Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi představuje modernizovanou řadu A6

Mezi novinky, které automobilka Audi přiveze na letošní autosalon do Paříže se zařadí i faceliftované modely A6, A6 Avant, S6, S6 Avant, RS 6 Avant a A6 allroad quattro.
Zpět na článek
Avatar - AUDIRS6
8. 9. 2014 16:44
Re: Allroad
z toho, coho pisem, sa blbo pise diakritika... ;-)
8. 9. 2014 15:05
Re: Mistrovství faceliftu,
Ono se kopírují už i barvy? Od koho asi pak okopčil Citroen bílou? :-)
8. 9. 2014 14:50
Re: Allroad
Jedno OT: proč píšeš některé dlouhé samohlásky zdvojeně? Hrozně blbě se to čte ;-\
8. 9. 2014 14:39
Re: Allroad
Píšeš, že 7g-tronic je pomalejší než dvouspojka a cukavější než měnič. Jaký g-tronic tedy máš?
8. 9. 2014 14:34
Re: Pružiny
Nebudou u neodpružených hmot taky prvky zavěšení kol?
8. 9. 2014 13:39
Re: FL
Za co ty palce? >:D

K voliči: Jsi si jistý, že je mechanický? Možná je to "ťukací" volič, ale ve sjednoceném designu, ať už máš DSG, nebo MT, nebo ZF8HP.
Ty sockaprvky by měly zmizet, nechápu, na co je Audi má, když i s nimi je cena stále prémiová, Audi v holobytu postrádá absolutně smysl, tohle není BMW...
Avatar - Deathstar
8. 9. 2014 08:47
Re: Allroad
Já o BMW 550i vím >:D
Ale nechci BMW, je to tvrdý, nelíbí se mi vnitřek a (teď vím, že se na mě asi někdo sesype) BMW má pro mě odér auta pro nadsamce v růžovejch košilích >:D

Já radši budu v Mercedesu vypadat jako uchylnej strýček z Německa, než jako nějakej yupiie s bluetooth sluchátkem v BMW (nadsázka)

Teď vážně, ono máš pravdu v tom, že ty třílitry asi fakt nejsou extra přefouklý (narozdíl od oturbených dvoulitrů), ale já jsem stará škola:-)
Jinak si myslím, že Audi mi má hned po Mercedesu co nabídnout, je toho tam pořád dost k vybírání a i designově jsou nesportovní verze v pohodě. Jen já asi zůstanu tvrdošíjně u hvězdy :-)
7. 9. 2014 20:47
Re: Dialnicny expres:D
on ale mluvil o dieselu se zvukem benzínové V8 a to je díky rezonátorům
jen Audi ;-)
7. 9. 2014 20:43
Re: oooo
vono je to trošku jinak, ale to se mi opravdu nechce klepat do telefonu...
Avatar - AUDIRS6
7. 9. 2014 15:45
Re: Allroad
hmm - no vidiis - vedel som o tej 4,6 biturbo, len som na nu pozabudol...
takze tak. bez turba to uz neide...
ale - prefuukanaa -ani 420 konovy 4 liter nieje prefuukanyy.
pozri si, ake 2 litre s akymi vykonmi a toc.momentami suu dnes v ponuke, a tiez niesuu prefuukanee. Dokonca ani ten v S3 co ma 300 koni a 380 Nm nieje takyy "divyy" ale daa sa s nim pekne pracovat.
Ale to ti nic neriesi - akurat, ze u Meda a u Bawora mas moznost vybrat si tuu silu aj v "nesportovom" balenii...Audi si mysli, ze ten vykon uz si zasluhuje sportovy kabaat...
To len aby si nezabudol, ze existuje aj BMW 550i s 4,4 biturbo...keby naahodou...
takze tak, konciim, vzdaavam sa ;-) - a je mi luto, ze Ti Audi nemaa co adekvatne ponuuknut. ;-\
Avatar - Deathstar
7. 9. 2014 14:29
Re: Allroad
E500 po faceliftu už není atmosféra :-(

Původní atmosferický motor 5.5 byl nahrazen 4.6 Biturbo.Ten je decentně přeplňovaný dvěma malými turby, má 600Nm.

Takovéhle turbo bych byl ochoten zkousnout, protože ten motor není "přefoukaný" a jeho hlavní síla vychází z 8mi válců velikosti
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2014 14:01
Re: Dialnicny expres:D
Asi si myslel jedinej vod Audi [odkaz] [odkaz] a samozřejmě i další..
Avatar - AUDIRS6
7. 9. 2014 12:10
Re: Allroad
...malaa oprava - pomyylil som sa: S6 ma S-Tronic - teda 2 spojku 7 stupnovuu - ale je lepsia nez v priecnych zaastavbaach. .. a dovolim si tvrdit, ze aj lepsia nez 7G-tronic. - odskuusanee ;-)
ZF 8HP maa len 3.0 BiTDi a RS6. - toz pardoon ;-)
Avatar - AUDIRS6
7. 9. 2014 11:58
Re: Allroad
dobre, chaapem ;-)
tak to ale coskoro nastane probleem - E 500 este zatial atmosfeera je - lenze len ten hore a paani v Bruseli a Stutgarte vedia, ze dokedy:
totiz - velkaa atmo V8 nieje moc priatelskaa k tym poondiatym EU limitom, a kedze Medo uz urobil oturbenyy 3 liter benziin, ktoryy aktualne je v 2 vykonnostnych variantach, necudoval by som sa, keby ho este trochu "vysteglili" - ako nahradu za E 500.
Co sa charakteristiky V8 TFSi tyka - neboj - to nieje styl, ze : nic-kopanec-nic...
spraava sa dost linearne - ak ti o to ide., pravda je, ze je len v S6 a RS6. ...i ked S6 mi nepripadaa nijako extra naapadnaa...az na tie velkee kola, 4 koncovky vyfuku...ostatnee sa daa pekne zladit a zamaskovat. Ale podvozkovo to tiez nieje rebrinaak >:D - dusu z teba nevytrasie, len komfort v tvojom poniimanii asi tiez nesplnii...
toz neviem ti teda. Ak za cca 3-4 roky svoju E 350ku "zoderes", budes kupovat defakto starsie auto nez si kupoval aktualne - vies ako to myslim...
Proste E 500 je poslednee svojho druhu v ramci D3...
Radsej by som sa pomalicky psychicky pripravoval na zmenu nazoru na preplnovane motory, lebo ak potom nebudes chciet kupovat starsie nez cca 3 rocnee, uz nebudes mat na vyyber...
Tak vela zdaru ;-)
Avatar - Deathstar
7. 9. 2014 11:02
Re: Allroad
No já se ani moderního turba nebojím, jen ho nechci. Nevyhovuje mi ta charakteristika, kterou má drtivá většina motorů s turbem. To už radši ten kompresor

Ten E 350 je takový cruiser. Má sice 200kW ale nenutí tě jet rychle, pro výkon musíš do vyšších otáček. Spotřeba mám kolem 9l na sto, jezdím dost dálky:-)

Jinak já mám to auto v takové, řekněme specifikaci pro důchodce. Hvězda na kapotě, malá kola, vevnitř dřevo. Nenápadné.

S6 je sice mašina, ale já mám jeden zásadní problém. Nechci nic sportovního co má sportovní režimy, výfuk, velká kola, dramatický vzhled atd. Chápeš jak to myslím. Já prostě chci slušný, velký motor, ale ne auto, které je sportovní, nebo se tváří sportovně. Nejsem závodník a nerad jsem nápadný. Což S6 už trochu nápadná je:-)

E 500 je i přes velký motor, pořád civilní obyčejná verze, na které nepoznáš co máš pod kapotou, kdežto S6 už má "sportovní" vylepšení, která nechci. To samé platí o všech Audinách S/RS, Medvědech AMG, Bavorácích M (a M performance).. Na koukání je to hezký, ale reálně bych to nechtěl :-)

Ona i ta E 500 je zbytečně moc, ale já se bojím, že nebudu mít moc na výběr. Tenhle atmosferický motor 3.5 přestane Mercedes dělat (nahradí ho úplně třílitrem s turbem). Kdyby ho stále dělali, tak bych si ho koupil znova bez váhání :-)
7. 9. 2014 10:49
Re: Od mája
Ano, nepotřebovalo, však je to také jenom takové jemné dobroušení brilantního kousku, které běžný pozorovatel nepozná. A ten kdo to pozná, tak při vlastnictví minulé generace může být spokojen s kvalitou původního designu a naopak vlastník nové generace má pocit, že dokonalé bylo dovedeno k ještě vyšší dokonalosti.
7. 9. 2014 10:41
Re: Dialnicny expres:D
Jestli jsem správně pochopil tvoje sdělení, potom jsi mluvil o A6 3.0 BiTDI - to je jediný V6 diesel s +300hp, který jezdí se ZF. Tak co to blekotáš o A4???
7. 9. 2014 00:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 23:20
Re: Allroad
Ja to vobec neberem ako hanbu - nekupit auto novee...Ja niesom z tych, ktory by sa za to niekomu vysmieval, alebo ho za to nejako ponizoval...
Prave naopak - 2010 - aktualne 4 rocne auto, tak ak si ho aj kupil "vcera", tak taa cca o 60 % nizsia suma, nez za neho kedysi figurovala vo fakture za neho, Ta isto potesila ;-)
a teraz k tvojim poziadavkam:
vyssia strednaa, kombiik, velky V6 benzin...automat a 4x4 ako bonus...hmmmmmm.....
vyber peknyy...Bavor uz asi tiez podobny bez turba nezozenies, a Audi - ja sam by som do aktualneho 3,0 TFSi neisiel...( a to nieje turbo, ale kompresor - aby ta to neplietlo !)
Otazka z druhej strany: Preco sa "bojis" turba? - to nieje 1,9 TDi z pred 15 rokov, kde turbaa pravidelne odchadzali pri cca 100 000 km...
Dalsia vec - ak si si myslel, ze oturbeny motor by mal vyssiu spotrebu - ano, mal by, keby si mu riadne sliapal po krku - ale pisal si, ze tvoj jazdny styl je skor kludnaa jazda. No a na tych par situacii, kedy tomu treba "prihulit" - tam ti napr. aj ten Baworsky 3.0 turbo vycarii uuplne iny usmev na tvari, nez zazivas teraz... ;-)
Nedovolim si este jednu takuu nesmeluu otaazocku: Akuu mas teraz priemernuu spotrebu?
Na co naraazam: Zvuk V6 v Medvedi by ta veeeeelmi ryychlo prestal traapit, po vyskuusanii S6 - teda 4.0 V8 TFSi - zo zaciatku 420 konikov, ZF 8 HP automat, quattro...a spotreba - dovolim si tvrdit - ze takaa, na akuu si uz zvyknuty !
Ono fakt - pri istych motoroch, vykonoch, hmotnostiach, sa uz tie realne rozdiely v spotrebe minimalizujuu. Takze ak si doteraz jazdil v priemere za cca 10-11, ( a dovolim si predpokladat ze aj za viac) tak tych realnych cca 12-14 (kludna - az veselsia pravaa noha) ktore by si mal v S6 by ta nezruinovali ;-)
A na E 500 potom veeelmi ryychlo zabudnes ;-)
Avatar - HitmanPB
6. 9. 2014 23:11
Re: OOOO
Prepáč, Ty to niekedy aj po sebe čítaš ????

"Vnitřek je úchvatný, doslovný prémiový zenit. Cena je však též prémiová. A to je ovšem dobře. Neboť není horšího garážového pocitu, než mít na auto, na které nemám..."

Prosím Ťa vysvetli tú perlu ... ;-)
Avatar - Deathstar
6. 9. 2014 22:46
Re: Allroad
Tak já to auto mám z druhé ruky, na novou E classe s nějakým lepším motorem jsem si ještě nevydělal a základní holátko s dvoulitrem nechci :-)

A budeš se divit, ale já záměrně hledal všestranný kombík, velký benzínový šestiválec a pokud možno bez turba. Což E 350 (ještě k tomu s 4maticem) přesně splňuje. A kombíků velkou atmosférou už moc nejezdí

Já jsem fanda MB a splnil jsem si koupí Mercedesu sen, takže o jiném autě jsem ani moc nepřemýšlel, Navíc kombinace kterou jsem chtěl nabízí málokteré auto. Jestli mi pánbůh dopřeje stále takhle fajn zaměstnání, tak až ojedu současného Meďáka, tak bych uvažoval o E 500 v kombíku.:-)
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 22:16
Re: Allroad
Prostě ZF8HP je nejlepší a neni vo čem. DSG a dokonce ani ten novej 9G-Tronic se nechytaj. A myslim že eště dlouho bude ať mu u různejch značek řikaj jak chtěj ;-)
Avatar - white label
6. 9. 2014 21:28
Re: Allroad
Ale S-Tronicy pro podélnou zástavbu (např. A6) jsou kultivovanějši, než dsg pro přičnou zástavbu.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 20:50
Re: Allroad
To záleží na okolnostech ale asi bych spíš počkal. Během pár let 9G-Tronic nahradí tu starou 7G verzi určitě skoro všude
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 20:44
Re: Allroad
hmm, neviem ci sa rozumieme - to co sa aktualne predaava je len fakt rozsiahly FL E-klasy. Ci ju este do nej dajuu...ja neviem - a ty?
...alebo mysliis, ze maa cakat na novuu generaaciu E-klasy? ;-\
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 20:38
Re: Allroad
Jaký už jen přesedat? Prostě vyměnit za novější generaci [odkaz] :-)
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 19:36
Re: Allroad
hmm, tak ako vidiis, tvoja kombinaacia mu nevyhovuje ( tomu 7G tronicu ) - s dizlami si viac rozumel ( 320 CDi , 350 CDi )...
Neviem, ani si netrufam nejako ta "znaasilnovat" ohladom auta...ale pripadaa mi to tak, ze diler v Mercedese si urobil svoju robotu na 110 % ked ta prehovoril na to konkreetne auto... ;-\ - akoze nic proti Medaku a benzinu...ale...
Proste E-cko pred FL bolo pre mna (sorry) hnusnee. Ked som zbadal FL , JA som skoro spadol zo stolicky - proste dojem - novee auto !
No nic - to tvoje problemy nevyriesi - ano, je to klasicky HDM automat, v AMGcku to malo miesto HDM 1 spojku.
Takze tak, ak je to neunosnee, skuus sa im trochu postazovat, nech ti skuusia nahrat novyy software...ale neviem, ci ti to pomoze... ;-\
potom uz len variant B : Presedlat !!! - ku "nam" :-)
...viac Ti pisat neidem, je to Tvoja volba. V kazdom pripade uuprimnuu suustrast, pevnee nervy a drziim palce ;-)
Avatar - Deathstar
6. 9. 2014 19:22
Re: Allroad
7G je klasický HDM? Já teda žil v domnění že je to trochu jiná koncepce (v podstatě double clutch s jednou spojkou)..Tak se asi pletu..To je novinka pro mě..

Mám benzín, E 350 4matic. Je to před-faceliftovaný model r.v. 2010 s tím slabším výkonem 200kW (zadokoka měla tuším 215kW, dnes po faceliftu mají obě verze 225kW)
6. 9. 2014 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 17:05
Re: Allroad
tak neviem, ci vobec vies, ze 7Gtronic, je len obchodnee oznacenie klasickeho HDM automatu v podani Mercedesu ( Mercedes si ho robii saam ), teda je to defakto "konkurencia" pre automaty ZF s HDM. Vznikol, ked ZF predavalo Audi a Baworu ZF 6 HP - teda 6 stupnovee automaty. V tej dobe bol chvaalenyy, ze s vacsinou motorov fungoval dobre...Potom prisiel ZF 8 HP, a bolo po slaave...
Samozrejme, rokmi ho vylepsovali, snazili sa mu napasovat charakteristiku na ten - ktory motor, s ktorym mal spolupracovat...niekedy lepsie, niekedy horsie...takze zalezi, s akym motorom je spaarovanyy...Dokonca aj s 3 litrovymi dizlami si nerozumel vzdy rovnako:
teraz nechcem tliachat do vetru, ale nieco sa mi marii, ze ked boli este oznacovanee ako 320 CDi, tak fungoval priemerne, a ked sa generacne motory zmenili na 350 CDi, tak sa to zlepsilo...treba si pozriet XY recenzii, pripadne ho vyskusat so vsetkymi motormi, ktoree ta zaujiimajuu - potom lepsie posuudis.
dokonca bol aj v nejakom AMGcku, tam ale jeho HDM nahradila klasickaa spojka - slubovali si od toho sportovejsie spraavanie sa...
Uzavriet to mozem tym, ze dnes uz je 9G tronic...treba vyskusat ten - ze ako obstoji proti ZF-kovym 8HP, kedze 9HP zatial pouzil len Land Rover do Evoq-u.
Dokonca BMW sa vyjadrilo, ze miesto viac prevodovych stupnov sa radsej zameria na motory ako takee ( radsej pridaa dalsie turbo - doslova ) , nez to prehaanat s poctom prevodov.
takze - co mas 350 ? CDi alebo CGi ?
Avatar - The Spešl Uan
6. 9. 2014 16:55
Re: Audifikace
Máš jednoznačně pravdu. :yes: :yes: :yes:
Avatar - The Spešl Uan
6. 9. 2014 16:54
Nálada
Když jsem otevřel auto.cz a uzřel ten vehikl Felclu, málem jsem vyzvracel. Když jsem o cca 3 vteřiny později kápl na tento článek a můj den se vrátil hodně nad hranici dobré nálady... >:D
Avatar - Deathstar
6. 9. 2014 16:15
Re: Allroad
Když ten 7gtronic je takovej divnej >:D

Neříkám, že je to vysloveně blbý automat, ale je hodně citlivý na jízdní styl. Třeba parkování nebo popojíždění je plynulejší než u DSG..Ne tolik jako klasický automat, ale o chlup lepší než dvouspojka..
Dá se ale, narozdíl od dvouspojky snadno zblbnout a při pokusech o svižnou jízdu reaguje divně a pomalu..Někdy nechá kvalt viset, někdy řadí dolů, při manuální volbě nereaguje na podřazení..

Já jezdím volně a mám velký motor(350) takže to jde, ale kdo by chtěl s tím jezdit svižně, nebo si pořídí AMG, tak podle mě narazí..
Avatar - poterienko
6. 9. 2014 14:57
Re: Dialnicny expres:D
TDI magory? Když se dá jezdit s 3.0TDI v A4 (o 10kg lehčí než nová A6) za 5,5l/100km mimo město, po městě za 8, tak co by to nová nezvládla za 7, když by ses trochu snažil a nejel jak čuňa. Šak to taky při stovce točí skoro volnoběh.
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 14:26
Re: Audifikace
tak zrovna aktuálna RS6 vyzerá tak nasrane >:-[] , že proti nej všetko ostatné vyzerá kľudné ako baránok :-)
...skor mi prijde minimálny rozdiel medzi S-Line paketom a S6 :
pred FL bol maličký rozdiel aj v tých bočných nasávacích otvoroch v nárazníku - S6 mala tú horizontálnu linku lesklú - chrom alebo hliník...teraz sú už aj tie otvory s rovnakou výplňou, ak teda majiteľ S-Linu bude chcieť adaptívny tempomat... ;-)
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 14:18
Re: Dialnicny expres:D
hmm, trosku niečo naštudovať o motoroch, o poradí zapaľovania, o tom, po koľkých stupňoch tie valce odpaľujú...a potom by si prišiel na to, že dalo by sa odpojiť 3 valce a urobiť z toho teda 3/6 valec... ;-\
a keby sa to malo robiť, tak asi tak, že odopínať 1 stranu valcov odopnutím pohonu vačkového hriadeľa - takéto COD - cylinder on demand - teda valce podľa potreby, vypínajú 1 stranu valcov na Aventadore... ;-\
Poondiate EU limity ! ;-\
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 13:58
Re: Ešte 2 dieliky "puzzle"...
a kto to má žrať viac ako ja >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 13:55
Re: Ešte 2 dieliky "puzzle"...
Nežer to tak >:D
Avatar - AUDIRS6
6. 9. 2014 13:53
Ešte 2 dieliky "puzzle"...
a obraz o tejto generácii A6 sa skompletizuje.
Hmm, a možno ani tie dieliky nepríjdu - minimálne o jednom sa už ale pred nejakým časom hovorilo...
1.dielik - Audi RS6 sedan.
podľa všetkých dostupných informácií, v tejto generácii ani nemal vzniknúť...ale nikdy nehovor nikdy, však ;-)
Práve keď BMW oslavuje so 600 koňovou M5kou, ktorá sa predáva aj ako limuzína, prišlo by mi nanajvýš vhodné zo strany Ingolstadtu zareagovať !
2.dielik - Audi RS6 Plus.
...a ako také doplnenie na záver výrobného cyklu, korunovať túto modelovú radu absolútnym výkonnostne, dúfajme ale že aj jazdne vyšperkovanou verziou ;-)

