Fiat nutně potřebuje, aby se nový malý crossover 500X prodával dobře. Proto vyrukoval s opravdu báječnou reklamou na nový přírůstek do modelového portfolia.
A tak ja mám už 3 auto, čo nestojí podľa teba za zlámanou grešli a som veeľmi spokojný. A mal som ja francúzku popelnicu 307 sw... staral som sa o všetky a ani s jedným nebol žiadny problém mimo údržby... napr. u TSI môžes mať aj údržbu na 100%, ale keď ti remenček urobí PRÁSK, tak potom niečo o popelniciach píš.. brathm.
Mám to podobně. Přitom auta nedělají vůbec špatné, naopak. Taková i10 je ve své třídě hodně dobře udělané autíčko, ale jak říkáš... brainwashing mě odpuzuje a raději bych zašel ke Kii.
Ano, prostě nejsi cílová skupina, je jasné, že kdyby chtěli prodávat auto třídy RR nebo S-klasse, tak by podobný způsob prezentace způsobil pravý opak, jenom ne zájem klientů.
Sám za sebe mohu říct, že mě dlouhodobý (jak říkáš - primitivní a nafoukaný) způsob prezentace českého Hyundai natolik odpuzuje, že jsem k němu získal podvědomý odpor a při výběru auta bych se mu pokud možno vyhnul.
Ale samozřejmě, neberu jim, že tenhle brainwashing patrně přispěl ke skvělým výsledkům v ČR. Pokud mají pocit, že ke zvyšování prodejů jim stačí taková cílová skupina, kterou zaujmou tak laciné triky jako pomlouvání konkurence, lži a arogantní slogany, tak fajn - taky cesta, ale osobně by mě uráželo se k takové skupině zařadit.
Verim tomu, ze u nas je pozice hyundaie zpusobena tim, ze dlouhou dobu drzeli dost nizke ceny i u slusne vybavenych aut a hlavne se prezentuji, jako domaci vyrobce. Pochybuji, ze by bez jizlivych a "zacilenych" reklam byly prodejni vysledky horsi. Mozna naopak.
Měl jsi někdy Fiata? Že o tom tak víš.... Já měl jak firemní škodovky, Vw, Fiaty, Peugeoty,Nissana,Hondu,Mercedes atd.Teď mám soukromou oktávku a Stilo a nemůžu proti fiatu říct ani popel. To je zas jedna paní povídala, co?
Evidentně české zastoupení zacílilo na jinou skupinu lidí a jejich útočné a jízlivé pojetí reklamy má lepší výsledky než to britské pojetí (Hyundai v ČR má nesrovnatelně lepší pozici na trhu než Hyundai v GB). Takže určitě není pravda to cos napsal, že se Hyundai ČR okrádá o zákazníky, naopak, vybral si skupinu, které hrubiánské způsoby sedí a na takovou reklamu slyší a je jasné, že tato skupina je daleko větší (v poměru k celkové velikosti trhu) než skupina na kterou cílí britské zastoupení Hyundai s "měkkým" pojetím reklamy. Prostě když máš výrobek vhodný pro klienty, kteří chodí na filmy typu Kameňák, tak jim nemůžeš v reklamě servírovat Franze Kafku, ale zase něco na způsob toho Kameňáku.
To je problem dnesni doby. Vsechno musi nekam cilit, mit jasnou vizi a dalsi ptakoviny. Rekl bych, ze hyundai se temi agresivnimi, primitivnimi a trapnymi reklamami, ktere maji za ukol "cilit" zbytecne okrada o zakazniky. Nekdo mozna zahyka, ale dalsiho to odradi. Vybirat si zakaznicke skupiny, kterym chci prodavat, cimz vlastne chte nechte odmitam skupiny, na ktere muj marketing necili je trochu zvlastni. Pochopil bych to treba u reklamy na panenky, kde jsou zakaznici predem jasni, ale ne u produktu, jako jsou masova a cenove dostupna auta.
Ale myslim si, ze ceske zastoupeni pouze prebralo koncepci toho evropskeho, jenom pridalo na jizlivosti a utocnosti. Schvalne si srovnejte anglickou a ceskou verzi te reklamy. [odkaz] vs. [odkaz] Ta britska mi prijde brana s daleko vetsi nadsazkou a kdybych nebyl presyceny plky typu "salam z vysociny, SUV z nosovic, nejkvalitnejsi cesky kombik atd." tak bych ji oznacil za milou a vtipnou.
Má možná dobrou reklamu, ale auta nestojí ani za zlámanou grešli. Po Francouzkých popelnicích je to s kvalitou další nejhorší automobilka.
Jednoduché pravidlo k úspěchu obecně, je. Udělejte kvalitní auto za rozumnou cenu a lidi vám urvou ruce. Nebudete stačit vyrábět... ani reklamu nebudete potřebovat.
Hjondé..co to je??? >:D
Ty reklamy jsou odpuzující..podobně jako ty auta.
Zachranuje je KIA..design i reklamy na jiné úrovni.
V jednom koncernu..zvláštní , že? :-)
Zlatej FIAT !!
Jasný! Fiat mám rád..motory mají vždy skvělé!
Jsou to držáky - benzíny i dieslové JTD!
Ale ta paleta modelů za poslední roky???
Kde je nové Punto? Bráška Opel Corsa se prodává skvěle..a už je tu nástupce!
Kde má Fiat kombík!
Marea Weekend i Stilo Wagon byly velmi dobře prodejné v EU.
Bravo by potřebovalo nový model..atd.
Jen deriváty 500 to nespasí..!
Každý nechce mít design 500...
Ale toto je první variace na 500 co se fakt povedla!! :yes::yes::yes:
Konečně!
A dál???
To je pravda, nachází si blbce a nebo slabé jedince >:D ... Já reklamy prakticky ignoruju. V autech logicky na 100% to je jen pro lidi co autům buď nerozumí nebo nechcou rozumnět.
Do světa je možné vypustit v reklamě doslova cokoliv. V marketingu platí jednoduché pravidlo, reklama musí být srozumitelná a stravitelná pro cílovou skupinu lidí. Když se ti nějaká reklama zdá příliš jednoduchá nebo primitivní nebo naopak příliš složitá, tak prostě není cílená na skupinu lidí do které patříš. Jinak se snaží zaujmout marketing výrobce privátních jetů, jinak výrobce pemprsek, a mezi výrobci aut jsou také velké rozdíly podle skupiny obyvatel na které cílí daná kategorie aut. Takže pokud se ti reklama Hyundai nelíbí, tak prostě jenom není určená pro tebe, ale jistě se najdou skupiny obyvatel, které nadšeně zahýkají, když jim někdo polopatě pohovoří o nadautě a bude zesměšňovat konkurenci stejně jako se najdou skupiny obyvatel, které naopak nadšeně zahýkají třeba při reklamě ve stylu humoru Svěráka a ještě jiná skupina obyvatel, která reklamy zcela ignoruje a nadšeně zahýká jenom když je navštíví erudovaný zástupce s perfektní znalostí produktu, který jim chce prodat. Podle způsobu reklamy resp celého marketingu přesně poznáš na koho je cílená a komu se snaží prodat své zboží a je jasné, že jednotlivec bude buď v cílové skupině (pak s danou reklamou nemá problém) a nebo mimo (pak se mu taková reklama zdá divná, zbytečná, primitivní, nafoukaná, komplikovaná, nudná a nevím co ještě). Soudě podle výsledků Hyundai je jejich reklama v Česku evidentně zacílená dobře a svou cílovou skupinu si nachází.
Tvle toohle potkat na ulici tak bych si mu stoupnul do cesty a schválně jestli by to pan "prodejce" bral na plnou váhu >:D Třeba by nezastavil aby pár hloupým čechům mohli prodat tyto káry Německé kvality
No predaje osobných aut v Eur´pe tomu žiaľ nasvedčujú... aj prémiové značky predajú viac vozidiel... Straaašne chýba nové punto, aj keď nechápem, že dvojča Corsa bola v septembri v D 4-tá... punto ani nebolo v tabuľke. Image 500 OK, ale nie celé portfólio, myslím že fiatu by prospela spolupráca s Pininfarinom.... nové Punto, k tomu nejaký ten liftback. Keď už čerpajú z minulosti... čo tak využiť toto: [odkaz]
myslím že tie lamely mali niečo do seba... zdiaľky bolo vidno, že je to Fiat a tak peknú masku malo len volvo...
tvrzení v poslední větě ...opravdu to Turín potřebuje jako sůl, mě zas dostal. Proč, když je na tom Fiat špatně, má tolik automobilek pod sebou >:D ? [odkaz]
Jestli je ten, kdo vlastní ferrari a maserati atd., na tom špatně, tak fakt nevim.
To že se neprodává v ČR, neznamená, že je na tom zle.
Opět se tu plive po Fiatu, jen proto, že to není VW!!!!!!!!!!!