Ahoj,
na predaj je len ten jeden CTS-V u todos, ti sedy myslim ze len posuvaju z europy. Co sa tyka klasického 3.6- jedno ta ale upozornim,spotreba je vysoka, vyssia nez u 4.6 Northstar. Ja mam Seville(vybava STS). Osobne na STS sa mi paci ze farby su eurospkejsie ale musim suhlasit ze kvalita materialov v interiery zaostava aj sa Seville,Deville, ako aj za CTS 2gen.a v CR aj v SR nanestastie vacsinu predavali s 4x4, tkore znie uzasne pre tie 4 dni snehu co tu su,ale ..spotreba ti tiez stupne asi o 0.5l
Dik, ale LPG mi zatím nepřijde jako něco, co bych rád cpal do auta. Je to těžký a pořád slýchám, jak to může víc opotřebovávat motor víc než benzín (a na druhou stranu, jak je to pro motor zdravější a čistší :-) )
Původně jsem chtěl právě STS, ale pak mi CTS2 učarovalo tím interiérem. Nevíš, jak je to s podvozkem? Které z nich je pohodlnější? Celá tahle epizoda u mě začala jízdou v Sebringu a zjištění, že lodě úžasně žehlí silnici.
Odvetravany sicny ma i Cts, sport luxury vybava v eu verzi je ma vetsinou v zakladu. Jo a bacha na Northstar na lpg, ty se neskutecne se*ou, jak je tam plyn
Jo ale auta ve španělsku bejvaj docela divná občas.
Tak CTS 1 nejde s dvojkou srovnávat, 2ka je o 2 generace dál, jak říká kámoš co do cadillaců dělá. Prostě obrovskej posun ve všech směrech. Motor, interiér atd.
STS má hnusnej interiér, exteriér je ok, ale interiér teda nic moc.
Eh, třeba ve Španělsku je hodně CTS2 pod 400k. A i víc než 350 bych za to asi nedal, přeci jen jsou tu starší auta, viz Lexus LS 430 nebo i to STS (které prý nemělo tolik problémů, jako CTS1). Každopádně dík za upozornění ohledně BLS.
Bls nebrat. Je to siditko a sou problemy s dily. Ani ofiko servisy nemaj nektere skladem a ceka se na to hrozne dlouho.
Cts 2 je lepsi. Jdou sehnat tu a tam za 300 tis kc, ale spis se pohybuji mezi 400-500. 3,6 V6 bohate staci, 311 hp je dostatecny vykon. Vybava bohata a interier na urovni
No ještě pořád šetřím, ale hledám 3.6 (nebo klidně ten 3.0) CTS2 nebo STS. Ale vzhledem k cenám jsem uvažoval i o BLS Saabilacu, u nich si ale nejsem jistý poměrem cena / pohodlí a fíčury :-)
že se sním hádáš on je tu přes tu techniku , něco jako zástupce technické kanceláře světa a když řekne že to neumí zatáčet protože v USA neumí naladit podvozky tak je to prostě pravda . >:-[]
Zato jeji ridici nejsou zavodnici a v kopci tomu ujede i 20 let stara kara. Vetsinou v tom potkavam lidi co jedou na kruhaci 30 a na 70 tak s bidou 55....
Tak awd Cadillac umi. Ja ho mam. Ale do V sportovni verze se nedodava. Ono kdo si koupi tohle auto tak se predpoklada ze si to chce uzit, umi ridit a chce drittovat, blbout atd. A to ruku na srdce s awd nejde tak dobre jako s rwd.
Ja bral awd jen proto, ze sehnat rwd v evrope s automatem je ponekud prace hodna sherlocka...
OK, tak asi musim "smeknout klobouk", ze mate konecne poriadne "zelezo" ;-)
Nebudem tu fetisisticky porovnavat interier s Audi, dajme tomu, ze proti BMW a Medovi to staci, plus ta cenova vyhoda...atd...( aj ked by ma zaujimalo, aku kozu tam davaju, ako sa graficky moze tvarit ten pristrojovy stit - lebo z tej fotky toho moc nevidno...)
Cadillac bol kedysi pre USA synonymom luxusu, toz nemam dovod nepriat im uspech a nech sa na tom US vrchole teda uchytia. :yes:
Trosku mi ale ostava zahadou, nakolko zrovna US trh teraz dost vyrazne preferuje 4kolky, preco ju aj toto nema ? Vdaka dobre lepivym Michelinkam a kvalitnemu diffu to ma sice slusne zrychlenie - proti Bawu a Medovi s RWD lepsie, ( len E 63 AMG-S 4x4 to ma za 3,6 ) len mi prijde, ze keby este aj toto dorobili, mohli byt aj v mojom hodnoteni este vyssie. Nakolko zastavam nazor, ze nieje dolezite mat 1000 koni, ale vediet ich vsetky co najcastejsie dostat z motora na asfalt ;-)
Ok, stacilo chvaly, som zvedavy na priame porovnanie ;-)
Mluvil sem s lidma z Todosu co prej nejvíc prodávaj, jaký model. "No Escalade, těch prodáme ročně hodně". Taky za listopad a prosinec prodali dvě, pravda předváděčky, ale prodali.
