Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové čtyřválce Audi se prý kultivovaností vyrovnají motorům V8

Audi chce downsizovat motory i u těch největších aut a vyvíjí prý proto nový čtyřválec, jenž bude mít stejně sametový běh, jako motory V6 a V8.
Zpět na článek
20. 8. 2014 00:45
Re: Zajímalo by mě...
na usa maly vykon? vzdyt se tam jezdi max 110. Kdyz prijde americka rodina od moji manzelky na navstevu k nam do nemecka, tak na autobahn nevericne hejka kdyz uz jedeme nad 180, minule jsem je svezl 250 a to nas predjelo AMG :-) Americanum na jejich cesty staci v pohode 80hp :-) vsechno ostatni je marnost, kterou tam neumi vyuzit
19. 8. 2014 17:22
Re: Zajímalo by mě...
:-) O Kalifornii celkem pochybuji, na hybrid má pro US trh příliš malý výkon a navíc ho tam myslím ani nenabízí (zato nabízí V6 TDI). To spíš Nizozemsko a spol. Říkal jsem si, že by to mohla být zajímavá nabídka například pro hotely (nikdy jsem to nepočítal, bral jsem to jen typově).
19. 8. 2014 17:22
Re: Zajímalo by mě...
A v A8 je čtyřválec už dnes - v hybridu.
19. 8. 2014 17:18
Re: Podle náčrtku
Přesně tak. Jak jsem to četl, tak jsem si říkal, že to zavání variabilní kompresí.
Avatar - narona
18. 8. 2014 20:49
Aha
tak že Audi znovu nasadí dvoutakty?? >:-[]
18. 8. 2014 19:34
Re: Zajímalo by mě...
Teď jsem si uvědomil, že do A8 už cpe Audi nějakou dobu také čtyřválec. A8 hybrid má 2.0 TFSI. Je to asi prodejné jen někde v Kalifornii nebo zemích jako Norsko, jinde jsou prodeje asi nula, nula nic, ale holt rok 2020 je velký strašák pro automobilky.
18. 8. 2014 19:30
Re: Zajímalo by mě...
a tak to je asi fakt :yes:
18. 8. 2014 19:29
Re: Zajímalo by mě...
Jako základní motorizace pro penzisty, hotelové služby etc. když na druhém konci spektra zůstane 6,8,12 válců, tak proč ne.
18. 8. 2014 19:26
Re: Zajímalo by mě...
No nevim, mě by to švalo, když bych mě vydat tolik peněz za auto ;-) Alespoň to, že si nemůžu vybrat... Naštěstí nejsem typický zákazník hahahaha >:D
18. 8. 2014 19:17
Re: Zajímalo by mě...
V MB-S tepe, tedy spíš chrochtá, čtyřválec v naftě už v druhé generaci a typičtí zákazníci celkem nic.
18. 8. 2014 19:10
Zajímalo by mě...
... co na to řekne typický zákazník A8, že pod jeho kapotou auta za více než 2 miliony tepe R4... >:D
Avatar - Ham.
18. 8. 2014 16:40
Re: Motory V6 a V8
Ve srovnání s R4 má V6 nebo V8 určitě daleko lepší kulturu běhu. Co se ti na tom nezdá?
Avatar - Ham.
18. 8. 2014 16:39
Podle náčrtku
je sametový běh spíše vedlejší produkt (nakolik se přiblíží V6 je stejně otazník) a spíše jde o proměnnou kompresi (danou proměnným zdvihem) tohoto mechanizmu.
Avatar - Chrobak SACEK
18. 8. 2014 16:37
To si to ani nepřečtete??
"Downsizing u velkých aut většiny značek zatím spočívá v tom, že se objemný V8 nebo V6, popřípadě I6 nehradí taktéž osmi- nebo šestiválce, ale menší kubatury..."
Avatar - fOE
18. 8. 2014 16:08
Motory V6 a V8
Motory V6 a V8 maji ve srovnani s R4 sametovy beh? Nereknu nic u R6, ktery ale v nabidce audi nema, ale V6?
18. 8. 2014 16:06
nafta x benzín
Jedná se o naftový motor nebo benzinový? Či oboje...