Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kdo prodává v Česku nejméně? Aston Martin, Lamborghini a Saab!

Českému trhu s novými auty se věnujeme pravidelně, ovšem prakticky vždy těm nejvyšším příčkám ve značkách. Jak ale vypadá situace na opačném konci? Docela zajímavě!
Zpět na článek
Avatar - Emel
11. 6. 2014 10:01
Re: Fiat
A proč ne třeba Maserati x Porsche? ;-)
10. 6. 2014 22:21
Re: Jag
Lehké popíchnutí - pokud panamera (turbo, turbo s) je konkurencí pro Rapide, pak XJ má být konkurentem Rapide taktéž ;-)?
Avatar - Guttalax
10. 6. 2014 22:13
tragédka
Korejci mají jeden tragický typ . A tím je Soul. V roce 2013 se jich prodalo jen 9. :-)
10. 6. 2014 21:52
Re: Fiat
Ferrari se vede, také má mnohem širší nabídku než Lamborghini, které se prozatím drží dvou modelů s motorem uprostřed. Ale nejlevnější Bentley vyjde kolem čtyř a půl milionu, nahoře to jde přes deset, to je celkem daleko od Maserati.
10. 6. 2014 19:58
Re: Dodge boduje
Gilbit je jedním z nich. Dle reakce. Čest ! >:D
10. 6. 2014 19:32
Re: Fiat
tomu nechapem, to je snad uplne jedno nie? myslim ferrari x lamborgini a maserati x bentley..
10. 6. 2014 17:48
Re: Jag
XKR jsem jel a řekl bych, že poměrně tvrdě... Nevím jestli máš na mysli odcházející generaci, ale kromě výrazně GT charakteru se chová perfektně.
Avatar - Emel
10. 6. 2014 16:07
Re: Fiat
Tobě asi uniklo, že tohle je článek o nejhůř prodávaných autech... a ne o luxusním segmentu ;-)
10. 6. 2014 16:04
Re: Jag
Přesně jsi trefil hřebíček na hlavičku. Skvěle napsáno. ;-)
Avatar - CHerokee
10. 6. 2014 15:53
Re: Jag
XKR na rovince při kickdownu se normálně roztanovalo i při zapnutém ESP. Nejedno XK skončilo na střeše...včetně předváděcího v Ostravě :-) . Info z první ruky...viděl jsem ho. Takže zprávu potvrzuji.

Jak jezdí XJ nevím, protože nejezdí. Člověk ho prakticky nepotká. Nikdo to v ČR nekupuje ;-\
Avatar - CHerokee
10. 6. 2014 15:51
Re: Jag
Mi se zas S-Type líbil. V british racing green s béžovým vnitřkem to bylo krásné a důstojné retro auto.
Avatar - CHerokee
10. 6. 2014 15:50
Re: Jag
Bohužel, Jaguar má koukám ještě horší výsledky než jsem si myslel.
Avatar - CHerokee
10. 6. 2014 15:48
Re: Dodge boduje
Je to tak, bohužel. Jsou jako rakovina.
10. 6. 2014 14:58
Fiat
to VW v luxusnom segmente pekne nandáva....aspoň niečo! >:D
10. 6. 2014 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2014 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2014 12:45
Re: Včera jsem se tu dočetl...
Ferrari vidím poměrně často,Porsche několikrát týdně. >:D
10. 6. 2014 12:44
Re: Jag
Zcela upřímně...když jsme si před měsícem prohlíželi minulý Q-Porte, tak přesně tam bych viděl nástupce XJ. Sportovně zaměřenej sedan a konkurence Panameře, souhlas.
10. 6. 2014 12:42
Re: Dodge boduje
Ovšem drtivá většina ruďochů se po listopadu 89 moc neuchytila,proto taky pořád tak kňourají a vyhrožují.
10. 6. 2014 12:39
Re: Dodge boduje
To je pravda,komunistů bez rudé knížky ale s Leninem v srdci je pořád dost a často se také objevují v diskuzích na Auto cz.,viz. jejich vášnivé obhajoby putinovské říše a její agrese proti Ukrajině.
Avatar - Dinar
10. 6. 2014 12:20
Re: Jag
Evidentně jsi ta popisovaná auta neřídil, kdyby totiž uměl mercedes udělat éčku jen z poloviny tak dobrý podvozek jako má XF, mohl by si gratulovat.

