Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A6 Allroad 3.0 biTDI quattro – Nejlepší z rodu Avantů

Audi před časem kompletně omladilo stávající generaci A6. Vlivu se nevyhnula ani verze Allroad, kterou jsme vyzkoušeli s nejsilnějším turbodieselovým šestiválcem.
Zpět na článek
Avatar - AUDIRS6
18. 12. 2014 19:53
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - white label
18. 12. 2014 18:45
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jak už psal Ron, Fluence to je opravdová limuzína...
Avatar - white label
18. 12. 2014 18:44
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jen aby v té béžové nevypadal jak luxusní sanitka, ale zase pořád lepší, než černý pohřebák. ;-)
Každopádně na litry v kufru nemá konkurenci, bohužel je to hrubě na úkor stylu, viz srovnání s kombíkovou konkurencí (A6/5er/XF).
Avatar - white label
18. 12. 2014 18:39
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A pak je tu určitá skupina (např. MB) fandů, kterým chybí jak výška/nadhled, tak rozum. >:-[] ;-)
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:44
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Fluence je střední, nižší střední je Mégáne. ;-)
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:43
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Můj tip: béžová. Moje oblíbená. Nicméně nevím, jak by teda jako vypadala na Audině, z Meďáků vím, že je na něm velmi pěkná. :-)

[odkaz]

Můj vysněný model. >:D
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:19
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No ty dvacítky budou pro leštiče garážového, který chce prostě udělat dojem Audinou v plné motorizaci a výbavě, a k tomu v dvacítkách.

Jo, a ty plasty, ty teda vypadaj´ fakt nechutně, hlavně v té "Javabraun", ;-)
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:14
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jé, konečně nějakej M-B fanda!! >:D Jo, je to moc, taky si říkám, vypadá to až moc "swag". ;-) Jinak souhlas i s reakcí Ozzmana níže, já tu krémově hnědou baštím, a svý Éčko si určitě dám v ní. :yes: :yes:
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No jo, co si naberete na velikosti, uberete si na rozumu. >:-[] >:-[] >:-[]
Bz urážky... ;-) :-)
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:09
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Na té uniformitě už není co pohřbít! ;-\
15. 12. 2014 21:25
Re: Dotazy - pro znalce - kdo poradi ?
Problem indentifikovan:

Hluk, klepnutí při rozjezdu či pomalém jízdě do 15km/hod.
okolo 1700-1800 otáček je definováno od silenbloků motoru.
Silenbloky jsou elektrohydraulické.
Hluk je aktivace těchto dílů - elektromagnetů.
Tento projev je bohuzel normalni a nelze opravit.
15. 12. 2014 08:09
Re: za tie prachy
Postupuji podle Tvé logiky. Uz radsej echt gold... echt F-22 Raptor! Nie tie oplastovane kombicka ;-)
Už Tě vidím, jak toho Grand Cherokee proháníš po prázných německých dálnicích 250km/h a ničím nerušen pojídáš ranní muffin, zatímco dobře udělané a horké latté Ti jemně vibruje v držáku na nápoje
;-)
Avatar - white label
14. 12. 2014 23:46
Re: za tie prachy
Ale kam se hrabe echt gold i echt Grand Cherokee na echt NadAuto... ;-)
14. 12. 2014 21:58
za tie prachy
Uz radsej echt gold...echt allroad...echt Grand Cherokee! Ne tie oplastovane kombicka :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 12. 2014 14:34
Re: Dotazy - pro znalce - kdo poradi ?
vstrekovaci tlak na dyzloch sa zvysoval z 1800 na 2000 barov - pokial ma pamät neklame na klasickych 2.0 TDi a V6 TDi. BiTDi ho ma stale, a nove 2.0 BiTDi ma vraj az 2500 bar.
To co pisete moze platit pre niektore benziny, ale aj tam sa ( myslim V8 TFSi ) zvysovalo zo 120 bar na ( fakt neviem ) kolko.
Vy ale mate isto rychlejsi net ako ja - da sa to najst ;-)
Avatar - Honza Mička
14. 12. 2014 14:03
Re: Dotazy - pro znalce - kdo poradi ?
Dobrý den,

Audi píše, že je 3.0 TDI a 3.0 TFSI značně přepracováno, ale bohužel nám nikdo neřekl, jakým způsobem. Bavil jsem se o tom s kolegou ze Světa motorů a tipnul si, že tam mohlo dojít ke zvýšení vstřikovacího tlaku že 150 na 200 barů a instalace jemnějších trysek kvůli omezení tvorby sazí.

To klepnutí jsem občas také zaznamenal, ale odkud je, se mi zjistit nepodařilo.
13. 12. 2014 21:55
Dotazy - pro znalce - kdo poradi ?
BiTDI mam ve verzi 313k v Allroad - - dotazy:
1. ta nova verze 320k ma jen SW zvyseny vykon, je tomu tak ? nebo tam i neco vylepsili ?!
2. motor je v nizkych rychlostech docela hlucny a pri jemnem rozjezdu z 0 v nem klepne (asi rele ABS-ESP jednotky) - nevi nekdo ??
Da se s tim neco delat ? Vyzkousel jsem dalsi 2 jina BiTDI(313) a u vsech to delalo taky.. BMW motory timto nesvarem netrpi... zajimave, ze?
VIZ:
VIDEO(nutno zesillit):
www.youtube.com/watch?…
11. 12. 2014 20:37
Re: asi naj kombík..
Já jsem zkoušel minimální spotřebu tak, že jsem na dálnici nastavil 115 km/h a jel jsem takhle asi dvě stě kilometrů. Výsledek byl 6.4 litru / 100 km.
Sedmilitrová spotřeba je v tomto případě až zázračná, spíše jsem srozuměn s tím, že s novým Allroadem budu jezdit za 8-9 litrů.
11. 12. 2014 20:34
Re: A6 vs. 5er
Já se ještě zastavím u té ceny. Mám pocit, že jsi reagoval dost posměšně na cenu Allroada (zdálo se mi to nebo bys za 2,5 milionu raději šel do M5)?

Tak jsem si dneska dal tu práci a sestavil jsem 535d v XDrive. BMW nemá bohužel v nabídce 20" kola, maximálně vidím v konfigurátoru 19". Rozdíl je tam 27 tisíc. Pak taky střešní box, to je 14 tisíc navíc v neprospěch Audi.
Jinak obě auta nabízí v podstatě shodnou výbavu. Dalo by se polemizovat nad rozdíly mezi Harman Kardon (postrádá detaily a nevyniká lokalizací v prostoru nahrávky) a dost dobrým BOSE (vyzkoušeno, hraje velmi pěkně).

Výsledek je, že BMW vychází na 2.493.000 korun...

Pokud bych započítal rozdíly ve výbavě (20" a střešní box), pak celkově vychází 535d na 2.534.000 Kč, což je přesně o deset tisíc méně než srovnatelně nakonfigurované Audi v testu. Vzduchový podvozek Allroadu, který je v základu neřeším.
Avatar - Mireon
11. 12. 2014 13:36
Re: asi naj kombík..
Jezdí se s allroadem BiTDi kolem 7 litrů. Kamarád ho má přes půl roku. Najeto cca 30000Km a spotřeba od 6,8 do 7,2. Jezdí hlavně dálnici a město.
Avatar - Mireon
11. 12. 2014 13:27
Re: Takže tak
A ten BiTDI je ještě úplně jinde. Hlavně ten zvuk. Ale auto je to nádherný. Mít na něj tak už ho taky mám :-( . Ale začnu garáží :-)
Avatar - Mireon
11. 12. 2014 13:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já jen 190 >:D
11. 12. 2014 12:48
Re: A6 vs. 5er
e60-ky sa vycyhtali hlavne po FL ale otec mal e61 530d z 2005, mal na nej 310 000 ked ju predával a tomu autu nebolo nič..ale e39 bolo asi jedno z posledných poctivých BMW a úprimne, je mi za tým autom aj celkom smutno..preto keď je čas pozerám aj na nete keby bol nejaký zachovalý kus na predaj, neuvažujem ani chvílu..

no mohol som napísať XFR ale napríklad som sa vozil v 3.0 V6 s kompresorom a to auto si ma získalo..to auto má svoju osobnosť, charakter, proste je iné..a to sa mi na ňom páči..tak XFR som nejazdil jazdil som XFR-S čo bol velmi krásny zážitok ale myslím že niekto kto má rád autá bude šťastný aj pri klasickom XF..

celkovo mi ale to porovnanie BMW vs Audi tam vyššie od kubasxxx príde dosť tendenčné a zaujaté..mega kilometrú--bože, za rok..neviem mne to príde ako dosť trápny a nedospelý pokus o zhodenie Audi..proste len veta..tie emócie..ako sorry ale v f10 pravý fanúšik BMW cítiť nebude nikdy..maximálne tak v M5...a celkovo Audi sa čo do komfortu aj jazdenia ako takého BMW vyrovná..navyše on má čip 235 kw čo je nejakých 320 koní.i keď základ je 313 tak to musí byť velmi silný čip..neviem nepozdáva sa mi to a je to názor rozhodne hociaký, len nie objektívny.. ;-\
Avatar - white label
11. 12. 2014 12:34
Re: Když na to máš, není co řešit....
Pokud bych tě měl za něco tahat, tak určitě ne za slovíčka, ale rovnou za věty. ;-)
Mě jenom zajímalo, kdo je teda podle tebe typickým majitelem allroadu, jestli ten aktivně/sportovně založený člověk, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo), nebo holohlavý chlapík s prasečím krkem, koženou bundou a velkým zlatým řetězem.
Nic víc, nic méně. :-)
Avatar - white label
11. 12. 2014 12:08
Re: A6 vs. 5er
Tak jsem to pochopil i já, jinak bych to bral jako nesmysl.
11. 12. 2014 09:56
Re: A6 vs. 5er
Všechno je možné. A myslel jsem samozřejmě E61.
Avatar - CommonUser
11. 12. 2014 09:47
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Premium cars, premium faux pas ... but premium blow job ?
11. 12. 2014 09:43
Re: Když na to máš, není co řešit....
Máš problém s pochopením toho, co jsem napsal, nebo máš potřebu mě tahat za slovíčka?

Veksláka si s aktivně/sportovně založeným člověkem, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo) spojil ty.
Já napsal, že z mého pohledu je A6 allroad nepatřičný pro první skupinu a naopak ideální pro druhou.
11. 12. 2014 09:34
Re: A6 vs. 5er
možná, že "mega" bylo myšleno jako "mnoho" :-)
11. 12. 2014 08:59
Re: Allroad definuje...
Design ovšem až tak subjektivní není. Subjektivní je spíš vkus.
Avatar - Emel
11. 12. 2014 08:56
Re: A6 vs. 5er
V tomhle mi nezbývá než citovat Dinara - 5er je pořád nejlépe jezdící sedan vyšší střední, pokud je v benzínu a bez xdrive a bez runflat. Místo xd si klidně kupte Audi :-) .
Avatar - fOE
11. 12. 2014 08:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A7/S7 je subjektivne designove to nejhorsi co Audi posledni leta vypustilo, spolu s Q7. A1 postupne prichazim na chut musim rict, neni to zadnej extra libivej kabatek, ale proc ne. R8 uz je stara, da li se to tak rict a problem R8 nesl a vzdy ponese oznaceni 911 ;-)
Takze zustavam jen u A3 sedan a A6 allroad.
Avatar - fOE
11. 12. 2014 08:26
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No, krom toho golfu me nenapada nic dalsi, co by splnovalo podminku byt sedanem nizsi stredni, sneslo srovnani jak interierem (materialy i spracovani) tak nabidkou motoru, prevodovek a pohonu.
Avatar - Ozzman
11. 12. 2014 07:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jenže ta horda by právě projela až tak někdy kolem 22 hodiny, víš? >:D Pak by možná bylo volno >:D Tak příště >:D Jo, já někdy musim vyzkoušet kamarádovu 120kw 2.0Tdci (mam ji i v galerii).

BMW mi přišlo trochu jiné v tom, že mělo větší turboefekt a pak ještě táhlo a táhlo a táhlo.... >:D 2.0 110kw ( Active tourer :/)

p.s. já ti řikal ať jedeš na dálnici >:D Jinak, tady někdo propalcoval diskuzi od odpoledne jak koukám >:D A ne jen nás >:D
11. 12. 2014 01:42
Re: A6 vs. 5er
Je fakt, že pocitově mi vždycky pětka v jakékoliv konfiguraci (jezdil jsem 520D 525D 530D a M5 s různými pneu) přišla prostě o něco málo tišší, než A6 (Allroad).
11. 12. 2014 01:39
Re: A6 vs. 5er
No, já jsem taky spíše tíhnul k BMW, než jsem poznal, jak je to auto konstrukčně udělané. Nové BMW 5er je krásné, dobře jezdí, ale lepší pocit z řízení mám u A6 Allroad. Faktem je, že BMW mi vůbec nežere olej. Nevím, jak je na tom toto biturbo, ale pro mě to je dost významné plus. Jak už tady bylo řečeno, asi není extrémně lepší pětka, ani extrémně horší A6. Záleží, co komu vyhovuje. Mně se třeba lépe ovládá iDrive v BMW, než MMI v Audi (a to i pocitově - stisk tlačítek, rolování kolečkem). Ale dílenské zpracování je v Audi téměř dokonalé, což rozhodně nemůžu říct o BMW (vrzající strop, dveře, středová konzole, kryt za volantem, skřípající čtecí lampičky, odchlíplá kůže na sedačce spolujezdce vzadu, daleko horší grafika - hrubší rozlišení všech displejů, černá na navigační obrazovce je spíše šedá, lampičky na čtení jako klasické žárovky, ne jako LED diody s konkrétním nasvětlením, nerovnoměrné ambientní osvětlení ve dveřích, rozviklané kliky dveří, posunující se dekorační nástupní lišty, přihrádky, které nejdou zavřít nebo naopak se zaseknou a nejdou otevřít apod.). Přesto má BMW mé sympatie za snahu dosáhnout kvalitou na Audi, které beru jako naprostý etalon ve zpracování a řekněme nešizení materiály.

A ještě něco málo k ceně. Ano Audi je proti BMW o něco málo dražší. Například kožená komfortní sedadla v BMW vyjdou na cca 112.000 Kč, komfortní sedadla v Audi vychází na 136.000 Kč. Ale zkus si nakonfigurovat novou 535d XDrive v combi verzi a jseš naprosto s přehledem s dobrou výbavou na 2,4 milionu. Model M5, o který jsem měl kdysi taky zájem rozhodně nestojí 2.5 mega. Možná základ, ale vždy se dostaneš hodně daleko přes tři miliony.

Aby bylo jasno, nerozporuji ti tvůj názor, máš na něj plné právo. Ale je zvláštní, že jsem tak miloval a obdivoval značku BMW, až do doby, než jsem si ji koupil. Kdybych mohl, okamžitě bych BMW vyměnil za Audi A6 Allroad (i když i na tom už se pracuje).
11. 12. 2014 01:14
Re: A6 vs. 5er
Zarazila mě tahle věta: "A obema auty ujeto mega kilometru." Na rok staré A6 milion kilometrů? I oběma dohromady je to hodně. Jak je stará ta 5er? I kdyby to byla 535d E60 z prvního roku, pořád je to pořádný nájezd (počítám 8 let, tedy v průměru 125 tisíc ročně).

Pak jsou tu takové ty drobnější věci, jako že 3 db poznám při přímém srovnání, ale jinak ten rozdíl těžko vnímám (když už, tak bude zajímavější spektrální složení), nebo že by měl tyhle nedostatky odhalit, když má doma předváděčku - tedy před tím, než vysolí 1,95 milionu. Beru, že ne na všechno přijdeš (i proto, že máš pravděpodobně jinou konfiguraci), ale dost se toho dá chytit.
11. 12. 2014 00:49
Re: Allroad definuje...
To přeci záleží na tom, co je tvé okolí zač. Jednoho neohromí žádné dražší auto, na dalšího budeš muset vytáhnout Ferrari. Těžko paušalizovat.
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 00:36
Re: Allroad definuje...
Tvuj splachovací smysl pro humor mě fakt nebere a jak vodporně ses choval k holce a teď se to rádobyvtipně snažíš zlehčit je bez komentáře
A z toho že tobě teď dávaj :yes: je mi fakt k zblití
Avatar - white label
10. 12. 2014 23:53
Re: Allroad definuje...
Tak aspoň, že ses konečně přiznal(a), sakra... >:D
Jinak já to dělám vždycky holce, kluci mě neberou, aspoň zatím ne ... >:-[]
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 23:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jak to, že máš palec dolů a já nahoru? >:D

Tak jako uvěřil... no zase je pravda, že jsme domu moc nedávali, taky kde jsme jeli...

O těch otáčkách a v nich to bude právě uškrcené, vlastně má použitelné spektrum jen tak 2000-2750 ot., pak to docela klesá, v té době tam je těch oněch 300 Nm. Podle mě ty silnější verze se budou lišit v tom spektru, nic více.

Jo, ta 1,6 dCi se vytáčí až neuvěřitelně ochotně a to srovnání s BMW je skoro na místě ;-) V podstě až do těch 4500 ot. ten motor točí krásně a do těch 4000 to má i pádný smysl vytáčet.
Já jsem hned odbočil do levého pruhu, tys možná stál hned za tou benzínkou, ale nebyl jsem si jistý. Divil jsem se ti, že jsi tak zbytečně prudce vyrazil, chtěl jsem tu hordu nechat projet a pak vyrazit race >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2014 23:40
Re: Allroad definuje...
Di do * s těmahle kecama. Stokrát vopakovanej vtip neni vtipe už minimálně potřetí počtvrtý a to nemluvim vo ubožárně když tohle děláš holce
Avatar - white label
10. 12. 2014 23:38
Re: Allroad definuje...
Já zas pro změnu nemá náladu na nerudné týpky bez smyslu pro humor...
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2014 23:35
Re: Allroad definuje...
Ha ha ha. Na pubertální vtipy fakt nejsem. A na donekonečna vopakovaný tuposti už vůbec ne
Ale furt lepší debilně napadat mě než urážet holku.
Avatar - white label
10. 12. 2014 23:31
Re: Allroad definuje...
No vida, on o tete a ujo za dverami.... >:D
Avatar - white label
10. 12. 2014 23:23
Re: A6 vs. 5er
V podstatě převážně souhlas, i když ta E60 nebyla tak poctivá jako E39 se spokojeností "nadevše" (myslím na svou dobu), ale nechtěl jsi napsat rovnou Jag XFR?
Avatar - white label
10. 12. 2014 23:20
Re: A6 vs. 5er
No problem. 5er i A6 jsou ve svých třídách vynikalící auta, přičemž není nic divného na tom, že někomu celkově sedne víc jedno a někomu jinému třeba zase to druhé. Podezřelé spíš je, když někdo prohlašuje, že jedno z nich (kterékoli) je dobré a druhé špatné, tím spíš, když tvrdí, že současně vlastní dvě stejně zaměřená auta stejné třídy. Ale to myslím obecně, ne osobně.
Co se týče těch detailů, které uvádíš, tak aby se o nich vůbec dalo smysluplně diskutovat/polemizovat, musel bys nejdřív doplnit konkrétní informace k jednotlivým konfiguracím. Např. jaké sedačky máš v 5er a jaké v A6, jaké pneumatiky (rozměr, značka, typ/dezén) máš na A6, jaké na 5er apod.....
Pokud např. slyšíš na jednom voze pneumatiky víc, než na druhém, nemusí to být autem.
Kdyby ta tvoje 5er byla zadokolka, tak to je něco, na co A6 nemá přímou odpověď, ale 5er v xdrivu nad A6 v quattru celkově nijak výrazně nevyniká (podobně jako ani A6 nad 5er), leda snad v tom oslňování řidiče osvětlením makeup zrcátka u spolujezdce. ;-)
10. 12. 2014 23:15
Re: A6 vs. 5er
tak ja som mal doma e39 528i..spokojnosť nadovšetko..poctivé BMW..potom bola e60 530i..tiež slúžila dobre, všetko bolo pevné odolné..ok..ale..potom som prišiel s f10 535d..popravde? mal som to auto nejakú dobu ale problém bol v tom, že síce áno 313 koní bolo cítiť, interiér ok, dizajn ok..ale..s tým autom bola nuda..proste to auto aj napriek všetkej sile ma nepresvedčilo..mal som tú česť s A6 3.0 BiTDi, limo, S.line..áno BMW malo možno o niečo lepšiu odozvu na plyn, takú pohotovejšiu ale jazdu som si užil viac v Audi..nehovorím teraz len o jazdena hrane..myslím podovozok celkovo ako taký, aj na hrane ale aj pri kludnom jazdení..hlučnejšia nie je A6 určite,

a sorry ale pokial mi niekto ide u novej päťky písať o emóciach za volantom tak vážne pochybujem o tom kam ten svet speje.myslel som že emócie dostanem ked som kúpil 535i ale nestalo sa..tá doba keď 5er sršala emóciami je preč..dobre M5 nerátam..ale pri Audi som sa cítil rovnako ak nie ešte lepšie ako v BMW..ako napr taká 4er alebo 3er sú super ale v 5er už toho vzrušenia a emócií tolko nevidím..sorry...jediný sedan vyššej strednej u ktorého mi srdce doslova búchalo je Jag XF..inak ale v novej A6 a 5er nevidím rozdiel žiadny..všetko je o konfiurácií, nastavení a myslím si že 535d rozhodne nad A6 3.0 BiTDi nestojí...
10. 12. 2014 22:52
Re: A6 vs. 5er
No tak panove :)) jediny auto ktery jsem si koupil ojety bylo Evo6 Tommi Makinen v Japonsku :))))) jediny conjsem chtel rict je to, ze bavorak5tka je prostě mnohem promyslenejsi a jakoby hodnotnejsi a dospelejsi auto nez audi a6. Nehlede na emoce za volantem. Rad bych abyste zazili to zklamani z 1.95 mega utraceny za ETALON tridy.a pak si v noci ani spolujezdec nemuze přečíst casopis protoze ridic nic nevidi....;) peace
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Kde s tím jezdíš, snad ne převážně po českých okreskách a D1?
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:43
Re: Allroad definuje...
Beru případ, kdy chce někdo primárně udělat dojem na okolí (ne na kámoše z a.cz), ale to snad automaticky neznamená, že bude pro to okolí dělat předváděcí jízdy apod.
10. 12. 2014 22:41
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Měl bys vidět ty letní 245/30/20. :-)
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 22:37
Re: Allroad definuje...
viz 21:48 hned výš. Tedy společnost dobře situavaných a finančně zabezpečených lidí.

Přijdeš pokecat s kamarády, začneš porovnávat, jedeš se projet. Tam si s pozlátkovou výbavou v kombinaci se "základním" motorem dlouho nevystačíš.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 22:34
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já sem se tam placal par minut a projelo několik stejnejch mondeich ( to se debilne sklonuje) ale ty nikde...usoudil sem, že jsem ti asi perfektne splynul s davem:). Jo asi bys mi ujel, mam vic kil, bejt to ve fokusu. , tak je to vyrovnanější, ale myslím že bych ti dýchal má záda když bych dobře radil. Tobě to táhne do vyšších otáček. .. skoro jako bmw >:-[] no s tim čipem nevim... rika to každej kdo to jel, priste by to chtělo sehnat na projeti jiný Mondeo se stejnými motorem.... nebo prostě PSA power!! :-) p.s. kdybych ti řekl že je to ta 103kw tak mi to uvěřis co?:)
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 22:32
Re: Allroad definuje...
No pockaj, ono to este moze byt aj horsie:
Staci ak tu prijde "teta" alebo uz "ujo" C5 kombi, a sme v haj(zl)i >:-[]
10. 12. 2014 22:28
Re: Allroad definuje...
nasua23 se ptal, jestli bylo Volvo první. Tak jsem mu odpověděl, že Subaru bylo před Volvem.
10. 12. 2014 22:24
Re: Allroad definuje...
dobre skúsim ešte nejako inak..tu nejde len o nejaký čiste technický pohlad. ja som to už povedal raz..XC70 je dobré auto, to sa nehádam na svoj vek je stále v dobrej kondícií, dizajn je taktiež stále celkom svieži, to je všetko fajn..ALE..podstatné slovo ALE..XC70 má už tie najlepšie roky za sebou..jednoducho Allroad je nový..a lepší vo všetkom..dizajn je vec názoru, mne viac sedí Audi, k motorom sa nemá význam asi vyjadrovať..tam aj základ s 218 koňmi prebije D5-ku od Volva..nie len čo do výkonu ale aj kultivovanosti. Taktiež automat v Audi radí omnoho hladšie a menej roztržito..porovnávam lebo som v tých autách jazdil aby sa nepovedalo že neviem o čom točím..ale dalej..interiér..ako sorry ale porovnávať interiér XC70 s A6 Allroad, to je asi ako porovnávať interiér novej S klasse ja neviem..zo 7er z roku 2006..proste Volvo je oproti Audi komplikované, celkovo chaotické a minimálne nastavovanie napr. navigácie..v Audi nie je problém..vo Volve je to otrava..a celkovo použitie materiálov a spracovanie celku je v Audi niekde inde..čo sa týka jazdy samotnej..v tomto je Volvo celkom ako tak ok..ale dosť som pri nerovnostiach dostával rany do volantu a celkovo bolo auto uskákané..tam kde Audi je stabilné a pokojné, Volvo sa vrtí, krúti a má problém sa držať v stope, zase v režime comfort je Volvo príjemne mäkké to uznávam ale nič čo by nezvládlo Audi..

podtrhnuté a sčítané- Volvo môže byť niekde vo svojom vnútri dobré auto..lenže..na to aby sa Volvo vôbec mohlo postaviť Audi, potrebuje zmenu, obnovu, regeneráciu..iný interiér, možno aj silnejší motor, lepší podvozok atď...

ako samotné Volvo funguje dobre ale každý normálny človek vie a pochopí, že Allroad je mu momentálne na míle vzdialený..a je jedno či človek mení auto raz za 3 alebo raz za 6 rokov..proste Audi je lepším vozom a taktiež pri dobrej starostlivosti vydrží minimálne tolko čo to Volvo..jednoducho treba si dať dole klapky z očí a narovinu si priznať, že nech sa človek díva akokolvek, Allroad je proste lepší..

;-) ;-)
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 22:24
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já tě tam neviděl, teda myslel jsem, že jsem svou rychlou jízdou tě dohnal, dokonce na tebe zatroubil, ale v tom Mondeu seděla nějaká holka... >:D Tak trapas...

Víš jak, ujel bych Ti, tak zpětně jsem to analyzoval a prostě těch 11 kW a 20 Nm a větší hmotnost šla docela znát. :-) Ale přesto říkám, musíš tam mít chip, jinak to není běžných 85 kW... I když, pravda, je to kvalitní francouzský motor :-! >:D
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:22
Re: Když na to máš, není co řešit....
Hmm, takže podle tebe aktivně/sportovně založený člověk, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo), vypadá typicky jako holohlavý chlapík s prasečím krkem, koženou bundou a velkým zlatým řetězem?
Pokud ano, tak to máš poměrně vzácně kontraverzní osobní zkušenosti. :-O ;-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:19
Re: A6 vs. 5er
V případě skutečné konfigurace bych si raději připlatil za pro mě vhodnější "křesla", než za chiptuning, který V6 BiTDI ani nepotřebuje.
10. 12. 2014 22:18
Re: Když na to máš, není co řešit....
V principu samozřejmě ničím.
Ale toto je diskuze k A6 Allroad.

Já osobně beru A6 Allroad jako symbol motoristické okázalosti aktivně/sportovně založenýho člověka, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo).
10. 12. 2014 22:16
Re: Když na to máš, není co řešit....
já jich už pár viděl :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:15
Re: Allroad definuje...
Zkus definovat tu "dobrou společnost". Psal jsem o základní motorizaci, nikoli o základní výbavě. Samozřejmě, že to co je tzv. vidět, se nemůže v takovém případě vynechat, ale to okolí toho zas tolik nevidí.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 22:11
Re: A6 vs. 5er
tak na toto som absolutne nepomyslel 8-s
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:55
Re: Allroad definuje...
Odpovědi na jednoduché otázky nic? Vím, že na jednoduché otázky je odpovědět nejtěžší.
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:48
Re: Allroad definuje...
ok, tak si to nazývej společností dobře situavaných a finančně zabezpečených lidí.
10. 12. 2014 21:47
Re: Allroad definuje...
Ještě jednou :"Že sis popletl nick, web, dobu a...hlavu!" Jestli vyhulíš tolik jako ti tví smajlíci, tak tady dlouho nebudeš... :-) Dobrou!
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:46
Re: Allroad definuje...
no zrovna ty tu sázíš jeden vědecký objev za druhým >:-[] >:-[]
10. 12. 2014 21:44
Re: Allroad definuje...
Měl bys ty svoje výroky typu "V dobré společnosti..." přihlásit do nějaké soutěže, třeba "Demagog roku" :-)
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:44
Re: Allroad definuje...
Čeříš vodu úplně zbytečně. Sám si nevidíš do vlastních huby, to je celé. Když napíšu, že Volva doapdají výtečně ve všech různých nezávislých crash-testech, tak to cituji prospekt?

Když uvedu, že Volvo analyzuje reálné nehody svých vozů a táži se, zda to samé dělá Audi, tak to je tečkování?

Co je mi po tom, v čem rád jezdíš? Že bych píchnul do vosího hnízda? Když jezdíš Allroadem (pokud), tak to nemůžu napsat, že jiný model se mi v něčem zamlouvá víc?

P.S. Že Allroad mám za jedno za naprosto nejlepších aut na trhu, ti asi jen tak, v zálapu tvé nabubřelosti uniká >:-[] :-! :-!
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 21:42
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jojo ale v ty konkurenci by ani fluence neuspěl, co si pamatuji tak tam byly a6tky a pasati:) no a ta zelena Felda tam už snad nekazi dojem. P.s. kam si pak jel? Já tam čekal u krajnice ještě na ten Drag race :)))
10. 12. 2014 21:41
Re: A6 vs. 5er
jak měl konfigurovat auto v bazáru? >:-[]
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:36
Re: Allroad definuje...
Dojem na okolí a dojem v partě známých jsou dvě zcela odlišné věci. V dobré společnosti Allroadem v základu moc nezaujmeš.
10. 12. 2014 21:34
Re: Allroad definuje...
Bože to je zase blábol...
10. 12. 2014 21:33
Re: Allroad definuje...
Až do doby než sem zabrousil volvofanatik to byla pohodová objektivní diskuse fandů různých značek o autě jménem A6 Allroad, ne o Audi, ale o Allroadu...cítíš ten rozdíl? Pak jsi přišel ty se svou rukavicí hozenou přes oslí můstek do showroomu Volvo a spustíš tady flame a na konci blábolíš o "bytelnosti", cituješ prospekty nové xc90, pokládáš otázky typu "Co z toho dělají v Audi?" a suverénně tečkuješ! A co si o tom máme myslet my, co rádi jezdíme v Allroadu? Že sis popletl nick, web, dobu a...hlavu!
Avatar - white label
10. 12. 2014 21:30
Re: Allroad definuje...
Kdy si naposledy řídil aktuální allroad a kdy XC70, nebo v nich aspoň seděl?
Pokud si někdo kupuje allroad primárně proto, aby udělal dojem na okolí, tak na to mu bohatě stačí základní motorizace a zaškrtnutí "bez označení motorizace".
Zrovna tihle lidé naopak nepotřebují špičkové výkony motoru apod., těm by stačil v allroadu i ten D5 z XC70.
10. 12. 2014 21:25
Re: A6 vs. 5er
Jo a to audi mam teprve rok a neco. Samozrejme se bavim o tom samym modelu co tady testujou.
10. 12. 2014 21:23
Re: A6 vs. 5er
V Audi mam nejaky celokozeny sedacky v plny elektrice. Nemaj tak sobey bocni vedeni ako v BMW. Merim 183 cm a vazim 87 kilo... uplnw normani typek :-) spotrebu merim na dalnici protoze tam najedu 90%km. Ziju v cesku a vw svycarsku. Hlucnost audi je prostě vyssi. Nemam zadny nadstandardni skla. Obe auta jsou ve standardu + klasicka vybava kterou si davaj i ostatni normalni lidi. Allroad za 2.5 je uplna zhovadilost (bmw m5? ;)). Ja spis reknu ktery veci mne v audi fakt prudej:dukaz ze nad bmw technici premejsleli vic: kdyz si spolujezdec rozsviti lampicku tak u bmw to je uplne jedno, u audi to oslnuje jako krava. Reakce na plyn totalne zpozdena. Tdi zere olej - bmw ani kapku. Audi mnohem zavislejsi na stylu jizdy. Kdyz jedu pilu a je volna dalnice tak s audi pri rekordnim prumeru 160kmh praha-curych mam 10.9. Bmw ta sama trasa 171 kmh 9.8l....
10. 12. 2014 21:23
Re: asi naj kombík..
to je jasný, reproduktorový 50d je zvenku 3.0d ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:22
Re: Allroad definuje...
čistě technickým pohledem asi ano, XC70 zaostává citelně. Ale je to v dobrém smyslu staré poctivé auto a pokud bych měl vybrat, vezmu stejně XC70, pokud bych vybíral vůz na delší dobu. Pokud auta někdo střídá co 3 roky, asi není mnoho důvodů k volbě Volva.
Avatar - white label
10. 12. 2014 21:19
Re: Když na to máš, není co řešit....
A když takto vypadající člověk vyleze třeba z toho RR, nebo z čehokoli jiného, tak v čem je v principu rozdíl?
Nehledě na to, že zrovna allroad není symbolem "motoristické" okázalosti, od toho jsou daleko příznačnější značky/typy aut.
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 21:16
Re: Allroad definuje...
Sice vůbec nerozumím poslední větě, ale to není až tak podstatné.

Ano, design je naprosto subjektivní, proto jsem napsal PODLE MĚ. To předně. Ale co se kvality materiálů týká, tak za tím si vcelku stojím. Ale zřejmě mě nechápeš správně.

Ano, Audi je skvělé v materiálech, jenže mu prostě podle mě schází bytelnost. To není nic, co dokážeš vnímat pouhým povrchním dotekem, nebo ohodnotit pouhým pohledem. Je to možná můj jen pocit, souhlas. Ale Volvo je prostě podle mě postaveno zkrátka jinak než Audi a drží si dlouhodobou (užitnou) hodnotu pro majitele.

Je to vidět třeba na nárazových testech. Volvo nejde nej na 5* NCAP, jeho vozy dopadají výtečně v mnoha nárazových testech. Nové XC90 je zkrátka tuhá krabice, prezentují se mnoha testy. Mají jedno z nejmodernějších crash-testových zařízení na světě, dlouhodobě pracují na bezpečnosti analyzováním reálných dopravních nehod jejich aut...

Co z toho dělají v Audi? Audi se honí za moderními technologiemi, Volvo za reálnými životními hodnotami. Tečka ;-) :-!
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 21:13
Re: A6 vs. 5er
hmm...
Tak bud si si ju nevedel poriadne nakonfigurovat, alebo mas atypicku postavu a BMW ti teda vyovuje ( sedacky, posed ) viac. Ja som v tomto problem nemal, malinky problem sa mi zda byt ten, ze v min. gen. A6 co boli Audi Sportsitze ( nie S-line Sportsitze, ale tie s integrovanou opierkou hlavy ) tak sa mi dalo nastavit sedacku este nizsie, nez v akt. gen.
Takisto je pravda, ze min. gen. bola standardne trochu tichsia - aktualna to riesi az akustickym sklom ( doporucujem vyskusat - tozdiel je citelny )
ak ale pises ze oboma autami odjazdenych mega km, tak mi to vychadza na starsiu gen. - a potom je teda niekde chyba. Lebo ta bola tichsia, nez 5-er vzdy !
Ad spotreba a Chipy:
neviem, kto ti ju chipoval, ale v zasade by nemala o moc viac zrat, pokial s nou jazdis porovnatelne ako s Baworom. A uz vobec nie viac, nez to BMW !
Takze mi z toho vyplyva dost slusny raritny pripad... :-!
10. 12. 2014 21:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mám tři malé caparty a ty do A6 v sedačkách (2 plnohodnotné sedačky, 1 vajíčko) nedostanu. Takže všem jistě vyhovovat nebude. Kdyby ano, bral bych ji hned.
Avatar - Emel
10. 12. 2014 20:55
Re: audi a6 allroad
Hm, a přemýšlel jsi někdy o tom, proč ty nejlepší věci nebývají pro všechny?
10. 12. 2014 20:52
Re: Allroad definuje...
veď ja to beriem..sú aj ludia ktorých prioritou nie je výkon ale..myslel som to v rámci toho, že pokial chce XC70 vytvoriť plnohodnotnú konkurenciu pre Allroad, silnejší motor by im padol vhod..tak ako niekomu stačí v A6 3.0TDI s 218 koňmi, tak niekto zas chce viac výkonu a siahne po 320 koňovom BiTDi...a takisto by to malo byť aj s volvom..nejde mi ani tak o výkon, siahnem po D5, chcem ale niečo silnejšie, ok zoberiem si..vlastne nič pretože je tam len D5..preto hovorím že nejaká D6 s napr. 300 koňmi by nebola zlá pre rozšírenie portfólia...svoju klientelu by si to našlo...

ono design.Volvo je velmi pekné auto ale pre mňa osobne je Audi krajším autom..kvalita materiálov..ver tomu že kvalita Audi je na top úrovni..ja sám som vystriedal vela áut a spracovanie a kvalitu Audi nemám problém postaviť na, príp. nad úroveň takého BMW..ako Volvo môže mať dobré materiály ale u XC70 je na čase, aby ich vedeli správne podať..ovládanie a celý interiér už pôsobí dosť zastaralo a chcelo by to zmenu..

ja stále hovorím..XC70 mám velmi rád a to auto sa mi páči aj po rokoch..lenže A6 Allroad posunulo limity vo všetkom..on pohonného ústrojenstva, cez interiér až po podvozok..jednoducho momentálna XC70 nie je adekvátny konkurent pre A6..aspoň pre mňa. :-)
10. 12. 2014 20:51
A6 vs. 5er
Vlastim A6 3.0 tdi a BMW 535d. Obe cerna, obe kombi. Obe auta s chipem: 215 kw a 235 kw. Vzdycky si radeji sednu do BMW. Lepsi sedacky, pozice za volantem, tissi, vykonejsi, min zere. Cele BMW pusobi opravdovejsim dojmem. A obema auty ujeto mega kilometru. Audi jsem si kupoval pred rokem a jsem fakt zklamany... ja nechapu jak nekoho muze bavit... tady se nejedna o zadnou zabavu what so ever.... hluk od pneumatik mne tak drtil ze jsem to vubec nechapal. Namereno o 3 db vic nez v BMW. Ale samozrejme manzelka ho miluje...:) vic se libi jejim kamaradkam a da se dat do dveri pet lahev....:))
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 20:30
Re: Allroad definuje...
Ty si si pred tymto prispevkom fetol ??? 8-s
V celej diskusii sa pozitivne vyjadrujes, a zrazu napises do neba volajucu blbost:
"Kde podle mě XC70 vede, je kvalita materiálů a design."
To snad nemyslis vazne ???!!!
Dizajn je kazdeho subjektivna vec - tak pre niekoho nech...
Ale materialy ??? sorry, ale toto je na :no:
len ja ich nedavam, ja sa vyjadrujem textom... ;-\
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 20:14
Re: Allroad definuje...
a proto jsem napsal, že Allroad definuje, nikoliv že definoval ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 20:13
Re: Allroad definuje...
S výkony souhlas, ale otázkou je, koho z cílové skupiny zrovna výkon bude u takto zaměřeného vozu trápit. Ano, u určité skupiny úspěšných lidí, kteří se s vozem prezentují a dokazují si svoji suverenitu, to bude handicap. Ale myslím, že naopak klidnějším a vyrovnanějším povahám naopak D5 ve Volvu plně vyhoví, byť to není žádná špička.

Kde podle mě XC70 vede, je kvalita materiálů a design. Audi je svým způsobem navoněná pýcha.
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 20:10
Re: audi a6 allroad
nejen ve zdejších >:D >:D
Avatar - Inferius
10. 12. 2014 20:02
Re: audi a6 allroad
Všechny auta co spadají pod VW jsou ve zdejších testech dokonalý ;-)
10. 12. 2014 19:52
Re: audi a6 allroad
přerostlý?? to ako vážne? ono to auto asi nedostalo 5 hviezd len tak pre nič za nič..skús sa v tom previesť a možno to pochopíš..debilné oplastovanie..to asi komentár nepotrebuje..dokonale sa to k Allroadu hodí a navyše je to spravené velmi dobre..decentne ale tak aby človek poznal že to je Allroad..

čo sa týka toho že pre normálnych je to ťažko dosiahnutelný automobil..to tu akože majú testovať len samé Fabie, Logany, 206-ky, Thalie....sú ludia ktorí na to majú a sú ludia ktorí nie..niekto kto na to možno nemá ale má rád autá, toho taký test poteší...proste to že to je nedosiahnutelné auto, to je dosť chabý argument :-)
10. 12. 2014 19:43
Re: Allroad definuje...
no lepšie by asi bolo napísať..zatial Volvo nemá plnohodnotnú konkurenciu pre Allroad..to že ju nikdy mať nebude je dosť..také moc jasnovidecké :-) momentálna xc70 nie je auto zlé..dizajnovo to zaujme stále, veľký kufor je taktiež prednosťou..ale presne ako píšeš problém Volva je v motore..ani D5 nie je zlý motor, lenže pokial sa niekto zvezie s 3.0 Bi.prípadne len TDI výkonnostný deficit volva bude cítiť..

Volvu by sa taktiež hodil nejaký ten D6 s dvoma turbami ktorý by dokázal zo seba vydať aspoň nejakých tých 300 koní..D5 je fajn ale na konkurenciu to nestačí..a čo mi na XC70 vadí, je interiér..pokial ho porovnám s Audi tak XC70 pôsobí ako o dve generácie staršie auto..celkovo to ovládanie všetkého, infotainmentu a týchto vecí je dosť komplikované..plus síce mám len 187 cm, vpredu som si dosť ťažko našiel pohodlný posed a pokial áno, za mňa by si niekto kto má nohy nesadol..v tomto som sa trochu sklamal..ked som videl velký kufor čakal som velkorysý priestor ale akosi som bol nemilo prekvapený..

nutno ale momentálne uznať, že súčastná XC70 na Allroad nemá..v ničom.. :-|
Avatar - Twingo
10. 12. 2014 19:39
audi a6 allroad
Přerostlý kombík s debilním oplášťováním trochu mě překvapilo že mu dali 5 hvězdiček. Jestli si říkáte že je to dokonalé auto vymlouvat vám to nebudu jenom že pro obyčejného člověka je to velmi těžko dosažitelný automobil. ;-\ :yes:
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 19:17
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Viděl jsi dneska kde bydlím, ne? >:-[]
10. 12. 2014 19:16
Re: Allroad definuje...
(Legacy) Outback byl dřív.
10. 12. 2014 18:41
Re: Allroad definuje...
nebyl Cross Country první?:)
jinak ano
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 18:36
Re: Allroad definuje...
Pekna oda ;-) len zrovna s tou XC 70 ma trosku trhliny.
Davnejsie by mu bol este pekna konkurencia Legacy Outback - ale to v casoch, ked sa este aj Subaru o nom vyjadrovalo ako o zastupcovi vyssej strednej...dnes je to skor proti A4 allroad.
Volvo uz tomuto A6 Allroadu nikdy nebude vediet postavit plnohodnotnu konkurenciu - vid. motorova paleta... 8-s
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 18:22
Allroad definuje...
...víc než samotnou automobilovou třídu. Allroad definuje přítup k modelu. Definuje zcela ojedinělý charakter.

Všichni jej chtějí. Všichni se snaží mít allroad v nabídce a pro všechny to obvykle znamená úspěch. Allroad pro chudé Octavia Scout, Allroad pro bohatší Passat Alltrack. Allroad pro nejchudší P208 SW Outdoor... Existuje jen jeden vůz, který dokáže hozenou rukavici allroadu zvednout - Volvo XC70.

Originál je ale jen jeden. Sen všech - Audi Allroad :-! :-!
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 17:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
To si kedy stihol ??? :-)
10. 12. 2014 17:08
Re: Když na to máš, není co řešit....
Nemám pocit, že by si to auto takoví kupovali...
10. 12. 2014 17:05
Když na to máš, není co řešit....
A tady nemyslím jen finančně...

Přece jen: když z tohoto vyleze holohlavý chlapík s prasečím krkem, koženou bundou a velkým zlatým řetězem, působí to nepatřičně.

Za mě jen trochu malé mínus za středovou konzolu, která postrádá lehkosti zakrytí masy ve stylu RR.

Jinak není co řešit: :yes:
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 17:02
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
jeeejeeee, to vsetci Audi - fans mame 193 cm ??? >:D >:D >:D
Avatar - white label
10. 12. 2014 16:35
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jo, ten motor je na diesel docela návykový a třeba pro mě by to byl asi jediný výrazný důvod, proč přejít z A6/C6 allroadu 3.0 TDI a nečekat, až na příští generaci, kde má jít (mimochodem) výkon BiTDI zase nahoru, díky novému elektrickému přeplňování.
10. 12. 2014 16:27
Re: asi naj kombík..
no s 3.0 Bi TDi som jazdil v klasickej A6...ten zvuk je na diesel vážne pekný..v triede asi krajšieho nebude..čo sa týka dieslov myslím..no ten cez repro som si zažil v M550d a musím konštatovať že Audi znie lepšie..konkrétne čo sa týka prejavu zvonku...

spotreba je tam taktiež ok si myslim..pri normálnej jazde sa s tým biturbom dá jazdiť aj 8-8,5l..v 535d som jazdil tiež podobne ale v 550d som nešiel pod 9 litrov ked som jazdil trochu svižnejšie..
Avatar - white label
10. 12. 2014 16:25
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Na druhou stranu je těch 235/40 ještě nižší "slupka", než těch 255/40.
10. 12. 2014 16:15
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Hmm, a já si říkal, jak jsou moje zimní 235/40/19 na trojkovým kombíku nafouknutý balony. :-)
10. 12. 2014 16:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Nejzajímavější posezení bylo v 5GT. Fakt dost místa. No Superb je válcuje všechny, bohužel jen podélně. Uvidíme co s prostorem do šířky udělá nová generace.
Ostatně, to sezení za sebou vlastně mám i v tom videu, co jsem před časem dělal. Odkaz je v diskuzi níže a je to čas 13:41
10. 12. 2014 16:01
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Hm, tu bílou mi doporučovali v Kyjově. Ale ono to ještě není upečené. Každý měsíc si odkládám nějaké peníze na tajné konto a až se mi to tam nahromadí, půjdu okamžitě do toho. ;-) Jinak kdo zkusí tento motor, tak už nemůže volit jinak.
Ostatně největší výkonový skok, alespoň pocitově bylo pro mě přejít někdy před 13 lety ze Škody Favorit 40kW do Octavie RS 132kW... >:D
Avatar - white label
10. 12. 2014 15:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já mám "jen" 193 cm, a když si za mě sedne dcera (1st. ZŠ) v isofixové sedačce, tak jí na nohy zbývá dost málo místa, na vzpomínaný Superb to vzadu, ohledně podélného prostoru, nemá. Jinak ano, 5er je na tom ještě hůř. Ono i u "krátké" A8 to není v tomto ohledu žádná velká sláva, Long verze A8 je samozřejmě o něčem jiném.
Avatar - white label
10. 12. 2014 15:50
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Z tmavých barev bych bral tuhle Javabraun Metallic + celolakování a ze světlých laků Gletscherweiß Metallic s přiznanými plasty. Je to sice taky bílá, ale vypadá líp, než uni a je i o něco málo praktičtější.
Jinak teda to je pěkný skok z R4/20d na V6/BiTDI. ;-)
10. 12. 2014 15:41
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No já mám 202 centimetrů a zkoušel jsem se posadit za sebe a kupodivu to šlo. Rozhodně to není nemožné a nějakou delší cestu bych "sám za sebou" určitě zvládl. Nejhorší to mám v 5er. Tam se nenamáčknu ani náhodou. Co se týče kufru, tak tam je to skutečně blbý. Pár centimetrů směrem do hloubky by se prostě hodilo.
10. 12. 2014 15:17
Re: asi naj kombík..
Tak já jsem v něm jezdil a dojmy jsem zanechal v blogu a zde:

www.youtube.com/watch?…

Neskutečně nádherný zvuk. Líbí se mi, že na to jde poněkud mechaničtější cestou, než zvukový soubor, který se pouští do uší přes repro.

Spotřeba po dvou dnech (myslím po dvou velmi dynamických dnech) 9.7 l/100km
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 15:15
Re: Kharle čekáme
nejlepší diesel má John Deere, jelikož diesel patří pouze do traktoru, kombajnu a kamionů. >:D >:D >:D
10. 12. 2014 15:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Dva modely? A7/S7 nebo R8 nic? ;-) Mně se nelíbí z palety audi Q3/Q5/Q7 a ani příliš A8. Pak se mi nelíbí A1, zatímco S1 je hlavně ve žluté docela milý draveček. TT se mi v poslední generaci celkem zamlouvá, ale neoslovilo by mě.
Pokud bych měl lovit ve vodách Tvého oblíbence, pak se mi extrémně líbí 6GC, 5er sedan i kombi a krásná je i Z4.
10. 12. 2014 15:07
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Ten předek je takový fádní. Pokud tam nejsou LED světla nebo dokonce pokud tam nejsou ani xenony, pak je to dost nezajímavé auto. Daleko, ale daleko lepší je to zboku a velmi povedená je zadní část, zvláště u sedanu.
Jetta je pěkné auto, designově vyvážené.
10. 12. 2014 14:40
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No pokud Bůh a účetní dá, tak si tento vůz budu objednávat do výroby právě s těma osmnáctkama. Nejenom že jsou jaksi ve standardu, ale podle mého vypadají prostě s tímto autem dost dobře. Tlumí dobře nerovnosti a tak nějak k tomu autu sedí. Nesnáším ty kreace alá Hummer H3 + 22" kola...
A k té barvě. To je největší nedostatek konfigurátoru. Pokud nechci jít do laku Audi Exclusive, tak není moc kde vybírat. Ta hnědáí je pěkná, ale strašně opticky zastiňuje ty prahy atd. Bílá je sice zajímavá, ale auto je hned špinavé. Přemýšlím nad nějakou jakoby béžovou nebo světle šedou.
Avatar - white label
10. 12. 2014 14:25
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Právě, že i těch 225/40/18" (nemluvě o 225/35/19") je jasně nízkoprofilovější, než 255/40/20". Na 19" disky dostaneš u allroadu 255/45 a zrovna u této motorizace není ta šířka úplně od věci, samozřejmě v létě, na zimu bych dal přednost 235/55/18", i když v Německu se přímo z výroby na zimu nabízí jak 235/55/18", tak 255/40/20".
Avatar - iudex
10. 12. 2014 14:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Aj sa mi zdalo, že to, čo písal Deathstar (20ky 35% profil a 18ky až 55%). 40% je samo lepšie ako 35%, ale i tak to nemožno porovnávať trebárs s 225/40R18 na hotheči, pretože ten nemá ambície byť aj trocha do terénu aj byť primerane komfortný, na rozdiel od veľkého kombi.
Ako optimálny kompromis medzi dizajnom a praktickosťou sa javí 235/50 R19.
10. 12. 2014 14:05
asi naj kombík..
aký sa dá kúpiť..aspoň pre mňa..len ťažko by som našiel nejaký kombík ktorý by sa Allroadu vyrovnal..tento model A6(ale aj ten predošlý) sa mi neskutočne páči..nie je taký hranatý a fádny ako Mercedes, BMW a Jag Sportbrake sú pre mňa velmi pekné vozy ale Audi sa mi pozdáva najviac..navyše nikto z konkurencie nerobí takúto oplastovanú verziu..ako plus dávam ale to, že to oplastovanie spravilo Audi naozaj perfektne..decentné ale zároveň to ukazuje, že to je Allroad..proste toto je pre mňa ideálne kombi..

3.0 bitdi som jazdil len v limo a po dlhom čase som konečne našiel trojliter ktorý sa dokáže vyrovnať ako v sile, tak aj v prejave 535d od BMW..Allroad som nešoféroval len som sedel vedla ale vnútri je to Audi tak ako ho poznáme..jednoduchý dizajn spojený s dokonalým spracovaním a kvalitou..podvozok je ok a aj s 19-kami dokáže celkom dobre vyžehliť nerovnosti na ceste...

jednoducho pokial by sa ma teraz niekto opýtal, aké je pre mňa ideál kombi, jasne hovorím A6..je jedno či klasická alebo Allroad..obidva tieto kombíky sú proste velmi kvalitne postavené, kultivované a univerzálne pre hociakú situáciu..z celej trojice Audi BMW a Merc je práve Audi tým vozom, ktoré podla mňa našlo ideálny kompromis v kategórii kombi...čo sa týka motora, jazdných vlastností aj využitia..za mňa pre Audi.. :yes: :yes:
Avatar - Kolouš
10. 12. 2014 14:00
Re: auto na vsetko
toppere, auto je to hezký, o tom žádná.
koukám že linie tvého obdivu nabírá směr Wolfsburg-Ingolstadt.
1/2013 MB - jeho náskok nedožene Audi ani za 10 let

12/2013 JAG/LR - kam se na ne hrabe MB, smerovani a zaprodanost asijskemu trhu nemuze konkurovat skutecnemu a jedinemu skvostu automobilismu: JAG/LR...

12/2014 VW - AUD - audi na tom nikdy nebylo tak dobře jako dnes. MB a BMW o svuj imidžový náskok už přisli

Nemyslim to zle, ale která značka to bude za rok?

>:D

edit:
jinak tohle auto jezdí vrámci širší rodiny. Ač mne Audi nechává klidným, tak tady opravdu musím smeknout a napsat, že vždy mne potěší, když si ho můžu projet. To auto je celkově... příjemný. Nevim jak jinak to napsat
Avatar - white label
10. 12. 2014 13:29
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Alllroad má tradičně o něco větší obvod kol, než běžné Ačka, takže to není 35% profil při 20" kolech (jako u běžné A6), ale 40% profil při 20" kolech, a hlavně z šířky 255, takže podstatně jinde, než třeba z šířky 225 apod.
Výška profilu v mm u 20" kola tady odpovídá výšce profilu u tvých zimních 205/50/17", nebo základních letních 225/45/17" na G7GTI, takže na léto žádná tragédie, zvlášť v kombinaci se sériovým vzduchovým podvozkem. Přesto bych tady jako optimum viděl spíš 19" léto/18" zima. Ovšem v praxi si tato g. allroadu poradí i s 20" koly až překvapivě dobře.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 13:05
Re: auto na vsetko
az na to stahovanie nabytku... 8-s
tento moment si zapis do dennicka ! Davam ti :yes:
PS: len trosku menej tych bodiek... ;-)
10. 12. 2014 13:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Také ve mně prologue akorát vzbudil obavy.
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 12:39
auto na vsetko
ci uz do divadla ... na vylet v prirode... alebo na tahanie jachty .. kludne aj na cestu okolo sveta .... aj na stahovanie nabytku alebo ako manazerske auto ..... skutocne to auto bude mat slusne pole posobnosti.... jednak kvoli 4x4 a aj ako kombik je to velmi prakticke.... rozmerovo je to tiez rodinna vila..... a kvalita bude bez pochyb spickova.... ved kto ma dnes kvalitnejsie interiery ako audi.. popravde asi malokto ...

ako cestovatelska jachta to bude brutalny narez..... neskutocna lod ..... klobuk dole... reprezentativna masinka :yes: audi na tom nikdy nebolo tak dobre ako dnes... MB a BMW zda sa o svoj "imidzovy" naskok z minulosti uz prisli ... naopak... na koni je dnes uz audi a uplne zasluzene :yes: .... auta z ingolstadtu su coraz krajsie.... kdez to ich nemecka konkurencia coraz skaredsia

nikdy som neveril ze to poviem.... ale dnes ma uz viac zaujme audi ako medour..... audi :yes:
Avatar - iudex
10. 12. 2014 12:27
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Tá hnedá je fajn, od hnačkovej hnedej á la starý Favorit má ďaleko. ;-)
S gumami súhlas; 35% profil je vhodný na športiaky, nie na kombi s poloterénnymi ambíciami. 18ky sú vhodnejšie (aj keď nevyzerajú tak parádne, ako 20").
Avatar - white label
10. 12. 2014 12:22
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jj, jen jsem to potvrdil a doplnil.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 12:19
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
joooo, ved tak pisem. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 12:14
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Nejlepším příkladem toho byla první (respektive II.) Octavia Scout v stříbrné metalíze :-) Té to seklo.
Avatar - white label
10. 12. 2014 12:14
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Měl ho už i první allroad, ale sériově až jeho další generace.
Avatar - white label
10. 12. 2014 12:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mně se CLA vyloženě nelíbí, ale zatím má kupců dost, a to je pro MB logicky úspěch.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 12:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
vtedy mali vzduch ale len prve Allroady - a to teda bole tiez ich velka slabina ;-\
V tomto sa stal Allroad taky pokusny kralik - ale uz v hocicom dalsiom to fungovalo gut a funguje doteraz ;-)
10. 12. 2014 12:06
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
tak jak píše rs6, ta předodovka je vždycky darda, vzduchovej podvozek taky asi, zase nemusíš s tím hned do audi...
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2014 11:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
>:D >:D jo no :yes:
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jo, ke světlým lakům se ty plasty dají strávit podstatně lépe, tam mi to taky tak nevadí.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:55
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Spíše se mi líbí kombinace světlejšího laku a tmavých plastů, odstíny stříbrné třeba :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Pro průměrně vzrostlé ano. Ale pár centimetrů by se v podélném směru (vzadu na nohy) hodilo (viz Superb). A větší hloubka/výška kufru (po roletu) by taky nevadila, ale to je daň částečně za quattro a částečně za (trendy) rovnou podlahu kufru. Mě by ale případný schodek za větší hloubku kufru určitě stál.
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:37
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Kdo chce, ten to v pohodě pozná i tak (jiná maska, nárazníky, rozšíření blatníků, zvýšené hagusy...) a kdo nechce, tomu je to stejně putna. Každopádně ty šedé! plasty tmavým lakům vyloženě nesluší, zvlášť naživo to celek opticky zlevňuje.
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:31
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Prémie v nižší střední klidně snese srovnání s mainstreamem, viz třeba Golf/A3.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:31
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Ale to přijdeš o to zajímave, co Te od ostatních a6 odliší:)
10. 12. 2014 11:29
Takže tak
jazdím na A Allroad pred faceliftoms prostrednám dieslom s výkonom 180kW...
Každé ráno, ked si do neho sadnem, tak mám hubu od ucha k uchu a vytešujem sa... fantastické auto, naozaj fantastické...
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:26
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Opticky se toho kontrastního oplastování (taky se mi u tmavých laků nelíbí) snadno zbavíš, stačí zaškrtnou plné lakování a máš to vše ve stejném odstínu s matným finišem a pak to vypadá dobře.
[odkaz]
Avatar - fOE
10. 12. 2014 11:13
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Ale panove, netahejme do toho auta pro bezne smrtelniky kdyz se bavime o premii.
Ale ano, na to CLA jsem zapomel, ale to se jen muj mozek podvedome snazi vytesnit vsechny znalosti toho auta se tykajici >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 11:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Do vtedy uz 7 rocneho auta som ani ja nekupoval novu - to by bola fin, sebevrazda.
U vas v Prahe som od 1 maniaka zobral repasovanu s certifikatom a "zarukou" vtedy za asi 45 000 KC ( rok 2007...? - niesom si isty...) plus u nas ma stala vymena asi 25 000 Sk. Toto je ale asi fakt najhorsie co ta moze postihnut. Motory boly dobre, tam problemy boli zriedkavostou - pokial si sa o ne staral. Ostatne - napravy - klasika: na nasich cestach 80 000 km a vymena komplet predku - ale to nieje katastrofa - u Vas sa tie sady ponukaju podla mna aj dobre za 12 a menej tisic KC.
A spotreba...to by si jej vedel odpustit - za ten usmev na tvari >:D
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:09
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
CLS je menší banán, takovej, rovnější >:D Ale jo, přímá konkurence to urcite je, ale velikostně to odpovídá sedanum nižší střední .)
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:09
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
19"/20" jsou alternativně na letní pneumatiky, na zimu budou optimální sériové 18".
Výběr barvy (Javabraun) nevidím jako špatný (je to odstín exkluzivně pro allroad), ale chtělo to zaškrtnout plné lakování, tohle kontrastní lakování plastů, k tmavým lakům, evokuje Fabii Junior (samozřejmě s patřičnou nadsázkou).
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:08
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
:yes: >:-[] Jo, golfové resorty a luxusní hotely se o něj perou >:-[]
Avatar - Emel
10. 12. 2014 11:08
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Líbí, nelíbí... pro A3 sedan je to největší konkurence.

Za mě... ta banánovitost tam je, stejně jako u CLS, ale promakané detaily to přebíjejí a ve finále se mi to auto líbí.
Avatar - Ham.
10. 12. 2014 11:06
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
S velikostí kol souhlas, kdysi jsem také neodolal a už bych stejnou chybu neudělal a také bych palec (na léto) nebo dva (na zimu) ubral. Ani ne kvůli terénu, ale kvůli dennímu ježdění po rozflákaných českých tankodromech. Nikoliv z hlediska pohodlí při jízdě, ale z hlediska nepohodlí při výměně proražených gum na ostrých lemech četných děr našich "silnic". Ono to na tom vzduchu klidně projede jakoukoliv díru bez většího drásání posádky, ale nízkoprofilové šlupky rozhodně nevydrží libovolnou díru a jsou častou příčinou defektů.
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 11:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Fluence do toho netahej, to je opravdová limuzína >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:04
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A kolik taková sranda na výměnu stojí? Já jsem rád... navíc za cenu té RS6 sem měl o 5 let novější auto mainstreamové střední třídy. Holt jak píšu v prvním příspěvku.. já na to nemám >:-[]
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 11:03
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Takže jsi v ten moment vypadal jako Homer Simpson? >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:03
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
CLA se mi vůbec nelíbí, vypadá jak banán z profilu >:D Mazda 3 není špatná, to souhlasím.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 11:01
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Teraz ale s odstupom casu ti mozem povedat, ze asi si aj urobil dobre. Totiz:
V A6, S6, RS6 mali motory V8 4,2 -vsetky- problemy zit s automatickou prevodovkou ZF 5 HP 24. Aj ja som menil, kamarat na S6 tiez a dalsi kamarat na RS6 dokonca 2x !!!
S6 sa ale chvalabohu dala kupit aj s manualom - a ten bol proste fajnovy :yes:
Takze nakoniec bud rad... ;-)
Avatar - Emel
10. 12. 2014 10:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Pro normální lidi (jako já) místa dost ;-)
10. 12. 2014 10:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
>:D >:D >:D
jj taková smradlavá dízl popelnice [odkaz] potřebuje milion udělátek aby VÍC JELA NEŽ ŽRALA >:D >:D >:D >:D
PS: Není nad 80% účinný elektromotóoor [odkaz] ;-)
Avatar - Emel
10. 12. 2014 10:56
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mazda 3 není marná... jinak samozřejmě z přímé konkurence CLA.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:54
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mě se ta hnědá metla líbí. Je to zajímavá móda a některým vozům opravdu sluší. Podobné barvy jsou na Volkswagnech, Oktávkách, ale dokonce i na Fordech. Moc se mi nelíbí na Ix35, kde také nějaký takový odstín dostaneš :-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:53
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
V mém rozpočtu to byl nejlevnější kus nabídky a kdybych měl přijem na to, abych si RS6 mohl dovolit živit, nekoukal bych po ojetém >:D
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 10:51
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Preco ? Nemusel si ;-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:51
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No ja vim, ale ta RS6 je brutální stroj... navíc z C5tky nevypadá tak odlišně, jako nová RS6 vs A6. Takže to od toho tolik nečekáš... :-)

Neumím si ale představit ty následky, když se něco vysype a že s takovym autem asi nejezdil děda, nebo německá paní lékařka po šedesátce, po kterých rád nakupuje vozy Barik >:D
Avatar - Emel
10. 12. 2014 10:51
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Souhlasím, vidím to přesně stejně.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Hledej v nižší střední :-)

Astra, Focus, Fluence ( ?), Jetta..
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:48
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A3 je zajimavé, ale na živo mne trochu zklamalo, určitě však patří k tomu lepšímu.

Já bych za nejhezčí malý sedan zvolil Jettu... I když není prémiová, líbí se mi, že nevznikala přímo z hatchbacku, jako ostatní.
Avatar - Deathstar
10. 12. 2014 10:47
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Chápu, že je třeba vyplnit opticky podběhy, ale ty dvacítky s profilem 35 (co jsou v konfigurátoru) jsou na tom už moc, obzvlášť když jde o specifikaci allroad, která má něco zvládnout (chtěl bych vidět jak si povedou na rozbité cestě nebo v hlubším sněhu).

Dát na to základní, naducanější 235/55 18, jinou barvu než průjmově hnědou a je to naprosto dokonalé a bez výhrad. I jako fanda MB se hluboce skláním >:D Tohle je povedená věcička
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 10:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Len aby to Mark Lichte "npohrbil" dizajnom ! ;-\
10. 12. 2014 10:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
rs6 je už zbytečně moc >:D s6 mi přijde jako zajímavý kompromis, jelikož nefandím naftě ale chci něco víc než jen obyč. v6 :-)
Avatar - Dinar
10. 12. 2014 10:45
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Souhlas s oběma, allroad s tímto motorem je zcela jistě nejlepším audi a možná i nejlepším univerzálním autem, které lze momentálně koupit. :yes:
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 10:44
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Tu niet co dodat. Proste absolutorium :yes:
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:43
Re: Univerzál
No, na Eklasse to asi mít nebude, ale zase to nevypadá jak pohřebák... Nový Allroad sem opravdu neprolézal, nicméně třeba C6 ano a ta je ještě o krapet větší než pro mne naprosto dostatečné Mondeo, takže by mne asi ta prostornost vůbec netrápila :-)

Sedačky s kufrem předpokládám složíš do roviny že? :-)
Avatar - fOE
10. 12. 2014 10:43
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Na pomery tridy nejpovedenejsi? Me nenapada zadny dalsi, to v prvni rade. >:D
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:39
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A co rovnou RS6? >:D Přiznám se, že při výběru posledního vozu jsem na C5 RS6 koukal, ale naštěstí sem odolal >:D >:-[]
Avatar - white label
10. 12. 2014 10:34
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já naopak malé sedany vůbec nemusím, ale na poměry třídy je A3 určitě designově nejpovedenější současný sedan.
Avatar - boost.
10. 12. 2014 10:31
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mně se nejnovější Audi líbí moc. Audi umí to, co MB ne - dát autu šmrnc a dneska nutnou "sportovnost" bez zbytečného cirkusu. A tablety se v Ingolstadtu zasouvají do přístrojovky.

A3 Sedan je opravdu pěkné. Snad se jednou dočkáme sériové verze A3 Clubsport. :-!
10. 12. 2014 10:25
Kharle čekáme
Karl, čekáme na komentář k tomu dieselu :-)
Avatar - fOE
10. 12. 2014 10:19
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A3 sedan.
To auto me nadchlo, designove je dostatecne jine od jinych audi (s uniformitou mam u audi velky problem), zadni svetla jsou designova tresnicka [odkaz] , proporce mi sedi, velikost mi sedi, s interierem bych mel jen jediny problem (pruduchy klimatizace) atd.
Jinak na me pusobilo solidne, dospele, ze audi nesetrilo na technice (technologie svetel) ani v nizsi stredni a taky je to v nizsi stredni jedina klasicka karoserie. Ja k sedanum tihnu vic nez i ke coupe. Tady se mi audi trefilo presne do vkusu.

Mam ale jen staticke dojmy, k rizeni A3 ani konkurence jsem se zatim nedostal.
10. 12. 2014 10:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
no tak to kolotočářské oplastování bych oželel, spíš bych něco přihodil a volil bych S6 avant, když už tak už, bychu zdar :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 10:01
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A ten druhý je který?
Avatar - fOE
10. 12. 2014 09:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Univerzal, to je presne to slovo. Tento vuz musi vyhovet vsem a vsemu a zda se, ze vyhovi s noblesou. Nejsem zadny fanda audi, z cele jejich palety jsou jen dva modely ktere se mi 1) vylozene libi a za 2) nevidim lepsi alternativu u konkurence a A6 all road je jednim z nich.
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2014 09:55
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Přesně, tady není o čem. Navíc nádherný zvuk. Až se mi při projižďce vlnily vlasy štěstím a blahem :-)
Avatar - iudex
10. 12. 2014 09:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Vidím to podobne. Veľké a priestranné kombi, štvorkolka, nastaviteľný podvozok, špičkový automat, ultrasilný, kultivovaný a pritom (na daný výkon) veľmi úsporný biturbo šesťvalec, možnosti výbavy závislé len na hrúbke peňaženky... skrátka dokonalý univerzál, Bežné kombi mu nemôže konkurovať v (polo)terénnych schopnostiach a naopak klasické SUV nebude tak rýchle, úsporné či priestranné. Plne zaslúžených 5 hviezd z 5.
Avatar - white label
10. 12. 2014 09:40
Re: Univerzál
Jako jeden z mnoha majitelů allroadu (A6/C6) můžu v podstatě souhlasit.
Akorát současná generace A6 nepřinesla žádný posun v prostornosti, což je trochu škoda, ale právě příští generace A6 by to měla údajně napravit.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 09:34
Univerzál
Existuje na světě univerzálnější vůz? V tomto jsem jen diskuzní plácal a dál než za výlohu autosalonu Audi jsem se nikdy neodvážil (při pohledu do peněženky je to pro mne rozhodnutí více než logické :D), ale i když pominu uniformitu dnešních Audi a mou náklonost spíše k BMW , tak neznám univerzálnější auto, než je Allroad a ještě k tomu v takto vynikající motorizaci.

Reprezentuje, je to kombik, je to 4x4, projedu i polní cestu, má silný motor v naftě, výbavu, kterou využiju sotva z 1/3, je prostorný... Na tohle u prémiové konkurence není odpověď. :yes: Toto bych postavil na pomyslný vrchol všech kombiků napříč třídami ( Oktávkáři odpustí :D).