V posledních měsících jsme se v rámci dlouhodobého testu několikrát věnovali modernizovanému Volkswagenu Touareg. Následující přehled shrnuje vše, co jsme o voze věděli a během této doby se ještě dozvěděli.
Ty se zivis delanim pruzkumu na tema, kdo chce porad dokola cist o touaregu a nakonec si to vsechno precist jeste jednou ve shrnovacce? Jinak, kdyz uz jsem dostal ten palecek, tak by bylo hezke, kdyby ses trochu rozepsal...
Uz to cital a dal ti :no: . Vyssie pise webpajovi, ze slusny ludia su o 14:40 doma, sobotu a nedelu tiez a venuju sa manzelke alebo citaniu cudzich nazorov. Najradsej by zakazal pisat ludom, ktori maju iny nazor ako on, v jednej vasnivej debate sa tu priznal, ako ze bonzuje sefredaktorovi ale obvinoval inych, je to dusa ukrivdena, asi chcel v zivote dosiahnut viac a tak okolo seba kope a prska, mozno mu usla s niekym zena. Takito ludia si svoje krivdy riesia anonymne, napriklad udavali gestapu, STB, ostatnim hovorili, co sa moze.
Dnes som nestravil cely den so zenou a detmi, dobre som sa povozil na copri, casto cez 150 kmh, lebo sa to nesmie, predbiehal som cez dvojitu ciaru a v meste som zastavil a pustil chodcov cez prechod. A je pravda, ze oznacenie clanku ako PR by nevadilo, mozno je na obzore nejaka akcia,...
Tak bud pracovity aj nadalej :-!
Tento rok bude asi specialne koli tebe 1.cena za pocet prispevkov prirucka ceskeho pravopisu a priloha bude "Stierace od A po Zet" >:D
tak hadam si taketo hodnotne ceny nenechas ujst >:D >:D >:D >:D
Ano tobě stačí mále Umře. Jsem nervozní když se dostane letadlo do turbulencí, když je loď v bouři, když stát a municipality řídí idioti, ale z tebe opravdu nejsem. Snad jen, že bych takovou omezenost a sebestřednost nerad potkával na cestách ;-) .
Ti co jim stačí málo jsou živnou půdou komunistický ideologie. :-)
tys dělals ňákej průzkum, nebo anketu, kde ti tisíc lidí řeklo, že to chcou? Tady v komentářích jenom psals ty, že takovej článek chceš :-! >:D
Ted vazne. Kdyz uz napisou padesat clanku o touaregu, tak tahle shrnovacka muze bejt nakonec treba i uzitecna. Hlavni problem je v tom, ze tech padesat samostatnych (a casto zbytecnych) clanku na pozadavek PR oddeleni VW (tedy ne muj, ani UV KSC atd.) vubec vzniklo. Kdyby treba udelali tenhle jeden velky clanek, tak proc ne, ale na co udelat tolik clanku a potom je jeste jednou opsat do jednoho? A ted par otazek - Opravdu si myslis, ze si redakce svobodne rekla, ze by bylo super vzit modelky a nechat je povozit po Praze v touaregu? Nebo otestovat stejne auto, ktere testovali nedavno, jenom s zrochu jinou vybavou? Jinak ackoli se prohlasujes za antikomunistu, tak za ty tvoje zvasty o tom, jak by nekdo chtel zavirat novinare do uranovych dolu,tyra manzelku a dalsi nesmysly, jenom proto, ze se mu nelibi mnozstvi clanku o touaregu, by se nemusel stydet lecktery komunisticky prokurator.
...snad už všichni pochopili, o čem jsem to tehdá psal. Nicméně petrumr si přišel na své. Je to prostě Scarabeus tohoto webu. :-) Scarabee umre :yes: >:-[]
Projekt sa volal Colorado, nie California. ;-)
A bolo to práve vedenie bratislavského závodu VW Slovakia, ktoré Nemcov vyprovokovalo k výrobe Touaregu, keď si svojpomocne za tri mesiace v závode postavili Volkswagen Háčik. :-)
Tvoje úroveň je tak nízká, že nestojíš ani za řádnou reakci. Ani ji nepochopíš. Člověk s malým rozhledem a nízkým sebevědomím, který si snažíš zvyšovat pomocí anonymního internetu ;-)
ano, souhlasím s Vámi, že touareg je zajímavá nabídka v rámci segmentu, ale je nezbytné se o tom dovídat každý týden? Pokud mátě nějakou kvótu na určitý počet článků o koncernu, tak se za to nestyďte a prostě to přiznejte, nikdo (rozumný) Vás tu soudit nebude
Honzo, chápu tvý domnělý citový pouto, ale čeho je moc, toho je příliš. Je takových věcí, takových novinek, který vám nestojí ani za zmínku, ale o Touaregu musíte napsat aspoň jednou týdně.
Jestli chováte v rámci redakce tolik lásky k němu nebo Fabii...založte ještě jeden web, ten se bude věnovat výhradně autům pár značek a svý Umry si jistě najde.
Troufám si tvrdit, že jsou tu i náročnější čtenáři, kteří neustálý opakování plků o jednom a tom samým produktu číst nebudou.
geriato bossovi VW trklo, ze su za opicami az vtedy, ked bol na pracovnom vylete v USA.
Touareg sa mal povodne volat: California.
Aktivisti vsak poslali VW k sipku.