keď sa obzrieme po postupnosti v minulej generácii, je na to najvyšší čas - vtedy tiež prišiel RS6 sedan až s FL. Čo sa týka RS6 Plus - aj tá bola, lenže byz navýšenia výkonu. - tehdajšia prevodovka neumožňovala viac než 650 Nm, a kedže inžinieri v Ingolstadte asi mávli rukou nad posunutím obmedzovača preplňovacieho tlaku do vyšších otáčok, a teda aj ďaľší nárast výkonu vo vyšších otáčkach, výkon sa nezvyšoval...Prečo? - vtedy totiž bola prevaha proti Mníchovu tak brutálna 580 / 507, že v tom asi nikto nevidel zmysel...
Dnes je ale situácia iná:
Máme prevodovku, ktorá zvláda 900 Nm ako lusk, v Mulsane aj vyše 1000...
Mníchov má 600 koní, E63 AMG S má 575k, 4x4 a zrýchľuje na 100ku za 3,6 s... !!!
Toto asi nenechá marketingových a ani iných ľudí v Ingolstadte chladnými...
Tak len dúfajme ;-)
Osobne by ma dokázala extrémne potešiť verzia RS6 Plus sedan, s nejakými tými odľahčeniami :-)
Paríž sa blíži............. ;-)
6. 9. 2014 11:35
Re: Allroad
Zatial úplne bez chyby, treba sa ale naučiť dávkovať plyn, pretože pri niektorýcvh jazdých režimoch pri prudkom zošliapnutí plynu podradí až o 3 stupne...a vzápatí radí hore... Ale s dávkovaním plynu to ode výborne... a veslá pod volantom to len umocnujú
Avatar - white label
6. 9. 2014 11:28
Re: Allroad
Hdm je idealni, ale Stronic v A6 je lepsi a kultivovanějši, než 7gtronic.
6. 9. 2014 10:26
Re: Audifikace
Čím je to auto méně Audi/ A6, než bylo před faceliftem? To mi vysvětli. A kdy se S/ RS nějak výrazně lišily?
6. 9. 2014 10:16
Re: Mistrovství faceliftu,
Pokud by se vycházelo z nabídky A7, S7, RS7, tak červená Misano bude i pro standardní A6 v s line paketu za cenu ostatních metalických a perleťových laků (bez s line je to +2750 EUR, tedy stejně jako AE laky), pro S6 bude jak červená Misano, tak Sepang Blue za cenu metalízy a pro RS6 to bude stejné jako u S6.
Avatar - white label
6. 9. 2014 09:56
Re: oooo
To si mysli každý nadšený fanda o té své značce a zaslepený fanda je navíc přesvědčený, že to tak jako on, musí mit i drtivá většina lidí. Osobně dnes nevidim rozdil mezi nějakým audi a bmw efektem a je to to posledni co by mě při volbě mezi dvěma produkty těchto dvou značek zajimalo.
Avatar - S8
6. 9. 2014 08:28
Audifikace
Ja si nemuzu pomoct, ale me uz se z te koncernove unifikace dela opravdu zle. Proste jedno auto v X velikostech a s X ruznyma zadnima partiema me fakt nebavi :-(

Jinak mam ty auta rad, ale tohle je totalni ztrata identity. Proc proboha, tak at si najmou aspoň tri designery místo jednoho, který nic jiného nevymysli.

Uz ani ty S / RS modely se moc nelisi, a to je za ty peníze fakt bida
6. 9. 2014 08:15
Re: Allroad
Ja hovorim, ze aj velke kolesa su komfortne - komfortne sa ne to pozera :-)
6. 9. 2014 07:00
Re: Dialnicny expres:D
tyhle TDI magory by měly zavírat na uzavřené oddělení
sprimonitor, průměrná spotřeba A6 biTDi, 9,5 litru
[odkaz]
6. 9. 2014 06:58
Re: oooo
Tak jestli existuje Audi efekt, potom BMW-efekt je ještě pětkrát silnější.
6. 9. 2014 05:41
FL
Zvenku by jeden řekl, že při tradiční zdrženlivosti designérů jde vlastně o novou generaci. Uvnitř nebylo co měnit, tam to funguje dokonale. Proč však Audi pořád lpí na mechanickým voliči jízdních režimů mi je záhadou.
Předpokládám, že s FL zmizí nabídka halogenů, 16" kol a podobných nesmyslů nepatřících na auto této kategorie.
Btw.: bude úprava ceny, nebo budou od začátku podpůrný balíčky výbav v ceně?
6. 9. 2014 03:11
Re: Dialnicny expres:D
HDM je ta spravna volba, ziadne CVT ani DSG...

V6 diesel je tiez fajn - sestvalec, ale DPF, AdBlue, trojlitrovy objem v meste a okoli a 5 metrov a necele 2 tony auta...

A6 - dialnicny expres resp. ako prva trieda v eurocity - radost sa viest ako spolujazdec, aj batozina atd. Ked som mohol asi 500 km soferovat, bolo to fajn, hlavne dialnica bola velmi fajn - nemam nanho, ale keby som mal, minul by som tie eurace na nieco ine - toto by uz u mna ako univerzalne auto nepreslo, treba k tomu este jedno do mesta a na okresky na zabavu, tak ale pre potencialnych majitelov by to nemal byt problem...
Avatar - Deathstar
6. 9. 2014 00:24
Re: Allroad
A jak Ti vyhovuje S-tronic? Já tu univerzálnost BiTDi myslím ani ne kvůli výkonu (toho je až zbytečně moc) ale kvůli možnosti mít klasický automat..

