Dříve jsem přemýšlel stejně hloupě, jako všechny řidičské ovce. Pak jsem si z rozmaru jeden Prius koupil. Je neuvěřitelné, co se pak stane se zatvrzelým řidičem šesti-osmiválců. Všechny ty krámy typu Range Rover, Audi S6, A6, A8 jsem vyházel z baráku. Žiji většinou v Německu, takže s Priusem jezdím běžně na volné dálnici 160-180km/h (182km/h omezovač) Teď mám třetí Prius po sobě, najeto s nimi přes 450.000km a měnil jsem jen dvě žárovky. Tohle žádné jiné auto na světě nedokáže. Žádné rozvody, startér, alternátor, vše stojí pakatel a Český, hloupý argument typu baterie... je nesmysl, jelikož neodchází. I kdyby, jsou běžně dostupné za 300-500euro na Ebay stále, nebo se dá měnit jednotlivý článek za pár dolarů a výměnu zvládne každý trouba s kutilským nářadím, když si pustí youtube manual :-) Hlavně, v Priusu je mnohem víc místa než v mé ex Audi A6 3,0TDi Qauttro, hlavně vzadu.
Tak tady to bylo >:D nebál bych se označit alespoň pohon za prémiový. Zbytek slušný (snad kromě nového vzhledu, ten mě zrovna nezaujal). Jinak jenom "základní pojem prémiový výrobce" na obhájení cenovky, dle mého, nestačí.
Tak som si dal tu namahu a nasiel tebou zadanu (asi pozadovanu) otazku... :-!
Fakt tak stojis o moju odpoved ? :-O
Ano moze. Rozvadzat to nejako extra neidem. Len tolko, ze Prius nepovazujem za "premiovy produkt". :-!
Zrovna v dnešní době je pěkně vidět závislost LPG na ropě - 1L LPG je za 14,- a CNG stojí jako 1L N95. Taky jsem o CNG chvíli přemýšlel, ale po dotazu u kamaráda co pracuje v servisu Škoda to CNG není zcela vychytané (někdy nepřepne na CNG z N95, škube..). Takže pro mě je "1" vyzkoušené LPG.
Zrovna v dnešní době je pěkně vidět závislost LPG na ropě - 1L LPG je za 14,- a CNG stojí jako 1L N95. Taky jsem o CNG chvíli přemýšlel, ale po dotazu u kamaráda co pracuje v autorizáku Škoda to CNG není zcela vychytané (někdy nepřepne na CNG z N95, škube..). Takže pro mě je "1" vyzkoušené LPG.
Prius používáme už 5 let. Ten první jsem koupil ženě, po necelém roce jsem si ho musel koupit taky. Úplně mi změnil myšlení o autech. Je to spolehlivý společník, který svého majitele neodírá o peníze. Musím doporučit všem co nechtějí starosti.
Konkurenty hledat je tezke. Ty co jsi vyjmenoval,tam ma toyota Verso. Prius+ je takovy hybrid ve tride.Mozna pro ty, co nechteji ,,obycejne Verso‘‘ a Avensis nechteji.
Asi tak nějak nevím k čemu je 7místné auto, když se tam vlezou maximálně trpaslíci. Jedinej kdo umí udělat 7místné MPV/SUV jsou američani... ostatní se těch 7míst totiž snaží narvat do 4m autíčka což jaksi nejde :no:
To nemluvím o tom, že ta americká verze vyjede i kopec aniž by museli jít lidi ven a tlačit >:D
Věřím, že technicky výborný auto, ale nedovedu si představit, že bych si ho koupil. Vypadá to hrozně. K ceně- mimořádně spolehlivý a úsporný auto, takže proč ne.
Zakladne pojmy premiovy vyrobca / mainstreamovy vyrobca...nic ?
Neboj, keby to malo vpredu znak Lexusu, bolo by to o 200k CZK drahsie ani nemrknes okom. ;-) Potom by si uz aj videl ozdiel medzi 5(4) mistnym a 7 miestnym autom aj v cene. ;-)
Tak de facto 4 miestne auto g tron s porovnatelnou cenou je ok, vsak audi vie co chce a na co má nárok vs 7 miestny toyota hybrid. Tu je cena zrazu moc! Opat neobjektivne. Opakujem, tesim sa, keď vás kupi nejaky talian.
diesel pomalicku zacne na evropskych silnicich umirat, jasejme .... smutneme nad Adou ktery si zrejme svuj dalsi pekac koupi bez diesela, a nebo co je mozna k mensimu smutneni, zustane u soucasneho auta as do konce svich dnu, ono i vetarni maj neco do sebe :-)