Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 3 Sportback: Nejsilnější pětiválec v historii značky má 367 koní

Audi představuje novou generaci hot-hatche RS 3, jenž dostává vylepšenou verzi pětiválce o objemu 2,5 l. Ten se pyšní výkonem 270 kW a točivým momentem 465 N.m.
Zpět na článek
Avatar - JDM
13. 12. 2014 16:26
Re: RS3
Tak to kopnuti do audi byla jen sranda ;-) a taky se rad zastanu slabsich proto jsem treba schopnej se hadat do krve o honde kterou jeste nikdo nikdy nevidel >:D a ze jsi fanda japoncu ti verim ;-)
Avatar - PepaJ
13. 12. 2014 14:53
Re: RS3
Souhlasim, vuz je porad technicky i motoricky zcela na spici, ale ten design je u tehle male verze divne nevyvazeny..kord za tu cenovku...

obycejne nove TT je zajimavejsi a za me u ctyrech kruhu vede v malych vozech jasne S3 sedan..ktery je odlazen po designove k dokonalosti /ladnosti krivek ze vsech stran.

A to slazeni je u noveho RS 3 zcela popreno vzadu a vepredu to neni o nic lepsi :'-(
Avatar - AUDIRS6
13. 12. 2014 10:24
Re: RS3
>:D >:D >:D >:D :yes:
S tou Kylie nestras ! >:-[] Je to ako-tak dobre, ako to je :-)
...pokial pan (ne)Human nezacne s citronami >:-[]
13. 12. 2014 07:50
Re: RS3
Blbý je, že kopeš do vlastních řad . Já jsem dost velký, možná fanatický fanoušek japonských aut. Rodině jsem jich pár koupil, Mazdu CX-5 ségře a Subaru Forester Turbo jsem dal otci už někdy v roce 2003 ;-)
Nejvíc mě štve, když někdo kope do Audi. Prostě se zastávám slabších a mnozí tvrdí, že MB a BMW jsou jediné prémiové značky a Audi se jim nepřiblíží ani za deset let, že Audi je předražený volkswagen. Tak já vždycky nastoupím a snažím se jim to vyvrátit. Uhlavním nepřítelem byla vždycky Kylie s těmi jejími Alpinami a triturby :-) Teď, když se převtělila do těla chlapa, tak je to lepší.

A tak jen pro důkaz (aby sis nemyslel, že s těmi japonskými vozy a láskou k nim kecám) posílám fakturu na tu CX-5 a fotky Forestera Turbo. Hezký den JDM ;-)

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 23:27
Re: Pěkné
tak dakujem aj tebe... >:-[]
uz som mu odpisal...
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 23:25
Re: Pěkné
to bolo po tom, ako som vtedy vo Frnakfurte na vystave pol hodiny presedel vo vtedy novej RS6 - biely Avant - hned som vedel, ze pokial niekto ( Hofelle ) urobi predny kit na moju, ze idem do toho ! no a oni urobili, ja som kupil a urobil ;-)
Je mi jasne, ze nie kazdemu sa to dnes paci, ale vtedy v 2007..? - uz ani rok neviem - to narobilo slusnu paradu >:D
Na tej fotke je to este bez origo RS6 prahov, list na dverach a zadneho narazniku.
Ten som uz mal kupeny, na zvysok som cakal, a zrazu......mi ostal vtedy doma len novy zadny naraznik z vtedy novej RS6 s difuzorom :-(
Avatar - Covenant
12. 12. 2014 23:12
Re: RS3
Je možné, že A3 Clubsport Quattro Concept bylo takové cvičení, jak by mohla částečně vypadat RS3 v sedanu ...[odkaz] ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2014 22:53
Re: Pěkné
Jo, ten nárazník na avataru RS6 vypadá ulítle..., a proč nic ve zlém, neboj sa, klidně mu to napiš, šak máme demokraciu, ne? >:D ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2014 22:50
Re: RS3
Jasně, na takové to domácí žvýkání to stačí bohatě... ;-)
Avatar - JDM
12. 12. 2014 22:46
Re: RS3
no myšáci jsou na vymření jednou jsem na jedno provokativně bliknul a tvářil se na mě hodně škaredě >:D honďáci jsou netrpělivě nervozní a zatím ladí pořád starý eRka >:D
a nám zase ty naše subara stačí >:-[] třeba pro mě by bylo 221kw až až ;-)
12. 12. 2014 22:46
Re: Pěkné
No ja jen ze pises o nevkusnosti te stribrne veci a pritom sis na auto namontoval neco takoveho (mluvim o prednim narazniku). Ale nic ve zlem.
Avatar - white label
12. 12. 2014 22:45
Re: RS3
Ano AMG opravdu umí, takové V8 s RWD....
A žádní žabaři to rozhodně nebyli, dokud někdo nenalepil logo AMG na A45 s R4/4x4. ;-)
Avatar - JDM
12. 12. 2014 22:40
Re: RS3
a tak je to celkem jednoduchý 270kw vs 221kw , z 0-100 4.3 vs 5.2 , 5 válců versus 4 válce . ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2014 22:39
Re: RS3
Taky co už vám Subaristům dneska jiného zbývá, že... >:D
Ale Myšáci jsou na tom ještě hůř a Honďáci se zatím mohou jen dlouze těšit... >:-[]
Avatar - fOE
12. 12. 2014 22:35
Re: RS3
Tak AMG nejsou zadni zabari. Black series byli mnohokrat ovenceny superlativy a vzdy pridali k ladeni vykonu i ladeni podvozku/hmotnosti (vyhozeni sedadel, vice carbonu atd.). V me predstave, ktera jest zatim ciste fantazii, by takkove Acko mohlo byt na hony vzdalene tomu co jsi ridil. Nemuselo by to byt uplne marne, i MB umi ;-)
"Aura" R4 by ale zustala tak jako tak, pravda.
Avatar - JDM
12. 12. 2014 22:31
Re: RS3
>:D >:D tak musel jsem si rýpnout
Avatar - white label
12. 12. 2014 22:30
Re: RS3
Konečně nějaký dobrý vtip, aspoň je to hned trochu veselo... >:-[] ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2014 22:27
Re: RS3
Na M2 jsem taky hodně zvědavý, naopak A45AMG mě po svezení vůbec nezajímá, i kdyby mu přidali dalších 100 koní. Nehledě na to, že AMG s R4 a 4x4 k tomu, je v podstatě "protimluv".
Avatar - JDM
12. 12. 2014 22:24
Re: RS3
a ty nejsi fanatický fanoušek? a co je špatného jím být , však všichni jsme něčeho fandové a budeme se za to svoje být zuby nehty ;-) , ať už tady na diskuzi , u piva a nebo někde na okruhu ;-) takže Subaru STI by tohohle nafintěnýho kombíka sfouklo ze silnice >:-[] >:D >:D
Avatar - fOE
12. 12. 2014 22:20
Re: RS3
Takovou hmotnosti pretezujes predek v zatackach i pri brzdeni a odnesou to gumy a brzdy. S tim prvnim neudelas nic, to druhe musis naddimenzovat. Oboje je vzdaleni se od idealu a vysledku nepomuze. Ani spousta BMW to nema idealni, pravda, ale je rozdil mit na predku 52 a na zadku 48 procent treba a mit 60 vs. 40.

Viz muj koment z 22:15, pokud si s tim Audi vyhralo tak to muze byt zajimave, pokud ne osobne by mi prisla sympatickejsi S3 s lehcim "jen" 4 valcem. A dela se i v sedanu :-)
Avatar - fOE
12. 12. 2014 22:15
Re: RS3
No pokud se usetrilo cca 50kg hmotnosti a to vse bude na predku + nejake odlehceni predku diky haldexu jak pises tak by to mohlo byt zajimavejsi. Me tu ale chybi jeste moznost manualu (dalsich par kg dolu) a zad sedanu (dalsich par kg na zadku).

Bude zajimave s cim prijde BMW u M2 a co na to vsechno MB s A45 AMG. Uz je venku nejakej patek, MB si zaklada na tom byt nejvykonejsi a zaroven ma tradici v Black edicich, takze cekam nejakou reakci i ze Stutgartu. Az tohle vsechno nastane tesim se na srovnani. :-)
12. 12. 2014 22:09
Re: 911 vs RS3
Nevím. Neznám a nejezdil jsem v žádném Porsche, protože se tam nevlezu. Ale souhlasím, ze je to trochu jiný vesmír. 911 je pro mě to nejlepší z automobilového průmyslu. Psal jsem hlavně o tom, ze je to zajímavé srovnat i supersporty ve zrychlení s tímto malým drakem ;)
Mimochodem marně se snažím dohledat nějakou tabulku se zrychlením. Zatím jsem našel jen tabulku do 3.5 sekundy na stovku. Vévodí ji -jak jinak- Porsche.
12. 12. 2014 22:05
Re: RS3
Nevím. Myslím ze ty se jako fanaticky fanoušek nechovas. Nechme to byt a soustredme se na auta a ne na styly psaní. A pokud mám nějaký názor, tak bych si ho s dovolením taky nechal (i když třeba není úplně správný). Proste mne tito lidé přijdou směšní. Nejvíce jich je vždycky v komentářích pod nějakým srovnáním BMW a dalších na YouTube.
To, ze poslední sportovní audi trpěly na nedotacivost je samo sebou špatně. Právě proto budu rad, když to audi dostane do roviny novych modelu, kde se už nebude vyskytovat.
A co je na hmotnosti 60/40 tak šíleně extrémního taky nechápu. Moje BMW ji taky nemá ideálních 50/50
Avatar - white label
12. 12. 2014 21:54
Re: RS3
O třídu "vyšší" M3/M4 má i vyšší cenovku a má "pouze" rwd, což mu částečně dává určitý předpoklad k nižší hmotnosti, ale hlavně k lepšímu rozložení hmotnosti, vzhledem k tomu, že má motor vpředu. Navíc je v základu s manuálem. U minulé RS3 byly třeba kevlarové přední blatníky, ale i tak to nebylo zrovna lehké auto, teď se má haldex posunout úplně k zadní nápravě, tak uvidíme co (nejen) to udělá s rozložením hmotnosti.
Avatar - fOE
12. 12. 2014 21:37
Re: RS3
Posledni RS3 mela vahovej problem a to hlavne na predku, rozlozeni hmotnosti bylo snad 60:40 a kritizovalo to vice platku. To je jednoduchej fakt. Nova RS3 je lehci, ale nijak vyrazne, to je taky fakt (na rozlozeni hmotnosti si jeste budeme muset pockat, je mozne a tajne v to doufam ze na tom Audi zapracovalo). A ted se dostavame k tomu komentu. Kdyz ti reknu ze chapu co tim autor toho komentu chtel rict a ztotoznuju se s tim (ze se urcite dalo jit hmotnosti i niz) a M3 pouzil jen jako demonstraci (btw. myslim ze se to tam dale v diskusi na autoforu rozvadelo) budes me taky povazovat za fanatickeho fanouska BMW?
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 21:36
Re: RS3
Ja si zrovna myslim, ze by mohla byt.
Reil ( sef Quattra ) sa nedavno vyjadroval, ze sice sa RS-ka predavaju dobre, ale ze si vie predstavit este o dost lepsie cisla, mat tak spravny model na klucovych trhoch...
A kedze klucove trhy su USA a Cina, a tam frcia sedany, naznacoval tym, ze sa asi zameraju na ne. ci to postihne uz RS3, nevedno...
12. 12. 2014 21:35
Re: 911 vs RS3
Hele brzdí zase, ono to porsche v zatáčce docela sedí , přece jenom audi je porad audi, na tabletu se nedá psat ;-)
Avatar - fOE
12. 12. 2014 21:32
Re: RS3
Jestli si to pamatuju tak 1M coupe zacinalo na 1,3mil a RS3 byla jeste o 100k vys, ale berte me s rezervou, posledne jsem tu lehce ustrelil u ceny 520xd :-)
12. 12. 2014 21:31
Re: 911 vs RS3
Hm, to je jiná. Třeba už u Carrey 4GTS to dělá rozdíl extrémní 0.4 sekundy. Tak s tím jsem nepočítal. :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 21:24
Re: Pěkné
preco ?
bolo, uz "dostalo nohy" :'-(
12. 12. 2014 21:24
Re: 911 vs RS3
Tak to spočítej znovu, tentokrát vem ty 911 s PDK a s Launch Control. ;-)
12. 12. 2014 21:22
Re: RS3
Jojo, zvuk je dobrý, ale vypadá to na manuální řazení. Já si povinně před spaním pouštím toto: [odkaz]
12. 12. 2014 21:21
Re: 911 vs RS3
Pokud jde někomu jen o zrychlení, tak moderní hot-hatche setřou hodně aut. Třeba Camaro V8 s Golfem R je zhruba ve zrychlení na stejno, i Cupra není ve zrychlení daleko. Výkonné turbo 4válce v kombinaci s nízkou hmotností dokážou tyto auta solidně rozhýbat.
12. 12. 2014 21:11
Re: RS3
Hm, pokud se vlezu ve finále do 1,6 milionu a 500-600 dostanu za A3, tak by to nebylo tak nereálné.
12. 12. 2014 21:10
Re: RS3
Jak si mám vyložit větu:

"Takze to nakonec vazi stejne jako o tridu vetsi M3/M4, tleskam :D"

Vyjádřil jsem se úplně v prvním příspěvku jasně. Fanatik si vzal svou modlu a začal ji srovnávat s RS3. K tomu jen jedna myšlenka: pokud budu mít rozpočet na auto s cílovou cenou dva miliony korun, tak asi dokážu ušteřit na hmotnosti více, protože mohu implementovat dražší a vyspělejší (lehčí) komponenty.
Avatar - white label
12. 12. 2014 21:04
Re: RS3
To by znamenalo cenový rozdíl (proti S3 SB/S-tronic) cca 250 tis. Kč.
Avatar - fOE
12. 12. 2014 20:46
Re: RS3
Posledni RS3 stala snad kolem 1,4mil.
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:46
Re: RS3
Uvidíme jestli tradiční barvy zůstanou, nová RS3 má mít dva nové odstíny "Nardo Grey" a "Catalunyarot", což je zřejmě právě ten odstín, ve které RS3 zatím prezentují.
Volitelně má mít karbonový kryt motoru a možnost výběru stylingu exteriéru mezi matným hliníkem a černým leskem, promo fotky jsou viditelně v matném hliníku.
V sekci "Motor" se dá dole pustit video s otáčejícím se R5T a jeho zvukem:
[odkaz]
Avatar - fOE
12. 12. 2014 20:46
Re: RS3
Promin, ale ted jsi presne popsal svuj vlastni problem a prapuvod te legendy o fanatickych fanouscich >:D
12. 12. 2014 20:40
911 vs RS3
Zajímavé je, že z devátenácti modelů Porsche 911, které jsou dostupné na českých stránkách, je jen sedm z nich z nuly na stovku rychleji než nové Audi RS3.
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:39
Re: RS3
Já bych řekl, že spíš ne, od RS sedanů odešli jen k tradičnějším Avantům/Sportbackům. Navíc s R5T má být zase i TTRS.
12. 12. 2014 20:34
Re: RS3
U keramiky je celkem bezpečné počítat s 8 tisíci €.

PS: Teď mi došlo, že ses asi ptal na rozdíl mezi S3 a RS3. To z hlavy také nedám.
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:34
Re: RS3
Už to přesně nevím, ale dalo by se to dohledat na netu.
Mělo by se to dát konfigurovat a objednávat až od 2. čtvrtletí 2015.
12. 12. 2014 20:33
Re: RS3
Nevím. Vzhledem k tomu, že RS4 i RS6 jsou teď jen jako Avant, tak bych si na to nevsadil. Ale v rámci rozšiřování nabídky je všechno možné.
12. 12. 2014 20:30
Re: RS3
Ještě jeden dotaz. Myslíš, že bude časem k dispozici i sedan verze po vzoru S3?
12. 12. 2014 20:26
Re: RS3
A nepamatuješ si kolik to bylo? Docela by mě to zajímalo.
12. 12. 2014 20:24
Re: RS3
Jojo, šedá daytona je skvělá barva. Ty stříbrné prvky by tam vypadaly jen jako decentní ozdoba = více by byly barevně sladěné. Tak mám vlastně favorita. Na daytonu jsem skoro zapomněl.
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:23
Re: RS3
Cenový odstup od S3 bude asi obdobný jako u minulé g. Samozřejmě, že třeba takový příplatek za keramické brzdy s cenou (ne)slušně pohne. Myslím, že minulá g. RS3 neměla možnost keramiky.
12. 12. 2014 20:18
Re: RS3
Děkuji. Teď se jen "těším", kolik za to budou chtít. Tipuju tak 150-200 tisíc nad model S3.
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:15
Re: RS3
Není to sice dokonalé, ale přijde mi to napsáno upřímně...
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:14
Re: RS3
No..., podstatně lepší, ještě Daytonagrau a je vymalováno. Akorát na mě to má moc dveří (na každý válec jedny dveře), zvlášť na tak malé auto, Chtělo by to nějaký povedený 3dv. SB s technikou RS3/TTRS.
12. 12. 2014 20:11
Re: RS3
Třeba RS5 měla a asi pořád mít bude příplatkovou dekoraci nárazníků (a celkem decentní). Před příchodem ohromného nápisu quattro se to moc neřešilo.
12. 12. 2014 20:07
Re: RS3
Jen to vypadá, že i ta verze bez nápisu a s nárazníkem komplet v barvě tam má ten rámeček - do hlavy se mi vkrádá myšlenka, že se jim nechtělo dělat další masku, když si to stejně "každý" objedná. Ale to trochu předbíhám.
12. 12. 2014 20:06
Re: RS3
Aha, to jsem netušil, že to u RS6 jde měnit. Tak díky za rozšíření obzoru. :yes: ;-)
12. 12. 2014 20:04
Re: RS3
Myslím (jde to i na jiných modelech) a skutečně to půjde, viz německé stránky Audi, kde je RS3 bez toho. [odkaz]
12. 12. 2014 20:04
Re: RS3
Díky za normální reakci a ne hodnocení stylu psaní a podobné kecy. Já beru RS6 jako dokonalost, ale stejně se mi líbí i M5 a hlavně M6 v té uchvatné oranžové.
Myslím si, že kámen úrazu je, že první set fotografií nové RS3 je nafocen v červené barvě, stejně jako u setu s S3.
Podle mého by měla být kolekce propagačních fotek vyladěna do modré barvy s jasným odkazem na Audi Club Sport. Mimo jiné více vynikne plaketka RS3.
Jinak srovnávačky budou, já doufám, že bude vyhrávat. Kdyby byla RS3 lepší než konkurence z Mnichova, budu fakt šťastný.
Avatar - white label
12. 12. 2014 20:02
Re: RS3
Když to jde u RS6, může to jít logicky podobně i u RS3. Na promo fotkách se běžně používají okázalejší konfigurace.
12. 12. 2014 20:02
Re: Pěkné
[odkaz] Povinné to není.

Na RS6 jsem viděl i to černé a kompozitové provedení.
Avatar - white label
12. 12. 2014 19:59
Re: RS3
Souhlas..., vlastně jsi mi ušetřil reakci, na druhou stranu bych asi už zase nepsal tuhle. >:-[]
12. 12. 2014 19:58
Re: RS3
Myslíš, že budeš moct něco měnit na exteriéru? To si nemyslím. Kromě kol a barvy tam asi nebude co přidat. Možná lakování zrcátek, ale to je styl, kterým se modely S/RS tak nějak profilují. Jak říkám mně nevadí ani tak ten předek, ale spíše ta zadní část.
12. 12. 2014 19:55
Re: RS3
Díky, oni kolegové hledají v těch příspěvcích vždy něco, co tam vůbec není. ;-)
12. 12. 2014 19:53
Re: RS3
Díky. Tvůj názor. Já na nějaké styly psaní kašlu. A sorry, když někdo na konkurenčním webu porovnává RS3 hmotností s M4, tak se mi otvírá kudla v kapse.
Avatar - Ham.
12. 12. 2014 19:51
Re: Pěkné
Taky bych stříbřenku vynechal, zajímavé je, že RS6 to má také za příplatek, ale všichni si to kupují, bez té stříbřenky jsem to ještě naživo neviděl.
12. 12. 2014 19:48
Re: RS3
mě to co píše přijde docela v poho a upřímný ;-)
12. 12. 2014 19:48
Re: RS3
Mně se to nelíbí ani na té RS6. Ale není to povinné. Uvidíme, jak půjde kabát nakonfigurovat.
Avatar - fOE
12. 12. 2014 19:44
Re: RS3
Sorry, ale nefunguje to. Snazis se psat stylem ktery je jistym pisalkum (klasicky treba GTI) prirozeny a dopada to dost umele. GTI, ikdyz jsem s nim v mnohem nesouhlasil, tak tomu dal nejakou uroven, toto je takovy cajicek.

Druhou veci jsou fanaticti fanousci hvezdy a vrtule, neustale o nich mluvis, neustale proti nim bojujes a oni..., nikde. Nakonec timto opevnym pokusem dotvaris obraz leda sebe jako fanatickeho fanouska Audi. Nevim, prijde mi to takove zvlastni.
12. 12. 2014 19:44
Re: Pěkné
Co laufy (pořád lepší než čtveřice u S3), ale ta stříbrná dekorace nárazníků... Naštěstí to snad bude příplatkové, popřípadě příplatkem odstranitelné.
12. 12. 2014 19:43
Re: Pěkné
Tady je ten petivalec hnanej na krev a navic nevim o 3.0 TFSi s 270kW. K tomu prednimu splitteru, me tam nevadi, prid ozivuje a diky oblemu tvaru zaroven zjemnuje a opticky zmensuje ty silene diry v narazniku. Jinak, to auto, co mas v avataru, je tvoje?
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 19:18
Re: RS3
Potesil si ma s tym, ze predok RS6 beres ako dokonaly ;-) :yes:
To aj ja >:D , tu uz nechybalo vela, teda lepsie povedane - prehnali to s tym striebornym lizatkom 8-s
Ostatne - vez komentaru :yes:
PS: Kludne nech si porovnava kto chce, co chce - budem so zaujatim sledovat, ako si tento HH kral povedie proti hocicomu ! kludne aj M3/M4 - pokial si niekto potom pozrie cen. rozdiel a vyjadri sa, ci je ten rozdiel adekvatny... ;-)
12. 12. 2014 18:56
RS3
Kleous emi prsty a ani nemůžupořádně psát...
Soustřeď se! Audi RS3 je zde. Skoro každý týden jsem se snažil o něm dozvědět více a více informací. Čekaly mě jenom dohady o výkonu, zrychlení a ceně.

Konečně je tady a já se na něj dívám. Možná to bude tak, že A3 vyměním za RS3 (s příslušným doplatkem). Vždycky jsem od koncernu kupoval jejich řekněme výkonné verze. Vše jako nová auta... Ať už to byla Octavia RS nebo Golf GTI. Možná to bude tak, že A3 vyměním za RS3. Jenže... je tady zklamání. Prostě se mi moc nelíbí. Nejhorší je to vzadu, ty plasty kolem výfuků působí lacině, divně, humpolácky. Přední část nese jasný odkaz na RS6 včetně nápisu Quattro, ale zatímco na RS6 je to fenomenální, tady se to příliš nehodí. Samozřejmě subjektivně a jen v mých očích.

Je tady zklamání z designu... jenže je tady technika. Motor, který získal ve své objemové kategorii prvenství v letech 2010, 2011, 2012, 2013 a v roce 2014. Chápete? PĚT let po sobě prostě vítězí a nedá soupeřům moc šancí. Porotci si mohli říct... kašleme na to, teď už musí vyhrát někdo jiný, ale nakonec stejně tento motor posadili na piedestal slávy. Brzdy vepředu osmipístkové s průměrem 370mm-. Dívám se na velký talíř od večeře a říkám si, jak je to vlastně malý a bezvýznamný kus porcelánu vedle keramických obrů z Ingolstadtu.

Je tady nová dimenze zábavy s pečlivě naladěným pohonem 4x4 a sladěnou převodovku DSG. Je tady až absurdní zrychlení za 4,3 sekund na stovku, zatímco nejbližší konkurent má 4,6 a kluci Mnichova do příchodu emdvojky musí počítat s hodnotou 4,7 sekundy v případě XDrive modelu M135i.

A jsou tady i jízdní dojmy z TOP GEAR, ve kterých se to hemží pojmy jako "brutální", "silně návykový", ale hlavně "oversteering-ový" a "driftující".

Pro mě je to nejžhavější kandidát na krále mezi hot hatchi a je mi jedno co si myslí kolegové od souhvězdí nebo fanatici modrobílé vlajky Bavorska. Uvidíme po příslušných testech, jestli ho čeká korunovace anebo jen titul toho druhého v řadě.

Jestli si má dát pozor na někoho, pak je to model BMW M2, tam si myslím, že to bude tvrdý oříšek. Jenže já si nějak tak tajně přeju, aby ho pokořil, protože ta nabubřelost některých "fanoušků" je prostě do nebe volající (viz. některá porovnání RS3 s M3 a M4 - máme zde asi trochu jinou cenovku - víme kluci fanatičtí)?
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 18:49
Re: Pěkné
Tie laufy mi vadia menej, nez ten strieborny predny spliter.
Dalsia vec co som si vsimol - spotreba: Q7 s motorom 3.0 TFSi ju ma od 7,9-8,3 !!!
toto trochu silnejsie, ale o 450 kg lahsie s mensim odporom vzduchu 8,1 8-s
Zeby to bol konstrukcny problem R5 ? :-O
Avatar - Ham.
12. 12. 2014 18:40
Pěkné
až na ty laufy, ty jsou trochu teatrální. Chápu, že se musí skrz ně propasírovat rozcupované A45 AMG, ale přesto bych trochu ubral. :-)
12. 12. 2014 17:55
hot hatch
tomu říkám kára, kašlu na subaru, bral bych tohle :yes: