Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Má Tesla Model S problémy se spolehlivostí?

Vozy Tesla Model S nepůsobí v dlouhodobých testech amerických médií úplně přesvědčivým dojmem. Zákazníky to však zjevně moc netrápí.
Zpět na článek
21. 8. 2014 13:12
Re: Prostě produkt ušitý horkou jehlou...
Prosto ho resetuješ - na diaľnici najmenší problém, lebo nemáš ostré zákruty. Resetuje sa to podržaním dvoch tlačidiel na volante po nejakú dobu (5, alebo 10 sek). Ako veľký panel v streda, tak aj panel v prístrojovke (každé dvoma inými tlačidlami, samozrejme). Na jazdu to vplyv nemá - akurát pri blinkroch nevidíš že blikáš, ani to nepočuješ (ak zamrzol práve panel v prístrojovke).
20. 8. 2014 11:58
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta ...
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta věři je opravdu jednoduchý, neznalý techniky a historie. Dnešní elektroauta nejsou o nic lepší než elektroauta před 100lety. Opět se najde pár lidí, kteří nesmyslně utratí své peníze, snad to prodají jako dnes tolik módní ekouvědomění a nebudou se trápit tím, jak v reálu zase sasadili ekologii další ránu.
20. 8. 2014 11:39
Re: trošku podrobností
precti si jejich text poradne a zjistis jak tam lzou, hned na uvod se museli zminit ze "Že „eSko” nezvládlo ani jediné kolo Severní smyčky německého Nürburgringu" pritom to auto dojelo, jen na servisni mod, a na youtube jsou i dalsi videa kde Tesla S da celou severni smicku i na normalni rezim a nekolikrat po sobe, a to ze normalni auta tam mivaj problem denne je celkem fuk, delaj jako by snad na severni smicce kazdej benzinak nebo naftak dojel do cile, imho lhali jiz v te citovane vete >:D

z dalsiho cteni je nekomu kdo cetl originalni citovane testy spise do smichu, z predprodukcniho auta je najednou jeden z prvne vyrobenych, a dalsi podobne perly, aneb informacni medium ktere bych radil nekam nize nez Blesk nebo Hrom >:D a ac treba o beznych autech muzou psat dobre a kvalitne, tohle je srazi na uplne dno
20. 8. 2014 09:56
Re: tretia rada sedadiel?
je fakt že sedadla v protisměru v kufru je pro evropana pakárna si myslím. Radši se TESLA měla zaměřit na verzi MODEL S COMBI ;-)
20. 8. 2014 09:53
Re: trošku podrobností
jj
a u těch pár exemplářů kde upadl držák kabelu motoru vklidu TESLA vymění celou pohonnou jednotku = VDYŤ JE TO TAK SNADNÉ [odkaz] [odkaz] :-)

Takže na pomlouvače a populisty :no:

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 8. 2014 09:37
Re: trošku podrobností
Doporučuji sehnat Trabanta. Tam si opravíš způsobem "samodoma" úplně všechno.
20. 8. 2014 09:32
ved su to vsetko prkotiny
aj zdochnuty motor je prkotina, ved nas tu o tom tolko krat uz presviedcali ... jaaaaj to platilo pre VW. ahaaa, na VW su specialne tabulky. uz chapem co tu vzdy GTI prepocitaval. >:D
20. 8. 2014 07:25
Re: tretia rada sedadiel?
i mrtvola si zaslouzi radne usadit a pripoutat, aby se neomlatila >:D
20. 8. 2014 00:00
Re: tretia rada sedadiel?
Pokud vím, v kufru se vozí akorát mrtvoly. ;-)
Avatar - dolfi
19. 8. 2014 23:07
Prostě produkt ušitý horkou jehlou...
... a vyrobený automobilkou bez tradice = bez zkušeností... Na papíře vypadají tyhle problémy možná někdy i zábavně, ale dovedu si představit ten "zákon schválnosti", že např. ovládací panel zamrzne někdy ve 3 ráno na dálnici za deště... To pak asi nadšení z koupě "technologické novinky" rychle chladne... ;-)
19. 8. 2014 21:55
Re: trošku podrobností
Z neobektivity bych je teda neobvinoval. Mozna zpravu formuluji tak, aby vyznela pro elektromobil co mozna nejmene pozitivne (coz je prijemna zmena proti vseobecnemu hykani) nicmene okolnosti nijak neprekrucuji.
Avatar - petrumr
19. 8. 2014 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bigsoul
19. 8. 2014 18:52
Re: tretia rada sedadiel?
ano v kufri, ale len pre deti.
19. 8. 2014 18:20
Re: aha, beriem s5
Riesenie, ktore bolo v MB E kombiku.
Avatar - pallas
19. 8. 2014 17:58
aha, beriem s5
fakt má tú tretiu radu sedadiel v kufri. uz som si to cez google pozrel. doteraz som o tom netušil.
Avatar - pallas
19. 8. 2014 17:55
tretia rada sedadiel?
neviem si predstavit, ze kde bola ta tretia rada sedadiel. V kufri?
Avatar - eniel lorien
19. 8. 2014 16:11
Motory boli ok
V skutočnosti nebol vadny ani jeden motor. Išlo o predseriove auto a chyba sa vyskytla aj v autách prvej série z min roku. V skutočnosti sa jednalo o zle upevnenie privodneho kábla. Otrasm sa uvolnil spoj a elektronika to vyhodnotila ako chybu motora. Tesla koli rýchlosti oprav menila rovno motor - rozumej suciastku o veľkosti melóna. Až neskôr pri testoch prišli na tuto hlúpu chybu a zmenili upevnenie kabeláže. Myslím že je to vždy menší pruser ako keď vw tajilo a zatĺkalo chyby s rozvodovou reťazou - napríklad.
Avatar - Glaukos
19. 8. 2014 16:10
Re: trošku podrobností
já teda autoforum rád, ale s těmi elektromotory máš pravdu
19. 8. 2014 15:46
Re: trošku podrobností
zrovna na autoforum bych cekal ze tohle napisou jeste hur nez na auto.cz, pac tam cokoliv co ma elektromotor nahani a pisou otom vetsinou jen lzi nebo v lepsim pripade zamlcuji dulezite info tak aby to vyznelo v neprospech toho elektra
Avatar - petrumr
19. 8. 2014 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Glaukos
19. 8. 2014 14:56
trošku podrobností
by neškodilo (třeba že Edmunds měl auto ze začátku výroby (nebo předsérie), nebo že Tesla prodloužila záruka na 8 let, atd.
Když už tady o tom napíšu, tak komlet, ne abych musel chodit ještě na Edmunds (nebo autoforum.cz) a číst si to tam