Exkluzivně přinášíme ceny již všech tří kolínských vozů. Zajímavá je strategie jednotlivých značek, kdy například Toyota nabízí nejlevnější, avšak chudě vybavený vůz, zatímco Citroën má všechno potřebné v základu.
a navíc tak nějak levně působící, jsou kolínská trojčata. Bude to mít tato generace sourozenců těžší, od minula jim pár soupeřů přibylo a dělají lepší dojem. Viděl bych to tak, že pro konzervativně pojaté je tu UP/Citigo pro hravější povahy Twingo.
Ano litr v Yarisovi je docela v poho, snadno letí do otáček a člověk skoro nemusí řadit. Tak či tak mi jde o to, že HTP a také pravděpodobné nová 1.2 bude na používání příjemnější.
Jo, to je v pořádku, já to jako urážku taky neberu. Vzpomínám si, jak si ze mě dělali mojí kolegové v práci srandu. Jsem totiž obchodník. No a oni samo měli buď nové nebo ojeté bavoráky apod. Já jako jediný měl tohle citroeňácké vajíčko
. :-)
Ale bylo moje, byl jsem první majitel, a narozdíl od mých kolegů parking nebyl problém.
ja měl první auto 205 rv1989 Indiana, to bylo skvělé vozítko, a taky bych si ho klidně dopřál ( nově vyrobené ), svižné, lehké, obratné, zábavné, jednoduché, a překrásné
Teď už ta auta mají svuj věk :-( aktuálně jezdím, se 407, ale to je spíš taková malá loďka, chce to něco malinkého, dálnice stejně nebrázdím.
No jak bych to řekl, není o to jen o chlapské energii, hrubosti, sedláctví. Co takhle někdy zkusit trošku zvířete v sobě utlumit. A nemusí to hned znamenat že jste submisivní.
Já na nové Twingo čekám, chtěl jsem poslední generaci před faceliftem, ale tohle Twingo se mi líbí, a vím že se bude líbit i mojí polovičce. Zřejmě si ho nekoupím - z důvodu financí, a možného stěhování. Ale jinak bych o tom autě reálně uvažoval. Byť je to divné - o trojčata bych ani nezakopl, a F500 se mi taky mimo Abatha nelíbí....
A víte co možná že jsem submisivní, ale když mi se to Twingo prostě líbí.
Já měl jako svoje první auto VW Lupo a ještě v té svítivě zelené.. :-) Nemůžu si pomoct,ale malá auta miluju... Teď sice máme Roomstera,ale to jen kvůli kufru... :-) Ale jako další auto bych chtěl UP! a nebo 500ku... :-)
Já osobně se za submisivního nepovažuji, proč ptáš se? Protože moje úplně první auto byl Citroen C1 v té téměř nej výbavě. A dodnes na tu krasotinku vzpomínám s láskou. Ne proto, že šlo o mé první auto, ale proto, že jsem s ním byl spokojený neměl s ním žádné problémy. Tak proto. Vsaď se, že i tady na auto.cz je dost pořádných chlapů, kteří také měli nebo i mají malé auto.
proste nove Twingo evidentne narostlo, a hodne prozradi i kdys se podivas jak si treba seda to Ayga a do Twinga, to je rozdil neskutecnej
a doporucuju shlednout video kde testuje Mercedes GL, tedy auto vysoke 1850mm www.youtube.com/watch?…
ta holka bude mit jiste vic nez 170cm a mimochodem my ji nazivame divenkou, ale podle toho co se da najit ma zasebou a predsebou celkem zajimavou zavodni karieru :-)
Taky mi ceny prijdou trochu prestrelene, nevidim to u nas na nejaky prodejni trhak. Bude to stejny pripad jako nova Panda, kdy nova generace je o dost drazsi a zajem kupujicich hodne opadl.
Přátelé, koukám, že Twingo čeří atmosféru, i když o něm není zrovna řeč. Jenže jeho cílová skupina je jasná - jsou to městští submisivní muži, kteří jsou oddáni dominantním ženám s lidskou tváří (nový druh dominy), zavrhli chlapskou energii (Banik p*co, Banik p*co je pro ně hnusné barbarství), ani by je nenapadlo živit rodinu, a když se řekne výprask, neosypou se.
každý je sice jiný, ale nějak rozumně nevypadá ani jeden. Malé auto musí vypadat "přívětivě" nebo jak to říct. Potom má vyhráno bez ohledu na techniku a cenu. Třeba jako minulá generace Pandy a Fiat 500.
Peugeot vypadá nejrozumněji, ale zabíjí ho přeplácanost. Množství zbytečných cetek je enormní. Citroen je zepředu nevkusný úlet, tak podivně rozlitá velká světla se na malé auto nehodí. Toyota vypadá jako parodie na Hvězdné války. Všechny budou asi hodně rychle stárnout.
Kdybych dnes kupoval malé auto do města, šel bych do Twinga nebo Citiga+klonů. Tváří se rozumně a při pohledu na ně se nezvedá kufr...
Na to, jak moc se na nich šetřilo, mi ceny nepřipadají zrovna nízké. Za podobné lze mít i10, která působí o poznání dospěleji (jen mě teď nemile překvapuje, že 1.2 je u něj dostupná pouze s automatem) nebo za nižší ceny Citigo (paradoxně stojí v nejvyšším výbavovém stupni stejně jako 108 v nejnižším).
Bude cena Twinga na úrovni kolínskych trojčiat, alebo bude Renault rúbať už vyššie? Očakávam, že interiér bude na úrovni Capturu, trochu moc plastový, ale zas ani neurazí. Celkovo vyzerá že Renault s Mercedesom do toho investovali oveľa viac ako PSA s Toyotou...
Autá sa vyrábajú v jednej fabrike a majú rôzne ceny.Tak to je zaujímavé!Aspoň sa Francúzi nemusia čudovať,prečo im nejdú na odbyt autá a sú tam ,kde sú!Ale jedno pozitívum to má,budíky nie sú nad volantom! :-) Že by zásah z Japonska?!
To X na mě moc dojem neudělalo, drží to u blatníků nějak divně, skoro by to mohlo za vysoké rychlosti vibrovat. Dopředu jsem se vešel (193cm), vzadu menší rozsah otevření dveří. Palubka se mi líbila, i středový panel byl pěkný. Nevím co to bylo za verzi, ale byly tam sedačky s boční vedením. Byla to ale verze za cca 280k. Oproti starému modelu jednoznačně krok vpřed. :yes:
taky me to hned napadlo, ale pak jsem si prohledl s tou divenkou i dalsi videa a zda se ze treba takova Kia Soul (160cm) je na vejsku mensi nez tohle nove Twingo, tak uvidime jak narostlo az se bude dat ozkouset, me osobne se nove Twingo desne libi a pokud bude rozumna cena za pripadnou Sport verzi, tak bych ho asi poridil partnerce :-)
Ak si necháš zvyky z HTP a neprispôsobíš štýl charakteru motora, bude pre teba každý vysokootáčkový agregát "zdechlý".
Občas jazdím so ženiným Yarisom, a divil by si sa, jak aj tri valčeky s litrovým objemom vedia byť živé, a vôbec nie smädné.
myslim ze babam vo veku 18 az 25 rokov sa to auto bude pacit... take tie poblaznene cajocky ficiace na hip hipe to auto asi budu milovat.... aj ta radicka ktora ma 25cm alebo 30cm .... iste holkam dobre padne do ruky >:D lepsie ako 10cm radicka v Upe, z tej holka fakt nic nema :yes:;-)
este by to chcelo vidiet v tom videu pristup k motoru... a nejaku rezervu to ma? asi by sme vela chceli
Jde pouze o mé osobní dojmy a postřehy. Neříkám, že je 1.33 všeobecně horší, ale s HTP jedeš kilo na 5 s 3000, šlápneš na plyn a to auto začne akcelerovat, u 1.33 se nezačne dít nic. Je to samozřejmě o principu toho motoru a to se mi právě na HTP líbilo - max krouťák již v 3000ot.
Zaujímavejšia voľba ako hocikto z kolínskej trojky. Popravde ma ani jedno z tých mini neoslovilo. Peugeot nemá čím, je totálne nudný, Citroen nudu "vylepšil" divne vyjukaným ksichtíkom a Toyotu v ninja-štýle by som aj vzal, nebyť tragického interiéru, ktorý s vonkajškom nekorenšponduje absolútne v ničom.
Liter od Toyoty je bzučadlo max. do mesta, to beriem, ale HTP lepšie ako 1,33? Ty to máš nejaké zdechlé skôr v hlave... Ak je motor tichý a nevibruje, neznamená to, že nejde. podtáčanie je typické skôr pre diesle - aj to už zďaleka nie pre všetky.
Ta jednadvojka vypadá na podobný motůrek jako je HTP - tzn. krouťák poměrně dole, což vítám. S HTP se mi třeba jezdilo lépe než s tím 1.0VVT-i a o zdechlém 1.33VVT-i ani nemluvě.