Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4: Pátá generace se představí příští rok

Páté vydání ingolstadtského sedanu střední třídy přijde na trh v roce 2015. Downsizing a hybridy – tak velí moderní doba.
Zpět na článek
Avatar - nardoxx
13. 5. 2014 15:03
Re: 4.2 FSI
Buďme radi, že v r8 atmosféry zostanú :yes:
Avatar - Hotwire
13. 5. 2014 11:57
4.2 FSI
No ten motor uz do novej RS4/5ky takmer urcite davat nebudu, a bude to velka skoda. :-( Tak ako je skoda V10ky z predoslej S/RS6ky/S8ky.
13. 5. 2014 09:42
Re: 6ti válec
Vždyť píšou, že V6 nafta bude.
Avatar - salamoon
12. 5. 2014 22:21
Re: spy foto
niekto niekde nejake fotky urcite videl, ale tie tu na webe nikto neuvidi.... :yes:
Avatar - nardoxx
12. 5. 2014 16:41
spy foto
Nevideli ste niekto niekde niake fotky pripravovanej A4 alebo A5 ?
12. 5. 2014 15:29
Re: to potesi
Už několik let se psalo o tom, že novou generaci představí letos. Takže žádné překvapení.
12. 5. 2014 15:27
Re: 50 km BOHATĚ stačí...
1) Hybrid není jen o jízdě na elektřinu. To si pleteš s elektromobilem.
2) Na elektřinu půjde jezdit minimálně v obcích. A hybridy umí rekuperovat, takže dojezd může být klidně větší než 50 km.
3) Audi cílí na 50 km dojezd, protože jim to dává ve výsledku třetinovou normovanou kombinovanou spotřebu (má spekulace).

Chce si to neplést hybrid a elektromobil. Správný hybrid bude šetřit, i kdyby měl dojezd na elektřinu jen dva kilometry. A nemusíš platit a neustále s sebou tahat hromadu baterií.
Avatar - wakantanka
12. 5. 2014 14:38
Re: A4 2015
Z profilu zmenšená A8. Otázka je či to je dobre alebo zle, lebo okolo nového C-čka sa narobil kvôli podobnosti s S-klassou taký humbuk ...
Avatar - fOE
12. 5. 2014 14:10
Re: 50 km BOHATĚ stačí...
Svet neni cernobily. Ano, tech 50km ciste na elektrinu je spis utopie, ale o to prece nejde, resp. nejde jen o to. Hybrid, pokud bude fungovat dobre, by mel setrit palivo a to ne jen jizdou ciste na elektrinu, ale treba pri popojizdeni ve meste atd. Bral bych to tak ze behem one cesty po dalnici/okreskach do prace si baterie nabiju a po meste usetrim klidne 50% spotreby paliva, stejnych 50% (bajvocko) pak i po ceste z prace ve meste/pri nakupu, atd... a az mi bude stava dochazet bude mi to jedno bo uz budu na ceste z mesta zase domu.
Takhle teoreticky v tom smysl je, ale jestli bych si za to priplatil 200-300tis pri nakupu? Urcite ne. Mit to "zdarma"? Silne to zvazuju.
Avatar - Jenik3
12. 5. 2014 14:10
to potesi
Nekoho vic, nekoho mene. Ja patrim do te druhe skupiny :-|
Na MR 2014 cekam 4 mesice a za rok novy model...sakra!
Avatar - Bubáq
12. 5. 2014 13:59
50 km BOHATĚ stačí...
Hm, nestačí... Z mého pohledu praktického motoristy žijícího téměř na venkově, dojíždějícího do práce a cestou nakupujícího, je dojezd čistě na elektřinu 50 km naprosto nedostatečný...
Ptáte se proč? No přece proto, že deklarovaných 50 km je jen snem, v běžných provozních podmínkách (akcelerace, předjíždění, jízda do kopce, jízda za nízkých teplot atd.) se smrskne na slabých 25 km. A to ještě jen za předpokladu, že budu mít žaludek z oceli a nadávky okolo se řítících řidičů spěchajících do práce, kterým svou "úspornou" jízdou připravím horké chvilky, přejdu bez mrknutí oka.
Věřím ale, že v dohledné době bude automobilkami (ve spolupráci s výrobcí baterií) vynalezena technologie, která umožní dojezd na elektřinu 300 km. Pak už bude za to stát o hybridu popřemýšlet. Už jen proto, že diesely nás opravdu hubí rakovinou...
Avatar - Hittman
12. 5. 2014 13:34
6ti válec
Nedokážu si představit A4 bez naftového 6ti válce.... :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku