Delší o 10 cm a širší o "grandiosních" 1,5 cm. To není důvod je nějak velikostně rozlišovat, Opel Mokka je ještě o 5cm delší než Yeti a stále je to stejná velikostní třída. Totéž platí pro 2008 která je o pár čísel delší než Captur a o pár čísel kratší než Yeti.
Rozměrově jsou stejná třída, Yeti rozvor 2578mm, Captur rozvor 2606 mm
Technicky je Yeti se 4x4 SUV, Captur městský crossover, Yeti v provedení 4x2 je jasný konkurent Capturu jak koncepcí tak rozměry.
Jako jestli chce VW konkurovat offroadu jako je jimny s taigunem? Tak to je utopie hodně velká. Kdo ví jestli bude vůbec na všechny čtyři. O capturu se to taky psalo, než se začal vyrabet.
Taigun (na platformě UP!u) je auto minimálně o třídu níž (rozvor 2480 mm) než Captur (rozvor 2606, platforma Clia). Ve stejné rozměrové třídě jako je Captur už VW dávno vyrábí Yetiho. Takže s tím čekáním jsi to moc netrefil. Navíc Taigun bude primárně orientován na Indii (právě kvůli minirozměrům), takže se v Evropě s Capturem stejně nepotká. Pokud tedy v SUV VW někoho následuje tak možná Japonce (Taigun je nejspíše konkurence pro malé offroady od Suzuki), ale Renault ani náhodou. Už jenom proto, že Captur je 4x2 pojatý jako městský crossover, kdežte Yeti i Taigun jsou 4x4 a sledují klasický koncept SUV, tedy opět spíš ty Japonce.
Až se naučíš háčky, bude na řadě kurs interpunkce. Jinak ti z Českého jazyka hrozí na vysvědčení čtyřka, Gilgítku. Paní učitelka to říkala na poslední třídní schůzce ;-)
zase zaspal. Taigun tu mohl být dávno, ale oni zase jako obvykle čekají jestli se stejné auto od konkurence chytne a teprve až je jisté, že daný styl má úspěch, jdou do toho. Na druhou stranu, tento přístup sice je trochu srabský, ale zase omezuje na minimum riziko ztrát pokud by daný typ auta neměl úspěch. Experimentátoři posunují vývoj dál, ale zase občas tratí při vlažném přijetí nějakého nového progresivního přístupu.
Nemá 4x4 :no:
Je to vozidlo se světlou výškou, kterou měla všechna normální auta před pár lety. :no:
Je to ošklivé :no:
S ohledem na kosočtverec na kapotě to bude pravděpodobně dost poruchové :no:
Řidič téhle kreatury je v očích normálních lidí společensky diskvalifikován :no:
Podtrženo a sečteno: kupte si raději vůz LADA Kalina! [odkaz]
Ja s tým autom nemám skúsenosť takže nemôžem hodnotiť ale ako hovoríš ty máš novšiu generáciu a aj v tom článku napísali, že nová na tom bola neporovnateľne lepšie.
Každopádne gratulujem určite sa oň staráš dobre a odvďačuje sa ti spoľahlivosťou.
Never všetkému, čo nájdeš na nete >:D Predtým, ako som to auto kúpil som si tiež prelúskal dosť. Tým nechcem tvrdiť, že nemá slabiny, (ktoré auto ich nemá). Ja mám novšiu generáciu a tam sa už popisované závady takmer nevyskytovali. Jasne ak sa k autu chová niekto ako prasa tak potom to auto vyzerá. Úplne každý mechanik mi velebil trojičky Sharan, Galaxy a Alhambra tiež štýlom TUV a pod. Aké hodnotenia zberajú dnes? A to väčšina starších kusov je dávno vo východnej európe a rusku. Nehovoriac o tom, že každý jeden ktorý som si prezrel/prešiel mal stočené km. Ďalšia vec na fórach je tá, že najviac kydajú na nejaké auto tí, čo to videli len kdesi na obrázku. Reálna skúsenosť chýba a často aj kontakt s realitou. >:D
Chrysler Voyager na korejsky sposob? Designovy skvost to nie je, ale velmi podcenovany a nedocenovany celkom urcite. Jedneho mam tak viem o com hovorim. >:D
Trochu je skoda ze nema 4x4, pisu to skoro u vsech podobnych modelu, ale u nas proste rozhoduje zda to je na vsechny nebo ne. Co se tyce designu tak mne se captur libi, tak nejak nemam problem se zadnym modelem od renaultu, taky aby jo kdyz jsem jeden z mnoha spokojenych majitelu. To co nahore pise KIA world zavani nejakym problemem z detstvi, nebo z dědství? >:D
Topper zjistil, že kontroverzní blbosti vzbudí více reakcí což mu evidentně dělá dobře a to tak moc, že se pro ten příjemný pocit naprosto vzdal i posledního zbytku diskusní cti.
Koukám sokolíku KIA Toppore, že Ti narostla ramena, a vyskakuješ víc, než je jednak zdrávo, a rozhodně mnohem víc, než na co máš ... Jaká huba a krok, onanisto nad rejžovým polem, jaké posměšky vůči firmě, která "to bouchá" přes 100 let od týpka. co ,maximálně bouchá s matchboxem ... Kde bereš tu drzost se navážet nejen do kolegy, ale co by deviantní korejský masturbant, do jedné z nejstarších automobilek a její produkce ???
Kvůli čemu si vlastně pamatovat ten Tebou adorovaný koncern HK mimo levným lepidlem zapáchajících děsivých interiérů ještě před pár lety ???
Ale pravdou je, že za tupouny Tvého kalibru samotní výrobci nemohou ... ;-\ ...
A ty jsi viděl nějakou automobilku, která dělá jen samé skvělé modely? Bohužel nemůžeš se zavděčit všem.... Jestli ty něco považuješ za paskvil neznamená, že tomu tak skutečně je. Znaky mají automobilky různě velké, podívej na MB, tam ta hvězda dosahovala také velkých rozměrů a nikomu to nepřišlo divné.
Btw. Captur je velmi povedeným vozem a vůbec se jeho úspěchu nedivím ;-)
Nechcem aby to vyzeralo tak, že teraz zaujato hájim Renault ale nie si to práve ty, kto bezbreho oslavuje všetko od Hyundai a Kia? Mám ti pripomenúť koľko paskvilov vyrobili oni? A nebyť európskeho vývojového centra, robia ich stále... Vadí ti keď sa niekto vysmieva z Hyundaiu a komolí jeho meno ale ty nazývaš Renault ,,rendlíkom´´. Renault za tých vyše 100 rokov vytvoril také úžasné autá o akých sa Hyundai a Kii môže len snívať a to hovorím absolútne objektívne.
len skoda ze taketo basne nepises pod clankom o lagune alebo koleose, vtedy drzis hubu a krok >:D
alebo daj sem nieco vtipne o latitude... alebo moduse nech sa zasmejeme :yes:
tolko paskvilov a nepodarkov kolko stvoril renault za tych nieco vyse 100 rokov nema nikto to uznavam :yes: v tom je renault king :yes:
capture je pekne auto ale ten znak uz vacsi snad ani dat nemohli... najblizsie uz bude asi tak velky ze uz tam aj hlavu prepchame to len budu potom srandy :yes: