Od roku 1903 je jméno Maybach synonymem pro nejluxusnější vozy světa. Snad jenom britský Rolls-Royce či předválečný Horch mu mohly v tomto směru konkurovat. Po krátké odmlce je značka opět zpátky.
Co se týká elegance a luxusu,tak je to podle mě opravdu někde jinde.A časy,kdy BMW válcovalo MB svou sportovní image jsou dávno pryč.Má BMW nějakou odpověď na SLS?Já o žádné nevím.
Tak za prvé: přizdisráč jsi ty. Nečinilo by mi problémy si takový kočár koupit, ale zcela jistě to neudělám, protože bych před ostatními vypadal za idiota podobně, jako kdybych si koupil rendlíka - jen z druhé strany. Za druhé: na koupi takového vozu musí být speciální nabobská nátura - a o takové lidi bych si neotřel ani boty. :-!
cieľovka je, tie 2 ks myslím obrazne, či to budú desiatky ročne, to uvidíme, veľmi bude aj tu záležať na cene. Každopádne tento MBM mi neva, proste nabúchané S.
Mercedes nezvládol uvedenie samostatnej značky, tak z nej chcú ešte niečo vyžmýkať. Možno je to chyba, lebo značka devalvuje a stratí potenciál. Ale taký je život. Veľmi mi vadí ten čierny stĺpik na zadnom bočnom okne, vyzerá amatérsky, ale je to jedno, tie 2 ks čo predajú človek aj tak nestretne. Aj keď pôvodný som v Bratislave videl, raz ma obiehal na obchvate, mišičkoval medzi autami a vyzeral tragikomicky, lebo to auto sa na to nehodí, vyzeral jak kľučkujúci jazvečík. Elegancia úplne v *. Nedivím sa, že skončil.
Myslím si, že kdyby Maybach 57/62 morálně nezastaral, tak by jeho majitelé neměli sebevětší důvod ke koupi tohoto vozu. Přeci jen je to "jenom" prodlouženější prodloužené S kláda. Maybach má punc rarity a na ulici vzácnosti, ale jakou raritu mi udělá hvězda na kapotě, když stejnou hvězdu na kapotě vozí auta, jejichž cena začíná na skoro půl milionu?
To mi připomnělo jak u Aston Martin chtěli prodávat přeznačkovanou toyotu iq.