Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SsangYong Tivoli: První statické dojmy

Korejská značka SsangYong chce ročně prodávat na 100.000 exemplářů Tivoli. Auto šanci na úspěch má, jen to chce zlepšit jeho kabinu.
Zpět na článek
Avatar - MGRR
16. 3. 2015 17:52
Zase krok vedle, ale lépe než minule
V Koreji je to jen novinka, tak je možná v předprodeji zájem - to odsud neposoudíme. Je to podobné, jako když Skoda dá na almaru kolečka, dovnitř motor, tak to bude mít také místně prodejní úspěch.

Ssang jednoduše nedokáže vyrobit pro Evropana srozumitelné auto, je prostě moc Korejsky uživatelské + obrovská ztráta hodnoty. Hyundai dokud si nezaplatila Evropany kteří přepracovali design, na tom byla stejně. Kia je někde na 1/2 cestě mezi Hyundai a Ssang...

V Evropě to bude pro Ssang zase zoufalý krok stranou. Už aktuální model Koranda... je v Evropě prodejní mrtvola a stejné to bude s Tivoli +-

Jejich auta jsou funkčně dobrá, pokud jim odpustíte hodně věcí a jste skromný, podobně jako u Dacie. Dacia je pro spoustu lidí fajn, pro většinu vyžaduje příliš kompromisu, ale těží z ceny.

1. Řadě tady bude levnější SUV, např. Renault a jemu podobná Evropská auta (pro evropany uchopitelnější), pak třeba Kia, Hyundai, Duster-který ale pořád hodně projede a jistě bude časem nový...

2. Pokud se Tivoli objeví v CZ. V TV, novinách jej Škoda a její placené novinářské o(vešky) rozmetají, protože jej postaví proti Romsteru, či dokonce Yeti, VW. Tvrdý podvozek, plasty, lepidlo, tady mne píchlo, tady to tlačí, tady se nevejde pet, nemá stěrku, není to skoda... a jistě budou mít v něčem pravdu... Tivoli bude odepsán...

Pokud by Tivoli v Evropě stál 10-12.000euro, snad by se něco prodejně dělo. Ovšem cenová politika v CZ je katastrofální, jako u všech dosavadně prodávaných aut, proti ceně např. v IT.

Problém Ssangu od 2005 jsou už po třech letech orezlé rámy podvozky Rextonu, Kyronu, Actyonu, Rodiusu - jsou podvozkově kompletně povrchově hodně rezavé. Po pěti letech nenajdete v 1/2 případů VIN - nevím čím se v CZ solí, protože v Německu to tak nemáme, ale každopádně to je šlendriánství a nekvalita Ssangyongu. (ostatně Hyund a Kia na tom nejsou o moc lépe) Karoserie/plechařina jsou v naprostém v pořádku, ale na podvozku povolit při sbíhavosti excentr spodního raměne, nebo šroub na odklon, je po třech-pěti letech nemožné - naprosto žádná antikorozní ochrana, jen nástřik základovkou :) Toto bude ale zřejmě problém více značek, abych nekřivdil.
3. 3. 2015 18:11
Re: moc pekne
ja ti neviem uz som videl niekolkokrat teslu alebo leaf ale ss korado? za tie roky som videl dva a pokial nemaju servisnu siet a predajcov na uspech mozu zabudnut jedine tak do carrefouru to môzu vystavit ... ak koleos alebo antara su na tom nie najlepsie tak ssang nech to ani neskusa
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 16:33
moc pekne
tento rok uz ssangyong pekne stupne v predajoch... a nielen v eu... ale celkovo vo svete .... v korei uz tivoli zbiera prve predajne uspechy :yes:

tivoli je doslova ziva voda pre tuto znacku... verim ze prave aj vdaka nemu ssangypng konecne ozije a prave aj v eu.... kde ma tato znacka velke moznosti v buducnosti.... drzim jej palce a fandim jej :yes: