Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda: CX-5 a 6 dostaly upravený vzhled

Autosalon v Los Angeles Mazda pojala ve velkém stylu. Představuje zde hned tři důležité novinky – SUV CX-3 a modernizované modely CX-5 a 6.
Zpět na článek
Avatar - PepaJ
30. 11. 2014 20:12
Re: :-)
...pokud se nemylim kapota vibrovala pouze na zacatku vyroby u modelu Mazdy CX-5/reseno svolavackou/, hlučnost podvozku..je pouze subjektivni..zejmena diky prednim plastovym podbehum....data z mereni hlucnosti najdes napriklad zde:

www.adj.cz/….../Srovnavaci%2
23. 11. 2014 12:44
Re: Ostrekovače svetiel?
s tým us modelom a ich inými normami je to dobrý postreh.. to, že rýchlomer má stupnicu v míľach, som si všimol už pri prvom prezeraní fotiek, to u nás asi nebude, ale to, že v usa nemusia byť ostrekovače pri xenonoch ma naozaj nenapadlo. tak snáď to v eu verzii bude všetko ako má byť.

pásik v podstate neriešim, určite sa to bude dať odpojiť, možno jedna poistka lebo dva kábliky.

no a poloha štart/stop tlačítka tak vysoko je podľa mňa deb*lná, to už ho mohli dať hore na strešnú konzolu, 2-4 roky by som si pripadal ako pilot raketoplánu.. no ale zas je fakt, že je to iba drobnosť.
Avatar - Shr3k
21. 11. 2014 16:32
Re: Ostrekovače svetiel?
No jestli tam fakt je, tak z toho dělají, a myslím zbytečně, kýč... >:D Už ty chromované krámy nad mlhovkami vypadají podivně - jak nějaký čínský tuning. Světla zdá se mají projektorové LED, ne xenony.
21. 11. 2014 13:21
Re: Ostrekovače svetiel?
LED pásek pod maskou je:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Shr3k
21. 11. 2014 11:54
Re: Ostrekovače svetiel?
No a není to tím, že na snímku je provedení pro USA, kde xenony mít ostřikovače nemusí? Žádný LED pásek pod maskou není, to je jen tak nasvětlené při focení. Štart aj štop tlačítko měly už jedničková BMW v roce 2004 v podobné poloze a nic zvláštního na jeho ovládání nebylo.
21. 11. 2014 09:13
Re: M6 4x4...
Já si na značky moc nepotrpim, to u mě nehraje zas takovou roli. Moje značková historie je Fiat, Ford, Ford, Opel, Opel, Subaru, Citroen, Audi, Škoda, Mazda. Já mám v čase prostě na auto nějaký požadavky a vybírám to, co se mi do nich nejlíp trefí. A druhá věc, bez ohledu na značky, tohle je prostě dobrý hezký auto. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 11. 2014 08:46
Re: Barvy
Napadlo mě úplně to samé! Zase když postavíš celou paletu vedle sebe, má to takový hezký nádech filmu noir i s krví >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 11. 2014 08:43
Re: M6 4x4...
Ta malá mrcha tě naočkovala na celou značku? >:-[] :yes:

Taky by byla doma, bohužel nekorespondovala s pool-brand policy ;-\
21. 11. 2014 07:28
Re: M6
Spíš jde o uspořádání a kombinace materiálů, třeba zrovna Ma6 ovladače klimy jsou těm od BMW podobný ;-)
20. 11. 2014 22:31
Ostrekovače svetiel?
Je možné, že to na fotkách je najvyššia verzia, že tie svetlá sú kompletne LED a že to zároveň nemá ostrekovače svetiel? Hm, je snáď zlý sen... Už sa vidím ako v zime na okreske predbehnem 3 kamióny, potom zastavím na benzínke, aby som si očistil svetlá, a zatiaľ ma predbehne celá kolóna :-( Alebo sú to iba beauty shots s iným nárazníkom? Ufffff... To je zvláštne, Xenony predsa ostrekovače mať musia, nie? A nie všetky verzie budú mať LEDkové svetlá, takže by mala byť aj nejaká xenonová verzia.. A teda aj xenonový nárazník a mechanika pod ním..

Ďalej, všimli ste si, že pod celou prednou maskou je tenký LED pásik, ktorý svieti? Teda vlastne z každej strany jeden, v strede sa zdá byť medzera.

A ten kto vymyslel polohu štart/stop tlačítka musel byť asi...

Celkovo podľa mňa zlepšenie, ale ten prelis okolo hmloviek mal mať orientáciu ako na pôvodnej verzii, takto smerom od stredu auta padá dole a síce to vypadá luxusne, skôr by som bral ten pôvodný tvar, aj keď možno nie taký strmý ako bol. No ale s týmto sa v pohode zmierim... :-)
20. 11. 2014 22:02
Re: M6 4x4...
4x4 mala prvá M6 2,3benzín kombi automat. takže ťažko predajná varianta. teraz to bude 4x4 kombi a diesel a aj v automate. čo je už ok.
a 4x4 ma aj nová Mazda2, ale len pre Japoncov. veľa sa len nedováža do Europy, ale zato sa to vyrába. napr. 30 japonských modelov Toyoty, čo vôbec nepoznáme
20. 11. 2014 21:09
I ty Mazdo?!!
Vylepšení palubního displeje je jistě chvályhodné, hlavně aby ale zapracovali na snížení nesnesitelného aerodynamického hluku od bočních oken u šestky.
Čím mě ale Mazda opravdu nasr..la, je zavedení imbecilní elektrické parkovací brzdy! Hlavně že slibovali, jak to bude auto pro řidiče! Doufejme, že se toto "vylepšení" objeví jen u americké a nikoliv u evropské verze nebo že bude možné dostat pořádnou mechanickou ručku alespoň na přání!!!!!!
20. 11. 2014 20:33
Re: M6 4x4...
Zda sa ze moze... je to zrejme rovnake 4x4 ake pouziva cx-5, bude aj v cx-3 a mozno
aj v 3 MPS (ak vobec bude) a pocita sa aj s novou cx-7 a nova cx-9 ho asi bude mat tiez.
S moznostou pouzit 4x4 sa pri 6 a pri 3 vraj pocitalo uz od zaciatku, takze velke naklady navyse mat nebudu a aj tie si radi nechaju zaplatit "4x4 zakaznikmi". Nelogicke by podla mna bolo skor to nepouzit, ak to uz maju a vrazili do toho prachy.
20. 11. 2014 19:26
Re: M6 4x4...
Tak pri tej zmienke som spozornel. To by fakt mohlo byt zaujimave auto! Ak sa nemylim, 6-tka kedysi existovala aj ako 4x4 (tusim v prvej generacii, ako Mazda6/MPS kombi 4x4). Toto by bol pekny navrat. Len je otazka, ci si to mala automobilka ako Mazda moze dovolit...
20. 11. 2014 17:45
M6 4x4...
... Tak teď už není jedinej argument koukat jinde. Tohle je moje příští auto.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2014 17:34
Re: Ten interiér
Tak tak, tyhle věci jsou prima pokud fungují.Majitele novýho auta na 3-4 roky to trápit nemusí, pokud si auto kupuji na 8-10 let, je to jiná. Já nechci ani HU display.
20. 11. 2014 17:25
Re: Ten interiér
Je to taková hezká hračka, která upoutá při nákupu, ale po pár týdnech omrzí. Nejvíc to asi omrzí po letech, až se to zasekne někde v půli cesty, nebo to zůstane zasunuté nafurt. Já osobně tyhle blbovinky nemám rád, nastavitelné ambientní světlo, zasouvací displaye, světýlka na stropě. Na co? Připadá mi to poněkud nevkusné, i když Číňani to asi milujou. Elegance je pro mě vyjádřená minimalismem, dokonalým vztahem formy a funkce. Mazda je mi sympatická tím, že je to racionálně navžené, spolehlivé auto. Žádný downsizing, který nefunguje, místo hybridu kondenzátor, žádné zasouvací blbosti. Jestli v rámci FL pořešili hlučnost, tak mám o čem přemýšlet.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2014 17:24
Re: Barvy
Já bych stříbrnou u tohoto auta naopak zrušil.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2014 17:23
Re: M6
FL motorů- ono by i stačilo trochu rozvolnit svazování výbav a převodovek s motory, 2,5i asi nebude nijak zoufalý.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2014 17:21
Re: M6
Podobu interiéru s 3-er ani 5-er nevidím. Nicméně u M3 je inspirace A3 očividná ;-)
Avatar - _Karel_
20. 11. 2014 17:15
Re: Ten interiér
Roury vzadu si můžeš otunit 8-s
A odpověď na otázku proč není display zasouvací hledej v cenách obou aut.
20. 11. 2014 17:10
Re: Ten interiér
Pravda, je že to zasouvací řešení v A6/A7 je velmi elegantni. Ale já jsem rád, že Mazda zlikvidovala tu hrůzu co tam měli doteď.
Avatar - iudex
20. 11. 2014 17:03
Re: Barvy
Asi do Japonska konečne prenikol román 50 shades of grey. ;-)
20. 11. 2014 16:46
Re: Ten interiér
Proč by jako display měl jít zasouvat, komu tím pomůžete, co? U medvěda zasunout taky nejde a na funkci to nemá vliv. Ale pokud je pro vás důležité zasouvání do palubovky, proč ne, každý má nějakou úchylku.
Avatar - Emel
20. 11. 2014 15:42
Barvy
S těma barvama si snad dělaj srandu...
Nabídku barev rozšířily metalické laky stříbrná Sonic a titanově šedá Flash

Ze všeho nejvíc Mazda potřebovala ještě jednu stříbrnou a ještě jednu šedivou... :-O
Avatar - Emel
20. 11. 2014 15:39
Re: M6
Jo, vypadá to dobře :yes:

MPS jsem po pravdě nečekal... o TurboSky zatím nikde nic neprosáklo a bez něj to nebude ono.
20. 11. 2014 14:55
Re: M6
Jsem zvědav na tu kůži na palubce - jestli to pravdu bude i v sérii.
Avatar - Hittman
20. 11. 2014 13:50
Ten interiér
u 6 bylo potřeba dát o 10 let dopředu, ovšem jsem z toho trošku rozpačitý. Škoda, že ten display nelze zasunout jako u audi a trčí tam jak pěst na oko, přitom to udělat není takový šložitý problém a hned by to zlepšilo dojem...
No a vzadu to chce větší roury a né ty jak z favorita...
20. 11. 2014 13:47
Re: M6
Já bych právě inspiraci v Mnichově hledal ;-)
Avatar - iudex
20. 11. 2014 13:23
Re: M6
Moja reč. Exteriér bol veľmi vydarený a zmeny vôbec nepotreboval, ale tých pár nových ťahov je fajn. Ak ale si ale niečo zaslúži veľkú pochvalu, je to facelift interiéru: to je generačný posun, prechod od stále istým spôsobom ázijskej školy k európskej prémiovej škole. Za takýto interiér by sa nemuselo hanbiť ani BMW 3.
[odkaz]
[odkaz]
Jediná škoda, že FL sa nedotkol motorov, očakával som avizovanú verziu MPS a ono nič.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2014 12:30
M6
Vnější FL podle mého šestka nijak zvlášť nepotřebovala, ale je decentní a líbí se mi.
Interiér ovšem paráda. Vidím pořádný kapsy ve dveřích-wow!! Tablet mi přijde integrovanej líp než u trojky, a celek prostě moc pěkný.Abych začal pořádně šetřit.
Avatar - Katikakus
20. 11. 2014 12:21
Mazda
Mazda ma svymi poslednimi modely neuveritelne naslapnuto. V kazde tride patri jeji novy model k naproste spicce. Jen tak dal. :yes:
Avatar - Poustevnik
20. 11. 2014 12:14
:-)
Po letmém FL vypadá 6 dosepěleji, agresivněji. Snad se podařilo opavit neduhy jako vibrující kapota a hlučnost podvozku...