Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čína prý vyměří automobilce Audi pokutu v přepočtu 845 milionů Kč

Porušování antimonopolních zákonů v Číně přijde Audi zřejmě pěkně draho. Vyšetřovány jsou i další luxusní automobilky.
Zpět na článek
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2014 21:15
Re: Informace
...klid. Znovu dokázal, že je jen pleskač ze 3. cenové, který krom výkřiků nezná nic. Ucelenou myšlenku nebo příspěvěk dávající hlavu a patu prostě tento šoumen nedá. Takový snaživý neumětel, kterých jsou plné hospody. ;-)
16. 8. 2014 17:42
Re: Informace
Asi neshodneme. Ty jen opisuješ nějaká fakta a já si je zase nějak vykládám. Jsme každý někde jinde.
16. 8. 2014 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 17:16
Re: Informace
Nejsem tvůj učitel a je mně celkem jedno, jak to vidíš ty. Za pár let se to dozvíš i bez mého školení. Nebo třeba změním svůj pohled já. Možné je skoro všechno. Ty jsi mě však o své pravdě nepřesvědčil ani jedinou větou, kterou jsi mě obdaroval.
16. 8. 2014 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 16:28
Re: Informace
Máš pravdu. Do Číny šly tehdy automobilky hledající poslední záchranu. Japonské dovozy se díky vysokým clům v podstatě zakázaly a vznikl prostor pro výuku výroby aut. A nedlouho poté Besse v Renaultu skočil. Po atentátu.
Avatar - white label
16. 8. 2014 15:11
Re: Informace
Hlavně marně čekám, kdy to svoje "osočení" nezaujatě přesměruješ (taky) na Renault, který do výroby v Číně investoval (viz AMC) dřív, než tebou zmiňovaný koncern, ale zřejmě ti opět nejde o princip, ale spíš o to "plivnout" si na příliš velkého konkurenta Renaultu. :*) ;-)
16. 8. 2014 13:32
Re: Informace
Tu otázku řešilo víc firem a každý si na ni odpověděl jinak. A na tu otázku odpověděly rozdílně. Ten, kdo do toho nechtěl jít, se musel časem přidat taky, protože nemohl nechat konkurenci tak velkou výhodu. Výsledkem je fakt, že se Čína naučila velice rychle vyrábět auta. A to se ti asi líbí. Koneckonců mám pro to i pochopení. Chudý čínský člověk se bude mít zase o něco líp.
16. 8. 2014 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 13:13
Re: Informace
A co ty? Jseš zaujatý přirozeně, únosně nebo neúnosně? K tvé otázce. Podle mě by se něco zásadně změnilo.
Avatar - Ji/Ri
16. 8. 2014 13:11
Re: Informace
...ano, trh je trh. Analyzovali trh, určili rizika a možnosti. S "daněma" v podobě pokut se myslím počítá, proto ty ceny. Čína je politicky komunistická, ekonomicky se jedná o celkem tvrdý kapitalismus... Myslím, že obě strany tohle mají dobře zmáknuté. Možná se jedná i o promyšlený krok, kdy politická garnitura posílí tím, že zatíná tipec těm loupežníkům a přitom nechává prodávat draze a vyrábět levně. Celé mi to přijde, že psi štěkají a karavana jde dál.
16. 8. 2014 13:08
Re: Informace
Je to tvůj názor a já ti ho neberu. Já jsem ti už svůj taky napsal. Podle mě neměl nikdo přistoupit na společné podniky s partnerem, kterého si ani automobilka nemohla sama vybrat. Partner byl přidělen nějakým soudruhem. Ten soudruh také musel výrobu schválit, což někdy uděl, někdy zase ne. Asi záleželo, jak kdo komunisty uplácel a sponzoroval (třeba na OH).
Pro ty podniky (třeba VW) to asi bylo dobré rozhodnutí. Podle mě to bylo špatné rozhodnutí.
bod 1: je něco jiného vyrábět v Číně a vyrábět v Číně s přiděleným partnerem.
Avatar - Ji/Ri
16. 8. 2014 13:00
Re: Informace
Máš možnost fundovaně komentovat původní článek.... zatím to držíš na úrovni hospodské debaty s budgetem informací... ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2014 13:00
Re: Informace
Je zaujatost a zaujatost, jde především o míru, ta může být přirozená, únosná, nebo naopak neúnosná (myslím i pro osobu která je zaujatá).
Skutečné argumenty chybí hlavně tobě, zjevně se totiž naivně domníváš, že pokud by jakákoli automobilka nepřistoupila na "komunistické podmínky", něco by se tím zásadně změnilo...
16. 8. 2014 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
16. 8. 2014 12:42
Re: Informace
Ano, první joint-venture v Číně založil AMC a dlužno podotknout (speciálně pro Poga), že v AMC v té době investoval (1979 až 1987) Renault, který když se dostal do problémů, tak AMC včetně Jeepu v roce 1987 prodal Chrysleru.
16. 8. 2014 12:30
Re: Informace
To, že to tak někdo dělá ještě neznamená, že s tím musím já osobně souhlasit. Až čas mě může přesvědčit, že jsem neměl pravdu. Podle tebe je dobré, že automobilky přistoupily na komunistické podmínky. Podle mě na to přistoupit neměly. Na trh by se dostaly i tak a za lepších podmínek. Podle tebe je dobré, že velice rychle naučily dělat Číňany auta, podle mě to dobré není. Podle tebe je v podnikání důležitý krátkodobí zisk, podle mě ne. Podle tebe plácám nesmysly, podle zase plácáš nesmysly ty. Svět je pestrý a každý má na něj dívá trochu jinak. Smiř se s tím a třeba ti to i pomůže.
Jen tak mimochodem. Co společného má ten tvůj příspěvek s původním článkem?
16. 8. 2014 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 11:35
Re: Informace
Něco k věci nemáš? Co takhle nějaký argument? Je snad někdo podle tebe nezaujatý? Nebo si na to jen hraje? Já nezaujatý nejsem a rád si to přiznám. Jen se při tom držím faktů. Je to lepší než nezaujaté blábolení.
Avatar - white label
16. 8. 2014 11:27
Re: Informace
Tvá "nezaujatost" je čím dál komičtější, kdyby se podobně podařilo prosadit v Číně Renaultu, bylo by to podle tebe naopak geniální a kritizoval bys tu "nepochopitelnou pasivitu" stejného koncernu, který ti nedopřeje chvilku klidu. :*) >:-[]
16. 8. 2014 08:59
Re: Informace
Bohužel na tu jejich hru jeden koncern přistoupil a hodně na tom oproti jiným vydělal. Ostatním, kterým se na tyto komunistické podmínky přistoupit nechtělo, pak nezbylo než začít v Číně vyrábět také. I když třeba o 10 let později. Koncern peníze z Číny investoval i jinde a získával tím velkou výhodu oproti konkurenci. Číňané se mezitím velice rychle naučili vyrábět auta a je celkem jasné, že toho využijí.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 08:21
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Koukám těžkej fanda. Možná je načase zahodit iluze. Sdílenejch dílů je samozřejmě daleko víc protože to má obrovskej vliv na úspory. Ale to nemá aspoň pokud vim co dělat s tou pokutou na čínskym trhu. Ta je čistě za tamní přemrštěný ceny
Ale abych ti taky udělal radost [odkaz] [odkaz]
16. 8. 2014 07:27
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
ale zabudol. Podvozky Audi su uplne ine ak neberieme tu spomenute A1, A3... Jazda v Audi je uplne o niecom inom. Vdaka Audi boli koncernove TDI take uspesne. Kazda nova technika je nasadena najskor v Audi a az potom ide do VW a spol. Teda dalo by sa povedat, ze koncern dedi premiove diely. Kolkokrat v porovnavacich testoch bolo audi az prve? Kvalita a spracovanie interieru su nedostizne. BMW sa absolutne nechyta. Skor ide smerom dole. Mercedes si dost zlepsil kvalitu svojich aut, popracoval aj na designe, ale nie je to stale to, co to byvalo. Podobne ako BMW.
16. 8. 2014 07:14
A co predrazene diely ...
... a predrazena praca u nasich dilerov?
Tiez by si zasluzili exemplarne pokuty!
16. 8. 2014 07:09
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Joab, u Audi je nad slnko jasne, ze tam pchaju konfekciu. To, ze zblbli svet, ze ake super auto, tak to je ich finta, ako z ludi vytiahnut peniaze.
A3,4,6 a derivaty 5,7. ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 00:14
Re: Informace
Bez diskuzí. Během pár let dohnali obrovský technologický zpoždění a díky svý velikosti nás do pár let nejspíš začnou válcovat. Rozumný rodiče by děti měli krom angličtiny dávat i na čínštinu >:-[]
Avatar - Big S
16. 8. 2014 00:11
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Snad si nemyslíš, že ti odpoví...? >:D
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2014 23:20
Re: Informace
souzi jsou právě chytří. za pár šupů natahali automobilky a teď si budou vracet peníze z5 a technologie jsou doma... není nutná špionáž, stačí si koupit. Udělali to chytře.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 22:51
Re: Informace
Řek sem že vypadá, samozřejmě neznáme detaily. Ale pokud vim kritizovaný výrobci fakt snížili ceny. Takže asi tak :-)
Čínský soudruzi sou až překvapivě rozumný. Nechali tam světový automobilky se docela zahojit a teď jim jen trochu zkrouhnou přehnaný marže, teda přehnaný koncový ceny na čínskym trhu.
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2014 22:44
Re: Informace
Těžko říct. Neznáme podmínky, za kterých výrobci fungují.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 22:19
Re: Informace
Na tohle téma toho bylo za poslední měsíce napsáno už víc a spíš to vypadá na to zneužití trhu k přemrštěnym ziskum. A dle všeho nejen ze strany Audi
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2014 21:55
Informace
V článku je tak málo informací, že jakákoliv diskuze je jen mlácení slámy. Otevírá se zde prostor však pro odborníky na východní trhy a ..... nic. Tady máš prostor, Gilgite, ukázat, co víš a hlavně můžeš konečně dát redaktorům onen políček za novinařinu.
Osobně si myslím, že jde o nějakou obchodně - politickou hru. Přijde mi divné, že regulační úřad nevěděl, jaká cenová politika bude zvolena a teď přišel s pokutami. Divné. Možná nějaký špinavý trik ze strany Číny, možná automobilky opravdu zneužívají trhu k přemrštěným ziskům.... snad se najde někdo, kdo má lepší informace.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 19:56
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Černej humor? :yes: >:D >:-[]
Avatar - Snooob
15. 8. 2014 19:50
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Zdieľané komponenty nemusia byť lacnejšie! Základy výrokovej logiky...
15. 8. 2014 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 17:57
Číňani na to přišli
Audi jim kopíruje jejich auta.... Tak to sakra museli nějak ocenit.......
Avatar - W.O. PRSCLEY
15. 8. 2014 17:45
Re: Plán pokračuje
Řada lidí se domnívá jak bere chudáky investory Čína na hůl ...... a přitom tito vydělávají v Číně brutální peníze.
A každý kdo se vyzná vidí že čínské automobilky se chytají méně, než zahraniční značky (vyrábějící v Číně.)
Číňani občas nebo pořád něco kopírují ale nemá to zase až tak vynikající výsledky (pro ně). tak dobře - Geely koupilo Volvo - slušný počin ......... ale Indové koupili Jaguar/Landrover - to je mnohem lepší deal.
Prostě s čínskými značkami to není zas až tak dobré a se zahraničními značkami zas až tak špatné .... :-)
15. 8. 2014 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 17:30
Re: Plán pokračuje
Pokud sháníš hlasy tak já sem jednoznačně pro :yes: >:-[]
15. 8. 2014 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
15. 8. 2014 17:25
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Zachovej se dospěle hlavně ty a ("nedětinsky") přiznej, že jsi byl nachytán na švestkách, viz další diskuse v tomto vlákně.
;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 17:15
Re: Plán pokračuje
:yes: >:D >:D >:D >:-[]
Tak a teď vážně - já zas myslel že tu boudu na ty blbouny co chtěli svrhnout Sobotku vymyslel právě von a přechytračil dokonce i starýho jezevce Zemana. A proto je teď ministr vnitra
15. 8. 2014 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 17:02
Re: Plán pokračuje
Neznám sice až tak Magistra ale tipnul bych si že na Chovance spíš nemá, ten se totiž fakt poved :yes: >:-[]
A buď v klidu tim že tyhle týpky nesleduješ a moc vo nich nevíš fakt vo nic nepřicházíš :-)
15. 8. 2014 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 16:37
Re: Plán pokračuje
Nojo a třeba je Milan Chovanec rovnej a čestnej chlap. Člověk nikdy neví :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 16:35
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Krom toho milionu komponent který nevidíš myslíš? Jo je možný že si na nic nezapoměl >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 16:34
Re: China
Myslim že naopak lehko říct. Čína je zrovna pro koncern veledůležitej trh a zásadní část produkce prodaj právě tam. A přitom tam maj vyšší ceny než třeba ve Státech. To bude asi celý
15. 8. 2014 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 16:23
Re: China
Osobně nevím před čím bych volil, jestli soudruhům /hard-kapitalistům/ prodávat pár kusů a holit je vysokou cenou, tím pádem je i trochu točit, nebo brát vstupenku na čínský obrovský trh a počítat do budoucna s obrovským potenciálem. Pochybuji, že o těchto faktech v koncernu neví, těžko říci, co je za tímto sporem doopravdy.
