Aha, tak uz vidim, ze na ten prodejni vysledek passatu nema cenu reagovat. Aurora ma uplne jiny profil a jiny snupak. Ale je to taky pekna amerika. To spis alero ma podobnejsi predek.... ale tohle je svebytny chrysler
velmi velmi podarene auto,hlavne interier sa mi neskutocne paci.... ak by prislo do europy,bolo by to fajn...
keby sa dostali na cenu renaultu megane napriklad,alebo hyundai i40 a podobne ,alebo ich podliezli o par stovak,tak by mali uspech...aj ked no diesel by mohol byt problem,ale tak ten 2.4 benzin si nemyslim,ze by mal byt az taky zrut...v EU by mohli nasadit aj tie dvojlitre.
...všemi těmito atributy teno vůz diponuje,holt v USA mají cit pro desing,který evropa nikdy nezíská a to možná i dobře.p.s:mít to logo Ford a tři dveře,tak je to new Cougar jako víno.nic naplat,snad příště. :yes::yes::yes:
Já sem realista, tudíž přehnaný optimismus u mě nehledej. Věřit že 200ka porazí Camry je asi stejně reálný, jako že u nás GrandCherokee porazí BMW X5 >:D
To že tomu věřím, nebo v to doufám neznamená že říkám že to dokáže na 100% ... měl by ses trochu vzpamatovat pane znalče US trhu ... trochu optimismu trochu. Jasně že to asi nedokáže, Američani už zpitoměli a kupujou tam všelijaký nesmysly ale bylo by to hezký ikdyž už to není US značka dalo by se říci.
Já mam v Aleru na palivoměru nápis "Fuel door" s šipkou na který straně je víčko nádrže. A všude nálepky - Warning - airbag, death or serious injury atd.
Na US verzích je na zrcátkách a sklech Objects in mirror are closer than they appear atd.
Prostě tak to je no, lepší než se soudit je tam dát nápis.
Markanty.
Já nevím, já ze předu toho Chryslera tam vidím, maska kopíruje nově ztvárněné logo, já si myslím, že tenhle designový jazyk lidi přijmou.
Chrysler by měl být tím luxusnějším, uhlazenějším, méně vyzývavým a to tahle 200ka splňuje bezezbytku. Uvidíme jak si povedou další modely, jak příjde nová 100 a jak se povede nová 300ka v tomto designovém jazyku...
Ten hrubší americký styl už nadále ponese Dodge.
Zadek toho auta mimochodem vypadá hodně americky a hodně fešně a myslím, že nikoho neurazí.
Technicky to auto je na úrovni a pokud budou chtít kontinuálně na tom modelu pracovat (pro ameriku i časem přidat diesel), tak prostor tam je. Já tohle auto vnímám jako příslib a možná to pomůže rozhýbat i prodeje Dartu...
Konzerva co se týče aut sem, ne vše co je nový je dobrý.
Ale naivně se domnívat, že nová 200ka porazí Camry může člověk, který o US trhu nemá páru. Ono se to totiž za posledních 20 let nikomu nepovedlo, poslední úspěšný us sedan této kategorie byl Ford Taurus koncem 80 a poč. 90. let.
To už je hoodně vousatý. A nepovedlo se to ani korejcům, evropanům a ni hodně, mazdě či nissanu. Chce to o tom trhu něco vědět.
No a když si psal co si psal, tak ses ani na chvilku nezamyslel, že ta PLATFORMA toho Superbu má mnohem víc podobného s tou z Golfu (stejný rozchod, stejné díly jen natažená na délku), než ta z Dartu vers. 200ka?
Celý problém na který tady Murphy ukazuje je to, že to co tady na auto.cz píší, že se jedná o stejnou platformu prostě není pravda... a nebo pokud je, tak by to znamenalo, že Fiat s univerzální platformou v zásadě přišel dávno před VW, což v té rovině jak známe není taky pravda.
200 vyjíždí na prodloužené a zešířené platformě na které stojí Dart, je to tedy další platforma, na které budou vyjíždět o třídu větší auta (nejspíš už v nezměné podobě). Původní platforma Giu neumožňuje zástavbu RWD a ani 4x4, což tahle nová upravená ve 200 ano... a tak by se dalo pokračovat... (upravená se dále používá pro Renagade a podobně)
Tudíž jestli tady někdo projevuje (v tuto chvíli už záměrnou) neznalost, je to zdejší tradiční redakce, spolu s tebou...
To znamená... Ano platforma 200 vychází z té z Dartu (koneckonců je to jeden koncern), ale není to tatáž platforma, je to platforma pro auta o třídu větší, proto i 200 je americká střední třída, kdežto Dart je prostě kompaktní sedan... I tento rozdíl by si měl poznat... Jetta a Passat (přeložím to do tvé řeči) nejezdila dosud na společné platformě a už vůbec nemá shodný podvozek. A i když bude Passat a Jetta na MQB tak v každém (dosud tomu tak bylo) příspěvku a článku bude patřičně uvedeno, že se nejedná o shodný podvozek, ale pouze společný základ patřičně upravený pro danou třídu, což je asi to, co Murphymu tady chybí, když to ti tupci z redakce takto neustále prezentují. Ono kopat do Fiatu asi nemá smysl za každou cenu a někdo už je na to trošinku citlivý... Tohle auto si to bez tak nezaslouží, je to lepší produkt, než je schopen v tamních podmínkách celý koncern VW vyprodukovat (po Passatu tam pes neštěkne).
Barrichello, ty budeš asi pěkná konzerva, viď..? Těžkej znalec a fanda Chrysleru s ohromnou neochotou přijmout cokoli novýho, že.. Nemůžeš strávit fakt, že v těch změnách mají prstíky italové a docela to teď amíkům šlape..? To je mi tě líto :-(
To není přesné, auto A i auto B sdílejí platformu je přesnější.
Správnější by bylo napsat, kterou konkrétní platformu používá (např. u VW by to bylo třeba MQB), ale otázka je, jak moc chceš mít články vybalancované mezi laickou a odbornou úrovní. V tomto případě mi "Platforma je shodná s Alfou Romeo Giulietta nebo Dodge Dart..." přijde naprosto OK.
Za mnohem větší faux-pas považuju, když někdo napíše, že Superb je jen "natáhnutý Golf", nebo že BMW X1 je "Jednička v lodičkách".
Aha, není to unisex, ale je to univerzál, no asi nerozumím řeči tvého kmene >:D
To auto je designově naprosto typická amerika posledních patnácti let, snad s vyjímkou velikosti.
Tak to není jen otázka kvality i když tato část je taky podstatná, ale je to i otázka marketingu, dostatečně širokého modelového protfolia a zajímavého designu.
Ovladače klimatizace sou tam zbytečný.... stačily tam dvě kolečka nebo spíš tlačítka s navolením teploty a zbytek ovládat přes obrazovku....'
Exteriér není unisex, spíš takový niverzál s divný předkem, divnýs větla a to nový logo je tam jak pěst na oko. To auto není ničím zajíamvý v podstatě, akorát tím, že je úplně jiné než staré chryslery....
samozřejmě se to dá říct i takhle, nicméně když napíšeš že "auto A používá platformu auta B", tak 95% čtenářů to pochopí tak, že se liší jen vzhled karoserie... a o to mi jde....
Ano, některý pohledy a detaily. Celkově to není nepohledný auto, ale takový nevýrazný...přesně jak píše nahoře Atila_.
Chybí mi tam nějakej markant, kterýho by se dalo chytnout.
Nerekl bych, vypada to presne stejne jako dnesni generace americkych aut a to jak uvnitr, tak venku i pouzitymi technologiemi. Rekl bych, ze to amerika je, akorat ze soucasna ne ta z doby pred deseti lety co pamatujes ty. :-!
...na ameriku docela ujde, samozřejmě nikomu ani muk, že je to úzké a vysoké, tak se o amerikách z itošky nemluví. Z některých pohledů by mně to normálně ukecalo: [odkaz] , [odkaz] ... Taková US Oktávka a 3,6 pod kapotou = tady je svět ještě v pořádku :-)
Platforma je jedna věc a náprava druhá.
Platforma může dovolit montáž různých komponent (motorů I4 / V6, nápravy multilink / lešeňovka atd...), stejně tak umožňuje dělat různé rozvory i rozchody, některé platformy umožňují stavět auta s motorem vpředu napříč a pohonem předních / všech kol i s motorem podélně a pohonem zadních kol, záleží, jak a pro co jsou navržené - viz platformy koncernu VW (pokud jsi tedy ochotný se něco o VW dovědět)...
Zde se do ACZ obouváš neprávem díky své neznalosti.
Sice zařízli Lancii, ale Chrysler by do Evropy mohli dovážet, zázemí na to mají - salóny stojí, servisy servisují, takže jenom vyrobit Chrysler poutače :-)
V europe asi nenajdeme auto s oznacenim,co je otackomer a co rychlomer...Amerika...to aby aj babka z Milwaukee vedela,na co vlastne pozera cestou z kostola...
[odkaz]
Ale inac,fakt pekny!
Přesně tak. Je fajn že si to pamatuješ. V kontrole kvality finálních výrobků a zejména v naámtkové kontrole kompoent od dodavatelů tkví to, že bude kvalitnější celá produkce.
Jakmile se naleznou rpoblémy, stopnout výrobu a vyřešit problém anebo bez milosti vracet dodavatelům jako nevyhovující.
klika není nutná, daleko lepší jsou tlačítka nebo to otočné kolečko. Klika se dávala dřív, když vepředu byla lavice a mohli tam sedět tři lidi, to mělo smysl víš.
vzhledem k omezenému portfoliu které Chrysler (jako značka, ne jako koncern) v USA teď má, tak není prostor pro chybu a zatím to teda vypadá (i podle prvních jízdních dojmů), že nová 200 bude dobré auto.... :yes:
Jinak to, že 200 má JINÝ (delší) rozvor a JINOU zadní nápravu než Dart/Giulietta už snad ani nemá cenu připomínat.... na ACZ se prostě pánové rozhodli že že budou stereotypně tvrdit "Platforma je shodná s Alfou Romeou Giulietta nebo Dodgem Dart." a hovoto.... :-!:*)
Věčná škoda že se tohle auto nedostane do Evropy.... Značka Lancia by se za takovou káru stydět věru nemusela..... (samozřejmě, muselo by to mít i diesel atd. a je samozřejmě otázka jestli by se to ekonomicky vyplatilo....)