A je trapne, ze doteraz vyraba tuto haraburdu a osolil to kalfasom Q7
Ale, ako hovori klasik, kazde auto si najde svojho majitela!
uff, teraz som nasiel chutovku: Volkswagen Touareg je stredne veľké SUV, ktoré od roku 2002 vyrába nemecká automobilka Volkswagen exkluzívne pre celý svet v bratislavskom závode Volkswagen Slovakia. Bolo to druhé SUV od Volkswagenu, po modeli Volkswagen 181 "Kurierwagen". ;-)
článek je publikován pod mým jménem, psal jsem ho já a popisuje skutečnosti, které jsme jako redakce s autem během několika týdnů zažili.
Nejsem majitel Touaregu. Kdybych byl, možná bych se pozastavil nad cenami servisu. Pokud ale budeme hodnotit auto čistě podle toho, co po jízdní stránce nabízí, jedná se o kus dobře odvedené práce. Není nejlepší v segmentu jako celek (tím je možná Range Rover Sport), v rámci své cenové relace si ale zaslouží hodně pozornosti.
Je mi tě líto, že pro tebe novinařina znamená diktát co napsat. Tenhle článek je ostudnej...a to natolik, že se redakce i stydí sem cokoliv dalšího pod něj napsat.
Na jednej strane tu mnohí (áno, vrátane mňa) pindáme na zapredanosť auto.cz Škode a koncernu (čo je mimochodom pravda, ak sa ešte niekto presviedča že to tak nie je) no a na druhej, stále sem chodíme a máme potrebu diskutovať.
Ja sa vás preto pýtam: Má vôbec nejaký zmysel kritizovať redakciu? Nenájde sa lepší server s diskusiou ako tak na úrovni?
To jsi opravdu tak omezenej, že ti nedojde jak trpí tímhle svobodná novinařina? Tohle je strašná ostuda.
Jak to do budoucna bude degradovat informace a testy je nabíledni.
No zrovna tenhle clanek ma ke komunistum docela blizko. Drive diktovala strana, dneska PR oddeleni VW (tady ani ja neverim, ze to vzeslo z iniciativy redaktoru).
Kľudne sem môžu dávať aj cudzie názory (reklamy), len nech ich príslušne označia, aby spotrebiteľ vedel, či sú to nezaujaté názory recenzenta/odborníka alebo PR bláboly marketingového oddelenia. Tieto základy voľného trhu (ochrana spotrebiteľa) by si ako správny antikomunista snáď mal vedieť...
najprv miesto dvoch troch clankov urobia o touaregu clankov minimalne 10 aby nasledne mali dovod na 11-ty clanok s nazvom shrnovacka.... no to ma pos.er... ale logiku to ma
este by to chcelo nieco o T5ke.... uz aspon 10 dni ani pismenko... vyraba sa este?
Souhlas. Jako sorry, ale jestli do ted to trapne podsouvani touaregu redakce jeste chtela nejak maskovat tak co nam chce rict timto? Nesplnil se plan prodeju tak sup s dalsim clankem, nebo...? :no:
Rozdiel medzi klasickým článkom a PR článkom je zásadný. Zatiaľ čo v klasickom článku sa vyjadrujú autorove vlastné názory, v PR článkoch sa vyjadrujú naopak cudzie názory.
No ja bych pockal s tou pobourenosti. Myslim, ze redakce ma pripravenou podobnou shrnovacku s nadpisem "Volkswagen Touareg: Vse, co o nem nevime", test ojetiny od auto esa, par cmaranic od x-tomiho, skici od autobildu predjimajici vzhled nasledujici generace a taky bych rekl, ze jeste neotestovali vsechna barevna provedeni.
...za tu kritiku ktoru si tu uzijes, nakolko tvoje meno figuruje pod clankom... :-!
Ci je to tvojim vzrastom, alebo psychickou odolnostou to neviem, ale priprav sa na sprsku kritiky, lebo za uverejnenie tohto "sumaru" si nic ine ani nezasluzite - ako redakcia celkovo.
Ak to bol prikaz "zhora" - napisat toto, potom odo mna kritika nebude. Skor taka basnicka otazka - Preco ??? 8-s
Nech je to ako chce, odkaz zadavatelovi tohoto clanku, ze si to u mna ... :-!
A tebe prajem, nech sa ti postasti pisat o veciach prijemnejsich - nejake tie kvalitne testy kvalitnych aut a nielen taketo sumarizacie milion krat omielanych sprostosti...
Sorry, nechcem vám narúšať koncernové PR kruhy, ale už sa objavili fotky z testovania nového Meganu. Zatiaľ ešte dosť maskovaný, no je to prvý krát kedy už nejde o mulu využívajúcu karosériu starého modelu. V podstate to potvrdzuje premiéru novej generácie na frankfurtskom autosalóne, verzia CC už zrejme nebude, kabriolety s pevnou strechou vymreli.
[odkaz]
Hele co je? Já skutečně rozumím tomu, že Vám někdo na chod stránek přispívá, ale nemělo by to být označeno jako "komerční prezentace"? Ani jeden z vyloženě trapné ságy článků o výběhovém Transportéru, nebo tady ten souhrn Touarega tak označen není/ nebyl.
Nemám nic proti VW, dělá většinou výtečné automobily, ale tohle není novinka, test, není to ani nijak závratně prodávaný automobil (celkově). Pokud to není "komerční prezentace", proč tady není znovu a znovu výčet mnohem prodávanějších Loganů, Focusů, či třeba i30? Pokud je, postavte se k tomu jako chlapi a označte to. Nemyslím si, že bych kvůli tomu já, nebo někdo další zanevřel na VW.