Vypadá to pěkně, já věděl, že s tou koncepcí to není tak hrozný, jak se tvrdilo v dobách Š120 :-) A říkal si, že se do těhlech prcků nedává, když tam stejně nemají moc kufru... Už jen doufat, že se udělá i něco o třídu výš
Já mám tažné i na Seicentu Sporting :-) Utáhne relativně hodně, teď jsem třeba táhnul celkem těžkou motorku asi 200 kilometrů. Naprosto bez problémů, ani jsem po dálnici nezdržoval. Takže si myslím, že jestli půjde tažné i na Twingo, bude to taky v pohodě. Osobně je pro mě taky Twingo jasným favoritem výstavy, žádné jiné vystavené velkosériové auto není tak inovativní - Renault opět ukázal, že má koule a nebojí se zariskovat. Čekám, že jestli se to ujme, přijdou se stejnou koncepcí další.
A nebude mať ten prcek batožinové priestory dva? Keď je motor vzadu, mal by ostať nejaký menší priestor ešte vpredu nie? Ibaže by tam bola rezerva, bandaska a náradie >:D
Re: Všichni mysleli, že to bude auto a zase je to jen rendlí
Nu, rýmovánka je to povedená. Narozdíl od té kreatury. Originální R5 byla proti tomu opravdovým zázrakem. Pokud tohle nechápete chlapci, nechápete v automobilovém průmyslu vůbec nic. :-!
Myslím si, že posilovač nebude v základní výbavě, ale až ve vyšší. Smart ho většinou taky nemá a zatáčet jde jedním prstem, ale zase mám menší rozvor a užší přední kola. Tady by asi od věci nebyl.
ale interier me moc nepresvedcil, takova slatanina trochu. tady dle meho vladne 500 a Panda. Jeste mrknu na novy "trojcata" a uvidime co do mesta na popojizdky;-)
Na tohle odpověď neznám a jsem také zvědavý a při první možné příležitosti jdu navštívit showroom Renó. Zatím jsem z toho auta neskutečně nadšený a osobně je pro mne top celého Ženevského autosalonu a za to bych snad zasloužil ohnout přes koleno a nařezat protože říct někdo, že ho v té záplavě úžasných vozů zaujal tenhle prďola tak to je na mokrý hadr! >:D Ale myslím to vážně, mám rád netradiční řešení, jiný přístup k věci... Twingo je jiné a otázkou nyní je zda-li je to dobře nebo špatně.
Mě by spíš zajímalo, jak se to bude chovat na dálnici při větrném počasí. Samozřejmě to není auto primárně na dálnici, ale i tak. Také jsem se nikde nedočetl, jestli montují posilovač řízení, nebo jestli není potřeba díky méně zatížené přední nápravě. Už se nemůžu dočkat prvních testů :-)
Co chceš s tímhle drobkem tahat? :-) Tažný by jít mělo do zadního nosníku nad tlumičem výfuku, ale moc toho ten motůrek neutáhne... respektive utáhne, ale papírově to bude hodn omezené. Například u Pandy mám nebržděný povolený 400kg s tím, že užitečná hmotnost včetně řidiče je 390kg. Když edy odečtu nějakých 70kg tak už jsme na 320kg a to je proklatě málo a tažné moc nemá smysl. Tím spíš že po sklopení zadních sedaček se do Twinga vleze až nečekaně mnoho.
prvního Twinga. Druhá generace, řekněme si to narovinu, to byl trapas. Nepřinesla nic nového a to dobré zničila.
Snad vidím dobře, vypadá to, že tam skutečně bude i manuální převodovka, což by byla bomba. Použít mobil jako součást audia, to je taky skvělá inovace. Divím se, že to někoho dávno nenapadlo, beztak kdo má na nový auto má i pořádnej mobil, tak proč toho nevyužít? Interiér naprosto v pohodě, žádná nuda. Kufr zůstal celkem velikostně v pohodě. Sklápěcí sedadla do roviny taky super. Co je ale zásadní otázka - jestli kvůli motoru vzadu a tlumiči výfuku napříč půjde na auto přimontovat tažné...
Vypadá to tak..zjevně úspěch italů frantíky inspiroval.
Ale já už mám stylu 500 plné zuby..
Fiat se z toho pomátnul a dělá 500L a Living atd! 8-s
A pokud zruší Punto a udělá další 500P... >:D:no:
Renault má pěkný design karoserie. :yes:
Interier je horší , děsný volant jako v 500.. :no:
Tak uvidíme..ve Francii se prodávat bude , jinde obtížně.
Moja žena má tiež len niečo cez 150, a napríklad v Yarise nemá problém ani bez toho vankúša. Tak nevar z vody o niečom, o čom nemáš ani potuchy . ;-) Potom sa ti nestane, že budeš trepať takéto nezmysly. :-!
Nejsou někde fotografie zavazadlového prostoru? Všude vídám jen fotky zvenku, interiéru (a to ještě zpravidla jen vepředu + vzácně jen trochu zadní sedačky). Přitom právě to, vzhledem k takové originální koncepci, by mohlo zajímat dost lidí.
tiez pravda.... alebo nejake 155cm male zienky ktore nevidno ani cez okno, tu treba vankus pod zadok alebo nejaky podsedak aby videla ponad volant ;-) , kamoska takto vazne jazdi a vraj to pomaha >:D ... a sedadlo ma az kdesi pod volantom ... takymto extremne malym ludom zase nepasuje kazde auto... tam to vidim na KEI car ale tie u nas nekupime skoda
zopar "kei cars" kedysi v eu bolo ale skoda ze uz zmizli [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Myslím si, že obojí. Výrobně to bude levnější a také nehrozí, že si to někdo nastaví nízko a pak si zlomí vaz. Jako problém bych to neviděl. Na Smartu mi to nikdy nevadilo a to mam nějakých 185cm.
myslim ze sedacky s integrovanymi opierkami maju pevny tvar a opierku hlavy si nemozes nastavit .... rozmer je pevny [odkaz] UP ich ma tiez a jasne vidno ze opierka sa neda nijako posuvat... je integrovana do operadla
nezda sa mi to tiez moc stastne riesenie ale rozhodne bezne postavy nemozu mat problemy... len nejaki dlhani...
Podľa fotiek sa to ťažko odhaduje. Dizajn interiéru je dosť jednoduchý. Na orvú cenu som zvedavý, rozhodne ju čakám pod úrovňou F500. A tiež som zvedavý na prestor v kabíne. Podľa fotiek to tak nevyzerá, ale čítam skôr chvály.
Ano, tomu věřím. Ale je docela možné, že Twingo bude mít standardně long-life interval a to už pak může jít i pod spodní rysku.
Ale což, je to auto pro ženské a ty by olej nekontrolovaly, ani kdyby byla měrka přímo v autě, takže dolívací otvor netřeba :-)
Vždy keď stretnem mini na diaľnici, tak obdivujem odvahu majiteľa na takúto jazdu. Toto bude na mňa fakt malé, som ešte vo vývoji, rastiem, takže radšej nie... >:D
PS: S tým RS, ako vieš, to nie je tak celkom v mojich rukách a mám ešte nejaké iné(konzervatívnejšie) alternatívy... ;-) A Koleos je fajn, nikto mi ho nezávidí a práve to je na ňom úplne super! >:D
Je tam samozřejmě tvrdý plast. Ale dle fotek to zatím vypadá, že je to lepší než u bratislavských a kolínských trojčat. I cena tomu asi taky odpovídat a bude vyšší.
Celkom by ma zaujímali sedadlá, resp. na pohľad pevné opierky hlavy, ktoré nepovažujem za šťastné riešenie - ľudia predsa majú rôzne postavy a hlavové opierky bývajú nastaviteľné asi z nejakého dôvodu. Ale nie som si istý, či sa predsa len nejak nedajú nastaviť...
Jen dotaz, myslíš si, že půjde takto sklopit i sedadlo řidiče? Dle mého tam bude vadit volant. Vím, že to není potřeba, protože řidič musí řídit. Tak aby se toho někdo nechytl. ;-)
Máš pravdu, po dlouhé době musím říct, že tohle je opravdu pěkné auto od Renaultu. Hravý, svěží design, dokonce mi na něm nevadí i ta vycizelovaná pi*a místo broušeného diamantu >:D
Fakt povedený prcek, takže jedno klišé ze zdejších diskusí - Bravo Renault ;-):yes:
Interiér je jednoduchý a hravý. Na fotke vyzerajú niektoré materiály lacno, no ale cena as nepustí. Ruky sú aj tak stále na volante, a ten nemá chybu. Motor vzadu je skvelý nápad a napriek Topperovmu breptaniu nevidím dôvod na obavy.
Zvonku je to nápadné a nápadité autíčko a tipujem, že pohľady budú pútať aj odvetrávacie mriežky v zadnom nárazníku.
Uhm, oceňujem. Inak všimol som si taký detail... Vyzerá, že keď chceš mať spolujazdcovo sedadlo sklopené do roviny, musíš mať prístrojovku odkrytú, bez schránky. Lebo inak nechápem kam sa sklopia tak veľké opierky hlavy.
Téměř rovná podlaha tam evidentně je a je využita pro ten úložný prostor. který je poměrně hluboký. U čtyřmístného auta to nezavazí, ale mám-li být fér tak zde jsem se netrefil a ten tunel tam je byť o výšce 1-2cm
V tomhle má joss pravdu protože porovnává design interiéru s F500 a na tu opravdu nemá aosobně interiér F500 považuji za nejhezčí ve třídě. Twingo má dost obyčejný interiér v duchu první generace. Ocení ho snad jen fanatičtí milovníci minimalismu. :-)
Jasně s tím souhlas, ale já nikde netvrdím, že je to stěžejní prvek zavazadlového prostoru. Někdo variabilitua někdo objem. Mimochodem, řešení "roletky" může kde který automobil této třídy závidět ostatně jako i zavazadelník s pravidelným prostorem do kterého neasahují podběhy.
K té PSce asi jen tolik, že jsem ještě neviděl snímek podlahy u zadních sedadel tak nevím.
No nevím, jak ti nejlepší, ale třeba trojčata z Kolína mají kufr menší. Docela by mě proto zajímal ten o řád větší kufr. Pokud jde o oholené verze, tak jejich interiér máš na fotkách taky.
Já teda u auta mezi výměnama nedolíval olej ani nepamatuju. Ani Laguna mezi výměnama po 330t km nepotřebovala dolít, maximálně se dostala na spodní rysku. To bych jako problém neviděl, některé vwozy si ale oleje dají trochu více, to je pravda.
V tvé selektivní disciplíně "auto této třídy s rovnou ložnou plochou v rovině s nakládací hranou a to i po sklopení opěradel" je pouze jeden vítěz. A taky jeden "závodník". ;-)
A na čísla vnitřního prostoru jsem zvědavý i já. Z fotek tomu velkému prostoru moc nevěřím. ;-)
Ovšem vím, že to skončí opět u toho, že já napsal vlastně něco jiného, než jsem myslel a ty si se od začátku vyjadřoval k tomu, co jsem údajně myslel, ale ne k tomu, co jsem psal. ;-)
Ne ne ne! Já netvrdil že bude králem třídy v objemu zavazadelníku! Naopak ;-) jsem říkal, že nebude. Ale co se týče variability na tom trvám! Ukaž mi jiné auto této třídy s rovnou ložnou plochou v rovině s nakládací hranou a to i po sklopení opěradel.
Mimochodem lůžkovou úpravu nezmiňuji kvůli tomu, že bych v autě chtěl spát, ale proto, že je zde reálná možnost přepravovat předměty o větší délce. ;-) Které z aut této třídy to má?
Kola a nálepky jsou běžné výstavní pozlátko. Nikdo snad nepopírá, že každé auto v základu vypada mizerně. ;-)
Vnitřní prostor zatím soudit nebudu a počkám na osobní zkušenost.
EDIT: pročti si ještě jednou můj článek na blogu a heslovitě mi řekni v čem jsem se pletl. ;-)
>:D:yes: no 14 dnů zpátky jsem tohle fakt zažil. Takový znalec, typ topper, přišel, položil ruku na kapotu a řekl...tady to musí řvát, co? .... a já: no spíše ozvěna :-):yes:
Re: Všichni mysleli, že to bude auto a zase je to jen rendlí
treba jim to v blazinci predepisujou jako terapii, takove to "soutredte se na tu zarovku a ona se jednou rozsviti" a Adovi vnukli myslenku aby se soustredil na krach Renaultu >:D
Zdravím tě, ale asi si budeš muset onu předmětnou diskuzi přečíst ještě jednou.
Nevím, kde jsi vyčel, že jsem tě měl za hňupa a kde jsem zpochybňoval rovnou ložnou plochu. ;-)
Co jsem zpochybňoval, byla velikost zavazadlového prostoru a ten reálně malý je, žádnej rekord třídy to není (jak jsi ty psal o "králi variability a prostornosti"). Ti nejlepší mají kufr pořád o řád větší.
Jestli opravdu potřebuješ přespávat v mini autě, tak to tě (znovu) spíš lituji. ;-)
A co se týče vnitřního prostoru, podle fotek opět žádná velká hitparáda. Za sebe bych se já osobně neposadil. ;-)
A ještě něco přidám. Twingo nevypadá zle, ovšem na stylovou pětistovku designem ztrácí, zase to dožene v praktičnosti. Kde bude Twingo vypadat opravdu obyčejně, budou oholené verze, bez barevných pruhů, pěkných kol a vnitřní výbavy.
PS: Ještě bych ti mohl připomenout tvá slova o rovné podlaze bez středového tunelu. ;-)
No jako v Superbu vzadu v tomto segmentu místo nikdy nebude. Prostě pro dvě děti nebo za odměnu tchyni :-)
Vpředu na kufr asi nezbylo místo. Vypadá to, že co šlo, tak je v rámci úspor místa na kufr nad motorem směrem dopředu. Takže tam bude chladič, vzduchotechnika (asi i el. topení), baterka + kapaliny, výztuhy pro bezpečnost a přední světla si z krátkého čumáku taky vezmou svoje. :-)
Hele, ty odborníku, viděl jsi i10 i jinde než na fotkách? Renault bude mít vícero barevných kombinací, jak bývá u něj zvykem a jak bývá zvykem u malých aut, kde se na sterilitu hrát nemusí.
Když se dívám na fotku zadních sedadel, tak je evidentní, že usednout dozadu budou mít problém i trpaslíci. Tak proč do Twinga přidávali druhý pár dveří?
Co mě ve fotogalerii chybí, je fotka přístupu k motoru a fotka prostoru pod přední kapotou - to setam fakt vejde jen nádržka kapaliny ostřikovačů ?
Ale Toppere, až moc okatě hledáš nesmyslné nevýhody jeho koncepce...To je tedy katastrofa - muset jednou za rok vytáhnout nářadí z kufru. A samozřejmě úplně běžně jezdíme se zimními gumami či basou piva do servisu...Your argument is invalid.
Tohle je diskutování na úrovni žáků základní školy. Na to, kdo je králem třídy, si ještě chvíli počkáme...Každopádně Twingo je horký kandidát a s interiérem naopak problém nemám, na mini je solidní.
Tímto tě zdravím a rád bych ti připomenul tvoje věty o nepoužitelném malém zavazadlovém prostoru a malé prostornosti v interiéru.
Všimni si zejména te hrany zavazadelníku v jedné rovině s ložnou plochou kterou jsem predikoval a ty jsi mne měl za hňupa. A až sklopíš opěradla bude zcela rovná ložná plocha. ;-)
EDIT: když jsem zmínil lůžkovou úpravu měl jsi mě za magora, ale ono ji Twingo má :D Když sklopíš opěradlo u spolujezdce tak máš vše v rovině!
Jako největší slabinu vidím nemožnost pohodlného vymontování motoru. Každý pořádný chlap si párkrát za týden prostě vyndá motor! ... kdo by to neuměl, kontaktujte toppera... von je na to exPRD.... :yes:
Jinak parádní drobek... :-) myslím RenTwi
Konkurencia je dnes silná, ešte k tomu kompletná modelová obmena silných hráčov segmentu v krátkom období. No napriek tomu nemám o predajné úspechy nového Twinga obavy. Motor vzadu predstavuje riziko, ale kvôli tomu si práve Renault vážim. Ešte stále platí že risk je zisk. Mohol ho mať aj Up!, ale VW si zas netrúfol.
Trochu som sa bál interiéru, ale tiež paráda. Hravé, ale nepreplácané ako u kolínskej trojky. No a kufor Twinga... Priznám sa, že nemám to u konkurencii tak naštudované, ale kto z nich ponúka po sklopení sedadiel rovnú podlahu + sklopné spolujazdcovo sedadlo do roviny?
Nuž, veľa šťastia Twingo. Renault opäť pekne obhájil jeho vizionárske schopnosti. :yes:
No,peknučké to je aj malinké to je len som zvedaví čo to bude stáť. Keď to bude drahšie ako Sandero a to určite bude lebo to je imidžovka,tak radšej to Sandero ako toto.
Je tam pěkně vidět jak ten koberec kufru je zespoda potažený nějakým tlumícím přesně tvarovaným silikonem v síle několika cm, aby tlumil hluk a teplo od motoru.
Čím více se na něj dívám, tak se mi to celkové řešení auta začíná líbit.
Pokud to nepodělají cenou nebo nějakým jiným failem jak je u Renců zvykem, tak dám Twingu šanci na zkušební jízdu jako případnému druhému autu do rodiny, i když jsem chtěl ojetou Ibizu....
Áno, mohli tam dať takú ako pri minulých generáciách (síce tiež asi nebude naj z bezpečnostného hľadiska), je to prvok, ktorý sa mohol jednoducho zachovať.
Ale nie je pravda, že sa už nepoužívajú výklopné kľučky. Má ich napríklad aj nová Panda, určite sa nájdu aj ďalší.
Hezký autíčko,líbí se mi,jak kombinace exteriéru tak interiér. Zaujal mě ten držák mobilu,pokud do něj budou i origo aplikace s možností propojení s autem tak za mě :yes: co mě naopak zarazilo je absence kufru ve předu,to je dost škoda ;-\ ale jako celek JO.
tu basu piv asi nikto by neniesol servisakom ;-) aj ked iste by sa potesili >:D
ja inak pisem to iste... za odvahu som uz viackrat dal palec hore twingu ;-):yes:
"chyb" tam vidim dost... po case ked ludia vytriezveju z tej euforie okolo twinga sa bude dat lepsie o tom pokecat,,,, teraz to nejde ... vsade je osial a euforia.... teraz sa tazko doziadas pravdy ... ved vidis ako ma tu kazdy minuskuje len napis nejake krive slovo na twingo... a uz je zle
jedine wolff akosi neprepadol panike, mam podobny nazor ako on na twingo :yes:
Motor vzadu je pro mě překvapením, nijak jsem se o auto nezajímal, takže je to pro mě nová informace.
Ale u Renaultu, automobilky hrající si na lovce hvězd a bezpečnost, nechápu proč nepoužily tahové kliky? Zbytečná úspora, už dávno se to u moderních aut nepoužívá.
nemusis tam mat zrovna 200 litrovy nakup... mozes tam mat aj bandasku s benzinom alebo pumpu zdvihak, prazdnu bednicku, celtu.... proste je to neprakticke riesenie mat veci nad motorom
s motorom vpredu nemam problem ist do servisu vymenit olej a kludne v kufri vzadu mat odlozene zimne gumy alebo tam mat nejake naradie aelbo basu piva ktoru som kupil cestou.... o takomto niecom moze twingo len snivat
ja bezne nosim v "prazdnom kufri" kopec veci... predstava ze ich stale musim z auta vyhadzat ked chcem pozriet na motor je desiva.... a servisaci sa tiez potesia asi
ok ukoncim uz tu dnesnu debatu o twingu caka ma obed... drzim twingu palce , moja salka caju to nebude ale verim v uspech :yes::yes::yes::yes::yes:
zenam sa to pacit bude... mlade vysmiate kocky ano tie to budu zrat ale tym je asi jedno ci to ma motor vzadu a ako nizko ma tazisko nie? Lebo tymto sa tu kazdy chlap ohana... pritom interier je ako stvoreny pre jemne zenske rucicky >:D uz len nejakeho medvedika so srdieckom zavesit na zrkadlo ... ;-) ano zeny to budu milovat :yes: tym je ale uplne jedno kde to ma motor >:D
tento hrackarsky gycovy interier ( ktory skor vyzera ako parodia na auto ) nemoze ohrozit skutocnych kralov segmentu :yes: i10, Up su o dve triedy vyssie :yes:
kazdopadne drzim twingu palce.... vo francii iste budu z neho vsetci pafff :yes: zazrak sa nakoniec ale nekona, casom pride vytriezvenie :yes:
Tak pokud jsem byl při prvních fotkách skeptický, tak "na živo" a z videa se mi Twingo líbí o poznání více, reálně se od pětistovky odlišuje dostatečně... takový hravý drobeček :yes:
I interiér nevypadá na tuto třídu zle, žádné trčící plechy... :yes: