Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1 dostane tříválcový diesel 1.4 TDI

Nový tříválcový motor 1.4 TDI o výkonu 66 kW nahradí stejně výkonný čtyřválec 1.6 TDI. Automobil by měl mít spotřebu jen 3.4 litry na sto kilometrů.
Zpět na článek
Avatar - Drevokocůr
4. 8. 2014 11:52
Re: :)
Šéf, který na základní škole v 6. třídě propadl! Mimo jiné i z tělocviku!!! >:-[]
Avatar - Drevokocůr
4. 8. 2014 10:27
Re: :)
V normálním provozu, nebo na cestě do servisu? :yes:
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2014 17:57
Re: :)
Žišmarja a proč to kupovali? V Roomsteru to dávalo malý smysl, ještě tak Fóbie ... Ve firmě je nějaký ekopříznivec?
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2014 17:54
Re: :)
Máš něco k tématu nebo jen blbě plkáš?
Avatar - Drevokocůr
3. 8. 2014 12:05
Re: :)
Firma AVE Harrachov, můžeš si to ověřit! :-!
Avatar - Drevokocůr
3. 8. 2014 12:03
Re: :)
Jasně byla to verze Eco za nesmyslnou cenu 399000,- Kč! Ty motory pro 4CV byly v ceně ke každému autu ale nakonec skončily jak píšeš! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2014 12:00
Re: :)
Tady seš na diskuznim fóru vo autech, ne na sjezdu delalerů VW, nepoplet sis to? >:-[]
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2014 11:55
Re: :)
Ty motory byly urceny na pripadne garancni vymeny. To co zbylo se prodalo. Ty motory navic byly soucasti kontraktu. Nic neobvykleho tehdy.
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2014 11:51
Re: :)
Proc byste kupovali zrovna Roomsfer v 1,2 TDI kdyz 1,6 TDI byl levnejsi? Nevymysli si tady nekdo?
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2014 11:50
Re: :)
Proc byste kupovali zrovna Roomsfer v 1,2 TDI kdyz 1,6 TDI byl levnejsi? Nevymysli si tady nekdo?
Avatar - Drevokocůr
3. 8. 2014 10:53
Re: :)
Předpokládám že příští rok budou všechny vyhodnoceny jako Motory roku!!! >:D
Avatar - Ja Prvni 123
3. 8. 2014 10:21
Re: :)
Náskok? No - skoro dohnali fiati 1.3jtd... Ale jen skoro. A o 5 let později. >:-[]
3. 8. 2014 09:57
Re: Stejný
depak dízláku
ty jsi aut [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
3. 8. 2014 09:55
Re: Stejný
možna
by se mohlo přidat [odkaz] aby tolik nestrádalo se smradlavým díslem [odkaz] ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Drevokocůr
3. 8. 2014 09:54
Re: :)
Motory to budou určitě všechny moc pěkné, ale bylo by také dobré, kdyby výrobce ve 100t Km je výměnným způsobem poskytoval jako repasované za cca 30 -50t Kč včetně montáže!? Víc jak 150t km v žádném případě nepřežijou! Otázka však je zda celé auto pak ale bude schopné vydržet bez závažných problémů těch dalších 100 -150t Km??? V 50letech dodával Renault modely 4CV s náhradním motorem! Bohužel tehdejší prodejce Tuzex je ale prodával zvlášť, přestože byly určeny jako náhradní díl ke každému autu!!! :yes: ;-\
Avatar - Drevokocůr
3. 8. 2014 09:42
Re: :)
Máme ho v podniku v Roomsteru TDI 1,2 tříválec, 55Kw, naprostá zoufalost a to navíc má i závěs a s naloženým přívěsem, rozjezd pouze z kopce! >:D
Avatar - WinDiesel
2. 8. 2014 21:04
Re: :)
Už předchůdce 1,2 TDI 3-válec byl velice tichý, ale je málo rozšířen tak se o tom moc neví. 1,4 TDI v sobě spojuje výhody většího objemu 1,6 TDI i menšího počtu válců 1,2 TDI. Motor 1,6 TDI byl vychytáván 6 let, 1,2 TDI 4 roky - zkušeností je dost.
Avatar - WinDiesel
2. 8. 2014 20:59
Re: :)
Předpokládáš správně. A navíc bude třeba rozlišit Golf od Octavie. Ale zase na druhou stranu bude třeba rozlišit Rapid od Octavie - takže Rapid pouze s 1,4 TDI a Octavia bude mít základní verzi 66 KW ale spíše 77 kW a potom bude mít i 1,6 TDI a i 2,0 TDI.
Avatar - WinDiesel
2. 8. 2014 20:56
Re: :)
A co myslíš když Euro 6 1,6 TDI má 88 kW?
55 kW / 66 kW / 77 kW z 1,4 TDI a 88 kW z 1,6 TDI, nedivil bych se kdyby přibyla i verze 99 kW (100 kW) z 1,6 TDI.
A je to jasné.
2. 8. 2014 20:31
Re: :)
1.0TSI 81kW to bude mít krouťák, ale velký moc bude Nm i 81kW :yes: [odkaz] :-!
Avatar - Drevokocůr
2. 8. 2014 19:20
Re: :)
JJ už to zkoušejí a uváděli původně 81Kw, teď někde i 85Kw! No nevím záleží ještě jaký to bude mít krouťák, ale velký asi moc nebude!? Už mě ty mini obsahy připadají tak nějak mimo mísu!? Při předjíždění 2 nebo 3!? :-!
2. 8. 2014 19:17
Re: :)
No tak 1.2 TSI 77kW 6st manuál mám také vyzkoušenou a nebyl to až zas takový průšvih, jelo to pěkně. Nicméně současná 1.6TDI je v Octávce za trest, sice to málo žere a je celkem tichá, ale nejede to. Nehledě na to, že tam pořád cpou sice přesný, ale pořád pouze 5 st manuál s hoooodně dlouhými kvalty. Jak to asi bude vypadat s 3 hrnkem 1.4 66kW? To bude bída :no:
2. 8. 2014 19:05
Re: :)
Tak Octavie nemůže zůstat TDI 1,4 :-( .

Ale Octavia ho dostane také 1.0 TSI 81kW, šéf koncernu už ho osobně zkusil v Octavii a byl spokojený, tak to třeba nebude tak strašný :-) . Datum ještě není jasný.
Avatar - Drevokocůr
2. 8. 2014 18:51
Re: :)
Předpokládám že to tam také bude, když má mít TSI 1.0 3válec 85Kw, Golf i Pasat, tak snad i etalon jako Octavie nemůže zůstat stranou i včetně těch TDI 1,4!? ;-\
2. 8. 2014 18:37
Re: :)
Jestli chceš opravdu ten náskok, tak koukej po S1.

Tohle bude jen dieselový základ. ;-)
Avatar - Dzakobo
2. 8. 2014 17:28
Re: :)
Podle dojmů redaktorů se zdá, že u VW zapracovali na vícenásobném vstřikování během jednoho spalovacího cyklu, takže akusticky může být více obtěžující 1,6 TDi, které už také není nejnovější výkřik techniky. Snad se dotáhli na kulturu jako u HDi. Oproti dvouválcům je to pořád paráda.... ;-)
2. 8. 2014 16:14
Re: Stejný
A ty smrady bude čuchat jenom majitel 1,9 TDI, nebo se s ním povinně podělí jeho okolí ?
2. 8. 2014 15:49
Re: Stejný
Novy diesel 1.4TDI s DPF :no:

1.9TDI :yes: bohuzel skoncil.
Avatar - baca42
2. 8. 2014 14:58
Stejný
motor dostane asi i Fábie III a dovedl bych si ho ve svém autě představit, ale nevím jestli nebude cenový rozdíl proti 1,2TSI nebo 1,0TSI moc velký.