Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW vyrobilo v továrně Dingolfing již 9 milionů vozů, tím jubilejním je M6 Gran Coupé

Německý závod Dingolfing se zaměřuje na výrobu větších modelů. Aktuálně se zde vyrábějí čtyři modelové řady, od řady 3 výše.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
20. 2. 2014 11:50
Re: Tak hlavně,
Jo já znam pána co má na Oktavii tdi 500 tis. Šroty - jde o úhel pohledu, kvalitou to šrot není, výbavou, místem uvnitř (O 1), pohodlím atd ano....

Ona když tam nic není, nemá se toho moc co podělat, ten motor je sice držák a má dobrou spotřebu, ovšem má šílený zvuk a nic moc výkon. Druhá strana mince.

Na větě "destiválce němcům obecně moc nejdou" nevidím nic špatného. Ony destiválce můžou být benzínové i dieslové, víme, takže to matlání dohromady si strč za klobrc.

Já sem si četl diskuzní fora v cizině ohledně E63 M6, ohledně V10 TDI - kamarád dělá v ofiko servidu, říkaj tomu motoru dojná kráva.

No a jaké V10 ještě němci udělali? Koncernový benzín v Lambu (audi R8)???

Mercedes pokud vím V10 nedělá, ten má osmičky a V12.

Jo ještě Carrera GT 5,7....

Ale rád se nechám poučit.
Avatar - Dinar
20. 2. 2014 10:37
Re: Tak hlavně,
Ty jsi neuvěřitelný ignorant, V10 tdi matláš dohromady s V10 benzin atmo, "Němcům nejdou", co to je? Tohle nejsou Květy.cz, očekával bych trochu rozhledu, rozumováním v kategoriích Němci, Američani možná ohromíš nějaké kotě u vás na vsi, na mně zkus něco víc k věci.

A ta věta, "jo a mimochodem znám pána..." to už je fakt soda >:-[] Já znám mimochodem pána, co má na octavii tdi najetý milion a neměnil nic, a přitom barik říkal, že tdi sou šroty. >:D Fakt někdy zírám, co za vemena tady diskutuje... máš mezi nimi čestné místo. ;-)
20. 2. 2014 10:36
Re: Tak hlavně,
Vzhledem k tomu, že za posledních cca 15 let udělali Němci snad nejvíc V10 na světě, tak by mě zajímalo, proti čemu to poměřuješ. Že sem taháš V10 TDI, jen ukazuje úroveň diskuzí s tebou.
Avatar - Barrichello
20. 2. 2014 10:10
Re: Tak hlavně,
Ano V10 moc značek nedělá a ani v minulosti nedělalo, dříve totiž frčely krom véosmiček hlavně V12ky, že.....

Ale třeba takový Viper ho má taky dodnes.

Ony ty V10 obecně němcům nějak nejdou, V10 nafták od koncernu na to byl ještě hůř jak tenhle od BMW >:D

Jo a mimochodem znam pána s kompresorovým XJR, co má nejto 300 tis km :o)) Dělal akorát repas toho kompresoru, jinak nic.
Avatar - lexi
19. 2. 2014 23:27
top
Tak je jasné, že je tohle dobře naaranžovaná náhoda. Je to marketing, včetně příběhu o historii klienta. Ovšem pravdou je , že tohle auto nejen dobře vypadá, ale k tomu ještě parádně JEZDÍ !
Avatar - Dinar
19. 2. 2014 19:00
Re: Tak hlavně,
Stopadesát, říkáš, hm, to je ale pořád dvakrát tolik, než co vydržely soudobé kompresor osmiválce v erkových jaguarech. >:D A hlavně tahle V10, to je pan motor, atmo desetiválec, co točí přes 8tis., umí jen pár značek na světě. :yes:
19. 2. 2014 15:08
Dingolfing
slovní spojení východoněmecké město Dingolfing mně docela zahrálo na nerv >:-[] . Další věc je 5ka kabriolet???? >:D . co se týče pořadí, tak to plánují všechny automobilky aby to vyšlo na nějaký hezký kousek s majitelem, který se dá prezentovat jako fanda značky a dlouholetý zákazník.... Hůře by to vypadalo, kdyby to vyšlo na nějakou zlatou sedmu pro majitele bordelu jménem Jurij >:D
19. 2. 2014 14:57
Zemepis
Odkedy je juzne Bavorsko "vychodnym Nemeckom"? 8-s
Avatar - Glaukos
19. 2. 2014 14:36
Re: Tak hlavně,
po takových kilometrech si to nový motor zaslouží, já bych to neřešil >:-[]
Avatar - Barrichello
19. 2. 2014 14:23
Re: Tak hlavně,
M6 generace E63 ale dle majitelů tkaové potěšení nebylo.....Tedy hlavně po 150 tis km, to už tam měl leckdo jinej motor >:D
Avatar - Glaukos
19. 2. 2014 14:19
Re: Tak hlavně,
V dnešní eco době je velmi potěšující, že je to M6
Avatar - Dinar
19. 2. 2014 13:59
Tak hlavně,
že ten devítimiliontý kousek "nevyšel" na nějakou 520d GT, emšestka je přece jen reprezentativnější zástupce. >:D :yes: