...pokud se nemylim kapota vibrovala pouze na zacatku vyroby u modelu Mazdy CX-5/reseno svolavackou/, hlučnost podvozku..je pouze subjektivni..zejmena diky prednim plastovym podbehum....data z mereni hlucnosti najdes napriklad zde:
s tým us modelom a ich inými normami je to dobrý postreh.. to, že rýchlomer má stupnicu v míľach, som si všimol už pri prvom prezeraní fotiek, to u nás asi nebude, ale to, že v usa nemusia byť ostrekovače pri xenonoch ma naozaj nenapadlo. tak snáď to v eu verzii bude všetko ako má byť.
pásik v podstate neriešim, určite sa to bude dať odpojiť, možno jedna poistka lebo dva kábliky.
no a poloha štart/stop tlačítka tak vysoko je podľa mňa deb*lná, to už ho mohli dať hore na strešnú konzolu, 2-4 roky by som si pripadal ako pilot raketoplánu.. no ale zas je fakt, že je to iba drobnosť.
No jestli tam fakt je, tak z toho dělají, a myslím zbytečně, kýč... >:D Už ty chromované krámy nad mlhovkami vypadají podivně - jak nějaký čínský tuning. Světla zdá se mají projektorové LED, ne xenony.
No a není to tím, že na snímku je provedení pro USA, kde xenony mít ostřikovače nemusí? Žádný LED pásek pod maskou není, to je jen tak nasvětlené při focení. Štart aj štop tlačítko měly už jedničková BMW v roce 2004 v podobné poloze a nic zvláštního na jeho ovládání nebylo.
Já si na značky moc nepotrpim, to u mě nehraje zas takovou roli. Moje značková historie je Fiat, Ford, Ford, Opel, Opel, Subaru, Citroen, Audi, Škoda, Mazda. Já mám v čase prostě na auto nějaký požadavky a vybírám to, co se mi do nich nejlíp trefí. A druhá věc, bez ohledu na značky, tohle je prostě dobrý hezký auto. ;-)
Je možné, že to na fotkách je najvyššia verzia, že tie svetlá sú kompletne LED a že to zároveň nemá ostrekovače svetiel? Hm, je snáď zlý sen... Už sa vidím ako v zime na okreske predbehnem 3 kamióny, potom zastavím na benzínke, aby som si očistil svetlá, a zatiaľ ma predbehne celá kolóna :-( Alebo sú to iba beauty shots s iným nárazníkom? Ufffff... To je zvláštne, Xenony predsa ostrekovače mať musia, nie? A nie všetky verzie budú mať LEDkové svetlá, takže by mala byť aj nejaká xenonová verzia.. A teda aj xenonový nárazník a mechanika pod ním..
Ďalej, všimli ste si, že pod celou prednou maskou je tenký LED pásik, ktorý svieti? Teda vlastne z každej strany jeden, v strede sa zdá byť medzera.
A ten kto vymyslel polohu štart/stop tlačítka musel byť asi...
Celkovo podľa mňa zlepšenie, ale ten prelis okolo hmloviek mal mať orientáciu ako na pôvodnej verzii, takto smerom od stredu auta padá dole a síce to vypadá luxusne, skôr by som bral ten pôvodný tvar, aj keď možno nie taký strmý ako bol. No ale s týmto sa v pohode zmierim... :-)
4x4 mala prvá M6 2,3benzín kombi automat. takže ťažko predajná varianta. teraz to bude 4x4 kombi a diesel a aj v automate. čo je už ok.
a 4x4 ma aj nová Mazda2, ale len pre Japoncov. veľa sa len nedováža do Europy, ale zato sa to vyrába. napr. 30 japonských modelov Toyoty, čo vôbec nepoznáme
Vylepšení palubního displeje je jistě chvályhodné, hlavně aby ale zapracovali na snížení nesnesitelného aerodynamického hluku od bočních oken u šestky.
Čím mě ale Mazda opravdu nasr..la, je zavedení imbecilní elektrické parkovací brzdy! Hlavně že slibovali, jak to bude auto pro řidiče! Doufejme, že se toto "vylepšení" objeví jen u americké a nikoliv u evropské verze nebo že bude možné dostat pořádnou mechanickou ručku alespoň na přání!!!!!!
Zda sa ze moze... je to zrejme rovnake 4x4 ake pouziva cx-5, bude aj v cx-3 a mozno
aj v 3 MPS (ak vobec bude) a pocita sa aj s novou cx-7 a nova cx-9 ho asi bude mat tiez.
S moznostou pouzit 4x4 sa pri 6 a pri 3 vraj pocitalo uz od zaciatku, takze velke naklady navyse mat nebudu a aj tie si radi nechaju zaplatit "4x4 zakaznikmi". Nelogicke by podla mna bolo skor to nepouzit, ak to uz maju a vrazili do toho prachy.
Tak pri tej zmienke som spozornel. To by fakt mohlo byt zaujimave auto! Ak sa nemylim, 6-tka kedysi existovala aj ako 4x4 (tusim v prvej generacii, ako Mazda6/MPS kombi 4x4). Toto by bol pekny navrat. Len je otazka, ci si to mala automobilka ako Mazda moze dovolit...
Tak tak, tyhle věci jsou prima pokud fungují.Majitele novýho auta na 3-4 roky to trápit nemusí, pokud si auto kupuji na 8-10 let, je to jiná. Já nechci ani HU display.
Je to taková hezká hračka, která upoutá při nákupu, ale po pár týdnech omrzí. Nejvíc to asi omrzí po letech, až se to zasekne někde v půli cesty, nebo to zůstane zasunuté nafurt. Já osobně tyhle blbovinky nemám rád, nastavitelné ambientní světlo, zasouvací displaye, světýlka na stropě. Na co? Připadá mi to poněkud nevkusné, i když Číňani to asi milujou. Elegance je pro mě vyjádřená minimalismem, dokonalým vztahem formy a funkce. Mazda je mi sympatická tím, že je to racionálně navžené, spolehlivé auto. Žádný downsizing, který nefunguje, místo hybridu kondenzátor, žádné zasouvací blbosti. Jestli v rámci FL pořešili hlučnost, tak mám o čem přemýšlet.
Proč by jako display měl jít zasouvat, komu tím pomůžete, co? U medvěda zasunout taky nejde a na funkci to nemá vliv. Ale pokud je pro vás důležité zasouvání do palubovky, proč ne, každý má nějakou úchylku.
u 6 bylo potřeba dát o 10 let dopředu, ovšem jsem z toho trošku rozpačitý. Škoda, že ten display nelze zasunout jako u audi a trčí tam jak pěst na oko, přitom to udělat není takový šložitý problém a hned by to zlepšilo dojem...
No a vzadu to chce větší roury a né ty jak z favorita...
Moja reč. Exteriér bol veľmi vydarený a zmeny vôbec nepotreboval, ale tých pár nových ťahov je fajn. Ak ale si ale niečo zaslúži veľkú pochvalu, je to facelift interiéru: to je generačný posun, prechod od stále istým spôsobom ázijskej školy k európskej prémiovej škole. Za takýto interiér by sa nemuselo hanbiť ani BMW 3.
[odkaz]
[odkaz]
Jediná škoda, že FL sa nedotkol motorov, očakával som avizovanú verziu MPS a ono nič.
Vnější FL podle mého šestka nijak zvlášť nepotřebovala, ale je decentní a líbí se mi.
Interiér ovšem paráda. Vidím pořádný kapsy ve dveřích-wow!! Tablet mi přijde integrovanej líp než u trojky, a celek prostě moc pěkný.Abych začal pořádně šetřit.