika EUR.
13. 1. 2014 14:33
Re: mne sa ten facelift paci
Nejde ani tak o cenu ledek, ale spíš o jinou elektroinstalaci. V rámci FL se jim to asi nevyplatilo. Do auta můžeš nacpat cokoliv, jen je dobré taky něco vydělat. Jinak to moc dlouho cpát nebudeš.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 14:33
Re: mne sa ten facelift paci
nejspíš ano, ale v dnešní době takový argument jen horko těžko obstojí...
13. 1. 2014 14:28
Re: KONEČNĚ PRAVDA
Souhlas. Pan Vaverka zaříznout umí. Bohužel jen někdy.
Avatar - Emel
13. 1. 2014 14:26
Re: mne sa ten facelift paci
LED jsou asi drahý...
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 14:25
Re: mne sa ten facelift paci
podla mojho skromneho nazoru ma podobny problem aj focus, tam je tiez kombik akysi krajsi na "zadku" a hatch akysi "menej podareny" aspon ja to tak vnimam co vidim
Avatar - grifith
13. 1. 2014 14:23
Re: mne sa ten facelift paci
Souhalsím s tím, že s designem zadní partie bylo po pěti letech od uvedení třeba neco udělat. Problémem pro designéry by to zřejmě nebylo, proto je otázkou, proč se tomu nestalo. LED světla s jiným designem nárazníku by dokázalo udělat svoje.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 14:21
Re: Tříská náprava více
Ano, hlučnost 1,6 16v je vyšší, to je nepopiratelné. Ovšem vzhledem k malému cenovému rozestupu nebylo od věci přemýšlet nad 1,2 TCe, který je na tom zvukově lépe. Pokud máš v i30 zrovna 1,6 16v 88kw, pak nejde také zrovna o tichošlápka.
13. 1. 2014 14:20
Re: mne sa ten facelift paci
Zadek kombíku je pěkný, 3d je taky pěkný, ale 5d aspiruje na nejohavnější zadek mezi kompakty. Tam opravdu měli zapracovat.
Avatar - Stefič
13. 1. 2014 14:18
Re: KONEČNĚ PRAVDA
velmi vzletně řečeno, nicméně já bych spíš jen bez velkého komentáře udělal zářez do pažby a konstatovat....další :no:
Avatar - grifith
13. 1. 2014 14:16
Re: Krasavec? Uh...
Pro někoho to určitě pěkné bylo, pokud v tom kočáru neveze opičku... >:D
Právě proto jsem psal, že design je názorem osobním, co se líbí jednomu, nemusí se líbit jinému ;-)
Avatar - Emel
13. 1. 2014 14:14
Re: mne sa ten facelift paci
Co se faceliftu týče... Renault trestuhodně opomněl udělat něco se zadkem u 5dv. Tam to chtělo nějakou retuši, možná LED světla nebo aspoň zajímavější vnitřní tvarování... cokoli.

[odkaz]

PS: záměrně vybírám nepříliš podařenou fotku... ale přesně takhle na mě to auto v reálu působí. Kombík je úplně jiná liga.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 14:12
Re: mne sa ten facelift paci
mne sa elegantny a sportovy pritom racionalne strinuty dizajn novej 308micky velmi paci [odkaz] [odkaz] auto je krasne siroke dynamicke a pritom v nom nevidim ziadneho golfa ani astru ale krasne elegantne pezotacke tvary , samozrejme kazdemu sa paci iny dizajn, renault ide spravnou cestou a capture aj clio su toho dokazom len mne akosi viac reze sucasna forma pezotu ;-)
13. 1. 2014 14:11
KONEČNĚ PRAVDA
Ještě, že od včerejška všichni víme, že mistři silnic sedlají noty... tedy, note, no prostě Note(ho), jinak bych dnes měl o část zdejší diskusní komunity (plakáti, bychaři, ineisté) vážnou starost, že si opravdu hodí po přečtení testu na vrata garáže mašli...

Osobně cením odvahu pana testéra jít s objektivní pravdou doslova před pověstnou garáž. Vím, jedná se o klasický francouzský, dnes již poměrně letitý mainstream, přesto četba místy až prémiově mrazí. Jako když ti skalpel zajede do natěšené dušičky a jedním rázným řezem ti oddělí sny od marně vytěsnované reality... No, dej si četbu testu ještě jednou, můžeš si pak připsat bodík za bobříka odvahy.

Dnes velmi upřímně a velmi zřetelně - BRAVO TEST :yes: :-!

P.S. >:-[] :no:
13. 1. 2014 14:08
Re: Krasavec? Uh...
Svoje fotky si nech jen pro sebe. Je to jedno se základních pravidel fotoškoly GTI. :-)
13. 1. 2014 14:04
Re: mne sa ten facelift paci
Já bych to logo klidně zvětšil a pokud jde o design na hraně kýče, tak se podívej na Peugeot, ten s tím má trochu problém (chromovaná zrcátka, přilepené korálky diod na světla, vykouslá světla, falešný hrb,... vše jen na efekt). Renault má jednoduchý, svěží a sebevědomý design. Naproti tomu se Peugeot v těžkých časech trochu hledá a na příkladu P308 je i vidět, že mu chybí i odvaha jít vlastní cestou. Na P308 je evidentní snaha zalíbit se všem. S tím je však spojeno riziko nevýraznosti, zapadnutí do šedi a rychlému stárnutí. Golf je jen jeden.
Avatar - Stefič
13. 1. 2014 14:01
Re: Krasavec? Uh...
tak jistě. Někomu se třeba líbí tohle [odkaz]

Je to ale pěkné? 8-s
Avatar - grifith
13. 1. 2014 13:59
Re: Krasavec? Uh...
Někomu se to líbit nemusí, jinému může. To je možnost výběru :-)
Avatar - Emel
13. 1. 2014 13:58
Re: Krasavec? Uh...
Jo, GT před faceliftem bylo nej... úplně stačil ten paket, GT-line nebo jak se to jmenovalo... ta šedá byla super.
13. 1. 2014 13:53
Re: Krasavec? Uh...
Krutá trefa... >:D :yes:
13. 1. 2014 13:48
Re: Tříská náprava více
Ještě přidávám nepěknou hlučnost u 1.6 16V... a zvuk zavíraných dveří ála Rapid ;-)

Proto jsem o5 skončil u rejže ;-) ale moje žena za Megana bojovala statečně >:D
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 13:29
mne sa ten facelift paci
z hladiska dizajnu si myslim ze z aktualnej generacie meganu toho renault vymackal maximum a facelift sa podaril, samozrejme ze uplne novy P308 je trosku uz inde ale aj novy megane ktory pride po tomto facelifte uz bude zase dalej , takze podla mna je to v ramci moznosti skvele zvladnuty facelift :yes:

sam som zvedavy kam sa posunie dalej dizajn renaultov kedze sa coskoro chysta nova laguna aj twingo a momentalne velke logo s lamelami je sice pekne ale uz trosku to zacina byt okukane, nechcem povedat ze gycove ale snad sa uz dalej zvacsovat nebude a dizajn renaultov zacne stavat viac na elegancii ako to zacina robit peugeot a nie na wow efekte ako to robil renault doteraz.
13. 1. 2014 13:20
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
Ne, on ho sem dal proto, že tady odjakživa dělá reklamu na auto.sme.sk.
13. 1. 2014 12:59
Re: Tříská náprava více
Tříská je jiné slovo než tlumí, i když pravda kapku to souvisí.
13. 1. 2014 12:57
Re: Krasavec? Uh...
V tom případě brát Mégane GT, kde je místo chromu šedá. Třeba taky přijde edice graphite jako u Clia. Popravdě ale Méganu nejvíce pomůže až další generace. Snad. :-)
13. 1. 2014 12:56
Re: Tříská náprava více
No, ale měl by jste být trochu objektivní a napsat, že Megane na 17 tlumí špatně jako Octavia na 16 a Rapid na 15.
13. 1. 2014 12:30
Re: Krasavec? Uh...
Pokud jde o aktuální modely, tak Clio a Captur mají svým jednoduchým a čistým designem jasně navrch nad trošku pouťovým P208 a P2008. Cingrlátka a chrom toho moc nezachrání.
Avatar - grifith
13. 1. 2014 12:24
Re: Krasavec? Uh...
A to je právě věcí názoru, jeden jej vidí jak krok zpět a některý jej považuje za krok správným směrem ;-) Mě se tento FL líbí, je v něm vidět současný designový směr Renaultu.
Avatar - Emel
13. 1. 2014 12:19
Re: Krasavec? Uh...
Viděl jsem teď svůj oblíbený kombík v mé oblíbené světle modré... a do jisté míry musím souhlasit, je to už takové trošku přeleštěné a přezdobené. Ale předtím to zase bylo až moc fádní ;-) .
13. 1. 2014 12:14
Krasavec? Uh...
Mně se teda ten nový styl Renaultu nelíbí. U Clia snad ještě, ale tady...ten předchozí facelift byl elegantnější, než tak vypleštěný.

V designu měl Renault dlouho navrch před ostatními Francouzi, ale teď ho Peugeot s novou osmičkovou řadou i Citroen se svými DS nechali daleko v prachu.
13. 1. 2014 12:09
Re: Tříská náprava více
Podvozek Megánu hodně tluče do kastle, je to hodně prkenné auto.Asi největší slabina toho auta. :no:
13. 1. 2014 11:49
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
On ho sem dal asi proto, že autor testu napsal, že jde společně s Méganem RS o nejlepší kompakt. Dva francouzi vládnou. :-)
13. 1. 2014 11:39
Re: Záslepky pod světly
To nejsou záslepky (už jsi někdy nějaké záslepky někde jinde viděl?), ale originální designový prvek Renaultu poprvé použitý u nového Clia. :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2014 11:35
Re: OT: Prvá jazda s Peugeot RCZ-R
tak tento odkaz by som hodil skor pod clanok o porsche targa , inak paradny pezotik :yes:
Avatar - RadisGT
13. 1. 2014 11:32
Záslepky pod světly
Ty černé záslepky pod předními světly jsou katastrofické. Když už modernizovali nárazník včetně masky, tak nechápu, proč jej nedopasovali ke světlům...
Vypadá to jak monokly... :no:
13. 1. 2014 11:08
Re: Tříská náprava více
Dokud tady nebude video se zvukem, nikdo tomu neuvěří. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 1. 2014 10:58
Re: Tříská náprava více
Velmi podobně jako u liftbacku Octavia nebo Rapid