Co se XJ týká, to auto má přiliš sportovní flair na danou třídu, tady bude vždy bodovat jízdně nijaká esklasse, protože tohle je většinově třída pro důchodce, a to nemusí nutně znamenat člověka v letech, ale také toho, kdo chce špičkové auto, ale řízení ho vůbec nezajímá. Tak, jak je XJ pojato, se v této třídě skutečně chytat nebude.

Vzhledem ke špičové technologii alu kastle (kterou mastodontní MB nahrazuje elektronikou) by měli v jaguraru, dle mého, příští XJ zaměřit trochu jinak, méně jako limo, více jako sport, tj. jag by měl spíše stavět v této (cenové) třídě konkurenci panameře než esklasse, pak by mělo XJ větší úspěch. ;-)
Avatar - Dinar
10. 6. 2014 12:04
Re: Jag
Pěkně jsi to smatlal všechno dohromady, :-O píšu, " ...z hlediska podvozku a pohonu nic zastaralého", a ty začneš o interieru. Těžko pak diskutovat.

A pokud jde o motory, moc nevím kde jag ztrácí, klidně se rozepiš. Hlavně u toho nezapomeň zmínit "mohutný" dýzlový vrchol mercedesu, tam "ztrácení" jaguaru teprve vynikne. >:D
10. 6. 2014 11:32
Re: Jag
Třeba F500, ale S-Type byl hodně nepovedenej.
10. 6. 2014 11:29
Re: Jag
Žádná konzervativní klientela není... XF je nejstarší model, XJ má sice vzduch jen vzadu (jak to má BMW7?), ale jezdí výborně. XK a nestabilní? To chce hodně odvahy tohle napsat, předpokládám, že jsi tuto info vyčetl ;-) .
Nemá smysl se dohadovat, evidentně ti učarovaly původní tvary a tohle ti nic neříká. O reálných (ne)kvalitách to ale nevypovídá zhola nic :-)
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 11:20
Re: Včera jsem se tu dočetl...
nejlepší supercharger je ten na atmosférický V8 >:D

Benzín rulezz >:D :yes:
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 11:17
Re: Jag
Ne všechno retro je hezký, ono tehdá těch retro věcí bylo víc. Krom klasiky Mini a Bettleu ještě PtCruiser, Chevy HHR a SSR, Ford Thunderbird atd.

Prakticky krom Mini a PT Cruiseru se nic výrazněji neprosadilo..
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 11:16
Re: Jag
Tak XJ minulé generace se taky moc neprodávalo, tehdá tvrdili že pro konzervativní a stále se opakující vzhled. A vzduchový podvozek to tehdá mělo.

XK už končí výroba, to nemá smysl řešit.

A XF už se taky vyrábí 6 let, je čas na novou generaci.
Avatar - Magister
10. 6. 2014 11:05
Re: Jag
XF ať posoudí každý za sebe a porovná s E Klasse a BMW 5. Současná nabídka se narozdíl od předchozí vůbec neprodává... zvláště u konzervativní klientely XJ je to citelně znát. XF propadák. XK už se dávno přežilo... navíc podvozkově bylo hodně nestabilní. XJ podvozkově - vzduchové pérování pouze na jedné nápravě... konkurence v základu na obě, v případě S Klasse už je o 1 generaci dál. ;-\
Avatar - Magister
10. 6. 2014 11:01
Re: Jag
Mi právě jo, byla to taková retro klasika. Něco odlišného na trhu.
10. 6. 2014 10:34
Re: Jag
Co z okresního...to je skoro pralesní liga :-)
10. 6. 2014 10:33
Re: Jag
XF...interiér není tvarově zastaralý, jde spíš o infotainment. V nejprodávanějších motorizacích Jag nijak výrazně nezaostává, podvozkově spíš naopak. Ceny servisu nejsou nijak závratný a hlavně, z hlediska závad je na úrovni konkurence.
X-T ani S-T bych si nikdy nekoupil, současná nabídka je podstatně lepší vzhledem k době.
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 10:28
Re: Jag
S-type se na konci prodával dobře proto, že byl k mání za výprodejové ceny, které byly hodně zajímavý. Mě se to auto ale designově nikdy nelíbilo, nemůžu si pomoct.
10. 6. 2014 10:14
Re: Včera jsem se tu dočetl...
za rok 2013

Aston 1ks [odkaz]
Saab 9ks [odkaz]
TESLA 7ks [odkaz]

za rok 2014

Aston 0 (pokud ho jeden poslanec zas nezboří)
Saab 1 (do muzea)
TESLA MODEL S [odkaz] 30 ks (JEN CO SE V PRAZE NA CHODOVĚ POSTAVÍ SUPERCHARGER [odkaz] ) ;-)

VIVÁÁÁ LAS TESLA´s
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Magister
10. 6. 2014 10:06
Re: Jag
No problém - XF interiér hodně zastaralý. XJ si zákazník porovná s S Klasse.... a důraz je kladen na technologii a pohodlí a tam je zase S Klasse o parník dál... Motoricky všude na prémii ztrácí a spotřebou trochu taky. Plus chabá síť servisů a vysoké ceny. Prodeje jsou hodně nízké... kdysi byl velmi kritizován X-Type a S-Type, nicméně těch se prodávalo u nás (nevím jak v Evropě) násobně více než všech Jaguárů dnes. X-Type nekonkuroval prémii ale Mondeu a Passatu a to i cenou a tam asi vedla spíše cesta.
Avatar - Dinar
10. 6. 2014 09:31
Re: Jag
Přesně tak, kombi, nafta, čtyřkolka xfku chybí, stejně jako xjčku vyjma kombi.
Podle mně ale aktuální generace jaguarů v lux. a vyšší střední třídě dokázaly zásadní věc, dostat jaga zpět do povědomí zákazníků jako reálně existující značku s konkurenceschopnými auty, byť z hlediska prodejů to není žádná sláva. Teď je potřeba nepodělat další generaci jak xf, tak xj a přidaný crossover a auto ve střední třídě dostanou jaguar z prodejního okresního přeboru, když ne do první tak do druhé ligy určitě. ;-)
10. 6. 2014 09:28
Re: Dodge boduje
To vies. ;-) Komunisti su stale na teplych miesteckach a kupuju si nemecku premiu.
Vid nasich chlapcov a dievcata ktore idu spravnym SMERom... ;-\
Avatar - Dinar
10. 6. 2014 09:25
Re: Jag
Turbené benzinové třílitry bmw a nově i MB mají ve stejně velkých a podobně vážících autech spotřebu o dva litry nižší než V6 kompresor jaguaru. Tak to prostě je. S ostatním souhlas, na akt. jaguarech není z hlediska podvozku a pohonu nic zastaralého.
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 09:13
Re: Jag
nejen Range, prodávají se i Defendery a Discovery jako Land rover.

Nevím co je azstaralýho na 8st. převodovce a motorech. že používaj kompresor místo turba je jedině dobře. Desing je věc vkusu, mě se krom zadku XJ a F-type současný jaguary líbí.
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 09:10
Re: Dodge boduje
Těm co bylo v roce 1989 30 je dneska pořád 55.....takže na vymření nejsou nehledě že některý babičky sou tu pomalu do 100ky.

Ale to není co sem chtěl říct - to co sem chtěl říct je to, že krom Nivy se tu skoro nic neprodává, za posledních 5 let prodali tak 25-30 ks osobáků, zbytek vše Niva. To si moc obyčejní lidi nekupují.
Avatar - Magister
10. 6. 2014 09:06
Re: Dodge boduje
KOmunisté už dávno nejsou jen důchodci...bohužel. 20 let mají stabilních 10 - 18 % voličů.... už by dávno museli vymřít.
Avatar - Magister
10. 6. 2014 09:05
Re: Jag
JIstě nemá tolik prodejen jako německá prémie.... ale tyto prodeje nemohou uživit ani ty současné.... kdyby k tomu neměli Range Rover, tak už dávno nejsou. Jagy jsou zastaralé technicky i designem...tedy kromě F-Typu, jinak si to ani nejde vysvětlit. Nevím, jak je tomu v Evropě...ale u nás tragédie.
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2014 08:36
Re: Jag
ciastocne zalezi aj od toho kolko predajcov v danej krajine jaguar ma..... u nas na slovensku mame tusim len par predajnych miest kde sa da jaguar kupit, ja viem o bratislave a presove a tusim este v nitre je predajca jaguaru..... pritom take audi kupis nie na 3 ale aspon v 15-20 tich predajniach v nasej republike... nevravim ze to je hlavny dovod ale iste je vacsia sanca ze znacka preda viac aut ked ma v danom state 20 predajcov ako keby ich mala len 5. Taky saab sa donedava dal kupit len v bratislave a tak pochopitelne uspesny podnikatel z michaloviec si skor kupi audi ktoreho servis a predaj ma pod nosom a nebdue utekat do bratislavy. Je to teda aj o pocte predajcov... keby mal jaguar 10 predajcov u nas iste by predal viac aut ako ked ich ma len 3 alebo 5.

Dalsim faktorom je modelova ponuka.... jaguar ma v ponuke fakticky len 2 luxusne limuziny plus drahe kupatko .... s tym samozrejme nemoze porazat predajcov mercedesu ani bmw aj keby malo 10 predajnych miest v republike... Myslim ze uz teraz po prichode noveho jaguaru XE v strednej triedy sa lady pohnu a jaguar pojde pekne predajom hore .... XE moze predajne pocty jaguarov u vas aj u nas zdvojnasobit.

Zober si infinity... tiez nikto necaka od tejto znacky ze bude predavat na urovni bmw .... infinity ma menej predajcov u vas aj u nas ako bmw a aj menej modelov v ponuke ..... rovnako aj maserati.... tieto znacky sa proste pohybuju v inych cislach ako nemecke premiove auta... ale to neznamena ze uspechy nemaju, rolls tiez nebude nikdy na urovni bmw poctom predanych aut... ale to neznamena ze je horsi... prave naopak

osobne fandim jaguaru aj maserati a som rad ze idu hore..., naopak infinity akosi zatial stagnuje... skoda ze nevidime odstup lexusu od jaguaru.... ale asi nebude daleko
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:23
Re: Jag
tak když prodeje drží Ftype a XF.....XK se prodalo vždy tak 1 ks ročně a XJ paběrkuje....

XF už začíná být trochu zastaralý anvíc dost lidí má obavy z minulosti, kdy ta spolehlivost opravdu měla trhliny, některé obdoby menší, některé o rozměrech kráteru....
10. 6. 2014 08:21
Re: Jag
...čím by mohl podpořit prodeje? XF nenabízí tolik žádanou kombinaci nafta, 4x4, kombi. Dtto sedan, XJ čeká na FL a i pak budou prodeje minoritní. F-Type je hezká hračka, ale díky plný výrobě není tlak na cenu a tak pěkně drahá.
Otázka je pro příští rok, zda-li se uchytí menší sedan a v 2016 pak SUV (tam si nedělám obavy) + nový XF.
Do tý doby je alespoň 200ks ročně nedosažitelných...
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:20
Re: Dodge boduje
BTW včera sem viděl fungl nový bílý Challenger. :yes:
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:19
Re: Dodge boduje
Myslíš že nostalgický důchodce jezdí po vsi v Nivě jo? O tom dost pochybuju, důchodci přešli na Dacie a Fobie v holobytu a sem tam Hyundai či Renault, co tak vidím....
Avatar - Magister
10. 6. 2014 08:16
Re: Dodge boduje
Krom toho Ladu kupují komunisti z nostalgie :-)
Avatar - Magister
10. 6. 2014 08:15
Jag
Šílený je Jaguar...se u nás vůbec neprodává .... se řadí mezi raritní značky, ale on sám nevyrábí žádné speciály.... Smutné. Škoda. :'-(
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:12
Dodge boduje
25 ks přes šedý dovoz, kde mohli být kdyby značku nezrušili coby ofiko zastoupení. 150 ks? A kdyby se pod Dodge prodával i Freemont tak někde na 300-400 ks.

Nivu kupují hlavně lesníci, těžaři, myslyvci a geodeti plus se podle zákulisních informací prodaly letos 2 nebo 3 Granty.

U ostatních žádné překvpaení není, Maserarti jde nahoru a ostatní tohle vesměs prodávaj už řadu let.
10. 6. 2014 08:09
Včera jsem se tu dočetl...
...že se u nás supersporty neprodávají a tady na mě kouká pěkných 15ks jen za prvních 5 měsíců. To se navíc nebavíme o těch, který nemají oficiální zastoupení v ČR, nebo byly koupeny v zahraničí ;-)