Kdyby se dával tiptronic do toho slabšího 3.0 dieselu tak je pro mě o univerzálním autě jasno:-)
Avatar - Deathstar
6. 9. 2014 00:16
Re: Allroad
To rozhodně.:-) Sám mám v autě 7g-tronic a ten je pomalejší než dvouspojka (hlavně podřazení) a o chlup cukavější než měnič (po městě, v koloně)..

Mám už Medvěda nějakej čas a pořád se tím ne a ne sžít..Dal byl cokoliv za měničovej automat od ZF jako je v Bávu, nebo za Tiptronic:-)
5. 9. 2014 22:23
Re: Od mája
Ano, kdo ho koupil, může být naštvaný. Na druhou stranu, je to výběr mezi dvěma zly. To druhé je, že by allroad stál se starou optikou a slabším motorem vedle ostatních A6 už po faceliftu, což by bylo zase nepříjemné pro potenciální kupce.
5. 9. 2014 22:07
Re: Mistrovství faceliftu,
Nemluvě o tom, že (pokud vím) Citroën nabízí DS4 kratší dobu než Audi černou Havanna.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2014 21:59
Re: Audi
Myslim že se těžce pleteš důvodů kopovat bude nejspíš dost a dost ;-)
Avatar - poterienko
5. 9. 2014 21:56
Re: Dialnicny expres:D
No vidíš a dnes máš velice dobrou, ba v podstatě dokonalou automatickou HDM převodovku, V6 diesel s 300+HP, zvuk jako benzínový V8 a reálnou spotřebou 6-7 litrů. Já bych raději to druhé, kultivované.
Avatar - Hittman
5. 9. 2014 21:34
Re: Audi
Tříválcová pětka??? Tak to už pak není žádný důvod to kupovat... :'-( :no:
5. 9. 2014 21:22
Re: Od mája
Facelift Allroadu po cca dvou letech je podpásovka a když si představím koupi v květnu 2014, to by mě jeblo... Auto je to dokonalé, ale abych byl upřímný...faceliftovaná LED grafika i tvar předních světlometů je lepší, takže posun vpřed to určitě je... + 10kW u BiTDI. ;-)
Avatar - AutoBezObav.cz
5. 9. 2014 21:19
Re: oooo
Ač nejsem majitelem Audi a nijak po tom ani neprahnu, tak musím uznat, že existuje jistý Audi-efekt. Můj známý automechanik, který má starou A6 (r.2003), je toho důkazem, protože kdybych toho nebyl svědkem, nikdy bych nevěřil, kolik holek si nechá zblbnout hlavu ;-) Jde o to, že většina žen se v autech nevyzná a pokud někdo přijede i v takové staré Audině, tak stejně zapůsobí:-) Nerozumím tomu, nechápu to, ale funguje to >:D
5. 9. 2014 21:16
Re: Mistrovství faceliftu,
jj, to je nádherná barva :yes: pro mne nejen u sedanu
5. 9. 2014 21:11
Re: Allroad
Já jsem vždy pro větší kola, ale tisíc lidí, tisíc chutí...
Avatar - Jenik3
5. 9. 2014 19:41
Re: Allroad
Jinymi slovy, neni automat jako automat. ;-)
5. 9. 2014 19:35
Re: Mistrovství faceliftu,
U BMW je facelift tak 50 na 50. Třeba facelift pětky je u mně osobně hodně rozpačitá záležitost. U předchozí trojky - sedan o sto procent nahoru, kupé - o stoprocent dolů:-)
5. 9. 2014 19:29
Re: Audi
To je fantazírování, prozatím:-)
5. 9. 2014 17:13
Re: Dialnicny expres:D
Skoda, ze V6 uz nikto nevyvija, max. prilepia turbo...

Zobrat benzin V6:
+ start/stop
+ VVTI
+ vypinanie dvoch valcov
+ CNG alebo LPG

a hura za volant...
5. 9. 2014 16:56
Od mája
Od mája si vozím * v A6 Allroad a podla mna to auto ešte žiaden facelift nepotrebovalo... bolo a je totiž dokonalé aj bez neho....
5. 9. 2014 16:52
Re: Allroad
Pohledově to ty dvacítky vyžaduje-

neviem, asi som divný, mne skor naopak...
5. 9. 2014 16:52
Re: Allroad
Mám A6 Allroad s 180kW výkonu a aj to je až-až...
Nenápadne... čo aj viem, ani by som nepovedal...
A tie 18-v základu sú pomerne veľké balóny, takže na našich cestách úplne v poho
Avatar - speedfred
5. 9. 2014 16:28
Re: Allroad
Švédi serú na autá,oni sú na lode. Ale majú tam aj krásne autá.
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2014 16:26
Re: Dialnicny expres:D
suhlas s druhym odstavcom.... ja viem kde su tie stare dobre casy aut... v *....
Avatar - Ji/Ri
5. 9. 2014 16:15
Re: OOOO
Holt, pořád platí, Audi je Audi.... :-! :yes:
Avatar - Ji/Ri
5. 9. 2014 16:14
Re: OOOO
Buď zdráv tradiční okousávači podrážek 8-s >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Deathstar
5. 9. 2014 16:11
Re: Allroad
Tak jasně:-) Ale zrovna v těhle skandinávských zemích patří nevyčnívání k tradicím:-) Je to paradox, země s vysokou živ úrovní, s velice slušnými platy a lide se nepředvádí..Mě je to osobně sympatické :-)
5. 9. 2014 16:01
Dialnicny expres:D
Palec hore, hlavne ten dizajn exterieru a interieru, ale tak 8 z 10 budu diesel automat. Trochu nostalgie ale musi byt:

Kde su tie casy spred 15 rokov, napr. audi A6 druhej generacie, ked to malo 4.8 metra pri bohatom vnutornom priestore, relativne nizku hmotnost, dobru manualnu prevodovku a benzinovy V6 s priemernou realnou spotrebou 10 litrov.

Teraz je tu a4 atakujuca rozmermi a hmotnostou 2. generaciu A6, pricom priestorovo je oproti nej miniaturna, a nova A6, ktora je o triedu a pol vyssie. Medzi tym je A5 sportsback/coupe/cabrio, co nie su modely pre kazdeho...

Moct si tak trochu zasnivat, keby to slo alternativnou cestou a bola by tu druha generacia s prepracovanym uspornejsim V6 - spotrebu by za 15 rokov snad o 1-2 litre vedeli stiahnut, velkou nadrzou na LPG/CNG a identickymi vonkajsimi rozmermi, samozrejme s nejakou tou priplatkovou vybavou...
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2014 15:43
Re: Allroad
Jj docela jezdim ven a zhoršení si těžko nevšimnout 8-s
Avatar - Deathstar
5. 9. 2014 15:29
Re: Allroad
Range Rover s pětilitrovým kompresorovým V8 je rozumné a univerzální auto snad jenom v Emirátech a Číně..

Souhlasím, že verze TDV6 je opravdu univerzální mašina. Stejně je to na některé končiny "trochu moc"

A nemysli, že ve zbytku světa je žádoucí přitahovat pozornost. Od letošního roku jezdím pracovně do Švédska a Norska a věř mi že tam takovýhle Range by byl jak pěst na oko..

Přestože tam lidé mají peníze na dobrá auta, tak zůstávají rádi nenápadní..Není to jenom o Česku
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2014 15:22
Re: Allroad
Jj v česku radši nepřitahovat pozornost. Ve zbytku světa, aspoň pro mě, jasně ten RR :yes: :-)
5. 9. 2014 15:20
"KOUKEJ...
..nove Audi"
"Ktere z nich? Jsou tam hned 4 za sebou."
"No prece hned to prvni"
"Aha" delsi pauza "hmmm".
5. 9. 2014 15:18
Re: Mistrovství faceliftu,
To byla jiná červená.... Na snímcích je stará dobrá perleťová červená Misano, která je ve standardní nabídce barev RS6/RS7, jinak v rámci AE.
Avatar - Deathstar
5. 9. 2014 15:15
Re: Allroad
My si nerozumíme:-)

Pro mě univerzální auto musí být i rozumné, nežrat jak protržená přehrada a nebýt extra nápadné..

Když už Range tak Sport se 7mi místy a s motorem TDV6, ten má sílu a nežere.
Ale stejně do města je to trochu moc velký a obecně až moc nápadný. Univerzální auto z mého pohledu by nemělo tolik přitahovat pozornost.

Pro mě osobně je to fakt tenhle A6 Allroad s Biturbo dieselem v tmavé barvě na 18tkách
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2014 15:15
Re: Mistrovství faceliftu,
Nojo sundal sem si brejle zovna totiž zkoušim plavky [odkaz] >:-[]
5. 9. 2014 15:10
Re: Mistrovství faceliftu,
:*) Viděl jsi tu Havanu? To je černohnědý odstín. Sundej svářečské brýle ;-)
5. 9. 2014 15:08
Re: Mistrovství faceliftu,
Barvu si můžeš namíchat v rámci AE jakou chceš :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2014 15:04
Re: Mistrovství faceliftu,
Jo to jo, tu vokopčili skvěle [odkaz] :yes: >:-[]
5. 9. 2014 14:59
Re: Mistrovství faceliftu,
To roubování je trefné, ano s tím velký souhlas. Dokonce, když to domýšlím, se tím vlastně tak nějak vytrácí novost následného modelu. To jsi trefil přesně :yes: V barvách je na sedanu skvostná ta černohnědá, tuším Havana".
5. 9. 2014 14:55
Re: OOOO
Pro toho, kdo ví a zná, určitě...
5. 9. 2014 14:50
Re: oooo
myslis, ze na takovy kram se da nekoho ulovit?
5. 9. 2014 14:29
Re: Mistrovství faceliftu,
Řekl bych, že v nabídce budou. Správná otázka je, jestli budou v základní nabídce (za běžnou cenu), nebo jestli jsou to exclusive a budou stát 2+ tisíce €. Podobnou modrou snad ne, ale nějakou červenou nabízeli i před faceliftem (v rámci běžné nabídky).
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2014 14:13
Re: Allroad
Titul nejuniverzálnější auto na světě je už dávno zadanej [odkaz] >:-[]
5. 9. 2014 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Deathstar
5. 9. 2014 13:55
Re: Allroad
Tiptronic je klasický automat 8 kvalt a dodává se v případě A6tky, jenom do toho silného 3.0 dieselu BiTDi..
Krom toho je to jediná volba pro A8 a Q7 a také pro dva nejsilnější modely RS6 a RS7

Multitronic je bezestupňovka a dodává se do slabších motorizací (do cca 200 kobyl)

S-tronic je 7st. dvouspojka kterou má většina Audin, včetně slabších RSek (RS5 a RS4) a všech modelů S

Výjímku z tohoto řádu tvoří S8,která má v duchu osmičkové řady Tiptronic.

Snad jsem to řekl dobře :-)
Avatar - _Karel_
5. 9. 2014 13:11
A6
Auto skvělý, unifikace hrozná.Jako majitel A4 bych se při pohledu zepředu klidně spletl. :-)
Avatar - Emel
5. 9. 2014 13:10
Re: Mistrovství faceliftu,
Narážíš na MB-E, nebo to napadá jen mě :-) ?

Jinak souhlas.
Avatar - Dinar
5. 9. 2014 13:01
Mistrovství faceliftu,
kromě bmw ho umí jedině audi, žádné roubování masek příštích modelů na stávající model, ale jemné pilování detailů. :yes:
Jen by mě zajímaly barvy, ta svěží červená nebo krásná modrá, budou k mání, nebo je to jen záležitost promo fotek?
5. 9. 2014 12:59
Re: OOOO
:yes: a z přítmí se tiše blíží hybridní plugin&diesel Q7 následovaný nemilosrdným požíračem ikon Q8 :-)
Avatar - Jenik3
5. 9. 2014 12:57
Re: Allroad
tiptronic, multitronic, stronic? jsem z tech x-tronicu lehce zmateny. ;-\
5. 9. 2014 12:52
Re: Allroad
Je to tak, podle mne ideál. :yes: Díky vzduchu v terénu srovnatelné nebo lepší než většina SUV stejné velikosti (rozvor) bez vzduchu, ale kdo by tam jezdil... Pokud jde o gumy, subjektivně komfortní i na 20" , ale záleží na uživateli, co s tím bude provádět... Pohledově to ty dvacítky vyžaduje. ;-)
Avatar - poterienko
5. 9. 2014 12:47
Re: oooo
Sice takto taky označuji svůj vůz, ale je to jen čistá závist, nebo ti nějaký mejitel olympiády sbalil manželku?
5. 9. 2014 12:15
OOOO
Slov netřeba, jsou to garážové démanty. Sedan uhranuje dotažeností a mistrovsky vybalancovaným prémiovým stylem. Stylu není ani málo ani moc, nic podskočeného, nic přepáleného. Vyspělá estetika dotažená do absolutní roviny. Kombi jede na vkusně dávkované sportovní notě, což je samozřejmě fajn. No a výrazově vypilovaný allroad, to je kára pro prémiové supermachry.

Vnitřek je úchvatný, doslovný prémiový zenit. Cena je však též prémiová. A to je ovšem dobře. Neboť není horšího garážového pocitu, než mít na auto, na které nemám...

BRAVOOOO :yes: :-!
Avatar - Deathstar
5. 9. 2014 11:54
Allroad
Allroad s motorem 3.0BiTdi a Tiptronicem je snad nejuniverzálnější auto na světě.

Pohodlný, prostorný, hladkej automat, 240kW, velkej kufr, přijatelná spotřeba, obstojí v lehčím terénu, vypadá celkem nenápadně, není přehnaně nabubřelý jako SUV..

Jediné co nechápu v konfigurátoru, jsou gumy 255/40 R20. Na model který má zvládat i nezpevněné silnice jsou i ty základní osmnáctky až až..
5. 9. 2014 11:53
Re: Prodej v ČR...
Tož to nevím >:D Ještě jsem ho neviděl... Ale dle Audi bylo vylepšeno.
Avatar - standajlk
5. 9. 2014 11:28
Re: Pružiny
Pruzina, ktera jak rikas je na puli cesty, se take pocita polovinou hmotnosti (tedy ne polovinou, ale nejakou casti jeji hmotnosti)
Avatar - Emel
5. 9. 2014 11:06
Re: Pružiny
Ah tak... ale pořád na ní vlastně leží hmota auta... není teda neodpružená jen když auto letí vzduchem?

Ne, dobře, ale trošku seriozně - měl jsem za to, že neodpružená hmota je typicky kolo, brzdič, kotouč.. tedy to, co z principu věci musí kopírovat silnici. Jak se ale počítá pružina, která je na půli cesty? Jak se počítá třeba poloosa?
Avatar - iudex
5. 9. 2014 11:02
Re: Pružiny
To je jasné, v situácii, keď pružina nepracuje, teda nepruží, je to neodpružená hmota. >:-[]
Avatar - Emel
5. 9. 2014 10:55
Pružiny
...kompozitové pružiny, snižující neodpruženou hmotnost o 4,4 kg... zajímalo by mě, jak se počítá neodpružená hmotnost pružiny...
5. 9. 2014 10:47
Re: Audi
Mluvím o Grand Cherokee, sorry. Cherokee mně nebere vůbec:-(
Avatar - Hittman
5. 9. 2014 10:40
Re: Audi
Nové Jeepy se mi také líbí, jem mi tam chybí V6 v naftě, nevěřím tomu, že dvoulitr by vytvořil pohodovou a bezpečnou jízdu na takové auto..
5. 9. 2014 10:32
u mě dobrý...
Trochu brzký facelift (u allroadu)...za světla a hranaté koncovky :yes: ale proč je u allroadu nechali původní...nevidím logiku. ;-\
5. 9. 2014 10:18
Prodej v ČR...
...od 15.9.2014. Mimo jiné i noční vidění bylo trochu vylepšeno.
5. 9. 2014 10:18
Re: Audi
Ty přihmouřené oči se daly čekat. Kdo je dneska nemá, jako by nebyl:-)
konkrétně třeba Jeepu to po faceliftu tak sekne, že původní generace zestárla rázem
o deset let... dtto Jaguar XF.