To není pravda. Když se zraníš, nebo zabiješ, tak na léčebných výlohách a případný ušlý zisk státu z daní tratíme všichni. Nehledě na dost šeredný zážitek pro druhého účastníka bouračky... :no:
A co ta co potom, ci ja mam alebo nemam bezp. pas? Ved ohrozujem seba a nie inych. Skor by ta malo trapit, ci nechodim ozraly alebo nelietam ako blazon!!! Nemyslis?
to Pierro: jasně kup si Octavii nebo Golfa pochopitelně TDi, ale věřím, že dřív ty pásy budeš potřebovat Ty než ja s Imprezou. Já osobně zapínám pás automaticky, to je jako by mi nějaký pípák připomínal, že se mám jít vychcat 8-s
Daleko větší roli hraje aktivní bezpečnost (tj u Subaru dosud nepřekonané AWD).
ty připomínače se rozumí i na zadních sedadlech, kapišto? představ si to takhle: někdo si za tebe sedne, ty mu řekneš připoutej se, ale on se na to vykašle a ty protože si to v impreze nemůžeš ověřit tak vyjedeš v dobré víře že je připoutány. no pak se nedej bože s někym srazíš a ten vůl vzadu tě svým tělem zabije, zlomí ti prostě vaz. tak a co na to řekneš teď? když už toto mají skoro všechny auta tak proč ne taky impreza? to se zase někde šetřilo a tak se jim to vymstilo
Pochopil jsem to tedy tak že kvůli absenci signalizace není 5 hvězd ale jen 4. Tím pádem se nynější systém stává matoucím pro zákazníky. Lidé by měli posizovat hodnoty biomechanické zátěže (zjednodušené baravnými panáčky) a ne jen hvězdy. Bohužel toto nikdo neví, takže se ještě dloho bude říkat koukni rok 09, Subaru a jen 4 hvězdy = nebezpečnej krám atd...
Ja navrhujem sústavu mechanických komponentov, ktoré by pri nezapnutí pásu spolujazdcovi vylepilo zaucho. Rovnako navrhujem, aby autá, ktoré majú nálepku upozorňujúcu na airbag spolujazdca mensiu ako 1 meter stvorcový, aby stáli o 1000 EUR viac. A autá, ktoré majú zvukovú signalizáciu nezapnutia pásov tichsiu ako 120 decibelov, aby museli chodit na STK raz za mesiac! :-!
Navyse navrhujem, aby mali vsetky auta povinne zariadenie, ktore neumozni jazdit rychlejsie ako povedzme 20 km/h, ak nie su zapnute pasy. A prepojit obvod pripominaca pasov s nejakym klucovym komponentom, aby nebolo mozne ho odblokovat.
forestera hned vrátit - mně to taky nepřipomíná zapnutého spolujezdce...... Ale zase někde psali, že zvuk připomínání u Subaru je jeden z nejnepříjemnějších..... A proč by mi to sakra mělo připomínat, abych zapnul pás tchýni, když jí vezu? Nejsou to naopak body plus???
Tak mi povedzte vy neználci prečo kupovať Imprezu s nekvalitnými plastami a bez pásov na štyroch hviezdách, keď si móžem kúpiť Oktáviu alebo Golf, etalóny hypermainstreemu... :-!
Vzdy je dolezité, ako sa informácia podá: moze sa povedat, ze Impreza v dnesnej dobe výhradne 5-hviezdickových áut má iba styri a teda v nej nie je clovek taký bezpecný ako v inom aute. Alebo sa dá uviest, ze za ochranu vodica pri celnom náraze získala 93% bez výhrad a iba blbý pripomínac pásov spolujazdca, ktorý 99 % ludí rozculuje, jej ubral celú jednu hviezdicku. Tak si vyber. Ja si vyberám druhú verziu.