Noční vidění není něco, co bych musel mít, ale v kombinaci s přísvitem se mi to celkem líbilo. Jen nevím, co na to říkají chodci. Co se týče těch ostatních, zajímalo by mě, v jakém autě s tím máš takové problémy. Nebo jestli je tvůj jízdní režim tak jiný. Auto sice nedokáže číst mé myšlenky, ale třeba s přepínáním dálkových nemám problémy (starším dělaly problémy například reflexivní značky). Je však pravda, že si radši dálková přepínám sám (pokud se bavíme o tom základním systému, který jen přepíná potkávací a dálková). A o adaptivním tempomatu jsem tu psal více než jednou.
všechno to sou jen pomůcky co za určité situace mohou pomoc a jsou přínosem, nicméně na ně nejde zcela spolehat a je potřeba být ve střehu a nespoléhat jen na tyto pomocníky.
Adaptivní tempomat sem měl v Jaguaru, ale moc často sem ho nepoužíval.
NightVision a adaptivní světla mam v BMW a podle mě to přínos je, samozřejmě nefunguje to úplně tak jak by si to člověk představoval a u nightvision hlavně nejde zárovně koukat do obrazovky a na silnici....ale když člověk někde projíždí třeba dlouhým lesem, kde vybíhá zvěř tak mu to může pomoci, když sem tam jukne.
Na videu to vypadá ideálně, stejně jako adaptivní tempomat nebo automatické přepínání dálkových. V praxi to akorát rozčiluje. Tempomat je v určitých situacích zmatený jak lesní včela a automat světel si tě napřed musí vyfotit než se přepne. Aby to fungovalo jako pomocník, musí to rozlišovat jednotlivé jízdní situace a ne jen auto před tebou.