Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Caddy: Čtvrtá generace oficiálně

Volkswagen ukázal čtvrtou generaci užitkového modelu Caddy. Naftové varianty mají výhradně objem dva litry, benzin ale může spalovat i pouze litrový tříválec.
Zpět na článek
8. 2. 2015 11:50
Re: 55kw z 2,0
požadavek především aby vydržel, sw stažení výkonu tomu ale těžko prospěje. nesmrtelný 2.0 SDI mělo 51kW. tohle rozhodně není adekvátní náhrada.
6. 2. 2015 06:41
Co tie spatne zrkadla?
Myslim, ze tie takmer tretinove spatne zrkadla na civilnych verziach su krok spat. ;-\ OK, tie stare velke neboli moc aerodynamicke, ale velmi prakticke, clovek mal dokonaly prehlad o diani okolo seba. Ani opticky mi tie nove k autu moc nepasuju, mozno je to zvykom - jazdim na caddy uz 7. rok :-) Ked uz ich takto pani inzenyri "upravili", mohli aspon do nich integrovat smerovky, ci chcel by som toho tak vela za tu cenu?
Som zvedavy na grafiku zadnych svetiel, zatial nevyzeraju moc nadcasovo ako tie povodne, snad to bude v realite lepsie ;-) Snad sa aj do prednych dennych svetiel dostane uz konecne nejaka solidna LED technologia a nie dve klasicke ziarovky :-)
5. 2. 2015 20:33
Re: Hmmm
A myslíš, že budou k rozeznání od současných?
Avatar - Hombre_71
5. 2. 2015 18:48
Re: co mate s tou navigací u kolen?
Klasická argumentace fandů koncernu. Vyloženou chybu vždy odůvodní tím, že to vlastně ničemu nevadí, že to nepotřebují, že je to nijak neomezuje. Prostě "ergonomie opět na jedničku" ;-) Navíc, jak se v recenzích vždycky zdůrazňuje, u koncernu vždy vše najdete na svém místě....tudíž navigace musí být u kolen :-)
5. 2. 2015 16:25
Re: Roomster
naroubuj na caddynu "čumák" z oktávky dej dozadu céčkový světla (např. z citygo) a je to. Unifikace je stejně asi dál nepustí......
Avatar - pumpkin
5. 2. 2015 14:06
Re: Roomster
To mi príde veľmi nepravdepodobné. Jedine že by nový Roomster vychádzal z chystaného Touranu.
5. 2. 2015 14:05
nová generace
nová generace>:D >:D >:D >:D vždyť je to pořád to samý,
5. 2. 2015 13:22
Re: 55kw z 2,0
Je to užitkáč, tam jsou jiné požadavky na motor.
5. 2. 2015 13:17
Re: Ergonomie na jedničku!
Jistě, ale naštelované zrcátko máš mít před vyjetím, klima jde i po paměti kolečkama, a když ne, tak tě nenutí z principu na ní koukat x-krát během jízdy, takže je to přesně o té poloze, protože displej odvádí pozornost zdaleka nejvíce...
Avatar - donPedro
5. 2. 2015 12:50
Re: co mate s tou navigací u kolen?
Jsem holt old school, hudbu řeším buďto rádiem nebo MP3 s oblíbenými CD, to pak zapnu náhodné přehrávání a mám defacto rádio bez reklam. Na příjem hovoru mi stačí jeden čudlík, popřípadě to handsfree zvedne automaticky, sám za jízdy nevolám, z navigace mi stačí povětšinou hlasové pokyny. Vše ostatní jest při řízení vozidla zbytné a toliko odvádí řidičovu pozornost.
Avatar - JGucci
5. 2. 2015 12:46
Re: Roomster
Az takove rozdily?? Hmm ok. Diky za info!
5. 2. 2015 12:26
Re: Tak toto...
V pořádku, můžeme pokračovat v jiných diskusích.
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 12:25
Re: co mate s tou navigací u kolen?
Ano... a ne. On takový multivolant, který má umět ovládat vše, vypadá děsivě a přívětivý k ovládání taky není. A výběr nějaké hudby z USB/SD nebo kontaktu k volání přes volant je opravdu porod. O navigování ani nemluvím, i když tam za jízdy do programu zasahuju co nejméně.
5. 2. 2015 12:25
Re: To je diskuze
On silný boční vítr, když jedeš do Německa, je v něčem jiný, než když jedeš někam jinam? Píšu o bočním větru, ne o cílové destinaci.
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 12:23
Re: Nová generace?
Asi nějaká německá epidemie...
5. 2. 2015 11:51
Re: co mate s tou navigací u kolen?
Kvuli tomu existuje multifunkcni volant...
5. 2. 2015 11:46
Re: Roomster
myslím, že až někdy v polovině roku. A myslím, že rozdíly budou v tom, že roomster nebude mít šoupací dveře, ale normální a bude trochu nižší...
5. 2. 2015 11:44
Re: Tak toto...
A jen takovou malou poznámku na závěr. Já jsem Gvickovi 2 dal za ten příspěvek, na který se ho ptám, jaké má auto, dal palec nahoru, protože pravdu v něm má, takže myslím, že Tvé doměnky jak to zní jsou zcela liché....a tím s Tebou uzavírám diskuzi.
5. 2. 2015 11:30
Re: Tak toto...
Já jsem klidnej. Ale Ty to hrotíš. nenapsal jsem Ti, že nemáš poučovat, poučuj si koho chceš, ale mě prostě poučovat nebudeš. To jak Tobě poznámka zní je ale tvůj problém. Já se ho zeptal ve vší slušnosti...
5. 2. 2015 11:19
Re: To je diskuze
pokud jezdí do německa, tak těch 140 není žádná rychlost.

Já myslím, že by to u těch největších verzí vyřešila. Jednak by to bylo těžší na zadku, jednak by to i více uvezlo a podle mě by to pomohlo jízdní stabilitě. Ostatně prý u té nejvyšší verze k tomu Ford v tomto roce přistoupí. Pokud to tedy již nenabízí...
Avatar - beibej
5. 2. 2015 11:18
55kw z 2,0
měl před 30ti lety mercedes, ale z atmosféry! >:D
Avatar - JGucci
5. 2. 2015 11:15
Roomster
Kdy se ukaze novy Roomster? Ja vim, ze se toho oproti Caddymu moc nezmeni, ale stejne jsem zvedavy.
5. 2. 2015 11:14
Re: To je diskuze
Měl bych jedno řešeníčko. Co kbyby řidiči dodávek (všech) nejezdili 140, když fouká silný boční vítr? :-) To je někdy o hubu i s osobákem, natož s takovou krabicí. Pochybuji, že by problém vyřešila zdvojená montáž.
5. 2. 2015 11:10
Re: Tak toto...
přesně tak. Na tom autě není moc co tvarově vylepšovat. Jediné vylepšení by si zasloužil caddy maxi a v to ve změně rozměrů pneumatik, protože zesílené 205/55 R16 94 x XL na to auto nestačí. Vzadu jsou listové pružiny, má to rozvor jako kráva a strašně žere pneumatiky, protože ten rozměr je na to poddimenzovaný, ale co se dalších vlastností týče, tak se mu nedá co vytknout.

Je ale fakt, že tento segment u všech výrobců je výborně pojatý. Nové doblo, berlingo/partner, ale i kangoo jsou podle mě auta, která jsou velmi povedená a posunuli tento segment užitkových vozů na totožnou uroveň s MPV.
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 11:09
Re: co mate s tou navigací u kolen?
Hmm... na hudbu, navigaci, spojení s telefonem... Halooo, jsme v jednadvacátém století!
5. 2. 2015 11:09
Re: Tak toto...
Zklidni se a nepoučuj, jak a koho mám poučovat ;-) ta tvá poznámka na začátku tohoto vlákna zní zbytečně dotčeně. Vůbec se nemusíš ptát na auto někoho, komu se hnusí tvoje auto, úplné stačilo uvést, v čem se Gvick2 plete a bylo by vymalováno.
5. 2. 2015 10:57
Ale jo,
on Caddy vypadá furt výborně a tenhle facelift z něj udělal naprosto aktuální VW. Pořád bych řekl, že v segmentu je to jedno z nejhečích aut. Ikdyž Doblo mi celkově přijde jako lepší nabídka.
5. 2. 2015 10:47
Re: To je diskuze
řidiči u těch nejvyšších současných tranzitu si stěžovali, že na dálnici to trpí strašně na boční náklon, že jet s tím 140 je oproti té minulé nejvyšší verzi o hubu, že to při velkém větru nejde udržet na silnici. Osobně si myslím, že je to proto, že sice udělali opravdu vysokou výšku, ale šířku o moc nezvětšili. U některých firem to vyřešili aspoň kosmeticky tak, že tam dali širší pneumatiky a dalli podnět fordu, že je to opravdu brutál. Tak prý ford toto postoupí na vedení, že prý je těch stížností více. Osobně si myslím, že by to už u tak velké dodávky chtělo dozadu dvojmontáž, aby to trochu zatížilo ten zadek a tolik neujížděl, protože ten tranzit když je vysoký a vzadu odlehčený při prázdném nákladu.

Nicméně motoricky je nový tranzit naprostá bomba a tranzity byly vždy vynikající, takže si myslím, že až se to vychytá, protože je to nový model, tak to bude bomba. Ale týká se to jen té nejvyšší verze.Ty ostatní verze jsou opravdu vychytané, hlavně ta nejmenší už dnes nepoznáš, že jedeš v dodávce, ta kvalita je opravdu vynikající.
5. 2. 2015 10:41
Re: Tak toto...
Zrovna Ty mě prosím Tě nepoučuj, jak mám diskutovat.

Když se podíváš na mé příspěvky, nikdy se nikoho nedotýkám a nikdy neřeknu na žádné auto křivého slova, ať je to japonské, německé, korejské nebo české auto. tak mi nepodsouvej něco, co jsem nenapsal. Navíc mě by se nedotknul. Mně je úplně jedno, co si kdo myslí o mém autě. To je každýho věc. Šlo mi ale o to porovnání a o diskuzi
5. 2. 2015 10:38
Re: To je diskuze
Co je pro dodávku vysoká rychlost? Nebo jinak, v jakých rychlostech se projevuje to omezení?
5. 2. 2015 10:36
Re: Tak toto...
Měls mu napsat, v čem se plete a ne zjišťovat, co má za auto, aby ses ho mohl taky dotknout.
5. 2. 2015 10:34
Re: To je diskuze
No právě a to je otázka, co je správně, protože třeba nový Tranzit je svojí ergnomií totální průser oproti předchozí generaci tranďáka. Speciálně ta nejvyšší verze, která je vysoká pomalu jak kamion je pro ty řidiče, kteří na to přešli docela utrpení, protože to je prostě přehnané. Sice v tom odvezeš na výšku cokoliv, ale omezení při vysokých rychlostech je značné. Osobně si myslím, že segment dodávek byl velmi dobře u všech výrobců nastavený, ale to co předvádí nový tranzit je sice převratné, ale krok vedle.
5. 2. 2015 10:30
Re: Tak toto...
pročpak? Pán vystupuje tak, že má s MPV a malými dodávkami velmi bohaté zkušenosti, tak jsem se chtěl zeptat, jaké má auto a s čím roomster porovnává, abych měl představu, kde jsou ty rozdíly a kde má které auto přednosti. Nemyslím, že by to bylo od věci. Obrátil jsem se na něj jako na erudovaného odborníka a myslel jsem si, že bych s ním na toto téma podiskutoval, protože je zde málo lidí, kteří mají malé MPV a používají ho pro soukromé a pracovní účely, tak jsem myslel, že bychom to probrali :-)
5. 2. 2015 10:27
Re: To je diskuze
Třeba já ho v této barvě ještě neviděl :-)
5. 2. 2015 10:26
Re: Tak toto...