Jediné s čím nesúhlasím je kvalitná koža, tú skutočne (aspoň cts-ko vystavované na autosalóne) nemalo. Ale zase, koho by to trápilo, keď má pod plechmi toľko krásy :yes:
ešte by nebolo na škodu vyskúšať Impextu v Ostrave, tam som bol pozerať nový Grand Cherokee a požičal som odtial aj Escalade..na showroome maju toho dosť, teraz tam je aj Camaro tušim..pokial ide o CTS-V fyzicky ho asi na salone mať nebudu ale kedže sa špecializuju na autá from USA tak nebude problém pre nich toto auto zohnať.. :-):-)
Copak Fabie. To je zavodak, hlavne kdyz podvozek ma Fabie 2 z fabie 1, tedy nekdy z roku 1998. A s takovym 1,2 htp, to je motokara. I Mini Cooper rs se pred ni klepe a Mustanga si da k svace... A ridej to samy loebove. Zatacky jezdi 100kou a kruhace zasadne 60 :-)
Aha. Jiné vlákno. Ale OK.
Ano, s tím blábolem co jsi napsal nesouhlasím. Podívej se na porovnání současné americké sportovně zaměřené produkce. Jízdně, alespoň ze sportovního pohledu, dokáže evropské produkci dost šlapat na paty a obšas ji i předčí.
Oháníš se dogmatem, který už minimálně 10 let neplatí.
Tvrdit že si tohle auto podá i Fábie není názor ale nesmysl.. Komentuješ americký auta z doby před patnácti lety. Současná produkce je naprosto někde jinde a bez problému se může rovnat s tím nejlepším z evropské a jiné provenince..
ona i ta startovní cena 65 000,- usd bez daně by u nás znamenala cca 1,5 mio s daní bez transportu a přepisu, nevím za kolik to prodávaj dealeři ale bmw m5 začíná na kolik, 2,3mio?
edit: tak m5 startuje na 2,8:)
To nejlepsi z usa, tvrda konkurence pro D3 a nejsportovnejsi sedan ve sve tride v usa - to je Cadillac CTS-V. Magneticke tlumice s nekolika rezimy, sportovni mod, motor z Vette, Recaro sedacky, kvalitni kuze, moderni infotaiment, kvalitni zpracovani a materialy, tisice hodin testu, zkousek a prace vc testovani na slavnem nemeckem nurburgringu. Auto co vyvola emoce a usmev na tvari kdykoliv se s nim projedete. Auto s kterym jde jet pohodlne a treba do divadla ale da se krasne prohnat po dalnici nebo jezdit dverma napred okreskou. Nefalsovane americko zelezo s klasickou V8kou. :yes:
Na slovensku sou na prodej 3 predchozi generace, v rajchu asi 15. V americe je tech novinarskych testu asi 100. Takze on to nikdo nekupuje vid. Navic to bylo k mani jako sedan, kupe a kombik :-)
Haha. Prej oval. Sem si nevsiml ze je nurburgring oval cece....bo cadillac uz ladi podvozky cca 15 let prave tam. Najdi si na youtube videa, budes vali bulvy jak somalci na rizek :-)
Ráčkování ? Nechápu.
Dobrý na tom autě je to, že ho reálně vůbec lze koupit. To samé platí napříč trhem pro všechny auto"nesmysly". Až je výrobci přestanou vyrábět, tak si můžeme podat ruce v univerzální šedi. Je mi jedno, že si to auto reálně nepořídím, ale i když ho uvidím, třeba jen jednou v životě, tak budu mít radost. Majiteli ukážu :yes:
Z aut obecně mám radost a pořád tak trochu naivně čekám, že tady je komunita lidí, kteří to mají podobně. Bohužel, až na pár výjímek, to tady spíše smrdí kafráním nad čímkoliv a kýmkoliv, kdo je mimo přispěvovatelův nízký obzor a peněženku.
Konkrétně u tebe lze pozorovat, že na té vodě sedíš hodně nízko.
Hodně zajímavé náčiní z Ameriky a i interiér vypadá řekvapivě dobře. Škoda jen, že se s tím u nás člověk nepotká ani na cestě, ani na showroomu a ani v novinářském testu ;-\