Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čína prý vyměří automobilce Audi pokutu v přepočtu 845 milionů Kč

Porušování antimonopolních zákonů v Číně přijde Audi zřejmě pěkně draho. Vyšetřovány jsou i další luxusní automobilky.
Zpět na článek
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2014 21:15
Re: Informace
...klid. Znovu dokázal, že je jen pleskač ze 3. cenové, který krom výkřiků nezná nic. Ucelenou myšlenku nebo příspěvěk dávající hlavu a patu prostě tento šoumen nedá. Takový snaživý neumětel, kterých jsou plné hospody. ;-)
16. 8. 2014 17:42
Re: Informace
Asi neshodneme. Ty jen opisuješ nějaká fakta a já si je zase nějak vykládám. Jsme každý někde jinde.
16. 8. 2014 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 17:16
Re: Informace
Nejsem tvůj učitel a je mně celkem jedno, jak to vidíš ty. Za pár let se to dozvíš i bez mého školení. Nebo třeba změním svůj pohled já. Možné je skoro všechno. Ty jsi mě však o své pravdě nepřesvědčil ani jedinou větou, kterou jsi mě obdaroval.
16. 8. 2014 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 16:28
Re: Informace
Máš pravdu. Do Číny šly tehdy automobilky hledající poslední záchranu. Japonské dovozy se díky vysokým clům v podstatě zakázaly a vznikl prostor pro výuku výroby aut. A nedlouho poté Besse v Renaultu skočil. Po atentátu.
Avatar - white label
16. 8. 2014 15:11
Re: Informace
Hlavně marně čekám, kdy to svoje "osočení" nezaujatě přesměruješ (taky) na Renault, který do výroby v Číně investoval (viz AMC) dřív, než tebou zmiňovaný koncern, ale zřejmě ti opět nejde o princip, ale spíš o to "plivnout" si na příliš velkého konkurenta Renaultu. :*) ;-)
16. 8. 2014 13:32
Re: Informace