Víc prodává. Že mnohem bych netvrdil... za 2013 prodal Opel / Vauxhall 1.064.000 aut, Škoda 921.000 - rozdíl znatelný, ale nikoli řádový.
Letos Škoda hodně roste, v Evropě to bylo 1-8 +20%, u Opelu +8%. Jestli letos Škoda Opel předhoní nebo ne si bez hledání dalších čísel tipnout netroufnu, ale ta možnost tu je.
Za prvé, tohle není o přístupu k jízdě, ale o přístupu ke koupi auta.
Za druhé, tohle tvoje švejkování nemá ani hodnotu bajtů diskového prostoru kde je uloženo. Jasně že se při reálné havárii může stát cokoli, ale prostě jsou bezpečnější auta a méně bezpečná auta a výsledek nárazového testu to aspoň nějak popisuje.
Hmm, tak ty už dokonce i víš, co si myslí většina. Já mám z tebe hrozně zvláštní pocit, vysvětluješ nám tady všem pořád úplně samozřejmé věci a tváříš se u toho, jako bys to tady osvobodil.
to uz je na tebe ako pristupis k jazde.... kazdopadne hadky o pocte hviezd su tu smiesne.... v reale to tak nefunguje ako si vacsina mysli... ono sa kludne moze stat ze prezijes desivu nehodu aj v 3 hviezdickovom aute a neprezijes aj celkom nevinne vyzerajucu nehodu v aute ktore malo plnych 5 hviezd..... samozrejme pri istej rychlosti sa uz bavit o hviezdach je doslova vo hviezdach ;-)
ale nasledky uz mozu byt fatalne... [odkaz] ... pri istej rychlosti zrejme uz nepomoze ani 15 hviezd... takze zbytocne sa tu natahovat kto ho ma vacsi..... to je uplne k nicomu
Proto na stejných 4* je i nový Smart a Mini...?
Spíš trapný EU EuroNCAP, tendenční testy, realitu ukazují lépe severoamerické testy, stejně jako jejich norma měření spotřeby, Evropě ujíždí vlak s realitou.