Seat měl koncem 20. století hodně sportovní ambice, což dokazoval na studiích. Značka nakonec orientaci změnila, ale Bolero 330 BT rozhodně stojí za připomenutí.
Faktem je, že Seat na tom mohl být hodně dobře, kdyby dostal od VW větší volnost. Soudruzi z VW zřejmě nechtěli stvořit silného hráče, který by jim lezl do zelí.
To mě mrzí, SEAT by věrné zákazníky potřeboval :-) , ale pokud jsou jinde spokojenější, tak OK. Já znám pro změnu i mnoho lidí, kteří k němu přišli od konkurence. To je ale realitou u každé značky. Mě se nelíbila ta éra Silvy, jinak současný Leon se mi moc líbí a je to auto, které bych si klidně koupil (zejména ve verzi FR nebo Cupra). Samozřejmě u každého auta je vždy co vylepšovat a tady je třeba si uvědomit, že Leon v koncernové hierarchii nikdy nemůže za menší peníze nabízet více než Golf. Top model Cupra je výjimkou.
.......přesně tak, bohužel nadcházejících 15 let přivedlo SEAT na opačnou stranu, sice snaha v případě "trojkového" Leonu vypadá zajímavě,....ale pořád to není ono !!!, byl jsem příznivcem této značky,...ale už jsem ji opustil, a nejsem sám,...hezky to soudruzi z VW zabili :no::no:
Dovedu si představit, že projekt Bolero byl stopnut koncernovým vedením v důsledku (pravděpodobně) nerentabilních nákladů na vývoj. Tehdy. Později musel jít seat trochu do risku, aby se vyprofiloval vedle škodovky a vw. To jen dokumentuje zmatky, které provázely Seat po celou dekádu od 1998 do 2008!
Připojuju se k rapperovi: design auta nadčasový, rozměry tak akorát (vzpomeňte na trapné exeo o více než 10 let později!) a v sérii mohla být odpovídající motorizace stejná, jako u Leonu a spol. Tohle Bolero by přitáhlo pěkných pár zákazníků, kteří později marně hledali sedan v nabídce oblíbené značky...
Mrzí mě, že žádný ze zdrojů, zmiňujících tento model, neuvádí autora designu.
je velká škoda, že se tento koncept nedostal do výroby, měl by budoucnost. Zřejmě zase zasáhl tatíček VW. Jenom těch peněz, co je ten vývoj musel stát a oni to utopí...
Ve své době hodně nadčasové auto :yes: