...nakonec, trh má vždy pravdu a řekne co je žádané a co nikoliv... jen v oblastech, kde jsou nesmyslně postavené subvence, nebo daně... to trvá déle... :yes:
Ani se, řekl bych, moc nesnažili. Určitě by se jim líbilo prodat více hybridů než Lexus, ale pořád je to jen doplněk nabídky. Předpokládám, že nástupce už bude plug-in (a technika opět od ZF). Pravděpodobně s obligátním 50 km dojezdem na baterie, aby byla normovaná kombinovaná spotřeba třetinová.
A pokud chceš odkazovat Lexus, zkus spíš GS450h. 300h stojí podle mne (a nejen mne) za prd.
tak, tak :yes:
ono ale asi hlavne u priamej konkurencie aj s tym bude cim dalej tym horsie - 2 turbove 4 valce MB aj BMW tlacia co to da...Audi sa snazi kontrovat s podladenou V6, a ked si pozriem udaje o spotrebe proti napr. VW 2.0 BiTDi, tak asi len tak rychlo na nho nepresedlaju - parametricky proti 272 PS V6 TDi nema sanvu v nicom, nehovoriac o kulture chodu, tichosti...atd...
Uvidime este nove 3.0 TFSi - biturbo - ako to dopadne s nim - teda s jeho zvukom...
Spotreba oproti kompresorovej verzii bude gut, len ma zaujima celkove vyladenie. Za par mesiacov sa mozno dozvieme ( A4/S4, prip.Q7)
142 g/km je i tak moc
No a pouhé 3km na baterky ?? Teda nestudoval jsem tudle popelnici... není to překlep 30km ?? i tak to vypadá jako rychle spíchlej hybrid aby se neřeklo ze VW hybridy nedělá :-) žádný překvápko u vw
Jo a to jako chtěli uspět v USA kde se právě chystala Teslarevoluce?? >:D >:D >:D
...mozno by boli vysledky trochu zaujimavejsie.
Lenze zrovna quattro by spotrebe moc "nepomohlo", a kedze sa chceli zelenat za kazdu cenu, teraz sa zelenaju pri pohlade do vysledkov :-!
Kazdy obcas slapne vedla...Nic extra negativne v tom nevidim, buducnost su ale Plg-Iny, a to aj naftove ( aj nad tym sa teraz pracuje ) , papierove CO2 budu uz na urovni, za aku im v Brusely zatlieskaju ;-)
Zaujimave je ale aj to, ze od roku 2020 uvidime nejaku-tu hybridnu techniku aj v RS modeloch :-! tak som veeeeeelmi zvedavy...