AvtoVAZ představí na autosalonu v Moskvě novou Vestu. Spekulovalo se tak o konci výroby Priory, ale ruská značka jim učinila přítrž. Předchůdce se na odpočinek rozhodně nechystá!
a kolko inych automobilov 6 ku nesplnuje?! rovnako ako ked napisali ked prislo nove hodnotenie euroncap..puze 4 hvezdy..a pre niekoho 4 hvezdy bez pouze...
Jablonec nad Nisou. Myslel jsem, že jsou plynový autobusy MHD normální ale když se tomu tak divíš tak jsme asi nějaký výjimečně pokrokový město. :-)
Je vidět, že seš mladej a víš kulový když mi tu cpeš nějaký RTU a neznáš RTO. Zkus příště strejdu googla ;-);-) [odkaz]
2) TESLA A JEJÍ PROBLÉMY : nj, co bys chtěl slyšet? vyšechny vyřešeny :-) Tam se totiž na nich dělá ne jako v evropě kecá !! >:D >:D >:D >:D
3) Dnes je benzínový spalovací motor, po započtení všech faktorů výroby, distribuce a provozu, nejNEekologičtější možnost pohonu aut. Je to spořítáno a dá to selský rozum kolik je potřeba energie a emisí na vyrobení skladovaní transport v ocelárnách lisovnách svařovnách sostružnách tavírnách a ***vnách těch 2/3 soustrižnickejch serepetiček který v ELEKTROMOBILU NEJSOU POTŘEBA.
Třeba takový Vrchlabská závod na převodovky = úplně zbytečnej s 2000 zamestnancima ;-) spočítej si kolik je to energie >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Vtipná narážka na současnou situaci - co je na tom tak špatného? Že ty se tomu nesměješ ti neberu, ale nemusíš snad na vše automaticky reagovat tak arogantně...
Lpeší diktátorský Putin, než slabý opilec Jelcin, za kterého šla ekonomika i automobilový průmysl do *. Stejně jako za starosty Lužkova..... kolik jen stát zbytečně utopil v Moskviči a ZILu....a většina z toho se rozkradla...
Jestli nenese odpovědnost za stav hospodářství nejvyšší šéf, tak jedině, že je úplně nekompetentní a nešéfuje mu.A už prosím dost politiky.Nemá to smysl, já se o rusko nijak nezajímám, já se zastal vtípku.
V plosnom prudeni, ked uz casto zbytocne rozduchavas, kde sa nic vazne nedeje.
Aj utocny ton hned zkraja nie je namieste.
Mat vyhraneny nazor a stat si za nim je sice v poriadku, ale zase je vhodne ho podat tak, aby voci oponentovi nevyznel ako cielena urazka. Tento jelitovsky pristup nie je ok.
Třeba tím, že Rusko vede pěkných pár let? Určitě není nic jednoduchýho vyvést zem z toho, v čem byla a je.Jestli je jeho diktátorský způsob správný, nechám na jiné.Sám si nejsem jistej, jestli to tam jde jinak.Ale jeho podíl je jasný.Na jiných nechám, jestli je to podíl dobrý nebo špatný.
Možná jsem na nízké mentální úrovni, možná ne.Taky nemám rád tahání politiky kam nepatří, ale v tomhle případě- to auto je tragický ve srovnání i s dacií, a lovec/potapěč/bojovník/sportovec/bůhvíco… na tom má slušný podíl. A tohle byl vtípek, pro tebe asi politicky nekorektní.
No vidím, že na tvé názory je jednoznačný ohlas. Nechtěl by ses nad sebou zamyslet, jestli náhodou ty tvé názory nejsou trochu vedle. Nechtěl že, všichni jsou blbci a ty Gilgit jsi Sputnik.
Nejhezčí Lady jsou stejně Niva a klasické žigulíky...
Po stylistické stránce se mi z produkce Togliatti stejně nejvíc líbí původní fiatovská řada 2101-2106 a pak taky Niva. To ostatní už jsem nikdy nepovažoval za vzhledově atraktivní auta. :-!
Tohle už je legendární video. >:D
/zavírání kufru na dvakrát bychom mu odpustili, a víte proč nenastartoval na "brnk"?.................................… taťka zapomněl vytáhnout sitič!!! >:D:yes: /
Už ti někdy někdo řekl, že se dost opakuješ? Není jedinej článek pod který bys nenapsal to samé....tedy vlastně ano. Kdžy tu byly články o problémech Tesly s kvalitou, s vypadáváíním ovládací obrazovky a nezavíráním kufru. Tos mlčel.
Já mám vývoj alternativních pohonů přímo v popisu práce a řeknu ti, že elektromotor má sice budoucnost, ale BUDOUCNOST. Dnes je benzínový spalovací motor, po započtení všech faktorů výroby, distribuce a provozu, nejekologičtější možnost pohonu aut.
A krom toho mám pocit, že ti ještě nebylo ani 14 let, když máš tolik času psát pod každý článek svoje doměnky, které ale máš jen polovičaté. Zkus si občas přečíst nějakou knížku nebo se pobavit s lidmi, co v oboru dělají
no kazdy je iny, ja mam kamarata ktoreho som raz dotiahol do partie k nam na vylet a ked som mu povedal ze pod pridaj nie sme na dovolenke :-D ze nech prida do kroku ( myslel som to s humorom ) tak sa normalne ze urazil... ze mu prikazujem a rozkazujem a nakoniec mal chut ist domov vlakom.... proste vazna povaha.. uzavrety typ.... a ked mu clovek nieco povie v dobrom tak si to vsetko berie osobne a vysvetli inak po svojom .... samozrejme nebol to dobry napad tahat ho na vylet medzi extrovertne typy a poucil som sa.... ludia su rozni s niektorymi je to pech des a pritom sa snazis len o dobre a to najlepsie s nimi.....
ja myslim ze je jasne ako to kolega myslel a vcelku sa mu to aj podarilo a vyznelo to trefne a vtipne bez nejakych urazok .... len nie kazdy ma pochopenie pre taketo hefty ... a ja to chapem.... preto si drzim odstup od ludi s k ktorymi vidim ze si nerozumieme
až překvapivě dobře, klobouk dolů. Kéž by se podobně povedly všechny facelifty evropských značek. Ale ani povedený facelift celkové stáří nezakryje. Mohli třeba nějak tvarově upravit ta zpětná zrcátka, nějak se k tomu zakulacenému designu nehodí. Jinak ale Rusům fandím, aby se jim vlastní automobilovou výrobu a vývoj podařilo udržet a nestali se jen montovnou západních automobilek.
Len doplním, že samotná Priora v minulom roku (2013) prešla faceliftom do podoby tzv. Lada Priora II.
Exteriér:
postihli len kozmetické zmeny a to, že sa zmenil predný nárazník a mriežka radiatora a od verzie Lux nahradili smerovky v blatníkoch smerovky v spätných zrkadlách. Prepracovaný bol aj zadný nárazník a časť zadných svetiel dostala LED technológiu.
Konštrukčne bol poupravený podvozok automobil dostal aj elektronický stabilizačný systém ESP ako aj brzdový asistent (ABS už bolo aj pred tým) a tak isto bol elektronický pedál plynu nahradil niekdajší mechanický. Pribudol nový motor 1.6L 16V s výkonom 106 koní.
Okrem dvoch predných airbagov vodiča a spolujazdca, pribudli bočné airbagy v predných sedadlách.
Interiér: Navýraznejšia zmena facelistu do podoby tzv. Lada Priora II sa udiala v vo vnútri vozidla kde bola kompletne prepracovaná palubná doska, volant, pribudol aj multimediálny dotykový systém ako aj navidácia Glonas/GPS, vstavané rádio. Sedadlá boli kompletne prepracované a hlavne tie predné dostali nové materiály a hlavne bol modernizovaný ch mechanizmuzus posunu. Údajne sa popracovalo aj na odhlučnení interiéru.
link: [odkaz]
Najnovšia novinka, ktorá bola v súvislosti s Ladou Priora II v týchto dňoch predstavená novinárom v Bielorusku a širokej verejnosti bude o pár dní predvedená na Moskovskom autosalóne (MIMS 2014) je automatická/mechanická prevodovka (AMT), ktorá bude dostupná v Priorách II v priebehu budúceho mesiaca.
link: [odkaz]
P.S. nástupca Priora II bude v 2016 Lada Vesta
link: [odkaz]
by se u toho mohla objevit fotka táty sportovce, potapěče, karatisty, řidiče a designéra Putina nad rýsovacím prknem - jeho odpověď na sankce eu, ruský automobilový průmysl si rozvracet nenecháme. >:D
To bydlíš na nějaký vesnici, kde vám jezdí ještě starý RTO ne >:-[] >:-[] U nás jezdí ekologický autobusy všechny výhradně na CNG. Dízl bus jako MHD jsem už dlouho neviděl.
jj
Lada Priora: 2110 spalovací popelnice [odkaz] těžkýho kalibru je asi nesmrtelná a pojede dál ale asi jen v RUSKU !!!
Sakra, hledte do budoucnosti ne do minulosti, zajmavejsí je třeba kolik dalších ELEKTRICKÝCH autobusů nasadil LONDÝN kde na ne val, co jsou zač, a proc v čechách se pořát čuchá v roce 2014 jedovatý dízlbus !!
Ako som scroloval dolu hlavnou strankou, zrazu sa mihol dalsi novy VW. VW? jaj nie, ono je to Lada :-) aPrior(a)i s nadcasovym dizajnom musi byt trvacna :-)