Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy video: Nová generace VW Passat poprvé natočena při testování

Osmá generace Volkswagenu Passat vyroste, zároveň ale bude lehčí. Změny budou výraznější než u poslední mezigenerační výměny tohoto vozu.
Zpět na článek
4. 4. 2014 12:43
Re: Nový Passat
Naprosto odlišné od Passatu je pro mne například Ferrari 458. Co se "menší" týče, chtěl jsem je nějak relativně usadit a naznačit, že nejde o jedno auto s kosmetickými rozdíly. Rozdílů je tam jinak celkem dost. Ostatně snížení nákladů je jeden z důvodů, proč mají jiné auto než my.
4. 4. 2014 08:47
Re: Úspora
Nejsem si jistý, ale B5 torzku měla a nebyl s ní žádný problém, ona není torzka jako torzka - taková torzka v Méganu RS je v podstatě závodní zavěšení, že >:D Laguna, kterou jsi jmenoval, byla v lanýžím testu rychlejší, než Boxster >:D
Ale k Passatu - pokud dá VW do Passatu lešeňovku, bude to každému jedno, pokud nebude bouchat a bude komfortnější a jistější, než předchozí víceprvek. Ostatně nadávky na lešeňovku v Octavii pramení ne z principu její instalace, ale z faktu, že bouchá, klepe a odskakuje (proti víceprvku). Technické detaily jsou drtivé většině lidí ukradené, pokud bude Passat na torzce jezdit stejně, nebo lépe, než současná víceprvková verze, klidně ji tam můžou dát bez ztráty kytičky.
Avatar - donPedro
4. 4. 2014 07:13
Re: Bude mať okienko za zadnými dverami?
Tož to už jsme (minimálně) dva, mi se taky emerický Passat pozdává více nežli ten evropský. Ještě lépe to pro USA verzi pak vypadá při srovnání interiérů, IMHO ;-) :-!
Avatar - jozephko
3. 4. 2014 23:38
Bude mať okienko za zadnými dverami?
Veľmi by som uvítal, keby mal Passat namiesto veľkých zadných dverí dvere menšie plus menšie okienko za zadnými dverami, ako má napr. americký Passat:
[odkaz]
Súčasný zadok Passatu pôsobí opticky trochu ťažkopádne - to okienko by dizajnu veľmi pomohlo.
Vôbec by som sa nenahneval, keby európsky Passat bol "len" klonom Passatu amerického - len s iným nastavením podvozka a inými prevodovkami a motormi.
3. 4. 2014 22:51
Re: Klasika
Povedz, aku zivotnost ma elektromotor, a preco ? A nevytahuj zivotnosti motorov v kompresoroch, to je trochu ine vyuzitie.
Kedysi som sa ta pytal, preco sa nepresadili elektroskutre, ved ide o prepravu na kratke vzdialenosti, bateria by mozno nemala problem, tak preco mas ty problem odpovedat! Kazes tu nejake mudra ako spasitel a o technike nevies mozno vobec nic :no:
3. 4. 2014 21:30
Re: motory a emise
Nafta o objeme 1,6 l je v strednej triede základnou motorizáciou u väčšiny automobiliek. Nič nebráni vyberať silnejšie a objemnejšie motory
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 18:52
Re: Úspora
Mluví se o vw, naráží se hlavně na klikovku u golfa. Pokud mluvíš o polu, ve smyslu šetření, tím spíš, kde je na něm to šetření?
Avatar - šmoula nešika
3. 4. 2014 18:02
Re: Klasika
Když už nám tu tak „zkušeně a vědecky“ kázáš, jistě také víš, že odpovídat (opakovaně) na otázku otázkou je krajně neslušné. ;-)
Avatar - twistedTSD
3. 4. 2014 16:35
Re: Nový Passat
Tak nejen menší, ale hlavně s ním nesdílí snad žádný vnější díl, má odlišnou karoserii a částečně shodná je snad jen platforma. Ale to už je jen slovíčkaření. :-)
Avatar - Sumi2000
3. 4. 2014 16:27
Re: Klasika
Bude to podobné.. ;-)
Na finální podobu jsem zvědav.
3. 4. 2014 15:49
Re: Nový Passat
Naprosto odlišná je asi trochu přespříliš, ale ano, jedno auto to není, ten evropský je menší.
3. 4. 2014 15:39
Re: Klasika
Bylo to něco jako vize budoucí A2. Přední a zadní světla byla spojena tenkou linkou, která sloužila jako blinkr.

