Motory to budou určitě všechny moc pěkné, ale bylo by také dobré, kdyby výrobce ve 100t Km je výměnným způsobem poskytoval jako repasované za cca 30 -50t Kč včetně montáže!? Víc jak 150t km v žádném případě nepřežijou! Otázka však je zda celé auto pak ale bude schopné vydržet bez závažných problémů těch dalších 100 -150t Km??? V 50letech dodával Renault modely 4CV s náhradním motorem! Bohužel tehdejší prodejce Tuzex je ale prodával zvlášť, přestože byly určeny jako náhradní díl ke každému autu!!! :yes: ;-\
Už předchůdce 1,2 TDI 3-válec byl velice tichý, ale je málo rozšířen tak se o tom moc neví. 1,4 TDI v sobě spojuje výhody většího objemu 1,6 TDI i menšího počtu válců 1,2 TDI. Motor 1,6 TDI byl vychytáván 6 let, 1,2 TDI 4 roky - zkušeností je dost.
Předpokládáš správně. A navíc bude třeba rozlišit Golf od Octavie. Ale zase na druhou stranu bude třeba rozlišit Rapid od Octavie - takže Rapid pouze s 1,4 TDI a Octavia bude mít základní verzi 66 KW ale spíše 77 kW a potom bude mít i 1,6 TDI a i 2,0 TDI.
A co myslíš když Euro 6 1,6 TDI má 88 kW?
55 kW / 66 kW / 77 kW z 1,4 TDI a 88 kW z 1,6 TDI, nedivil bych se kdyby přibyla i verze 99 kW (100 kW) z 1,6 TDI.
A je to jasné.
JJ už to zkoušejí a uváděli původně 81Kw, teď někde i 85Kw! No nevím záleží ještě jaký to bude mít krouťák, ale velký asi moc nebude!? Už mě ty mini obsahy připadají tak nějak mimo mísu!? Při předjíždění 2 nebo 3!? :-!
No tak 1.2 TSI 77kW 6st manuál mám také vyzkoušenou a nebyl to až zas takový průšvih, jelo to pěkně. Nicméně současná 1.6TDI je v Octávce za trest, sice to málo žere a je celkem tichá, ale nejede to. Nehledě na to, že tam pořád cpou sice přesný, ale pořád pouze 5 st manuál s hoooodně dlouhými kvalty. Jak to asi bude vypadat s 3 hrnkem 1.4 66kW? To bude bída :no:
Ale Octavia ho dostane také 1.0 TSI 81kW, šéf koncernu už ho osobně zkusil v Octavii a byl spokojený, tak to třeba nebude tak strašný :-) . Datum ještě není jasný.
Předpokládám že to tam také bude, když má mít TSI 1.0 3válec 85Kw, Golf i Pasat, tak snad i etalon jako Octavie nemůže zůstat stranou i včetně těch TDI 1,4!? ;-\
Podle dojmů redaktorů se zdá, že u VW zapracovali na vícenásobném vstřikování během jednoho spalovacího cyklu, takže akusticky může být více obtěžující 1,6 TDi, které už také není nejnovější výkřik techniky. Snad se dotáhli na kulturu jako u HDi. Oproti dvouválcům je to pořád paráda.... ;-)