V centru Grenoble jsme na vlastní kůži vyzkoušeli, jaké to je řídit dvoumístnou tříkolku Toyotu i-Road. A kolik takových strojů se vejde na běžné parkovací místo pro automobil.
ta cena bude rozhodující , bez debaty. Klidně bych do toho na dojíždění do práce šel, tam víc nepotřebuju. Jenže to nesmí stát jako nové auto...
(samozřejmě píši ve smyslu koupě tohoto, ne popsaného pronájmu)
Stvorkolka vyzera dost nestastne, ale i-Road nema chybu, idealny druhy dopravny prostriedok k autu, zvlast ked vo vacsine aut v meste sedi len jeden clovek
"Nic nie je nemoznee, s Toyoootou" :yes:
Dotiahnite to do komerčnej podoby, nahoďte rozumnú cenovku (Chlapi hlasuje, koľkí by si to kúpili za cenu 2.990€? A koľkí aj keby to stálo 4.990€?) a nová éra mobility v mestách môže začať :-)
Pán Toyoda, ja by som si teda jeden i-Road poprosil, len nie v tej desnej pink :-) >:-[]
Zajímalo by mě, jaký to je pocit, když se to naklání? Jako na motorce? Ptám se proto, že jsme nikdy v ničem takovém neseděl. A taky bych rád věděl, jestli se to dá převrhnout na bok ven ze zatáčky? Myslím jako když bych to přehnal s rychlostí při nájezdu. Přijde mi to totiž dost vratké.