Prosto ho resetuješ - na diaľnici najmenší problém, lebo nemáš ostré zákruty. Resetuje sa to podržaním dvoch tlačidiel na volante po nejakú dobu (5, alebo 10 sek). Ako veľký panel v streda, tak aj panel v prístrojovke (každé dvoma inými tlačidlami, samozrejme). Na jazdu to vplyv nemá - akurát pri blinkroch nevidíš že blikáš, ani to nepočuješ (ak zamrzol práve panel v prístrojovke).
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta ...
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta věři je opravdu jednoduchý, neznalý techniky a historie. Dnešní elektroauta nejsou o nic lepší než elektroauta před 100lety. Opět se najde pár lidí, kteří nesmyslně utratí své peníze, snad to prodají jako dnes tolik módní ekouvědomění a nebudou se trápit tím, jak v reálu zase sasadili ekologii další ránu.
precti si jejich text poradne a zjistis jak tam lzou, hned na uvod se museli zminit ze "Že „eSko” nezvládlo ani jediné kolo Severní smyčky německého Nürburgringu" pritom to auto dojelo, jen na servisni mod, a na youtube jsou i dalsi videa kde Tesla S da celou severni smicku i na normalni rezim a nekolikrat po sobe, a to ze normalni auta tam mivaj problem denne je celkem fuk, delaj jako by snad na severni smicce kazdej benzinak nebo naftak dojel do cile, imho lhali jiz v te citovane vete >:D
z dalsiho cteni je nekomu kdo cetl originalni citovane testy spise do smichu, z predprodukcniho auta je najednou jeden z prvne vyrobenych, a dalsi podobne perly, aneb informacni medium ktere bych radil nekam nize nez Blesk nebo Hrom >:D a ac treba o beznych autech muzou psat dobre a kvalitne, tohle je srazi na uplne dno
aj zdochnuty motor je prkotina, ved nas tu o tom tolko krat uz presviedcali ... jaaaaj to platilo pre VW. ahaaa, na VW su specialne tabulky. uz chapem co tu vzdy GTI prepocitaval. >:D
... a vyrobený automobilkou bez tradice = bez zkušeností... Na papíře vypadají tyhle problémy možná někdy i zábavně, ale dovedu si představit ten "zákon schválnosti", že např. ovládací panel zamrzne někdy ve 3 ráno na dálnici za deště... To pak asi nadšení z koupě "technologické novinky" rychle chladne... ;-)
Z neobektivity bych je teda neobvinoval. Mozna zpravu formuluji tak, aby vyznela pro elektromobil co mozna nejmene pozitivne (coz je prijemna zmena proti vseobecnemu hykani) nicmene okolnosti nijak neprekrucuji.
V skutočnosti nebol vadny ani jeden motor. Išlo o predseriove auto a chyba sa vyskytla aj v autách prvej série z min roku. V skutočnosti sa jednalo o zle upevnenie privodneho kábla. Otrasm sa uvolnil spoj a elektronika to vyhodnotila ako chybu motora. Tesla koli rýchlosti oprav menila rovno motor - rozumej suciastku o veľkosti melóna. Až neskôr pri testoch prišli na tuto hlúpu chybu a zmenili upevnenie kabeláže. Myslím že je to vždy menší pruser ako keď vw tajilo a zatĺkalo chyby s rozvodovou reťazou - napríklad.
zrovna na autoforum bych cekal ze tohle napisou jeste hur nez na auto.cz, pac tam cokoliv co ma elektromotor nahani a pisou otom vetsinou jen lzi nebo v lepsim pripade zamlcuji dulezite info tak aby to vyznelo v neprospech toho elektra
by neškodilo (třeba že Edmunds měl auto ze začátku výroby (nebo předsérie), nebo že Tesla prodloužila záruka na 8 let, atd.
Když už tady o tom napíšu, tak komlet, ne abych musel chodit ještě na Edmunds (nebo autoforum.cz) a číst si to tam