PS: [odkaz] [odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 4. 2014 14:49
Re: Nový Passat
"americka verzia ma iny zadok ( vacsi previs ) ako europska? neviem o tom"

Americký a evropský Passat jsou hlavně dvě naprosto odlišná auta...
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 14:01
Re: Úspora
A co myslí? Přece možnost sestavit golfa s tech. a výbavovými parametry aut běžnými o třídu výše svědčí jasně o tom, že ten model nikdo neo.jebal, jaké je tu šetření? Má snad dva motory, dvě převodovky a striktně fwd, tak jako většina konkurence?
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 13:58
Re: Úspora
Jmenoval jsem modely, které přišly po akt. passatu, touareg, polo, golf. Ale z těch blábolů, co píšeš o plastech a převodovkách vidím, že je zbytečné jakkoliv na tebe reagovat (nabídka golfu - awd, adapt. tlumiče, el. špéra, to jsou přece jasné důkazy šetření) jsi jen další z těch emanů, co vědí, že něco bude špatně, jen proto, že je řeč o vw. :-!
Avatar - Jenik3
3. 4. 2014 13:50
motory a emise
Bude eco-passat s normalizovanou spotrebou 2.99 L/100 km? :-!
Co treba prevzit 1.5dci od Renaultu, kdyz uz to natukli u tricipe hvezdy...to by byl odpovidajci motor pro noveho passata, kdy zhubne o 80kg.
1.6 77kw standardem ve tride s rozvorem 2.8m?
3. 4. 2014 13:47
Re: Úspora
Na to jsi přišel jak,že je Polo technicky mimo.Facelift jsi viděl ? Má ACC,DCC,full LED světlomety,zadní kameru.
3. 4. 2014 13:40
Re: Úspora
Jen jsem to chtel odlehcit, protoze ho nema ani CC, libilo se mi to tvoje "bude" ;-) Ve vysledku vlastne nikde nebude ;-)
3. 4. 2014 13:38
Re: Úspora
Toaureg je novy model? Polo je technicky mimo jako vsechny mala auta. Golf je zrovna jasna ukazka setreni a snad posledni model co vw predstavil. Mnohem vice tvrdych plastu, torzka oproti VI gen v zakladu, horsi prevodovka,... Krok vpred vypada jinak.
Ano Passat je dulezity model, ale podivejme se treba na Octavku. Taky relativne dulezity model a vadi ta torzka nekomu, lidi to kupujou ze setrvacnosti a na to vw hraje. Jsem zvedav s cim prijde SuperbII, nedivil bych se kdyz by u 1,6TDI a 1,4TSI ta tarzka byla
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 13:12
Re: Úspora
Na posledních modelech volkswagenu, polo, touareg, golf nevidím argumenty pro "vw ukazuje se setri v posledni dobe hodne", tedy nevím proč čekat, že u nového passatu by to mělo být jinak. Torzka v nižší střední je běžné řešení, pro etalon u zákl. motorizací, no, může být, s přivřením oka, ale torzka ve střední je mimo, pokud by to vw udělal, odebere se passat do věčných lovišť za lagunou, a takovou krátkozrakost bych u volkswagenu nepředpokládal, na to je passat příliš důležitý model.
3. 4. 2014 13:00
Re: Klasika
Typickej europoslanec s rádobyzeleným názorem na svět ;-)
3. 4. 2014 12:35
Re: Úspora
Příplatek.To samé i head-up displey.V Audi ho taky nemáš sériově.
3. 4. 2014 12:24
Re: Úspora
Ty servo-dvere budou v serii nebo za 30 tis v priplatku? ;-)
Za neco takoveho priplacet?
3. 4. 2014 12:13
Re: Úspora
Uvidíme. ;-)

Jinak má být head-up displey a servodovírání dveří.
3. 4. 2014 12:08
Re: Úspora
A motory pro kolmý start ovládány ze zadních sedaček. ;-)
3. 4. 2014 12:08
Re: Úspora
Meli ji frantici, mozna jeste maj, je treba setrit a vw ukazuje se setri v posledni dobe hodne, nedivil bych se
3. 4. 2014 12:06
Re: Úspora
Bohužel zatím nic.Jenom to,že prodej v ČR bude od prosince 2014.B6 a B7 měli v základu multilink,tak doufám,že tohle si VW netroufne tam strkat torzu do slabších motorizací i když je na MQB.
3. 4. 2014 12:06
Re: Nový Passat
>:-[] Němci mají co dohánět? Proto je každá generace jakýhokoliv H/K vozu blíž němcům? :-)
3. 4. 2014 12:00
Re: Úspora
Jestli o tom neco vis, tak se nestyd. Podle toho, ze se mame neco dozvedet, bych tu torzku tipnil ze tam bude u slabych motoru ;-)

Jinak ten zadek vypada hodne tezkopadne a zbytecne natazenej. I to zadni okno je divny. Nahore zminovana Optima vypada mnohem vyvazeneji
3. 4. 2014 11:52
Re: Úspora
Nepúšťaj tu dezinformácie, VW nebude spredu dozadu nič presúvať, ani riadenie. Zadná riadená náprava bude proste bonus a za príplatok k nej dostaneš aj druhý volant pre spolujazdca. ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2014 11:51
Re: Úspora
a pro tusťochy bude dvojmontáž. >:D
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2014 11:42
Re: Nový Passat
americka verzia ma iny zadok ( vacsi previs ) ako europska? neviem o tom

ide o pomer zadku k ostatku auta.... je disproporcny... nejde ani tak o samotny previs... ten ma velky aj octavka ale vyzera lepsie zvladnuty ako v passate

optima zadny previs 1085mm [odkaz]
passat zadny previs 1116mm [odkaz]

passat to uz fakt prehnal, dufam ze ten novy ho bude mat mensi :yes:

a este si porovnaj aj razvory... ten malicky z passatu vyzera hrozne smiesne pri tom velkom zadnom previse... optima je daleko vyvazenejsia :yes:

na foto zboku jasne vidiet vyvazenost optimy a nevyvazenost passatu... maly razvor a obrovske previsy aj vpredu aj vzadu.... nemci maju co dohanat v dizajne

tak dufam ze som sa vyjadril jasne :yes:
3. 4. 2014 11:39
Re: Úspora
Ne, zadní náprava bude plně řiditelná, přední pevná, systém řízení jako u vysokozdvihu.
3. 4. 2014 11:38
Re: Nový Passat
Pěkná americká verze...o co jde. Nechceš sem postnout obr převisy Optimy? ;-)
3. 4. 2014 11:37
Re: Klasika
Tato diskuze je zbytečná, podívej se na mapu chronických onemocnění dýchacích cest, rakoviny apod. Budeš se divit, ale nejde o místa bez zvýšené ekologické zátěže.
Avatar - wakantanka
3. 4. 2014 11:18
Re: Klasika
Počul si niečo o emisných normách? Vieš koľko a čoho dnešné moderné autá vypúšťajú do ovzdušia? Uhelná elektrárna má filtr, aj autá so spaľovacím motorom majú každé svojim spôsobom nejaký filter. Filter máš aj na cigaretách a hádaj ako to pomáha. Zopakujem ešte raz kúpte si s Berenikou jednu Teslu a podeľte sa potom objektívne o svoje skúsenosti s prevádzkou. A potom môžme debatovať.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2014 10:44
Re: Nový Passat
opat sa mi ten zadny previs zda nejaky velky a proporcne zvlastny voci celemu autu ale pockajme si na oficialne fotky, myslim ze urcite bude lepsie vyzerat ako terajsi passat, horsie to uz byt predsa nemoze :yes:

nazorna ukazka tlustej berty ( disproporcny zadok ) sucasneho passata [odkaz]
3. 4. 2014 10:29
Re: Nový Passat
Nevím zda bude vypadat lépe, doufám že "mohutněji".Spíše je otázka zda bude kvalitní technika, nebude se moc šetřit na všem, jak je dnes zvykem...no prostě hjak to dopadne jako celek.O3 dopadla v tomto nic moc....oproti O2.
3. 4. 2014 10:29
Re: Klasika
NO TAK UHELNÁ ELEKRÁRNA MÁ FILTR A NEKOUŘÍ TI NA ULICI POD NOS ŽE JO ...
3. 4. 2014 10:29
Re: Klasika
pekny opis dizajnu vacsiny sucasnych aut
3. 4. 2014 10:26
Úspora
Bude to mít ve slabší motorizaci taky lešeňovku?
3. 4. 2014 10:24
Re: Klasika
Nebudu se tě ptát, kde se ta elektřina bere, pokud začínáš rakem, bylo by to velmi složitý. pak samozřejmě poměrově rozdělit i na elektromobily.

Stále jsi neodpověděl na otázku, je zřejmě nesmírně složitá. Proto si dovolím odpovědět sám sobě. Nenabízí vůbec NIC!
Avatar - kari.laz
3. 4. 2014 10:18
Re: Klasika
Popravdě si teď nevybavuji jaké, ale pokud Audi vytvoří nějaký "zpatvařený" auto, tak já ho určitě opěvovat nebudu. Už dost toho, že nasadili digitální přístrojový štít, jedna z věcí, na kterou si v autech budu u aut dlouho zvykat.
3. 4. 2014 10:14
Re: Klasika
umíš snad číst tak na co se to ptáš?
Na 30k Model E 2017 se dělá ;-) do tý doby jesi vwagon nekdo nespraska si jezdi spalovací popelnicí a práši raka :-)

Já osobně bych zavedl daň za znečistění vzduchu.

Pak by tu Zfleku bylo elektrofáro pod 20k [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
3. 4. 2014 10:06
Re: Klasika
Ptám se tě znovu, co může Tesla nabídnout jako konkurecni za 20k EUR? Nerozumíš psanýmu textu? ;-)
3. 4. 2014 09:57
Re: Klasika
Vtipné je, že zrovna Audi ukázalo auto, kterému se, dá se říct, přední světla se zadními potkávají. :-)
3. 4. 2014 09:52
Re: Klasika
tesla jede 11 let , vwagon 77 let. radsi se zeptej soudruhu z wolfsburgu kde udělali chybu, když len ždímou z lidí prachy v podobe ropný zaprodanosti a nucenýho servisu a neinvestovali do elektomotóru kámo ;-) [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
3. 4. 2014 09:44
Re: Klasika
Co má Tesla za přímou konkurenci v hodnotě cca 20kEUR prosím?
Avatar - Jaros71
3. 4. 2014 09:33
Nový Passat
Zcela nový model bude jistě vypadat lépe , než nynější nepovedený facelift.
Snad nebude zase delší..už nyní se s ním nedá ve městě zaparkovat. ;-)
3. 4. 2014 09:31
Re: Klasika
Na
PASSATu není už co vylepšovat !! pokud tomu nevymění ELEKTROMOTOR [odkaz] bude to furt jen ten VWAGÓN >:D

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Czerwik
3. 4. 2014 09:07
Re: Klasika
hlavne to snáď nebude vyzerať takto: [odkaz]
Avatar - kari.laz
3. 4. 2014 09:01
Re: Klasika
To, že udělá model, který nebude zvlněný jak uschlý papír na sluníčku a přední světla se nebudou potkávat se zadními ještě neznamená, že musí být nudný, bezpohlavní a bezduchý. Bude určitě usedlý, jak je u VW zvykem, žádný "nepříjemný" šok neočekávám. Ale na hodnocení si počkám, až bude vidět bez maskování.
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2014 08:52
Re: Klasika
VW by byl sám proti sobě, aby opustil tradiční, klasický a bez výstřelků design. Stejně současný design A4 je tak při zdi, že Pašík se nemůže designově vyjádřit.
3. 4. 2014 08:49
Re: Klasika
Samozrejme, ze to bude bezpohlavne. Nema to p... v logu :-)

Podivne velky je vsak zadok, uz takto z maskovaneho auta.
Avatar - kari.laz
3. 4. 2014 08:40
Re: Klasika
Klasika, již z maskované verze, na níž nejde téměř nic poznat, tu někteří přesně vědí, jak to bude vypadat a jak to bude "nudné", "bezpohlavní" a "bezduché".
3. 4. 2014 08:32
Klasika
Již z této fotky je jasně vidět,že to bude stějně nudný,bezduchý a bezpohlavní vůz ,jako předchozí verze.