Sice slušně, ale v podstatě úplně od věci.
5. 2. 2015 10:25
Re: Tak toto...
Ale vůbec ne, je to v nejlepším pořádku :-)
5. 2. 2015 10:23
Re: Nová generace?
No jo, vw to není žádný renó, aby musel pořád zkoušet nové slátaniny, které vůbec nefungují :-!
5. 2. 2015 10:19
Re: Ergonomie na jedničku!
Nabourat tě může i někdo, kdo třeba šteluje zrcátko nebo něco ladí na klimatizaci. Stejně tak někdo, kdo si hraje s displejem infotainmentu umístěným o 30 cm výš. Zrovna tohle není o poloze displeje.
5. 2. 2015 10:17
Re: Tak toto...
a proč by ne. Já jsem s tím autem moc spokojený a vzhledem k tomu, že FB II combi máme v rodině, tak mohu porovnávat. Je na tom něco špatného, že je člověk spokojený s tím, co má?
5. 2. 2015 10:16
Re: Tak toto...
nijak, jen jsem se slušně zeptal...
5. 2. 2015 10:14
Re: Tak toto...
Jak to souvisí s tím, co napsal?
5. 2. 2015 10:11
Re: Tak toto...
Tak tak, vlastní garáž je potřeba hájit :-)
Avatar - donPedro
5. 2. 2015 09:45
Re: co mate s tou navigací u kolen?
Tož ano, je to multimediální centrum. Jenže nač je mi v autě multimediální centrum? Obzvláště tohoto typu a za jízdy ;-)
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 09:39
Re: co mate s tou navigací u kolen?
S navigací u kolen mám problém...
Seřídit si sedačku znamená posadit * na zem? Ale proč? Nechci, není mi už patnáct.
Maxidot nezobrazuje tvar křižovatky, uliční síť nebo třeba významné budovy (jo, i to se v naprosto cizím městě moc hodí).
5. 2. 2015 09:23
Re: Tak toto...
prakticky vzato se díváte i na nový Roomster.
Avatar - woody-alien
5. 2. 2015 07:57
Re: To je diskuze
Budka na rozvážení je taky auto a navíc v případě Caddy a podobných je těch civilních verzí dost na to, abych rád rozlišil dvě generace téhož modelu aspoň na pár metrů. ;-) Tohle je minimalismus dotaženej ad absurdum. I v kategorii velkých dodávek (tedy budek nejbudkovatějších) se dějou přelomové věci, co se týká vzhledu. Srovnej např. novou generaci Transitů s předchůdcem. Kdyby byli zákazníci "soud", neváhal bych tohle počínání VW označit za pohrdání soudem. >:-[]
5. 2. 2015 07:46
Re: To je diskuze
hele já bych prodlouženo verzi s automatem a silnějším motorem bral do úvah pro rodinu, ale jak píše paja, ta navigace je tragedie, maxidot neberu, když to umí francouzi tak nechápu vw, design pomíjím, je to primárně užitkáč
Avatar - Pro_man
5. 2. 2015 07:34
Re: Tak toto...
Chlapi, vždyť ani nevíte co vše se dá na tom autě vylepšit a není to vidět... Tuhost karoserie, vylepšení topení, chlazení, nové motory s těmi se pojí spousta jiných navazujících spotřebičů. Asistenty (Adativní tempomat front asist, atd atd).... Proč by měli dělat novou karoserii (větší širší vyšší), když ta stávající požadavkům zákazníků bez chyby vyhovuje??? Proč by měli měnit tvary karoserie když tahle je celkem pohledná a praktická? Konstruktéři už udělali karoserii jaká je podle nich ideální...Remcalové by pořád chtěli každý nový model o trochu větší širší a levnější zároveň... Proč? Maximálně na ucpání pusy těmto lidem? Pak remcají nad tvrdou palubkou, lacinými detaily v interiéru, tenčím kobercem v jiné barvě.... >:D mě to přijde tak úsměvné a krátkozraké.... Časem by jste měli z Caddyho Tourana z Tourana Sharana z Multivana Crafter a všichni by plakali proč tak super model jako je Crafter se už nevyrábí :-D... Je to jedno jestli máte rádi VW nebo ne. Tohle je....dobře ať neprovokuji důkladně vylepšený už tak vynikající Caddy (pracant, kterého každý živnostník a rodina ocení takového jaký je) Zbytek ať si koupí Dokker, Berlingo atp... Vždyť je to koneckonců Vaše rozhodnutí který vůz si koupíte... Pro mě je osvědčená technika, trvanlivost a kvalita důležitější než design... A kdo řekne že Caddy není kvalitní tak buď jen sedí u PC a nikdy ho nepoužíval nebo je to jen hnidopich...
5. 2. 2015 07:33
Re: Tak toto...
Kdy ? Jakmile by byly prodeje Roomsterů dostatečné. Golf kombi si v té době dal na čas ještě víc.
5. 2. 2015 07:25
Re: co mate s tou navigací u kolen?
To není jen navi...to je multimediální centrum. Ovládání takto dole je absolutní nonsens!
Avatar - BIGPAPA
5. 2. 2015 07:15
co mate s tou navigací u kolen?
kdyby jste používali ten aspik co mate v mozkovně tak si navigaci přesunete na maxidot :yes:

a občas je třeba seřídit sedačku a navi pak u kolen není ;-) ;-) ;-)
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 07:08
Re: To je diskuze
Ta budka bude nakonec více strašit v "civilních" verzích a tam už je posouzení designu na místě.
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 07:07
Re: Nová generace?
Všechny VW poslední doby vypadají jen jako facelifty. Možná kolikrát i jsou, i když nám tvrdí něco o "nové generaci"...
5. 2. 2015 07:05
Re: To je diskuze
Proč ji tak nerozebírat, to je první co vidíš a pod pojmem nová generace bych předpokládal něco alespoň drobně jinýho...
Avatar - KANKUNEN
5. 2. 2015 06:34
To je diskuze
budku na rozvážení tu rozebíráte po designové stránce. Spíše dík za TDI 55 kW. To je přesně to co patří do rukou zaměstnancům.
5. 2. 2015 02:33
Pobavení po ránu...
...tohle mě pobavilo. Designér Caddy by u mě měl rovnou propouštěcí list. Z obrázků málokdo, naživo v provozu pak snad jen kluci z linky, kde se Caddy vyrábí poznají z drobných nuancí, že se jedná o novej model.

Hlupák, kterej podepsal umístění navi tak hluboko u kolen by zasloužil za katr. Kdyby neexistovalo jiný řešení a možnost, ale dát ovládání klimy vysoko (na který člověk v zásadě u automatický nesahá a manuální párkrát za den) a spustit multimédia takhle dolů je bez pardonu prasárna.

Za tohle patří VW :no:
5. 2. 2015 00:57
Stará vrána
Asi se již nezmůžou na nový model. To dopadli.
Avatar - rokyta.p
5. 2. 2015 00:48
nový?
to je jak golf, zas to vypadá naprosto stejně >:D :no:
Avatar - pumpkin
5. 2. 2015 00:16
Re: Tak toto...
VW určite nerobí jediný autá, ktoré "fungujú", to by sme sa asi moc neposunuli ak by to tak brala každá automobilka. Stálo by ich to moc keby aspoň prehodili ovládanie ventilácie s nízko umiestnenou navigáciou? Chápem, že väčšina pracovných dodávok ju asi aj tak mať nebude, ale keď už sa oháňajú novou generáciou tak snáď by ich takýto pokrok nezabil.
Avatar - rohYpnol
5. 2. 2015 00:06
Nová generace?
Asi jsem poněkud nevěřící Tomáš, ale tohle vypadá jako FL >:-[] Opravdu je to NOVÁ generace?
