Vypadalo to na bezproblémový průběh testu. Jenže to by si redaktoři nesměli stěžovat na odhlučnění kabiny, prodlevu při rozjezdu, přehnaně komfortní pérování a odtažité řízení. Všechno korunovaly koroze, spotřeba a elektronika.
Ja i40 problem nemam, ale s kolegom sme stravili dost casu koumanim, preco ta najlepsia Oktavka vrzga pri prejazde retarderom, ako rebrinak. A vlastne vsetky oktavky v nasom okoli, dokonca aj Superb. Soudrozi v autorizovanom servise (dvoch) takisto po par navstevach na nich neprisli. A ono to staci len nastriekat silikonovy olej na spravne miesta. Simply clever >:D
I40 kombi CRDI máme jako služební, ještě taky spoustu i30 kombi . Jezdili jsme OI, potom OII, OII Mk2 a právě problémy s OII a následnými cenami za opravy nakopli jednatele firmy ke změně. I40 jezdím dva roky , teď 60 000km, čeká se druhá servisní prohlídka. Cena za první byla 6 200,- s DPH. Závady: 2x přední čidla, dle servisu výrobní chřipečka, 1x čidla tlaku pneumatik po přezutí - vše zdarma na počkání. 1l oleje na 15 000km pravidelně, takže celkem dolito 2 l na 60 000km. (potom vždy výměna v servisu :-) Průměrná spotřeba 6,1 za rok při nájezdu 30 000km. Kolegové: přední čidla, olej, jinak nic... Máme už auta s nájezdem 90 000- 120 000km, zatím ještě do konce záruky 5 let. Po 20 000 se motor nastavil tak, že bere od 1 350 ot/s, upravila se definitivně spotřeba. tiché auto, super muzika, spousta místa v kabině full výbava za super cenu. Fleet Superb ve stejné výbavě byl o 250 000,- dražší >:D:yes: >:D
Ale kdepak! Test dělal AutoBild a AutoTip to jenom přeložil s drobnými "chybami v překladu". A co čert nechtěl, vždy to byl omyl v neprospěch auta ve srovnání s původní verzí... ;-) Ale jak píšu, čistá náhoda!
Ale co myslím vážně, s těmi volanty fakt chronický problém mají - musejí zapracovat na kvalitě nebo zpracování kupované kůže. Ne že by kvůli tomu člověk nedojel kam potřebuje, ale vypadá to fakt blbě.
A četl jsi ten článek AutoBildu, nebo zdejší folklórně převyprávěnou parafrázi?
O kousek výš je odkaz na origoš článek, který vyznívá o dost jinak, byť popisuje stejný vůz...
Já myslím, že se toho povedlo hodně, ale ne v tvých očích ;-)
Sám jsi dobře uvedl, že je jednou z částí v dlouhodobém plánu zakořenit v myslích (garážích) evropských zákazníků. Modelem i30 se to povedlo. Stačí se podívat kde byla značka před 10 lety a kde je dneska.
Takže nevíš nic.Nebo si myslíš,že o Hyundaích psaliněco v tomto smyslu:materiály v interiéru použité tvrdé,horší než evropská konkurence,ale na druhou stranu nekoroduje a celková spolehlivost je na vysoké úrovni. ?Opravdu?
Hyundai do toho šel z tohoto pohledu správně.
Reklamy jsou nejhorší ty,které se snaží odpoutat od produktu.Jak to známe všichni.
Hlavně o daném produktu moc nic neříci.
Hlavní je podle reklam nekupovat,ani nezamítat.Reklama je prostě klam,už to má v názvu.
Konkurence v kupé-kategorii není nijak velká, Genesis by tu šanci měl... to by ovšem nesměl stát víc než Zetko od Nissanu. Image Toyoty v Evropě taky není na poli sportovních aut nijak valná (vím že tu byla spousta modelů, ale povědomí o nich není mimo autonadšence nijak velké).
Ve střední už ta image chybí víc... ale chybí také (alespoň) dvoulitrová nafta, která je v evropské střední dominantní.
Já přece netrvrdím, že něco změnil.Ale říkám, že v třídě, kde už se dost hraje i na image to moc rychle změnit nejde. Genesis- může být jak chce dobrej (netvrdím,že je), ale kdyby se rozkrájel, podle mě u nás nemá proti konkurenci žádnou šanci. Kvůli image.
A totéž v o trochu menším i40. Mě se nelíbí, ale věřím, že se s ní dá žít podobně jako třeba s insignií. Než se změní setrvačnost jejího vnímání /pokud si to zaslouží kvalitou/, uběhne dost let.Můj názor.
Jsi dobrý demagog >:-[] tímhle pohledem vlastně neexistuje neúspěch, protože je to přeci jen další krok...
Ne, co i40 změnil? Podle mě nic, vůbec nic. Aktuální i30 se dokázala docela dobře prosadit v rámci svých konkurentů, i když úspěch si zažila především v ČR než v EU. Ale i40?
Kde, respektive čím, jsem tě prosím urazil? Jinak pokud se domníváš, že správná odpověď na otázku je otázka, to si pak nebudeme moc rozumět.
K těm dílům, příklad pěkný, ale zkus prosím něco aktuálního, píšeš o starší Sportagi, tedy předpokládám první generace, což je pěkný kus historie. Pokud na tomto základě hodnotíš složení aktuálně vyráběných modelů, no ...
Určitě můžeme v týdnu pokecat nad cenami, z hlavy to taky nedávám, ale systém mi určitě napoví, jen doufám, že nebudeme debatovat nad "veterány".
Tak už sme dvaja spokojný s i40. 8-s
Niektorých ludí proste nerieš.
Inak ten spomínaný volant je problémovi.Vyriešene bez problémov a k úplnej spokojnosti. viď.foto recenzia.Väčšinou útočia najviac tí,čo majú schovanú svoju recenziu.Prečo asi ?
Já jsem nikoho neurážela narozdíl od tebe, já jsem se ptala, zda tedy alespoň ty víš o čem mluvíš, když jsi mě obvinil prakticky ze lži- taktéž bez důkazu, že nemám pravdu, a co si budeme nalhávat, skutečných odborníků je celkově na těchto diskusích jako šafránu, takže to bylo holé konstatování faktu. Jako příklad mohu použít starší KIA sportage- originální přední tlumiče bez slevy v autorizovaném servisu KIA koupené za 890kč/ks, Tlumiče Monroe na tentýž vůz se slevou 40% v prodejně intercars 1250kč/ks, originální ND na autě vydržel 3 roky a cca 30 000km, Monroe po 5 letech a 50 000km bez potíží při stejném použití vozu v terénu. ve všední den zjistím další příklady co se týče ceny a napíšu je sem.
Pokud znáš chování fleetových zákazníků, pak je ti jasné, proč potkáváš tolik Superbů, Passat či Mondeí. V této třídě jsou prodeje ve velkém procentu směřovány právě sem. V předchozí odpovědi jsem ti nastínil, proč jsou preferovány právě výše uvedené modely.
Vztah mezi kvalitou daného modelu a prodeji je opravdu pouze nepřímý. Jak jsem psal, nejprodávanější modely s největší prevděpodobností nebudou těmi nejlepšími.
Jednoduchou otázku zvládneš - jaký obraz modelu i40 ti Hyundai vytvořil a kde jsi na tento obraz přišel, když ne v reklamě?
Jistě že novináři psali o korejských vozech něco jiného. Ono taky kvalitní zas tak úplně nebyly. Jenže tady mám na mysli kvalitu co do spolehlivosti a tam problémy (např. s korozí) prostě nebyly.
Takže si to shrneme, nějaký argument, kterým bys podložila své tvrzení, nemáš. Pokud to své prohlášení podpoříš a ukážeš nám, jak jsou běžně originální díly korejců mnohem levnější než díly z druhovýroby, tak se můžem posunout dál. Měla jsi prostor nám ukázat, co nám korejci nabízejí v rámci originálních ND za šmejdy a bohužel...
Já nikde netvrdil, že by jsi to také řekla, pouze jsem se tě zeptal, zda-li tušíš, odkud výrobci berou své díly na vozy a prodávají je jako originály.
Pokud neumíš diskutovat, což je v tvém případě evidentní, a dokážeš se pouze urážet a obviňovat ostatní, pak opravdu je diskuze s takovým člověkem zbytečná...
Odborník na ND rozhodně tedy nejsem a ani se do té pozice nepasuju, jenom díly nakupuji poněkud častěji než většina běžných lidí a všímám si různých nesrovnalostí..... Rozhodně jsem neřekla takovou blbost, že by si automobilky vyráběly díly samy, (jenomže z výrobců příslušného dílu si vyberou ty, které se hodí pro jejich produkci a nadiktují si příslušné parametry a kvalitu s níž souvisí cena) a už z tohoto nařčení je evidentní, že mě máš za totálního idiota a s člověkem, který má ke mě tento přístup nemíním dále diskutovat.
Klidně mi o tom povyprávěj, já do toho nevidím a nikdy jsem auto neviděl. >:D
Klidně sem pošly printscreeny těch nehorázně rozdílných cen ve prospěch originálů. Když už jsi taková odbornice na náhradní díly, výrobci si podle tebe díly na své vozy vyrábějí sami? A pokud ne, tak od koho tedy díly berou? Klidně rozveď i to, jaké značky prodávají korejci jako originál a co proti tomu považuješ za kvalitní značky ND s renomé.
Ten myslím neměl problém s řetězy, ale snad mu praskaly hlavy; něco tam bylo. I když ten motor vyrábí pomalu deset let, takže kdo ví, jaké má problémy dnes.
Zajímalo by mě, kolik místních odborníků vůbec kdy kouklo nějakému autu pod kapotu, natož aby jej viděli rozebrané do posledního šroubku, nebo kolik místních odborníků někdy nakupovalo ND a porovnávali si ceny od různých výrobců, zjišťovali si kdo dodává které automobilce do přímo do výroby, a jakou kvalitu mají ND různých značek z druhovýroby..... apropos to není teorie o ND- nakupovala jsem již hodněkrát ND na KIA/ Hyundai a pokud seženu originální náhradní díl v originální krabičce citelně levněji než od značky která má nějaké renomé a slušnou kvalitu, tak to člověka nutně musí donutit k tomu aby se zamyslel, jak je to možné- a jaká tedy asi bude kvalita příslušného ND....
Takový příspěvek může naspat jen člověk naprosto neznalý problému. Tyto výkřiky jsou opravdu jen důvodem k pousmání nad prachbídným přehledem jeho autora.
Tu teorii o ND si nechej patentovat, ta je fakt skvělá >:-[]
Kvalita šla dolů?Jenže co psaly o Tebou jmenovaných modelech v době jejfich prodejů novináři?Že nejsou dostatečně kvalitní,oproti evropské konkurenci.
Takže Hyundai věděl že na to má,(i ty to potvrzuješ,že byli tyto vozy kvalitní),tak dával vysoké záruky.A proč to nevyužít i v reklamě.Jiná cesta jak prorazit vlastně ani nebyla.Reklama je i nadsázka nemyslíš?
Simply clever,nebo [odkaz] a jako že renault,ženy milují,opravdu všechny?... .Máme to brát vše doslova?Nejsou to lži?
A v rámci i test na 100 000km potvrdil,že je i40 kvalitnější než zde mnohem více prodávající konkurence.Nebo se zde snad nejvíce prodávají Mazdy 6,BMW,...?
No to si koupí spořík- idiot, který si neumí absolutně vůbec porovnat ceny srovnatelných vozů- Hyundai a Kia jsou často mnohem dražší než konkurence při srovnatelné výbavě a když si vezmu v potaz fakt, že originální náhradní díly jsou často podstatně levnější než od renomovaných značek z druhovýroby, což značí asi pochybnou kvalitu (šetření na materiálech), tak představa že je celé auto sestavené s tak "kvalitních" komponentů mě opravdu neláká ke koupi takového vozu ;-)
Nejsem fanda Hyundaie ale po precteni originalu clanku -diky bubulaku za odkaz- se ptam redakce: cim to ze puvodni clanek vyzniva pro auto pochvalne a v podstate velmi pozitivne?
Ma v sobe nekdo z auto.cz spetku sebereflexe nebo nam je opravdu predkladan trvale PR material resp.anti PR ?
To je fin. prispevek od koncernu na provoz tohoto webu tak dulezity????
Bratranec si to koupil, bydlí v centru Prahy a tak nejaký ten skrábanec zvládne, koupil to lehce jeté v áčkách, auto mu ještě neukradli a vždycky s tím spolehlivě dijede na chatu nebo v zimě do hor...proč ne..neoslní, nenadchne ale odveze a přiveze...Hjundej.
Podle tebe se kvalita od dob modelů Elantra či Sonata začala snižovat. Důležité však je ten začátek - podle tebe. Z jakého faktu vycházíš? Jsou to tvé osobní pocity nebo vycházíš z nějaké statistiky? Pokud bych se díval čistě na statistická čísla, pak toto tvé tvrzení stojí na vodě, realita je přesně opačná....
Pokud tedy nehodnotíš na základě reklamy a nejde ti o ni, pak mi prosím řekni, kde jinde ti Hyundai předem vytvořil obraz tohoto modelu, který se ti posléze zhroutil jak domeček z karet?
A k tomu úvodu. Fakt netušíš, proč kolem sebe vidíš mraky Superbů, Passatů či Mondeí? O služebácích a velkých zásobách bazarových skvostů jsi už někdy slyšel? Prodeje jsou věcí jednou, ne vždy však reflektují reálné kvality toho daného vozu. Nebo mi chceš tvrdit, že nejprodávanější vůz planety je zároveň tím nejlepším?
V dané třídě hraje při rozhodování roli více faktorů,mezi které mimo jiné patří image značky (modelu) a pak také předsudky. Obé jsou zakořeněny hodně silně a ze zdejší diskuze je to jasně patrné.
I40 nevidíš tolik z jednoho prostého důvodu. V téhle třídě jde dost i o image. A tu značka nemá. I30 a níž vidím okolo sebe až až. Očekávání s tím nemá nic společného.
Škoda se v reklamách s kvalitou nijak nevychvaluje a ví proč. Hyundai přesvědčuje o kvalitě i trávu kolem silnice... Dokonce jsou/byly podle mě některé fráze i lživé - třeba o nejkvalitnějším českém SUV atp.
Kvalita Hyundai naopak podle mě šla dolů od té doby, co přestal vyrábět ony pověstné "koreské vozy" - Sonaty, Elantry...
Pokud chce Hyundai myslet na lepší prodejní čísla, MUSÍ být lepší než konkurence. I proto jsou prodeje i40 vše jen ne dobré. Já v mém okolí vím o cca 3 vozech. Superby, Passaty, Mondea potkávám jak na běžícím páse. Proč asi...
Jinak mi nejde o reklamu, jen říkám, že automobilka vytváří před prodejem nějaká očekávání a tento test tak nějak dokazuje, že ta očekávání jsou až příliš vysoká. Říct že mi jde o reklamu je hodně přízemní :-!
Takže ti v podstatě jde o reklamu (ať se snažíš tvrdit opak), se kterou následně srovnáváš výsledek tohoto testu. No jak myslíš, pokud jdeš do jakéhokoliv vozu proto, že ti reklama na něj nabulíkovala, že sis koupil nejlepší káru na světě a ty pak přijdeš na nějaké mouchy a tím tě vlastně oklamali, tak to snad není možné brát vážně.
i40ku lze brát z hlediska výsledku dlouhodobého testu lehce nadprůměrně, nic víc, nic míň. Čekáš snad, že každé takto testované auto bude jednoznačně lepší jako všechny dosud testované? To předpokládám ne...
vzhledem k tomu, že tu cenu má celá modelová řada škody včetně Romsteru, cena u mě dost klesla.Zaslouží si ji možná octa rs a spaceback, ale ten zbytek? Že by to byly auta mimořádného designu? Rapid liftback? To je vtip?
S tou reklamou- já teda vídám Hyu. reklamy typu - kvalitna podložená 5-ti letou zárukou, bla bla, nic světobornýho. Copak škoda v reklamě říká- průměrná kvalita za nadprůměrnou cenu? Hyundaye se mi nelíbí, ale jejich reklama není podle mě nijak zvlášť přehnaná.
ale ono i strašně záleží na modelovém roce. Hyundai totiž beztak tak jako všichni ostatní průběžně je schopný změnit dodavatele dílů jen proto, že mu někdo nabídne o 0.5% lepší cenu na dodávku dílů a kvalita tedy logicky nebude zcela shodná.
Nicméně s korozí problémy Hundai/Kia mívají (bohužel) - někde jsem četl úvahu o špatném svařování, které poruší antikorozní ochranu. Stejně tak loupající se volanty atp.
ale to není o tom, co čekám já. Já Hyundai nekupuji, takže mi je to úplně u zadnice, ať mají v reklamě třeba že s ním jezdí i král Jeliman lemurů samozvaný král.
Jen prostě pokud předem vytvořím nějaký obraz automobilu a reálně jej pak automobilka nedokáže obhájit po koupi, tak zákazník prostě spokojený nebude, a přitom to může být vcelku dobrý model.
Ale třeba Dacia si na nic nehraje, neslibuje hory doly a reálně nabídne přesně to, co od něj zákazník čeká. Na tom je založen úspěch :-!
No ona si zdejší redakce sere do huby poměrně často viz. Red Dot pro Škodu [odkaz] nebo čistě náhodou pro Hyundai-Kia-Mazda [odkaz] zvláštní pro jednoho je tato cena Oskar pro druhého vidlička !!!
Kdyby to měl zákazník brát podle této tvé "nápovědy" pak dost dobře asi musíme chodit pěšky. Automobilka, jenž je kvalitativně bezchybná, ať hodí kamenem.... Myslím, že jich moc nepřiletí. :-!
A nesmíš být z těch reklam tak paf, je to pořád jenom reklama, už jsem to psal zde i jinému, pokud od ní čekáš pravdu, jenom pravdu a nic než pravdu, je to naivní.
Přečetl jsem si německý originál toho testu a nevěřím svým očím. Vyznění je naprosto odlišné od tohoto článku a celková známka 2 (což je více než konkurence v podobě Avensisu, Passatu a Mondea) a výsledek je uvozen slovy "Bravo Hyundai".
[odkaz]
Takže jsou dvě možnosti, buďto redakce auto.cz není schopna porozumět německému textu anebo píše na objednávku a dělá z nás blbce. Každopádně tomuto článku lze věřit jak říjnové revoluci.
mam takychto testov uz po krk.kazdy napise nieco ine.priznavam ze hyu a kia nie je to co byvali v 2006-2010 ale zeby to bol taky crep?v jednej firme ho maju ako sluzbne ma nieco nad 60t a ziadna zavada nic nepuka volant sa nesupe.tak isto dopadli aj ine vozidla pri dlhodobom teste a jeden test je ok a iny prepadak aj pri vw audi..ved ona sa uvidi aka je pravda kupene i 40 boli hlavne pre firmy a teraz im zacne prekracovat 100t km.uprimne pochybujem ze vsetky dopadnu ako tento...
Hyundai nutně musel narazit, protože v reklamách slibuje něco, co je jednoduše lží. Viz nejkvalitnější české SUV, dokonalejší nnež dokonalost sama atp. Navíc cenově už konkurenci dorovnali.
A pak si koupím i40 za 3/4 mega a začne se mi loupat kožený volant po 30 tis. km nebo hnít 5. dveře...? No příště už asi přirozeně autosalon Hyundai vynechám a není se čemu divit.
K tomu dražší servis a orig. ND a rázem je jasno. Kdyby mi v reklamách neslibovali zlaté z nebe, zřejmě by očekávání zákazníků bylo menší. Jenže stejně tak i jejich zájem. Hyundai žl z nafouknuté bubliny, nyní na sobě musí začít makat, sliby a prázdná hesla už nikomu stačit nebudou :-!
pokud dáme srovnatelné verze (motoricky i výbavově) není Rapid nijak cenově nesrovnatelný.Jen podle ceny by Rapid porazil i Mercedes. Já to vidím jako nesmyslný výsledek. Rapid podle mě není špatný auto, ale M3 patří mezi nejlepší ve třídě a to rapid nepatří. Doma mám jakýsi cosi auto časák, kde srovnávali 10 aut této třídy.M3 druhá nebo třetí, rapid ve druhé polovině pole. Česká odnož německýho časopisu.
To nejsou přímo konkurenti... záleží na prioritách a tom, jak se do hodnocení promítne cena. Třeba AutoBild to obvykle dělá tak, že je první hodnocení bez ceny a nákladů a druhé po zohlednění pořizovacích i provozních nákladů (v Německu).
Zdravím všechny, musím říct, že mě v poslední době tato automobilka hodně zajímá. Všude nás totiž obklopuje reklamami o největší kvalitě a špičkovosti jejich produktů. Jak asi víme tak skutečnost je trochu jiná. Nemyslím si, že by byla Hyundai špatná automobilka, která nabízí špatné produkty. V mnoha ohledech jsou jejich auta hodně dobrá. Problém je ten, že korejci měli poslední dobou nosánek pěkně nahoře, a teď na něj pořádně spadli. Pořád se chvástali jaké dělají nejkvalitnější automobily, a do špičky to má daleko. ale je to docela logické, když nabízejí levnější auta než konkurence. Myslím si, že v porovnání s jinými automobilkami je na tom Hyundai stejně. pokud nepočítám japonské auta jako Mazda, Toyota, Mitsubishi... a také Německé automobilky. Ale když to porovnáme s jinými automobilkami. Tak např Italové jsou na tom s kvalitou ještě hůře, francouzské Renaulty, Citroeny Peugeoty, nebo česká Škodovka jsou na tom hodně podobně. Však kolik problémů má škodovka, kdy se na servisech řeší úplné banality, a motory MPI, SPi a už i TSi, ale o tom už autotip nepíše, protože německé časopisy takové koncernové věci zatajují. ale ten kdo trochu se zajímá o autech tak ví o tomto časopise svoje, atd mají problémy a předčasně odchází. nevím jak ostatní, ale radši mít ošuntělý věnec volantu, než mít špatný motor, a pořád na něm něco měnit, s čím mají problémy škodovky. Netvrdím, že je Hyundai špičkové auto. Má svoje mouchy, ale u aut v této cenové relaci je to pochopitelné. A je úplně jedno jestli si koupíte Peugeota, Škodu nebo cokoli jiného. každé auto bude mít své mouchy. kdyby jste chtěli špičkové auto, museli bychom platit za auta mnohem více peněz. A co se týče jízdních vlastností modelu I40. Motor je velice dynamický a úsporný. Odhlučnění není také kdoví jak špatné. Kabina je kvalitně zpracovaná, a auto je hodně komfortní. I převodovka je velice přesná a dobrá, ale s odpružením souhlasím, že není nic moc. Jinak se jedná o hodně dobré auto, které vypadá i velice dobře. :-)
Přesně tak, má zkušenost je úplně stejná, jen těch km bylo téměř 2x více (viz můj příspěvek výše). Kůže sice oleštěná, ale bez závad. Drevokocúr ovšem kritizuje z principu bez jakýchkoli vlastních zkušeností...
Přeju mnoho šťastných a spokojených kilometrů. Věřím, že s vozem budeš dlouho spokojen i přes zlověstná prohlášení některých diskutérů.
Kdyby si lidé vozy vybírali podle názorů ostatních a těchto 100 tisícových testů, na silnicích by nebylo možno spatřit například tolik Passatů. Ať to nikdo nebere jako házení špíny, takto auto vyšlo v tom samém testu jako diskutovaná i40. ;-)
řidič007 je nějaký gilgitův kolega, ještě nám nařídí si brát tabletky. Jasně jasně a ve tmě to svítí a v zimě hřeje že >:D i40 lumpárna je a tvá umělá podpora jí také :no:
jsou mediálně v EU (NATO) na tom stejně jako ukrajinští bojovníci (separatisté) za svobobu a proti Banderovcům. Na první pohled je jasné, že jakýkoli Hundai musí mít lepší aerodynamiku než např. dvě krabice (velká a malá) na sobé jako škodivky. Je také jasné, že zastaralé motory např. škodivek s nízkými kompresemi aj. nemůžou mít měrnou spotřebu jako motory Dacie (Renault), nebo Hundai. Korejská elektronika je na tom asi také lépe než levná Čína. Ohledně rzi a poruch je také všem normálním, nepodplaceným lidem zřejmé, že 5 let záruka Hundai je víve než 2 roky u škodivek.
Je nesmyslem, že spotřeba motoru 1,7 crdi je 7,3 l/100km a že žere olej. Vysoká spotřeba a žravost oleje je typická u volkswagenu obecně, podívejte se, která auto vidíte kouřit, je to Hyundai nebo škodivka?
K řízení, bezpečnosti - to jako i40 bylo schváleno i s uvedenými závadami? Tak to by byla pěkná lumpárna!
Vzpora dílerů: Jsem na straně Hyundaje, auto totiž automobilky vyrábějí pro zákazníky a ne pro prodejce, a pokud se to dílerům nelíbí, ať prodávají u automobilek, které se spokojí s nižšími nároky na kvalitu prodeje.
Jo třeba motor .1,7 CRDI v tomto autě má lepší pružné zrychlení,než dvoulitrová konkurence.samozřejmě změřené.pocitově to může být jinak.Ve starým Favoritu si také myslíš jak nejedeš,neakceleruješ,jenže když sedneš do pořádného auta, tak zjistíš,že pocit a realita je něco jiného.
Takže proto u i40 měření pružného zrychlení dopadlo lépe než pocit.Někde je to obráceně,pocit je rychlejší než stopky.
Takže s tím uspokojováním to máš asi podobně,realnou ženu asi ještě neznáš. :-!
výbavě? hele nenech se vysmát, ten usb port si můžeš strkat leda .... :*) auto musí mít motor, kola, převodovku, kastli, fungovat jezdit, polykat kilometry a dělat majiteli úsměv na tváři. Ne kupit recyklát podpořený placenými diskéry jak má Hofnoj. Klidně uděláme kolegiálně sbírku a můžeš si koupit nějaké normální auto! Ať nemusíš drandit ten krpál. Hele neber to špatně, taky mě ve 14 bavilo sebeuspokojování nad obrázky. Ale postupem času jsem zjistil, že jsou na světe i lepší věci, reálná žena je něco jiného. S tím to máš stejný, jsi nadšený nad obrázky, protože jsi nepoznal ženu. ;-\
Četl jsi vůbec ten článek? Zjevně jsi skončil u data...informuje o výsledcích ankety probíhající v minulém roce, k závadám tedy došlo podstatně dřive než 2. 1. 2014...
Zdravím,
od 2006 jsem měl Focuse 1.8 tdci 85 kW a maximální spokojenost, zároveň jezdím služební octávii 2.0 TDI, 103 kW manuál a taky jsem jezdil 1.6 TDI 77 kW automat, teď jsem si místo Focuse pořídil i40 100kW. A jsem s i40 spokojen, mám ji krátkou dobu na to, aby se projevila koroze nebo opotřebení věnce volantu. Co však můžu říct je to, že je to velmi tiché auto a kolikrát se mi stalo, že až podle tachometru jsem musel ubrat, protože podle zvuku mě nepřišlo, že jedu tak rychle. Než jsem koupil i40, tak jsem samozřejmě si dělal konfigurace octávie, peugeot 308 sw, ford modeo, ale cenově mi v té výbavě jakou mám vždy vyšla nejlépe i40. Od prodejce jsem dostal slevu 210k, takže mám auto dle katalogové ceny 760k. Možná, že za 5 let, až skončí záruka budu litovat, ale možná, že taky ne, nejsem jasnovidec. Jediný co vím je, že se mi v i40 zatím dobře jezdí.
To je tak, když se lidem nevěří >:D Předražené kosmodisky, biotronické lampy a hrnce s ozdravnými účinky prostě mimo televizní studio nefungují ;-) Děkuji nechci, za stálého míchání vylejeme h.o.vňajs do wc. 8-s Jakási snaha o nesmrtelnost u starých Accentů byla právě něco jiného. Dnes fakt neeeee :no:
Ano, s tím se dá souhlasit, o tom ty testy jsou pořád. Když auto rozeberou a zjistí, že to nebo to se pokazilo, prasklo, odřelo nebo je na tom koreoze, tak lze předpokládat, že když se to vyrábí na lince ve velkejch sériích, budou mít stejný problémy i další auta.
V tom máš naprostou pravdu, je to holt asi kus od kusu a v některejch případech to může bejt i dost nespravedlivý. Dřív si totiž ty auta redakce do testu tajně kupovala u dealera a podle toho ty výsledky pak "vypadaly", stačí se mrknout kde se pořád nachází třeba takový VW Passat, VW Fox a VW Touran. Na samotným chvostu tabulky 100t. testů, odkud už je podle mýho nikdy nikdo nevyšťouchne, to už v dnešní době prostě ani nejde.
No tak to doporučuju si pořádně otřít monitor, protože blbě vidíš. Anebo blbě chápeš souvislosti. Titulek (podle mýho tedy) o žádném propadáku nehovoří, jenom naznačuje, aby lidi neměli klapky na očích a nečekali zázračný auto. Protože to v žádným případě i40 není. Patří prostě k průměru.
Takže podle mě seš komik hlavně ty, protože buď blbě čteš, nebo blbě vidíš, nebo blbě chápeš :no:
Re: Majiteľ auto.cz by mal zasiahnuť, redakcia chce zničiť z
Co máš proti tomu titulku? Žádný zázrak nečekejte, ten je myslím výstižnej až až. A to co někteří s vyjímkou grifitha a pár dalších nechápou, je to, že to prostě není špatný auto. Skončilo 32., už to píšu poněkolikátý. Ano, k dokonalosti mu chybí dost, ale na druhou stranu - třetí místo v ČR ve třídě za Oktávkou, která tam fakticky nepatří, a Passsatem taky o něčem svědčí.
N druhou stranu - já bych si to auto nekoupil, protože prostě se mi nelíbí, vaděj mi ty plasty a řízení jak žvejkačka. A jestli ty závady co tu píšou jdou vztáhnout z jednoho konkrétního auta na celou modelovou řadu, tak :no:
Souhlasím, taky si myslím že to není žádná tragédie, prostě to auto skončilo někde v průměru. Však on to ten titulek vystihuje - kdo nečeká nějakéj zázrak, bude určitě spokojenej. Zázrak v ČR čeká maximálně tak p. Vošický.
Taky si myslím, že o žádnou katastrofu nejde. Nechápu proč někteří diskutéři z toho tady dělají takovou vědu. Prostě to není dokonalý auto, ostatně to není žádný na světě. Tečka.
No jasně, teď jsi na to káp, oni to ti redaktoři sami podřeli, polili slanou vodou, kyselinou sírovou a kravskou močí a teď píšou ódy na rezavějící korejskej krám!
Vždyť to píšu - spiknutí.
No to bude asi tím, že když si jdeš koupit ojetou Škodu, tak má většinou najeto o 100-200tis km víc než je deklarováno. Mám zkušenost se dvěmi Octavkami II (obě nové), na obou jsem najel cca 150tis km za 3-4 roky a kožený volant byl vždy OK. Žádné praskliny, trhliny, jen se malinko leskl, takže v pohodě ;-)
Samozřejmě , že průkaznost v tomhle směru není moc vypovídající. Ohledně spolehlivosti to vypovídá asi jako když ty km najede můj soused. Ale dřív to pokud vím bylo o tom, že auto rozebrali do šroubku a zkoumali opotřebení. A těžko bude mít jedno auto náhodou odolnější spojku,tlumiče,antikorozní ochranu atd. Předpokládám, že o tom jsou ty testy ještě pořád.Jinak máš pravdu.
Ja teda moc temto testum neverim. Aby se z toho mohla delat nejaka statistika a zebricek spolehlivosti tak by to chtelo otestovat vice aut a ne jen jedno. Muze se stat ze se jedno vysype uplne a deuhy najede 300k km.
Nesmíš tu reklamu až tak žrát nebo snad čekáš, že ti bude říkat pravdu a nic než pravdu? To předpokládám ne... Jinak k té průměrnosti, z cca 103 testovaných vozů skončit na 32. místě, to lze hodnotit jako nadprůměr. ;-)
Znovu zopakuji, bude to dosti záležet kus od kusu. V jednom a tom samém modelu jsem viděl volant "odraný" po pár tisícovkách, jinde po stovce tisíc bez problému. ;-)
Jezdil jsem Fabii s cca 300 tis. km, ve které se vystřídalo lidu opravdu hodně, a také jsem si nevšiml jediné praskliny. Na druhou stranu, ten bez kůže naopak odchází o poznání rychleji. ;-\
i40 nepochází z Nošovic, takže kvalita Hjondéé se v tomto případě dá prominout ;-) Jinak vrabci na střechách si cvrlikají, že Kia Žilina je na tom s kvalitou výroby lépe...
Každopádně i40 vnímám jako nepovedený pokus a je to škoda. Když korejci vyráběli opravdu korejské vozy - Accenty, Elantry, Sonaty, tak se sice celá Evropa vozům smála, ale s kvalitou prostě problémy nebyly.
Dnes Hjondéé přistoupil na Evropská pravidla hry, jenže PSA, Opel či Fiat prostě s kvalitou dolů nešli. A VW/Škoda/Seat alespoň umí předstírat, že na zákazníkovi nešetří :-!
Drevokocur: To přece není nic nového - pouze dozvuky známé závady TSI, jež postihla prakticky celou modelovou řadu v jednu dobu. Bez ohledu na datum článku informujícím o anketě...
Však píšu, že tohle (testy100tis.)nezpochybňuji. Ale testů v něm. časopisech je hodně a některé... Byl tu jednou odkaz na test, kde Rapid porazil novou mazdu 3, a to mi přijde dost síla.
mne to pride akoby si do parady zobrali i40tku chlapci zo skodovackeho autotipu alebo sveta motoru.... niet sa teda comu divit .... ale vcelku sa este krotili... citim tam rezervy... museli sa asi este hodne drzat na uzde :yes:
Tak potom rezim sport maju vyrobcovia automatickych prevodoviek zle nastaveny ? Ved vtedy prevodovka radi vyssie pri vyssich otackach, ako pri normalnom rezime. Skusil si uz zrychlit autom s otackami do maxima ? Ake mas zrychlenie pri vytacani do 3000 otacok ?
Tak samozrejme nemám auto vystavené na ulici s ceduľkou free to take, ale 3 ludia ho aktívne používame denne + autom vždy jazdíme tisíce km každé leto a každú zimu.
Ten volant na hyundai je non sens, neviem si to predstavit v svojej honde.
Sakra, mariachi... podle reklam by ten svět vypadal úplně jinak. Hyundai má být podle reklam kvalitní auto, což konec konců je... senzor a CD přehrávač během 100tkm je pohoda.
Já už jsem ho naživo potkal v provozu. V bílé barvě. Vypadá pěkně, ale trochu se naživo ten agresivní vzhled ztrácí. Nic dramatického, ale na fotce mi přišel lepší. Mohlo to být tou bílou barvou. Každopádně všiml jsem si ho hned.
Nejde mi o text testu jakjo takový, jde mi o to, že podle reklam, co běží na všech stanicích v ČR dnes a denně, mělo být tohle Hjondé bez jediného trestného bodu a na absolutní špici žebříčku.
Není.
Taky to nechápu, když momentová křivka vrcholí ve dvou a výkonová ve 3,5 tis, ježdění do omezovače je jen plýtvání palivem... O dynamice to nevypovídá nic.
Už jsem tu někde jinde psal seznam všech (!) TSI testovaných na 100tkm... nejhorší známka je 2+. Navíc se zdá, že kvalita šla u VW nahoru... po problematických letech (Passat, Touran, obvykle v naftě) se v poslední době umisťují koncernová auta víc nahoře než dole.
Rez u Hyundaie mě hodně překvapila vzhledem k tomu, že ocelový pozinkovaný plech o tloušťce 0,7 milimetru je speciálně dovážen a vrstvy pozinku jsou speciálně kontrolovány... >:D
Ano, to určitě můžeš, jen jsem reagoval na tvé tvrzení, že jsi nejel s horším dieselem ve střední třídě. To jsi pak totiž příliš motorizaí ve střední třídě nevyzkoušel... Určitě nehájím tento motor, má své mouchy, ale taková tragédie, jak to zde popisuješ, to rozhodně není ;-)
Já proti tobě nic nemám a ani jsem neměl, spíš naopak. Jen debatujeme o autech a snažím se aby jsi otevřel oči! Vždyť normální člověk musí poznat co je šmejd a co ne, tedy nemyslím hned ale po roce používání by měl!
To je právě to, že u Passata si kohokoliv jiného si můžeš vybrat jiný motor. A to co je zde považováno za vrcholnou motorizaci je jinde nabízeno jako základ.
Dovoluji si odhadnout, že nadšen z 1.6TDI bych nebyl, přesto si dovoluji odhadnout, že bych těch 2400km po dálnicích zajezdil aspoň s lepší spotřebou, než 7.7.
U nás v práci s tím nikdo z uživatelů střední třídy jezdit nechtěl.
Getz nemám, mám Leona, moje přítelkyně UP a dcera Accent. Když už se bavíme o Hyundai, tak ten Accent je super! Já tvrdím, že Hyundai dělá ty nejhorší auta teď! Ať už ten Accent nebo Atos kterého měla přítelkyně před Up byli absolutně bezproblémové auta vzhledem k době svého vzniku i technicky OK zato s i30 jsem byl v servisu víc jak na cestě! Když už si nakousl Hyundai fórum, tak by jsi měl po pravdě uvézt, že jsi asi jediný kdo nemá problémy s i40! Myslím si, že spíš asi jediný který o nich nechce mluvit.
Že to tak vidíš ty, není vůbec problém, každý má právo na svůj názor. Znovu zopakuji podívat se na originál testu, poté na výslednou tabulku. Z toho jasně vyplývá, že i40 je mírně nadprůměrný vůz ze všech testovaných. Ať se to kritikům líbí nebo ne.
Je na každém se rozhodnout co mu sedí a co je už pro něj problém. Motor 1,7 CRDi je jistě určitým kompromisem v dané třídě, zejména vzhledem k nemožnosti volby silnějšího motoru. Motor je však schopen vyhovět cca 90% případných zájemců. Pokud jsi nejel s horším nafťákem ve střední třídě, doporučím návštívit autosalon VW a domluvit se na jízdě s Passatem 1,6 TDi. Do fleetu se toto auto opravdu nedostane, v tomto se shodneme.
V podstate mi ťa je ľúto. :-( Mával si chvílkami jasnejšie momenty ,ale teraz si už úplne mimo.No aj tak ti na cestu tmou prajem všetko najlepšie.Neboj,už na teba nebudem reagovať a kĺudne tlač,čo to dá !Ja budem v pohode žiť so svojím autom a ty sa pre to netráp.Pekný deň.
Tak třeba z mého pohledu je jediná mírně nadprůměrná vlastnost tohoto vozu ve střední třídě je jeho cena.
V podstatě každý auto, se kterým jsem měl tu čest, vydrželo 100tkm, 95% z nich jen v běžných provozních nákladech (pravidelný servis, palivo, pneu). Ford, koncern, prémie, francouz, japonec...
Můj subjektivní názor - s horším nafťákem střední třídy jsem nejel. Smutné na tom je to, že je to vlastně vrcholová konfigurace. To auto se do fleetu nedostane, ono totiž není moc z čeho vybírat.
U korejců je obrovské zlepšení, je vidět na první pohled, jak ta auta vypadají, ale co do techniky, tak se posunuli jedině proto, že ostatní řeší euro 5 a 6 a další ekoterorismus. Kdyby toho nebylo, nůžky by se rozevíraly stále víc. Zase by jím nezbylo, než koupit staré technologie od japonců nebo jinde a další roky s tím žít...
Volanty se s korejci tahnou už delši dobu a rez u i40 na 5 dveřich je zřejmě vyrobni vada protože i u nas jsou lidi kteři ani ne po 2 letech jdou s tim na reklamačku. Konkretně u jednoho kusu i nefunkčni těsněni kolem dveři ktere se rozpada.
Bohuzel chybi foto, takze nelze vyvodit, jestli to zaclo reznout kvuli vyrobni chybe, nebo v dusledku mechanickeho poskozeni. Usuzuji vsak, ze pri vyrobni chybe by tech rezavych mist bylo vic.
No nevím, neumím si představit že by to najelo víc jak 150t km!? Zrovna tak jako převodovky DSG, kde už v 60t Km bývají KO ložiska /viz.Superby /, které ani značkové servisy neumí vyměnit a mění celé skříně!
Určitě se ti na voze střídalo tolik rozličných lidí jako na testované i40? Faktorů, kvůli kterému může volant vypadat tak, jako u testované i40 je více. Ne, neobhajuji tuto vadu, jen se snažím zamyslet nad jejím původem. Znám modely, u kterých se jednomu musel měnit po 20 tisících a jiný jej má ve 130 tisících jako nový.
dynamika závisí od toho, či sa ručička otáčkomeru pozrie k obmedzovaču, jazdiť s dieslom po 3000 otáčok a snažiť sa o dynamickú jazdu je čudné, so všetkým jazdím po obmedzovač
Pokud zkoukneš celkové hodnocení a z toho vycházející pořadí, pak zjistíš, že jde o průměrný, či spíše mírně nadprůměrný vůz za celou historii dlouhodobých testů. Pokud v tom vidíš něco jiného, tak je něco špatně.... ale ne u Hyundaie.
a to musím uznat, že originální test v Němčině vyznívá podstatně příznivěji, než jeho shrnutí zde. Je ale třeba se věnovat podstatným bodům, spíše než technikáliím. To autorádio nebo závada na parkovačkách možná není zase nic tak dramatického, ale rez? Pravda, že píší, že to bylo jen menší místo na víku kufru, ale stejně. To se prostě po 100 000km (v takto krátkém čase) nesmí stát.
Jinak k tomu originálnímu testu - je pravda, že je hodně pozitivní, ale na druhou stranu z něj nevyplývá, že by autor považoval Hyundai za srovnatelné s Německou konkurencí - spíše jakoby tleská tomu šestému-sedmému v pořadí za snahu se zlepšit.
Ja sa zase divým,že chodíš pravidelne otravovať na Hyundai fórum a tam spievaš ódy na svoj Getz. 8-s
Inak aj tvoj podpis svedčí o inom ako tvrdíš !
DAL
Tvoje autá :
Hyundai Accent 1,5crdi 2008 elegance
VW UP!
Seat Leon 1,2TSi 77KW
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Psal jsem to už nahoře, stačí pár mírně poupravených vět z prakticky mírně nadprůměného vozu je vytvořena pohádka o naprostém střepu. Naprosto nechápu důvody takového jednání...
spotreba 9,3 l/100km sa priblížila na chlp k udávanej, na 1,4 litra mi príde zbytočne nízka ( rýpem, dialnica robí svoje ale tá i40 nemala o toľko horšiu spotrebu oproti udávanej )
Ne, to auto si koupí šetřil který si myslí jak se všemi vyj... , jací jsou ostatní idioti když kupují předražené auta a nakonec mu zbudou jen oči pro pláč!
Prvně se musíš naučit chodit a až potom běhat. Nezvládají jednoduché věci jako je čalounění volantu nebo ochrana proti korozi, tak to ostatní složitější bude opravdu echt Gold.S tím volantem i korozí se potýkají dost dlouho na to aby to už měli vyřešené! Takže druhá varianta je že to neřeší kvůli nákladům a nechají to ojebané jako vše ostatní!
Mozna vycuc, ale naprosto prekrouceny. Treba parkovaci cidla - prestalo fungovat jedno, autor tohoto vyblitku tvrdi, ze prestala fungovat vsechna predni. Na zadnich dverich se objevilo presne jedno male misto se rzi, autor pise o nekolika - a takto je postaveny cely clanek. Prekroucena fakta a i celkove vyzneni textu.
Takhle to tu prostě chodí. AutoTip je stejné vydavatelství jako auto.cz, ale redakce je jiná. V tomhle případě AutoTip "kreativně přeložil" test sesterského AutoBildu, redakce auto.cz následně asi slovo od slova přetiskla kus z toho AutoTipu jako upoutávku.
Neříkám že se mi to líbí, jen říkám, že to není výplod redakce auto.cz.
PS: asi jsi chtěl napsat, že v článku AutoBildu patří i40 k lepším.
Tak pak to mají označit jako reklamu na časopis a nebo si ověřit správnost interpretace....Takto na Auto.cz vyšel článek, který jednoznačně poškozuje i40, přitom v samotném článku Autotipu patři i40 k lepším (spolehlivějším) automobilům.
Ono bežný vodič využije bežné vlastnosti a tí redaktori tomu dali asi viac zabrať. Kritizovať doliatie 1litra oleja na 10000km je smiešne, keď u 220CDI to nevadilo ( a do 2,2 CRDI nedolievam nič okrem rozpúšťadla na muchy do ostrekovačov ). Zato, že som napísal k octávke 1,8TSI spotrebu oleja cca. 0,5 l/1000 km ( a vymenia motor až keď váhová skúška ukáže cez 0,7l/1000km ) som dostal :no::no::no: a argumenty žiadne, prstovači ďalej v kľude žijú svoj sen o 1,8tsi... Spotreba závisí tiež od spôsobu jazdy, SUP II v dechtu 103kW som natankoval doplna a pri ceste do Varšavy cca. 500km a spiatočnej jazde po A2 za odbočkou na Lodž zasvietilo hladové oko, potom ekojazdou som došiel na pumpu a spotreba skoro 8 litrov na 100 km ( normu pre daniarov mám 6,8 l/100km ) ale to je dané tým, že väčšina cesty v polsku bola po dialnici a keď sa dalo, rýchlosť 200kmh podľa GPS. To isté pri ceste do Dusseldorfu 1150 km, teoretický dojazd ani náhodou. Ale na slovensku vďaka chráničom bezproblémov do 5,2 litra. A čím to je, je to auto v zahraničí zlé a u nás dobré >:D Chybu by som hľadal vo vodičovi ( komisia o tom chvíľu uvažovala, ale po odbornej argumentácií výmenou členov našla rozumnejšie vysvetlenie ... ).
Pozitívne je, že testovaná i40 sa vždy dotiahla do cieľa vlastnými silami, ostatné dle vkusu každého soudruha, a motorizáciu podľa nariadenia EU. Som zvedavý, kedy sa EU začne starať aj do motoriek, asi by som sa mal začať báť, že mi z V2 príde nejaký eurohujer zobrať jeden valec. Ukazovať potom prostredníkom na úrade, že mám jednovalec bude asi zakázané >:D .
Kvalitu je škoda hodnotiť, u väčšiny značiek ide pod stôl ) .
Cena je vec jedna, že ten Pašík bude mať reálne raz toľko km ako na tachometri a v serviske je vec druhá >:D Počul už niekto, že na kórejcovi stáčali km? Ja nie, takže zrejme jedna z mála výhod >:D
Hyunda i40 dostal 9 trestných bodů (32 místo), Ford Mondeo 24 bodů ( 77 místo), Insignia 14 bodů (51 místo) a koncernový Passat 41 bodů (104 místo)... To vypadá jako horší alternativy...
auto.cz s tímhle nemá nic moc společného, tady se to prostě přetisklo jako upoutávka na AutoTip.
Ty rozdíly jsou dost zarážející... třeba i ten CD přehrávač je prezentovaný jinak... v originále se závada projevila při 85.000 tak, že se začaly ozývat různé zvuky a následně byla vyměněna jednotka. V Cz verzi se píše, že zvuky se ozývaly dávno před tím.
Však žádné zázraky nečekáme, rezne to, nejede to, je to neodhlučněné, má to řízení na kočku, je to z papírových materiálů a polovina věcí tomu v krátkém čase nefunguje. Taková elegantnejší Dacia Dokker, ještě k tomu ty krimi gangstra manýry jejich party, no brrr, raději autobusem než pustit korunu tomuhle. : :no::no::no:
Divím se, že jako majitel i40 máš ještě čas chodit psát na fóra. Myslel jsem si, že stejně jako tví kolegové(majitelé i40) pracně dodělávají doma to co ve fabrice neudělali(např.drnčení přístrojovky).
Já vím, že bojuješ za i40 jako lev, ale to je málo, prodej ten křáp(tedy jestli je to prodejné) a kup si pořádné auto např. 508, ta je taky za dobrou cenu.
Někdy holt musíme přiznat, že jsme udělali krávovinu. :-(
Přesně tak, zrovna jsem viděl nový Autotip, odkud tato zpráva vychází a celý tento článek je tendečně psaný. Vypadá to, jako by pisatel chtěl tuto automobilku záměrně pošpinit.
V testu dostal Hyundai i40 9 trestných bodů a celkovou známku 2! To ho řadí společně se Škodou Roomster, Fordem S-Maxem a Mini Cooprem na 32 místo. Daleko za nimi zůstaly Audi A6 (17 trestných bodů), Mercedes E (23 trestných bodů) a již v diskuzi vychvalovaný Ford Mondeo (29 trestných bodů). Passat dokonce skončil na 102 místě se 41 trestnými body.
Je vidět, že bulvár dokáže i v případě aut udělat z komára velbouda a Auto.cz tak ztrácí svou objektivitu. :no:
Došel jsem ke stejnému výsledku. Oprášil jsem své znalosti němčiny a ještě je podpořil překladačem.
Jedna byly chyby 3 - 1xmaličkost, 1x chyba funčknosti a 1x neplanovaná návštěva servisu
Navíc ten text zněl tak, že ač si někteří řidiči stěžovali, že jim auto nesedí, tak fungovalo skvěle.
Sami němci v komentářích pod tím to auto chválí a celkově korejce, že je vidět, jak se za posledních 10 let vytáhli nahoru.
Jenže českej autobil si to nepřeloží, ale "přeloží", takže je to prostě hroznej průser atd. atd......tam to musí mít škodovka solidně pod palcem. :-)
Tak kdo ví co nás čeká. Když si vzpomenu na Š100 a velikost volantu, kterou dnes nemá ani švára v kamionu, tak třeba je to jen logický krok. Nevím. Airbusy taky dostávají místo kniplů joysticky... Tak u 308 to vyzkoušeli a teď se uvidí, jestli je to budoucnost, nebo není. Třeba v další verzi bude displej rovnou ve volantu, co já vím. Kdysi dávno jsem čuměl jak puk, když jsem si sedl do R11 s digitální palubkou. Bylo to v roce 1985, zrovna jsem si dělal řidičák a na tohle jsem čuměl jak puk...
"Víc než v pořádku"??? To si robíte srandu nie? To bola irónia???
Možem vám poslať fotku mojho volantu z Hondy Cr-V po 5 rokoch a 110 000 km. Vyzerá uplne totožne ako v deň ked som auto prevzal v autosalone. Nie je tam jedna jediná prasklina!!!
Toto vyzerá ako volant z 20 ročného kamionu 8-s8-s8-s8-s
Ne, nejsem zastánce Hyundai, ale ten titulek je naprosto vylhanej, ale co taky čekat od tiskárny propagačních materiálů škodovky.
Ten Hyundai měl jen 17 trestných bodů, což je na poměry docela málo.
O dost míň, než ve 100tisícovém testu získala auta renomovanějších značek. Co takový všemi chválený Passat 2.0 TDI? 41trestných bodů? Wow a všichni ho pořád milují.
Octavia 1.9TDI? 32 trestných bodů a jaký je to pořád hit!
Fabia 1.4.....31bodíků a taky ji prodáte hned a za neskutečný prachy.
Kupodivu i takové Volvo XC90, pro mnohé a i pro mě symbol luxusu, bezpečí a kvality dopadlo v hodnocení hůře (25b)
Takže Hyundai a jeho 17bodů za poruchy je propadák? Nikdo si to nemá kupovat? Tak jako pro hltače časopisu, kde Octavia v testech porazí Cčkový mercedes a trojkový baworák, Superb se bezestrachu utká s E class, 5er, A6 a XF kombi a vyjde z testu jako 2.nejlepší a Yeti porazí bratra Tiguana, pro takové lidi je to hodnocení adekvátní, protože takový kraviny jim jistě zvednou ego.
Normální člověk si zjistí, jak to je a pak se tím jen baví.
Mě osobně i40 nezaujala. Byl jsem v tom svezen jejím uživatelem, který ji měl jako služební. Nestěžoval si, ale odvázanej z toho nebyl. Nevím, co tady pořád všichni blbnou ave Passat, Superblb a podobně.....
A co na to pan Vošický?
To asi bude nějaké spiknutí německých redaktorů, vždyť Hjondéé je njkvalitnější superkvalitní auto, že kvalitnější prostě ani nenikdy neexistovalo v celém vesmíru...
Ale tohle nám asi v reklamě na fotbal nepustí...
Nehľadaj za tým nič iné, len to, že redakcia AutoTip (cz) je pápežskejšia než pápež. V AutoBilde práveže Hyundai celkom pochválili:
"Bravo, Hyundai! Der i40cw liefert einen sauberen Dauertest ab. Nach 100.000 harten Kilometern und einem tiefen Blick unters Blech können wir dem Koreaner gute Qualität bescheinigen. Damit bestätigt die Marke, die 2011 und 2010 im AUTO BILD-Qualitätsreport siegte, ihre positive Entwicklung."
Žiadna porucha nezaváňala odťahom, nemuseli meniť prevodovku (ako u Audi) ... V podstate drobnosti, čo síce otravujú, ale auto jazdí.
Dokonca aj tá spotreba oleja je O.K. - norma pre diesle je cca 0,1 l na 1000 km, keď to vynásobíš 100 tisícmi, dostaneš 10 l.
Sice to nemaš vysněnou Octavii ale zde maš Polo s 1.2TSI. Jinak neni problem ne netě sehnat uživatelske recenze. Nedavno na konkurenčnim webu dělal jeden klučina shrnovačku po 100 000km u Fabie 1.2TSI r.v. 2010. Zavady 0 slovy nula. Pouze v zaruce řešeny 2 pazvuky a spotřebak brzdove obloženi toť vše.
No jo, jenomže když se přihlásím, vidím sice své příspěvky, ale už nevidím, jak si vedou. Nedá se říct, že bych tím vysloveně žil, ale občas se kouknu, kolik lidí jsem nas*al a to teď bez odhlášení nejde :-)
Já si dělal srandu, nikdy nevíš, stát se to může všude, ale jedno TSI 1.2 nám doma taky zlobí.. Jde ale o prvotní motory, uvidíme, jak na tom budou ty nové v O III.
Jo tak. Ne to mi nevadilo.
Chápu, je to nové. Zatím se nedá říct, že by to bylo špatné. A třeba, až s tím přijde nějaký germán, tak se s tím sžijou. V S-klasse to ale čekat nemůžeme. Ale třeba v mini... uvidíme, třeba se to neujme ani u frantíků.
Já vím >:D Tohle byl jen vtípek... sám nenadržuju žádné značce, ale to auto se prostě kazilo, a né, že by testeři div nemlátili do chudáka Hjundáje kladivem, aby se něco pokazilo a mohli o tom napsat, zatím co se íčtyřicítka nechtěla dát a držela co jí ventily stačí! :D
Jsem na to dost zvědav... ale když to tak zvážím kolem a kolem, nemám asi ještě důvod auto dát pryč, protože prostě pořád dobře slouží, jsem s ním velmi spokojen, takže novinku kupovat nebudu ( na tu ani nemam :D) a počkám si, až se rozsype to stávající.
Tak třeba na Passata jsme teď na firmu dostali 22% a na Oktávky 18% .... Tudíž se cenový rozdíl smrskává na 10% a stále se bavíme o pouze 1.7-čce v autě střední třídy ...
No nevím, jestli to ještě pořád bude motor od PSA :-)
Já nevím tu 1.6-tku jsem neměl čest vyzkoušet. Tu 1.0 bych nechtěl. Taky jsem zvyklý jezdit na moment.
V posledni dobe se redakce vic priklani ke koncernu, ne ze by to doted nedelala, ale snahu korunoval Dragoun s jeho clankem:
[odkaz]
a nejsou daleko ani Kovarik s kolegou na brainstormingu v Skode:
[odkaz]
Na dalsi uroven tuto snahu posunul uvodni komentar k testu i40.
Tak musel prodat víc seatů, folcvágnů i škodovek, o tom žádná. Mají nadvýrobu, stejně jako frantíci ale asi i korejci...
To že testy jsou tendenční netřeba zpochybňovat. I německé auto se občas nepovede, netřeba se rozčilovat ;-)
II a plavná? Možná na malých kolech s vysokým profilem. Byl to pohodlný dálniční křižník, ale já ji jezdil na 17" 225/45, což dost plavnosti eliminovalo. V zimě 16" 205/55 a stejně to do plavnosti první generace mělo daleko :-) Díky velkým kolům i docela seděla v zatáčkách, jen trochu odskakoval zadek na nerovnostech.
Měl sem ji 3 roky, tak vím :-)
S lagounou jsem měl tu čest jen s II. A ta byla plavná. Z posledního roku mohu říct 508, 308HB, C4P, DS5. Takže PSA. Od Renaultu jsem nezkusil nic, jen Sandero. Uznávám, že se budu muset polepšit.
PSA Diesel mám i ve svém autě a mohu jen doporučit. 308 se mi líbí moc, měl sem tu čest jen s nejluxusnější verzí, ta byla parádní, jediné co mi přijde zvláštní je přístrojový štít.
Jo, máš pravdu, všichni jen nahrávají VW, protože VW je modla, ovládá celé lidstvo! Je to všechno konspirace, musejí prodat co nejvíce Golfů, aby nás mohli poté obsadit vládci temnot, kteří za tím vším stojí a ovládat naši mysl pomocí navigace umístěné mimo zorné pole řidiče ! Kápnuls na to !
Pro mě je už současné Mondeo velikostně víc než potřebuju, to nové... hele, to už bych snad nezavřel garáž :-) . Agresivní tvary se mi líbí, ale mám trošku obavu, jak to dopadne vzhledem k velikosti v reálu, zatím jsem ho naživo neviděl.
Každopádně se s touto generací posouvá Mondeo mimo mou oblast zájmu.
No elektronika i po FL není úplně moderní, počkal bych na nový model. Mě se líbí i 308, ale víc HB než kombi. Ale zase bych šel do 2.0HDi, ač třeba na 308HB by asi 1.6 mohl stačit. Uvidíme, jak si povedou nová THP, obecně má PSA ty diesely lepší.
To co sem poslal ale neni 1.0, ale 3.5 Ecoboost 4x4 :-)
Malý ecoboost sem nejel, 1.6 si všichni hrozně pochvalují, ale já bych šel do 2.0 Tdci jako mam teď, ten motor mi plně vyhovuje :-)
193 tisíc najeto, šlape jak hodinky, auto jede solidně i s plnou náloží a to mam jen 85kw a 300Nm. Není problém držet dálniční tempo 140-150 s naloženým autem kopec nekopec. Odzkoušeno :-) Pokud nepřibere nový model na váze, klidně se spokojím zase s dvoulitrem, akorát letos už naplno vyměnili 85kw verzi za 1.6 85kw, takže příště 103kw. :-)
Pokud vím, je to atmosféra (GDI). 99 kW na 1,6 také není málo. Tenhle údaj ti ale neřekne moc o projevu. Co si budeme namlouvat, každý den ti udělá větší radost pěkný průběh momentu, nějaký ten kW na špičce oželíš.
som tiež nič iné nečakal . Samozrejme , základom takmer každého článku Auto-TIP/Bild je zdiskreditovať všetky značky okrem Nemeckých . Myslím si , že to auto určite nešetrili a jazdili "taxikárskym" štýlom , teda naplno cez diery/retardéry , vytáčanie motora , striedanie vodičov a to po celých 100 000km. Na každom aute to zanechá stopy, aj na Nemcovi .
Asi si užil nějaký ecoboost, já jsem prubnul teď nedávno jeden ve focusu (1.0) - kolega ho dostal na dva dny jako náhradní vůz, když měl mondeo v servisu. Nevím tedy jak 1.6, ale tohle byl děs. Nedovedu si to představit v mondeu, když focus je o nějakých 200kilo lehčí. Už jen kdybych to naložil... Možná pro ženskou ve fiestě...
Tato volavka je na webu již pěknou dobu, buď ji nikdo nechce nebo má pouze snahu nalákat na stránky prodejce :-) Zle nevypadá, agresivně působí, takže jsem zvědav, jak to dopadne a bude reálně nové Mondeo vypadat.
Mne se 508 líbí hodně. Momentálně nejhezčí francouzské auto v této třídě. I když mám slabost pro Lagunu, tak 508 je modernější a dospělejší auto :-) Benzínový motor bych stejně nechtěl u velkého kombi, takže tohle mne netrápí :-)
A to nám ta políčka s počty palců, když už tuhle ptákovinu zavedli, nějak bránila ve vidění našich příspěvků? :-O Někdy mám pocit, že tenhle web dělá Pat a Mat. Jediný pozitivní vývoj poslední doby je (alespoň, co jsem si všiml), že galerie konečně nezaplavuje historii a náhledy jsou horizontálně.
Já ho naživo zatím neviděl, ale některé Fusiony už jsou zde ke koupi s Ecoboostem.
[odkaz]
Nemůžu si pomoct, ale to auto vypadá prostě hodně dobře, agresivně :-) Jen ta cena... uvidíme jak to bude :-)
Výcuc to samozřejmě je, ale když srovnáš originál a zde uvedený článek, tak se opravdu musím pouze smát. Určitě jde obratnými výrazy udělat z modelu vrak, stejně tak průměrný kousek.
Neviem prečo niekto dáva Cassadymu palec dole.Tvrdí len to čo je v originálnom článku.V konečnom výsledku je rezultát taký,za ktorý by aj mnohé "renomované" značky boli velmi happy. 8-s
Původně jsem byl na FUsion (Mondeo) také zvědavý, ovšem průtahy v jeho uvedení na evropský trh z něj v mých očích dělají nezajímavý model, respektive již částečně zastaralý. Ale uvidíme, třeba Ford překvapí a bude zpět na vrcholu třídy. ;-)
Já se taky vidím šedě. Psal jsem jim do redakce a prej to je proto, abysme líp viděli každej svoje příspěvky, což má logiku :yes: Takže odhlašovat se kvůli tomu nemusíš.
No on je tom přepokládám jen vejcuc z celýho testu, jak píšou na konci. Chce si to v klidu přečíst celý a udělat si na to vlastní názor. I když, jestli to dělali Němci, jako že asi jo, tak nevim nevim :no:
No oni nabízejí i dvoulitrovej benzín se 130kW.
ta 1.7 není špatnej motor, ale tam max do i30/Ceed. V i40 to není nic moc a někde snad attila psal, že ve spojení s automatem je to ještě horší.
Na odkaz jsme kliknul, ale je to bohužel pro mě v "cizím" jazyku. Nicméně třeba z toho co jsem vytušil z tý jejich tabulky, tak jednou museli neplánovaně do servisu jednou se jim tam něco poprdělo, o tom se v řčlánku píše dost a dost, a pak ještě něco. Celkem tedy 9 trestňáků a známka 2. A tak jestli je to jako ve škole, tak to mi zase tak úplně špatný nepřijde.
Ale to nic nemění na tom, že takovýhohle Korejce bych si do garáže nedal. :no:
Hyujndaji i40 1.7 Crdi paketem Sukces a s pětiletou komplexní zárukou je to nejlepší ve své třídě. Silný motor, dokonalá technika, kvalitní zpracování, špičkové materiály. Tímto vozem dokonale vyjádříte svůj rozhled, úspěch v podnikání a bohaté životní zkušenosti. Alespoň prodejce mi to říkal >:D Ja zase říkám, a už několik let to říkám, že to jsou podřadné křápy určené hejlům, kteří rádi sedají na lep hezkým reklamním kecům >:D Jsem rád, že v tom nemusím jezdit, tolik k článku.
Sorry, ukoukl jsem se, celý test jsem ještě nečetl, nechám s to na víkend. Jen jsem přidal svůj dojem z nějakých cca 2400km za volantem.
Rány do podvozku jsem si neužil, většinu jsem strávil na německé dálnici. Odpružení mi nevadilo, ale komfortní odpružení umí francouzi líp. Kdbych hledal auto této kategorie, rozhlížel bych se jinde.
Jojo... ono i to benzínové GDI 99kw není taková raketa a jezdí to obdobně, jako klasická MPI od VW se 75kw :-)
Onehdá sem jel i Tusconem s V6 a taky mne to neposadilo na zadek... nevím, jak je to možné. Jediný Hyundai motor, který mi přišel opravdu dobrý (teda na dynamiku, spotřebu sem za tu chvíli neřešil), bylo 2.2CRDi ve faceliftovaném SantaFe II. generace, to mělo necelých 200 koní + ten konkrétní motor měl chip na 260. To jelo už hezky :-)
Ještě nebyly špatné klasické benzíny (vvt ?) ve starých Ceedech ( to už ale i z ceedu, tak i z hynudaní vymizelo ne? )
Tak oni maj snad 5let záruku, takže budou muset udělat víc, než jen vykládat o nejkvalitnějších autech na světě. Jinak mě se z venku taky nelíbí. Tedy míň mi vadí sedan než kombi. Ale uvnitř ujde.
Víš co, já v interiéru neměl výhrady, sezení, výhled, elektronika asi v poho. Ale ten motor. Deklaruje 100kW, ale prostě s tím autem to jede blbě a žere. Možná by lepší volba byl benzín, ale ani tam není nijak extra výběr. Auto bylo skoro nové (11tkm), mělo 4měsíce, takže nějaké vrzání se nepředpokládalo. Jak jsem psal kdesi u 508, za stejné prachy mohu mít 508 s 2.0HDi a to je jiná káva. Též má jistě své mouchy a ač nejsem příznivce koncernu, vzal bych si raději oktávku nebo golfa kombi.
SM? Na fotce máš logo AutoTipu, navíc se domnívám že to bude matroš z německý redakce AutoBildu, protože ty dělají stotisícáky.
Jinak s tebou souhlasím, tohle není manažerský vůz ničím - hlavně image, motor a plasty zůstaly někde na půli cesty mezi Koreou a ČR >:-[]
Měl jsem bohužel tu čest, nebo spíš smůlu s jedním kusem nějakej čas jezdit a řeknu vám, pánové, že nastavení řízení je úplně otřesný, to si připadáte jako kapitán zaoceánský lodi, přehnanej komfort pérování mi taky vadil a vůbec nejvíc rány od podvozku až hrůza. :no:
Přečetl jsem si webovou verzi článku na autobildu a byť mluví o stejných věcech, tak celkové vyznění je docela jiné než že "hyundai se zmítá v problémech"... nicméně samotný titulek tady to asi vystihuje správně.
Tak jen doplním, že auto v testu dostalo celkem 9 trestných bodů, což znamená známku 2 a 31. místo v celkovém žebříčku.
Auto.cz (resp. AutoTip):
"Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte"
AutoBild.de:
"Die Koreaner lernen schnell und werden immer besser. Der Hyundai i40 Kombi überzeugt im Langzeit-Test über 100.000 Kilometer"
Krasny priklad toho, ako moze novinar cielene "upravit" vyznenie toho isteho testu. Auto ktore skoncilo so znamkou 2 Autobild vychvalil, ale AutoTip (ktory od nich vysledky testu len prebera) znosil pod zem.
Myslim ze smerodajnejsie su vyjadrenia ludi ktori ten test skutocne robili:
[odkaz]
Ostatně, jelikož tohle je má cenová (rozuměj, sleduju to), tak za ty prachy koupíš cokoliv z mainstreamu v obdobné "náloži" i motorizaci. Mondeo, Superba atd...
Však já to psal s tím, že sem o tom přemýšlel, než sem si přečetl test ( a podíval se na bazarové ceny) >:D Ona to může být vyjímka, takzvaná statistická odchylka ( že Jossalito, jako u TSI:D , ne sranda), ale i tak bych to radši neriskoval.
Oka.. díky... nevkládal sem do toho velké naděje, ale vzít ho 2-3 letej za bratru 250-300 tisíc, 3 roky na nem odjet a dát dál do oběhu bazarů mi nepřišlo až tak od věci. Bohužel jak píšeš, tak spotřeba je opravdu vysoká, kvalita teda asi taky nic moc a navíc cena se pohybuje o 100-150 tisíc výše :-) No chance..
Mě se nelíbí už jen ten design, taková korejská šaráda la-la-la. Ale jak říká Ozzman, na tři čtyři roky klidně. Jenže když se podíváte co všechno se jim pokazilo, tak co s tím pak bude člověk po třech čtyřech rokách dělat? Jenom solit v servisu, protože jako ojetinu to nikdo chtí nebude. Za mě :no:
Akorát si zapomněl, že na firmu na teto vágen dostaneš od Korejců štědrou slevu skoro 30%. Takže to už se uvažovat vyplatí.
Stejně bych to ale asi nebral, ten motor je docela děs.
Strávil jsem s ním naštěstí jen jednu služebku. Po kvalitní silnici jsem odpružení příliš netrápil, takže jsem nenabyl takových dojmů, jako redaktoři SM. Navíc mám raději francouzské ladění podvozku než koncernové, měkký podvozek mi nevadil. Spotřeba je otřesná, já měl s 90% dálnice v Německu 7.7 (byla to 100KW veze). Tohle rozhodně není manažerský vůz, chybí mu pořádný motor. Koupit se to dá jen za nějakou extra skvělou cenu a protože jako fleet si to může vzít snad jen nějakej čínskej nebo korejskej výrobce telefonů, nebude ani moc bazarovek.
Kdysi se to srovnávalo se Superbem, z mého pohledu je to úlet. Oktávka nebo Golfu, která jsou o třídu níž, to může konkurovat jen cenou, ničím jiným.
Ale notak... jak už sem psal mockrát, za nižší cenu v tom nevidím problém... za stejnou, nebo jen lehce nižší cenu oproti konkurenci bych ho taky nechtěl.
.... ač nejsem zastáncem těchto rychlou jehlou ušitých vágenů, tak tento popis výše mi přijde jako vylití žluči za prachy. Celé to vyznělo jako by od prvního kilometru byl jeden problém za druhým a jezdilo se více na odtahovce. No ale ono v 69 couváky a pak rádio, plus volant - což je slabost všech nových Hyundai. Jak to tak vidím, tak nejkvalitnější Hyundai byl můj Pony.
Auto je to krásné, ale korejci budou muset zabrat na kvalitě, jinak z toho můžou dělat traktory do rýžových polí. Co se týká kabiny - osobní zkušenost, sednu, prubnu, celé to mělo vůli. ... tohle nechci. I když jak říkám, je to dělo.
Tohle mohlo válčit cenou a pro někoho atraktivním dizajnem, v plné palbě nevypadá špatně. A pokud by třeba lehce jeté 1-2 roky staré stálo o 30% míň než konkurencem, umím si ho na 3-4 roky představit, jako auto, na které bych se šel alespoň podívat... Bohužel jak tak čtu, tak po 100 000 km (což je takový průměrný nájezd po dvou letech pro auta střední třídy) by byla třeba dost investic... děkuji, radšej zas Mondeo :-)
Pro mě velké zklamání, ano.. může jít o jeden kus, stejně jako se obhajoval Touran, ale také to může být obraz celé modelové řady.
První pořádné kombi od korejské značky, takové auto, které by v bazaru mohlo jít na dračku minimálně stejně dobře, jako olítaní pasáti či mondea s oktávkama a to za nižší ceny. Bohužel po přečtení tohoto článku si to spousty bazarových kovbojů rozmyslí, včetně mne.
To, že se mi extra nelíbí a jako nové bych si ho koupil jen v případě nižší ceny nebudu brát v potaz. Pokud by vydrželo to, co evropská auta ( včetně Renaultu, i ta Laguna dosáhla lepšího hodnocení), tak bych i za nižší cenu oproti konkurenci lehce jetého ročního či dvouletého auta o koupi eventálaně i uvažoval. Ale rez je mor... sám sem si svojí blbostí narušil antikorozní ochranu a mám s tím nyní těžkou hlavu...
Zajímal by mne názor na tohle auto od někoho, kdo ho má/zná a jak vypadá jeho stav a co s ním bylo v nepořádku?