Avatar - kari.laz
15. 8. 2014 16:22
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Tak jediné, kde se sdílí více než motor je A1, A3 a Q3. (snad jsem nic nezapomněl)
15. 8. 2014 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 16:16
Re: China
Čína je komunistickej stát! Sice tam panuje nesrovnatelně tvrší kapitalismus než tady ale vo všem rozhoduje strana takže jakýkoli srovnání s našim ÚHOS kterej mimochodem moc nefunguje nemá smysl. To že na tak obřim trhu jako je Čína by výrobky měly bejt spíš levnější než jinde je fakt, to že si tam zrovna automobilky hojej svý slabší marže ze zbytku světa zrovnatak. No a soudruhy to asi přestalo líbit. Osobně je fakt nemusim, ale tady maj bohužel pro ty automobilky spíš pravdu ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 16:09
Re: Plán pokračuje
No jasně že hrajou, v Číně přece vládnou komunisti! Ale jinak je ta jejich kombinace striktně komunistickýho řízení státu kde vládne nesrovnatelně tvrdší kapitalismus než tady docela zajímavá >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 16:07
Re: China
V čr máme hlavně ÚHOS a zákon na ochranu hosp. ........... . A tam jsou některé pasáže dost tvrdé, i když bych proti ním nic neměl. Ale podle článku a obecných informací, není zjevné, že by audi zneužívala nějaké dominantní postavení na trhu v číně / o tom se asi nedá vůbec hovořít/, jen prostě některým soudruhům asi začaly vadit ceny. Měl bych pro ně jednu radu, ať ty audiny nekupují, jistě je rád někdo nahradí.
Avatar - Magister
15. 8. 2014 16:02
Re: Plán pokračuje
Tam přece nejde jen o auto, ale technologie výroby materiálů, výrobních postupů atp. Tyto pokuty o tom svědčí. Naprosto nesmyslné... oni si jen hrají na trh....
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 15:56
Re: China
To sis poplet, soudruzi vládnou v tý miliardový Ćíně. WinDiesel řek a dokonce zdůraznil že to je jen jeho názor. Mimochodem na kterym ať se ti to líbí nebo ne, trochu něco je. Třeba pro rovnostářsky smýšlející česko by tak rozevřený příjmový nůžky jako sou dneska v Číně po převedení sem byly total mimo chápání a většině odborářů by asi rovnou přivodily infarkt >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 15:51
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Jo. I když ve vyšších třídách by teď když maj k dispozici platformy Porsche mohli trochu omezit počet předokolek, to mi taky přijde trochu trapný :-|
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 15:46
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Střelec malinko přestřelil ale to simon_sez dvakrát víc. Audi prostě sdílí komponenty a hlavně sdílí levnou předokolkovou konstrukci. Možná by se to teď po spolknutí Porsche mohlo aspoň u vyšších modelů zlepšit. Uvidíme ale vo tom ta pokuta neni, spíš porovnávaj čínský versus ceny jinde ve světě. Což je mimochodem správně a myslim že by čínský soudruzi docela mrkali na český ceny škodovek >:D
15. 8. 2014 15:38
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Pro mně je Audi na stejné úrovni jako BMW i Mercedes. Prostě D3. V něčem lepší, v něčem horší.
15. 8. 2014 15:27
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
S těmi falešnými soby nespěchej, BMW a Mercedes teprve začali prošetřovat (plus další např. Chrysler), až skončí vyšetřování, tak tady tu svou teorii o sdílení techniky můžeš rozpracovat.
[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 15:25
Re: China
Nevím proč na mě útočíš, to že čínský dělník nemá lehký život je nezpochybnitelná věc, ale tady se bavíme přece o úplně jiném problému.
Avatar - kari.laz
15. 8. 2014 15:22
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
A přeznačený Ranault (Citan) nebo renaultí motory v MB ti nevadí? Kooperace BMW a PSA byla ok? Absence V8 Dieselu u BMW a MB ti nevadí? R3 v BMW je dost premiový?
Avatar - simon_sez
15. 8. 2014 15:14
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Sice Audi je super znacka, ale myslim ze nie je az o tolko lepsia, aby si ju nemohol porovnat aj s BMW a Merc... >:-[]
15. 8. 2014 15:02
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Tak mi dej pls odkaz na ty čínský čísla, já to nejsem schopen najít a zajímalo by mě to.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2014 15:00
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Šikovnej kluk, máš ale jen globální čísla. Číňani pracují s čínskými čísly. A Audi má zřejmě problém že jedním z největších dodavatelů na čínský trh je VW - a obě značky sdílí techniku, zatímco BMW a Mercedes vaří ze svého.
Mimochodem, prošetřovali i BMW a Mercedes a obě tato značky pokutu nedostaly .......... to něco napovídá možná o falešných sobech ....
15. 8. 2014 14:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2014 14:54
Re: China
No když nedokážeš nic víc ...... Jen bych Ti doporučil abys tam šel tak na rok dělat. Potom bys pochopil jaká je tam realita. A že to nemá nic společného ani s komunizmem ani se soudruhy.
Ale to je asi mimo Tvůj myšlenkový rozhled.
15. 8. 2014 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 14:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 14:18
Re: Plán pokračuje
1. Na tom, že tam automobilky levně vyrábějí a za draho prodávají, vůbec neprodělávají
2. Kdyby Čína chtělo něco vykrádat, tak ty auta nakoupí kdekoli po světě a zkopírují co potřebují.

Takže automobilky si akorát v Číně mastí kapsy, viz. článek o ceně BMW i8 ;-)
15. 8. 2014 14:13
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
S tím jde ruku v ruce i exkluzivita značky. Proto nechápu jak někdo může považovat Audi za rovnoceného soupeře pro BMW a Mercedes
Avatar - Magister
15. 8. 2014 14:12
Plán pokračuje
Čína je jedna velká chyba. Jim nejde o nic jiného než udělat známý "velký krok vpřed" alá Mao Ce Tung a ten udělají tak, že vykradou evropské technologie a pak postupně Evropské investory vytlačí z trhu a naopak zahrnou ostatní trhy svými vozy. A zatím jim ten plán vychází.
15. 8. 2014 14:12
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Já bohužel našel jako nejčerstvější zprávu -
"BMW's quarterly automotive EBIT margin, the best profitability gauge for peer comparison, came in at 11.7 percent, exceeding the 7.9 percent achieved by Mercedes-Benz, and 9.9 percent by Audi, as well as its own 8-10 percent target range.", zdroj - [odkaz]
Takže prosím o ty ofiko data, tady to asi maj blbě.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 14:06
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
A to s jakými náklady vyrábí je jejich chyba? EU trh má nějaké kvoty kolik si musíš koupit bavoráků a audin a za kolik? Podívej se třeba na Apple, s jakými náklady vyrábí. Tomu se normálně říká tvorba cen podle vnímání hodnoty značky - a je to ve světě zcela legální postup.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2014 14:03
Re: China
Daň z přemrštěných zisků .... Možná bys měl započítat ubohé mzdy čínských dělníků .... Špatně je jen to, že čínský stát bere tyto peníze a dál nechá všechny výrobce, nejen Audi - vysávat čínské dělníky. Můj názor.
Avatar - rokyta.p
15. 8. 2014 14:01
dvojí metr
Čína vykrade know how co může. Naši výrobci tam ani sami vyrábět nemůžou, pouze ve spolupráci s někým místním atd. A ještě to nakonec cizí zpokutují. Nebo Audi má stát stejně jako nějaké Geely? Takhle se chrání domácí trh pánové! To v ČR sem pozveme kdejakého přespolního vandráka co pobere výhody a ještě si otevírá pusu. Toš kde to jsme?
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2014 13:59
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Tato čísla jsou k dispozici. Celá D3 krmí těmito čísly neustále média a internet. Zachovej se tedy dospěle a vyhledej si je. To zvládneš.
A o tom, že motory, které se v obrovských sériích vyrábějí pro VW, SEAT, ŠKODU a AUDI stojí AUDI i po úpravách mnohem méně než BMW a MERCEDES opravdu nemůže pochybovat nikdo.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 13:49
China
Aha, takže stát, jehož automobilový a často strojírenský průmysl je založen na jedné velké krádeži /evropské automobilky se ani nesnaží soudit, protože jsou to akorát další ztráty/, tak teď bude "kádrovat" audi za kolik má svoje auta a nd prodávat. Různé autosalony jsou plné jejich velkých luxusních limuzín exotických jmen, že by audi nesahaly ani po kotníky a čínští tyconi se můžou umlátit po audi??? ;-)
15. 8. 2014 13:40
Re: ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Prosím o odkaz na nějaký relevantní srovnání nákladů na výrobu a marží u tědlech tří firem, taky by mě to zajímalo. Ať se bavíme trošku jako dospělý lidi:)
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2014 13:30
ČÍNSKÝ NÁHLED ...
Buď berou Audi jako převlečený předražený Volkswagen ........
nebo jim prostě chtějí pustit žilou.
Faktem je že jedině Audi staví hodně vozů na bázi komponentů VW - tedy velice levně vyrábí a velice draho prodává.
Mercedes ani BMW nic takového nemají a nedělají...