5. 2. 2015 00:03
Re: Tak toto...
co máš prosím za auto, jestli se Tě mohu zeptat? děkuji
5. 2. 2015 00:03
Re: Tak toto...
roomster je ale dobrý pracant a na svojí velikost a tvar má daleko lepší jízdní vlastnosti než fabie II fabie II combi. Ten rozdíl je docela podstatný, hlavně v zatáčkách a ve vysokých rychlostech. Byť je roomster jaký chce, tak to auto na to, jak je vysoké tak sedí v zatáčkách jak na kolejích. To mě na něm při přechodu z octavie překvapilo nejvíc.
4. 2. 2015 23:59
Re: Ctvrta generace?
No konci a prave auta, jako caddy jsou idealni misto na doziti.
Avatar - beibej
4. 2. 2015 23:51
tak kdy přijde facelift
dosluhující generace víme a teď kdy bude ta nová generace? Se divím, že ještě dělají facelift když už bude NOVÁ generace. >:D :-( :no: >:-[]
4. 2. 2015 23:49
Re: Ergonomie na jedničku!
No není to problém jen Volkswagenu, to určitě ne, tady to jen bije do očí. Navíc on si může dovolit přitlačit na pilu, když nemá finanční trable, přitom ale co model, to displej pod úrovní budíků... Přitom to umí, mají už to v TT a Passatu za příplatek. Akorát z toho dělají vědu. Byl by to i pro takové auto racionální příplatek oproti některým méně funkčním "zachraňujícím" asistentům.
A když byla éra externích navigací (teď telefonů s navigacemi), taky si je nikdo nedával k řadící páce...
Avatar - beibej
4. 2. 2015 23:44
Re: Ctvrta generace?
vždyť říkali že 1,2 končí? To byly jen kecy? A jestli umí eu 6 tak proč už nebude v ostatních modelech? Novináři jen přepisují pr zprávy to je na nic.
Avatar - Jaros71
4. 2. 2015 23:25
Hmmm
Tak nějak mne to nepřekvapilo.
Je to především užitkové auto , a taky tak dál vypadá.
Asi se přiblížil k designu nynějších vozů VW a o to asi hlavně šlo.

Konečně by mohli vypustit nový TOURAN a TIGUAN...!! ;-\
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 23:21
Re: Ergonomie na jedničku!
Tak dnes majú smartfóny qwerty klávesnice a aj väčšie rozmery. Nedávno som si kúpil svoj prvý inteligentný telefón a musím priznať, že mám problém naťukať správu jednou rukou. :*)
Ale späť k dodávkam. Čo som si tak pozeral konkurenciu, aj tam vidno, že s rýchlym boomom dotykáčov asi nerátali. Berlingo/Partner to majú možno až príliš vysoko, Kangoo to má síce hore ale utopené, neviem si predstaviť ako sa to ovláda, Ford s Transitom Connect zaspal dobu, Combo čaká na facelift a najlepšie umiestnenie má teraz asi vynovené Doblo. :-)
4. 2. 2015 23:20
Re: Tak toto...
Přide mi to spíš jako výmluva, že Roomster je propadák, Roomster podle mě chtěli mít jako malé neortodoxní MPV, což jim klienti nezbaštili, prostě rodiny to nekupovaly, tak udělali verzi praktik, která se jako užitkáč u firem také moc nechytla a výsledek je, že tuto koncepci zcela opouští a další generace je čistě jenom malý užitkáč, kde přelepí znáčky na kapotě Caddyho jako to dělají u užitkáčů jiní.
Avatar - lukas06
4. 2. 2015 23:06
Re: Dizajn
Já si říkal, co mi to připomíná! >:D Ale musím říct, že je to jediná věc, která se opravdu změnila (na exteriéru)! A celkem se mi to i líbí...na VW celkem dynamický! :-)
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 23:04
Re: Tak toto...
To si ale neprotirečí s faktom, že Fabiu hatch už mohli mať hotovú skôr a potom až začali robiť na combi. Pokojne sa tak mohlo stať už v roku 2006. V článku bola táto zmena odôvodnená inou klientelou Roomsteru s ako Škoda rátala (možno tým bol nepriamo myslený neúspech). Neviem či je možné že by za rok stihli pripraviť Combi. Viem, je to také trochu v hladine konšpirácií...
4. 2. 2015 23:01
Re: Tak toto...
Golf se bude prodavat vzdycky.
4. 2. 2015 22:54
Re: Tak toto...
No hezký, asi jako každý užitkáč, prostě praktická škatule, krásu bych v této kategorii nehledal. Podle toho jak se prodává Golf bych neřekl, že jej zprasili, spíše naopak.
4. 2. 2015 22:46
Re: Tak toto...
To zní divoce, dvojková Fabia jak HB tak combi přišly obě v jednom roce (2007). Že by s kombíkem nepočítali a pak jej za 3 nebo 4 měsíce sfoukli to zní hodně nepravděpodobně.
Avatar - boost.
4. 2. 2015 22:41
FL Věk
Jako facelift jedenáct let starého auta dobrý, to se musí nechat.
4. 2. 2015 22:33
Re: Ergonomie na jedničku!
Lidem vyhovuje spousta zvráceností, ale jde tu o bezpečnost. Nechci, ať do mě nabourá borec/borka, co loví MP3 na displeji a jak jim to super vyhovuje...
Nicméně Caddyho znám a vím, ovšem na rok 2015 a s tím, že už palubní systémy umí zobrazovat net, zadávat statusy na facebook atd., mi to přijde strašně strašně nešťastné... Kdysi těch pár tlačítek rádia šlo nahledat, displeje jsou jiná liga, viz telefony, jak se mohly psát sms za chůze a nemusel se člověk dívat na telefon ;-)
4. 2. 2015 22:31
Re: Ctvrta generace?
Asi nejde jenom o naklady na vyrobu, ale take na vyvoj.
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 22:25
Re: Tak toto...
Uviedol to Jozef Kabaň v jednom nedávnom rozhovore, tuším pri príležitosti príchodu tretej generácie Fabie. V druhej chceli skúsiť len verziu hatchback a Roomster ako rodinnú alternatívu za klasické kombi. Až dodatočne vraj vzniklo Combi, pri návrhu hatchu s ním ešte tvorcovia nepočítali. Tým aspoň ospravedlňoval jej nie najšťastnejšie proporcie.
4. 2. 2015 22:24
Re: Tak toto...
Novy Caddy je hezky, proc za kazdou cenu menit to, co funguje. Minulou generaci pripomina hodne, ale v primem porovnani pusobi elegantneji a dospeleji. Kdyz uz zprasili golfa a passata, tak alespon tohle se jim povedlo. Akorat ten zadek je takovy zvlastni, proporcemi pusobi jako koncept z minuleho desetileti, coz v zasade neni nic spatneho, akorat tak nejak neladi ke zbytku auta. Ale to jsou detaily.
Jinak k tomu roomsteru, hodne zalezi, jestli clovek kouka na tohle [odkaz] nebo na tohle [odkaz]
A jeste otazka na redakci - skutecne tam ma byt 2.0 TDI 55kW? To snad musi ucpat turbo a motor jeste priskrtit. Skoda, ze se uz nepocita s 1.6 a 2.0 MPI na plyn.
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 22:21
Re: Ergonomie na jedničku!
Akurát tu bola prednedávnom reč, že niekomu vyhovuje nižšie umiestnenie navigácie, ale to hádam príliš nízko. Ono to vychádza z pôvodnej koncepcie prístrojovky kedy dole bolo klasické rádiu a nad ním ovládače vetrania a klimatizácie. Asi by to bolo moc drahé prerábať pre "novú generáciu".
Evolúcia prístrojovky Caddy:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
4. 2. 2015 22:20
Re: Prosím
Musíš na ni koukat zezadu, linie světel je o dost níž, ze předu máš smůlu jako mi ostatní, to za jízdy nepoznáš. Když ale Caddynu uvidíš na parkovišti, tak koukej dovnitř ( majitel si možná bude myslet, že ho chceš vykrást), protože na palubce rozdíly jsou a pokud tam bude barevný pruh, tak máš vyhráno a koukáš na ten nový >:-[]
4. 2. 2015 22:19
Re: Tak toto...
Náhrada za Fabii combi? Tak to slyším poprvé, kdy se měla přestat vyrábět?
4. 2. 2015 22:18
Re: Ctvrta generace?
Tak nic se nepíše o platformě, takže dokud nebude víc info o rozvoru, rozchodu, rozměrech, tak je dost možné, že je to opravdu jen velký FL stávající generace. I ten displej u kolen by spíš ukazoval na tu současnou.

Nechápu trochu tu hierarchii motorů, na výrobu dražší 1,2TSI stojí méně než levnější 1,0TSI , kor když ta 1,2 existuje i ve výkonnějších verzích.
4. 2. 2015 22:16
Re: Tak toto...
Jestli nový Roomster zdědí taky tuhou nápravu, smíchu se nezdržím.
4. 2. 2015 22:15
Prosím
Prosím, napište mi návod, jak na cestě poznám novou generaci, když ji omylem obejdu, tak to asi nepřežiju.
Avatar - GeorgeWWW
4. 2. 2015 22:14
Aneb...
...tvary druhé generace Roomsteru oficiálně! :-)
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 22:12
Re: Tak toto...
Roomster nemal byť pracantom, ale náhradou za Fabiu Combi. Nová generácia bude bez pochýb praktickejšia, no tiež to bude len rebrand faceliftovanej 11-ročnej dodávky.
4. 2. 2015 22:12
Ergonomie na jedničku!
Tohle budeme slýchávat od testérů při koncernových autech jak dlouho? Model pro rok 2015 a má zase navigaci u kolen, vždyť to není bezpečné... Proč pak řeší v Evropě asistenční systémy (vím, že jsou marní, je to spíš povzdech), když infotainmenty s bujícími funkcemi mimo zorné pole jsou rok od roku nebezpečnější.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2015 22:10
Re: wow
mas pravdu........ :yes: tak to docela cumim jak bager na tvrdu hlinu ..... suhlas
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 22:08
Re: wow
Najväčší vodvaz je ten farebne lakovaný pás v nejakej Trendline výbave. :-)
4. 2. 2015 22:08
Re: Tak toto...
Vzpomínat na Roomster? Proboha, vždyť to je jedno z nejotřesnějších aut nejen Škodovky, ale v celém autoprůmyslu, totální paskvil navíc v kategorii užitkového auta, kde každý očekává přiměřené tvary a ne takovou obludu. To ten Kadík je proti Roomsteru doslova švihák lázeňský. :-)
Avatar - netcar.xx
4. 2. 2015 22:08
Ctvrta generace?
Ne, je to pata generace Fridolina: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2015 22:02
Re: wow
ale vsimni si tie odvazne tvarovane vyduchy ventilacie.... vw sa tu docela odviazal ;-) ...... ja som cakal maximalne tak hranate jednoduche oblzniky .... a ono to ma dokonca nejako zaoblene rohy
4. 2. 2015 21:57
Re: wow
no, o interiéru tedy opravdu nemůžeme říci, že by byl přeplácaný....

[odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - pumpkin
4. 2. 2015 21:50
Tak toto...
Facelifty 11-ročných áut si dnes môže v Európe dovoliť skutočne len Volkswagen. Musím priznať, že na jednej strane ma to celkom žerie, no zároveň majú môj obdiv. Čakám že to obdobne dopadne s T6-kou ale tu ma to trochu zaskočilo.
Na druhej strane ma teší ako hejteri súčasného Roomsteru sklapnú a ešte naň budú so sladkým povzdychom spomínať. Či sa to niekomu páči alebo nie, zo Škody sa stáva veľmi veľmi sofistikovaná Dacia a rebrandnuté modely budú v jej portfóliu na dennom poriadku.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2015 21:38
Re: wow
mne to pride ako keby slo len o facelift sucasneho caddy.... vidi sa mi stale uplne rovnaky, nevravim vsak ze to je zle...... caddy je v prvom rade pracant :yes: