Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Odbory Škody Auto vyhlásily stávkovou pohotovost kvůli mzdám

Odbory automobilky Škoda Auto vyhlásily stávkovou pohotovost, nemohou se stále dohodnout s firmou na růstu mezd.
Zpět na článek
Avatar - praděda7
11. 4. 2015 20:36
Re: Jsem zvedavy..
Klídek. Vidím, že jsi ideologicky "poškozený". Otec nebo děda byl ve straně? Nebo dokonce tajemník někde? Nebo odborový funkcionář? Jinak si nedovedu vysvětlit, že této tématice nechceš rozumět. Vše se odvíjí od zisku. Pokud firma díky zásahům vlády a nebo odborů je dlouhodobě ve ztrátě, tak zavírají shop. Je to přece tak jednoduché. V případě Austrálie se na krachu podílela vláda i odbory. Globalizace jen částečně. A pozor! Já se s tebou nehádám, já ti to říkám! :-!
Avatar - _Karel_
11. 4. 2015 17:35
Re: Nenažranost
To je naprostá pravda. Otázkou je, jestli je správný poměr mzdy dělník/manager. Což samozřejmě není věcí škody, ale celosvětový problém. Alespoň já to vidím jako problém.
Avatar - _Karel_
11. 4. 2015 17:31
Re: Jen do nich,
;-\ :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - rokyta.p
11. 4. 2015 13:37
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Platy v kapitalizmu určuje zaměstnavatel, trh, nabídka a poptávka, ne kolektivní stávka. To by jsme se rovnou mohli pořádně domluvit a stávkovat úplně celá země. Platy ve Škodovce jsou na většině profesí vysoce slušné. Tato tahanice je jen takový teátr, kdo bude tahat za delší konec aneb každý vždycky chce víc, to je jasné.

Však kdo nechce nemusí, může jít třeba do Hov-najky nebo Tatry, tam dostane cca polovinu. Platy z Německa tu netahejte, to už můžeme rovnou říkat že Paris Hilton od rodičů ...Kdo německy umí, rodina mu to umožní, určitě se již zvládl zařídit sám. https://portal.mpsv.cz/eures Kdo ne, tak holt musí být tam kde je, smůla.
11. 4. 2015 09:03
Re: Jsem zvedavy..
To je realita. Kolik bylo v Austrálii automobilek? Osm? Kolik jich tam zůstane? Nula. Kolik zaměstnávala ta největší? 5000 lidí? Roztříštěnost mnoha malých mohla fungovat jen v době silné ochrany domácího trhu. Absence silné domácí automobilky schopné globálního exportu je důvod k neudržitelnosti autoprůmaslu v zemi jako Austrálie. Lokální výrobu pro tak malý trh jako je astralský nikdo držet nebude.
11. 4. 2015 08:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2015 08:41
Re: Jsem zvedavy..
Malý trh, kurz AUD, otevřenost trhu, ukončení vládní podpory. Ty mzdy jsou dány životní úrovní v Austrálii a jejich výše je samozřejmě vysoká na udržení malé lokální výroby. Jejich snížení by dlouhodobě stejně nic neřešilo. Austrálie jako velká výrobní základna pro export bez vlastní značky nemůže fungovat. Snad jen kdyby životní úroveň klesla třeba na úroveň Thajska. Globalizace v tomhle funguje docela jasně. :-! je to stejné, jako by jsi chtěl u nás udržet masivní textilní výrobu. To by bylo možné jen pokud by tady byly silné globální značky s vývojem, technologiemi a ne jen nějaké lokální pobočky zahraničních firem. jako v té Austrálii.
11. 4. 2015 08:38
Re: Jsem zvedavy..
Malý trh, kurz AUD, otevřenost trhu, ukončení vládní podpory. Ty mzdy jsou dány životní úrovní v Austrálii a jejich výše je samozřejmě vysoká na udržení malé lokální výroby. Jejich snížení by dlouhodobě stejně nic neřešilo. Austrálie jako velká výrobní základna pro export bez vlastní značky nemůže fungovat. Snad jen kdyby životní úroveň klesla třeba na úroveň Thajska. Globalizace v tomhle funguje docela jasně.
11. 4. 2015 01:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2015 01:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 23:14
Re: Jsem zvedavy..
Jestli jsem to dobře pochopil, tak v Austrálii je za současných podmínek lokální výroba neudržitelná. Proto Končí nejenom Toyota, ale i Holden a Ford. Výroba byla i přes podporu ztrátová. Nějaké nižší mzdy by výrobu v Austrálii nezachránily. Po ukončení vládní podpory to všichni ukončili. Austrálie doplatila na to, že neměla vlastní autoprůmysl, ale jen malé roztříštěné montovny, které v dnešní konkurenci neuspěly. Dlouho byl australský autoprůmysl chráněn před dovozy. Pak dotován. Výmluvy na to, že to způsobily vyšší mzdy, neobstojí. V Německu taky autoprůmysl nezmizel.
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 22:52
Re: Co chcete nenažranci?
Ne realita, ale hezká vidina...a to je bohužel ten problém... :-!
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 22:49
Re: Jsem zvedavy..
Víš co? Zkus péct rohlíky a plať pekařům 500Kč na hodinu a uvidíš jak budeš konkurenceschopný... :-!
Avatar - JDM
10. 4. 2015 22:12
Re: Co chcete nenažranci?
však ti dělníci ve škodovce taky jsou spokojení ;-) teda byli dokud jim někdo neřekl že mají málo , že v koncernu je průměr takový a takový a že by měli brát víc a tak mají najednou málo ta vidina mít víc je hezká ;-)
Avatar - JDM
10. 4. 2015 21:48
Re: Jsem zvedavy..
souhlasím . jde jim taky jenom o jejich prachy a zaměstnance mají jako zbraň .
10. 4. 2015 20:50
Re: Nenažranost
jasně že to je tlak na jiné fabriky , minimálně ve městě , kraji....., jinak jim schopný zaměstnanci utečou do škodovky
ale není to jen škodovka , třeba v Jihlavě BOSCH , podobná situace , berou tam i podobné platy , a momentálně když se automobilovému prumyslu začíná dařit tak mají vedle v Automotive lichting (vyrábí světla do aut) problémy , je tam menší mzda a lidi tam už nechtějí dělat
jake platy jsou v Rusku mne vůbec nezajímá

a automobilku nikdo nikam stěhovat nebude , jsou tady šikovný a pracovitý lidi , jen ze sebe nesmí nechat děat novodobý otroky
V Anglii jsou také vysoké mzdy a je tam spoustu automobilek , např. Honda tam dělá všechny své nejprodávanější modely
10. 4. 2015 20:40
Re: Jsem zvedavy..
Pokud by na tom byla Austrálie, tak by asi byly nižší mzdy a výroba by běžela dál. Popravdě si ale myslím, že o mzdy až tak moc nešlo. Spíš šlo celkovou nekonkurenceschopnost.
10. 4. 2015 20:37
Re: Nenažranost
za chyby se omlouvám .....
10. 4. 2015 20:32
Re: Ať začnou konečně cálovat...
A mluví do toho i v Německu nebo Korei. V té jižní.
10. 4. 2015 20:24
Re: Jen do nich,
nechtějí nic víc, než na co mají nárok. Žijeme jen jednou. Jen jednou a touha po blahobytu není zločin
10. 4. 2015 20:18
Re: Nenažranost
Povodně v Praze v roce 2002 mne přesvědčili o tom, že umíme táhnout za jeden provaz...tak neHITuj ptákoviny, člověku
10. 4. 2015 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hanson
10. 4. 2015 20:14
Re: Co chcete nenažranci?
no nedostane, oni to zkoušejí, ale mít 34 je pěkné, já mám 155 na hodinu a spokojenost
Avatar - Hittman
10. 4. 2015 20:02
Re: Nenažranost
Tak to je chytrý!!! Už vidím, jak v důsledku zvýšení mzdy ve škodě zvyšují se platy i zaměstnancům dolů, železáren, truhlářům ve fabrice vyrábějící kuchyně nebo nábytek. Taková kravina by mne opravdu nenapadla.
A myslíš, že v ruskch výrobách mají stejně jak v německu či se tomu přibližují? My na to kule nemáme, abychom makali jak němci a uměli si prosadit své, jelikož jak historie ukázala, když máme táhnout za jeden provaz, tak si raději dáme navzájem dodržky a pomluvíme se navzájem.
10. 4. 2015 19:59
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Toho jsem se bál >:D
10. 4. 2015 19:57
Re: Jen do nich,
i dělníci ve Škodovce... jsou zdrojem neuvěřitelných příjmů do státní pokladny, tak proč je nezaplatit - proč jim to nepřát?
10. 4. 2015 19:57
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Koukám, že máš "dobrej" odhad na lidi.

Ano, v kapitalismu je normální, že dělník může mít víc než vysokoškolák. Zato v komunismu bylo nenormální, aby měl vysokoškolák víc než dělník (nepočítám vysokoškoláky-straníky).
10. 4. 2015 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 19:52
Re: Jen do nich,
no, já jsem nechal popravdě trochu unést emocí... to víš, těsně po daních :-) Nicméně si vzpomínám, když vyhlásili stávku lékaři... a mediální ,masáž z nich udělala málem zločince... a tak je mi smutno
10. 4. 2015 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 19:46
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Sekretariáty už nemluví, ale odbory jo... :'-(
10. 4. 2015 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 19:42
Re: Jen do nich,
Nejsem blázen, abych něco jako mzdu německého dělníka požadoval... ale věnoval jsem 20 let svého života ideálu, že v roce 2015 dosáhnou mí lidé alespoň na dvě třetiny takového platu. Místo toho platím, platím, platím... nevím za co. Nejprve jsem si myslel, že na infrastrukturu, na obranu, na veřejný pořádek, na sociální programy pro invalidní lidi a nemohoucí... a hleďme se, na důchody není a můžou za to lidé, kteří ještě žijí... a hleďme se, přišel žádat o místo člověk bez nohy a s částečně ochrnutou rukou, že prý mu vzali důchod... a heleďme se, už sedm let nemohu vysoudit pohledávky... a heleďme se... atd, atd... a dnes běží reklama v televizi, že je nějaký fond pro děti, jejichž rodiče nemají na obědy, protože pobírají minimální mzdu? Že si dnes lidi, kteří chodí poctivě denně do práce musí půjčovat na nedoplatek energií? Já tohle nechci, nechci tady Čínu ani Rusko.
10. 4. 2015 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 19:41
Re: Jsem zvedavy..
Ano, dalo. TMC si vážilo vysoké kvality vozů z Austrálie požadované arabskými zákazníky a bylo připravené do Austrálie i nadále investovat. Nemalou roli v tom hrála japonská kultura, protože TMCA byla pro Toyotu historicky první továrna, postavená a provozovaná mimo Japonsko. Zavřít takovou "vzácnou" továrnu je pro vedení Toyoty na hranici ceremoniálního harakiri. Myslím, že by Toyota v Austrálii zůstala při mzdové výši 300-350Kč/hod. :-!
10. 4. 2015 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 19:34
Re: Jen do nich,
Nikdo nepožaduje platy jako v Německu. Ten požadavek je s ohledem na pokles koruny a výsledky Škodovky docela rozumný. Samozřejmě i s tím, že míří na nějakých 4.5%. A ještě bych asi měl dodat, že sem přichází výroba nejen kvůli ceně, ale kvůli kvalitní práci. A pokud by bylo víc dobrých pracovníků, tak přišlo práce ještě víc.
10. 4. 2015 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 19:26
Re: Jsem zvedavy..
A myslíš, že by se dlouhodobě dalo konkurovat Thajsku. Pracoval by někdo v Austrálii za podstatně nižší mzdy?
10. 4. 2015 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 19:23
Re: Jsem zvedavy..
Ano, doba se změnila, ale peníze zůstaly. A ty jsou vždy až na prvním místě. Toyota Australia (TMCA) se do globálního světa zapojila a v roce 2007 již 60% produkce vyvážela většinou na Blízký východ. Od roku 1990 management TMCA každým rokem upozorňoval zaměstnance a odbory, že TMC Japan bedlivě sleduje mzdový vývoj v Austrálii a může přesunout výrobu vozů do Thajska, což se nakonec také stalo. Krajně levicové odbory si ale nedaly říct. Situaci nepomáhala socialistická vláda, ovládaná odbory, která jednak odbory "nebrzdila" a na druhé straně výrobce automobilů mohutně dotovala. Samozřejmě, že většina dotací se rozplynula v podobě vyšších mezd. Australský trh s 1mil prodaných vozů ročně plus vývoz by určitě 2 automobilky uživil. Ale ne, když průměrná mzda v průmyslu činí 500Kč na hodinu při kurzu 19Kč=1AUD :-!
10. 4. 2015 19:21
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Podle těch tvých blábolů je vidět, že toho komunistu v sobě pořád ještě máš. V kapitalismu je normální, že dělník může mít víc než vysokoškolák. Taky je normální, že dělník může mít VŠ. V kapitalismu je normální, že má každý plat, jaký si dokáže prosadit. Ty tvoje sekretariáty tam do toho tolik nemluví. Čest práci!
10. 4. 2015 19:11
Re: Nenažranost
:yes: Ať máš v životě taky nějakou radost >:D
10. 4. 2015 19:10
Re: Jsem zvedavy..
Odboráři by jako rakovina nebyli, kdyby plnili funkce, pro kterou jsou stvořeni, tzn. hájit pracovně-právní podmínky zaměstnanců. Jakmile ale začnou kafrat do financí, popř. mezd nebo vedení podniku, tak je to přirovnání trefné.
10. 4. 2015 19:05
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Až budou brát u nás např. doktoři 150 tis., učitelé a hasiči 100 tis., pak ať dělníci mají klidně těch 50 tis. Kč.

Ale pokud chceš, aby dělníci brali víc než vysokoškolsky vzdělaní lidé nebo lidé, kteří denně nasazují svoje životy, tak máš jen dvě možnosti:

1) Ihned se odstěhovat do země ovladané komunisty.
2) Volit dát komunisty a doufat, že tu sebranku bude volit k těm dosavadním 10% dalších 40% voličů.

Platí to i pro poga.
10. 4. 2015 18:45
Re: Jsem zvedavy..
Tak asi víš, že mzdy nebudou ten hlavní důvod, proč se v Austrálii auta nevyrábí. Spíš se změnila doba a v novém globalizovaném světě odpadlo hodně překážek pro dovoz aut. Výroba aut se taky změnila. Malosériové výroby už nemohly konkurovat. A držet výrobu pro hodně malý australský trh se nevyplatilo. Výroba v Austrálii se stala neperspektivní a nekonkurenceschopná. O kolik by dle tebe musely jít platy dolů, aby se výroba aut mohla v Austrálii rozvíjet? Je to případné číslo v zemi se 6% nezaměstnaností reálné?
10. 4. 2015 18:35
Re: Nenažranost
Vy jste pane neuvěřitelný hulvát.
10. 4. 2015 18:34
Re: Jen do nich,
Konstruktivní a rozumný komentář. Souhlasím. Pokud na Čechy (člověky) neustále někdo útočí argumenty o začlenění se do EU, srovnává ceny pohonných hmot v rámci EU, daňového zatížení nepřímou daní (DPH, spotřební daň apod.,)po vzoru vyspělých zemí, musí počítat s tím, že Čech bude chtít žít důstojně jako Evropan a ne jako robot, který jí, spí, a chodí do práce. Jsem sice kapitalista, ale někdy se mi chce plakat nad tím, kolik bych mohl lidem zaplatit, nebýt přehnaných daní a odvodů, které končí neznámo kde, nejčastěji v rukou skutečných vlastizrádců. Všichni, co tady "bodají" do lidí, kteří chtějí důstojně žít, by si měli uvědomit, jaký svět vlastně chtějí... já chci svět, kde si každý bude moct dovolit nové auto každých pět let... např.
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 18:21
Re: Jsem zvedavy..
Já jsem v Austrálii 25 let v automobilovém průmyslu pracoval. Tak asi o tom něco vím... :-!
Avatar - jimmbo205
10. 4. 2015 18:15
Re: Co chcete nenažranci?
jneže kam by šli.. nikde jinde dělník 34t. nedostane...
10. 4. 2015 18:12
Re: Jsem zvedavy..
V případě Austrálie to bylo asi jinak. Mzdy určitě mezi hlavními faktory pro ukončení výroby nebyly.
Avatar - praděda7
10. 4. 2015 17:45
Re: Jsem zvedavy..
Dobrým příkladem rentability výroby je Austrálie. Ještě před 20ti lety tam fungovalo 5 automobilek. Díky mzdovým požadavkům odborů se mzdové náklady staly časem pro výrobce neúnosné a jeden po druhém výrobu ukončili. Poslední Toyota ukončí výrobu v roce 2017. Snad to mají místní odboráři dobře promyšlené a hlavně spočítané. :-!
10. 4. 2015 17:22
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Co na tom nechápu?
10. 4. 2015 17:21
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Právě proto, že je to kapitalismus, tak se lidé nesmí bát o peníze říct. Nebo si snad myslíš, že odbory mají nějaký smysl v diktatuře nebo socialismu? Zkus použít hlavu.
10. 4. 2015 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hanson
10. 4. 2015 17:13
Re: Nenažranost
a teď to zkus napsat česky a bez hrubek >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hanson
10. 4. 2015 17:12
Re: Nenažranost
nejsou jen škodovky, v dnešní době si člověk může auto koupit podle toho, které se mu líbí, nějaká škodovka už není výkřik poslední módy a nedostatkové zboží, takže být zaměstnanci držím hubu a krok. Nejsou jediní, kteří pracují a pracují za královské platy proti zbytku republiky.
Avatar - Hanson
10. 4. 2015 17:05
Re: Ať začnou konečně cálovat...
...ale to všichni vědí, tohle je kapitalismus v celé své kráse, tak proč brečíte? Kdyby měli mzdu jako kolegové v Německu proč by tady Škodovku trpěli, přece by Němci měli fabriku v Německu a zaměstnávali své lidi. Proč jsou Adidas, Puma,Reebok a další a další jim podobné firmy v Asii, zkuste použít hlavu... ;-)
Avatar - Hanson
10. 4. 2015 17:01
Co chcete nenažranci?
Myslím, že plat je nadstandartní na naše podmínky, je jasné, že se nadělají, ale jít jinam byli by rádi i za 20 hrubého. Nemohou chtít plat jako u VW v Německu, Němci nejsou žádná Charita, závod zde mají kvůli levnější pracovní síle. Komu se to nelíbí může odejít.
10. 4. 2015 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 16:51
Re: Nenažranost
Konečně si někdo v ČR nebojí říct o mzdu kterou si zaslouží. Pracovat v takoví fabrice na 3směny je pěkná makačka . Fandím Vám škodováci at si tech 6,5 % prosadíte . A ti co jim závidí a mluví tu o nenažranosti tak ať si uvědomí ze oni bojují i o jeho plat , protože pokud dosáhnou zaslouzeného navíšení tak to bude tlak na všechny podobne fabryky aby i oni platy zvíšily a konečne jsme se začaly rovnat s delníkama v Německu. Vždit makáme stejně a u stejneho koncernu
10. 4. 2015 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 16:38
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Přesně tak !!!!! A kolik je to v čistém,bez přesčasů a přepočteno na eura !!!???
00nic...
10. 4. 2015 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 16:34
Re: Jsem zvedavy..
Jestli jsi byl někde ve světě,tak víš,že nikde nejsou tak pracovití a šikovní lidé,kterým by stačilo pár eur na výplatu...proto je tady tolik automobilek....nikam nepůjdou a buď si jistý,že tam jsou u výplat takové prostory k úpravě směrem nahoru,že se Ti o tom ani nezdálo...
Navíc vyjednávač nebude idiot,kdyby to přepálil...a ani bych se nedivil,kdyby byl domluvený na obě strany...platy u nás je trapárna,ne???
10. 4. 2015 16:32
Re: Ať začnou konečně cálovat...
Lidem prostě nedochází, že těch 34 000,- hrubého je včetně přesčasů, příplatků za soboty, noční,.... Jsou to platy včetně kompenzací za zničené zdraví při nočních, za narušený rodinný život,.... Přitom by se lidi spíš měli starat o platy uředníků a všemožných lidiček napojených na státní rozpočet, který je v minusu. Tam mně ty platy za ranní směnu od pondělí do pátku bez rizika propouštění přijdou velké. Zvlášť, když je to na dluh.
10. 4. 2015 16:26
Re: Nenažranost
Proto se musejí starat, aby taky něco zbylo i na ně. Přitom by pro ně bylo asi lepší, aby si každý sám dobrovolně snížil plat. Když už o tu práci mají takový strach.
10. 4. 2015 16:26
Ať začnou konečně cálovat...
Dělat někde u pásu furt dokola,den za dnem jako otrok a nemít výplatu aspoň 50 litrů je pakárna...No ona je to pakárna vždycky...Kdejaký * ve vládě,který jen sedí a hrabe má 3 x tolik...Kdejaká kanclkrysa na úřadě,zalezlá v kanclu,co čumí do compu,bez jakékoliv odpovědnosti a přínosu pro lidstvo,má stejné peníze jako ten otrok u pásu???
Lidi,začněte konečně chtít peníze za váš čas,zdraví a zručnost...v německu by tam asi za 1000 eček nedělali,že???
10. 4. 2015 16:24
Re: Jen do nich,
Znáš zemi, kde by se stávkovalo méně než u nás? Znáš zemi, kde by lidi byli tak poslušní jako u nás? Pokud od nás někdo odejde, tak to nebude kvůli nárokům zaměstnanců, ale kvůli tomu, že naše školství nevychová použitelné pracovníky. A to jak dělníky, tak techniky. Pokud jde o ten požadavek škodováckých odborů, tak nepokryje ani ten pokles koruny oproti Euru. pro Škodovku, která prodává v Eurech a platí v korunách to nebude problém. Podle toho taky celá tato stávková pohotovost dopadne. Vedení se s odbory v pohodě domluví a všichni budou spokojeni. Jako každý rok.
10. 4. 2015 16:19
Re: Nenažranost
Chceš,aby byla auta kvalitní,ale nechceš zaplatit dělníkům pořádné peníze???
Nevadí Ti,že je cena auta,kterou platíš 2x vyšší jenom proto,aby se nažrali investoři,vedení a hromada krys,které tam mají zlaté místa??
Myslím si,že už je načase,aby se tady začali platit pracující lidi...Všelijakých inženýrků,krys a kecálistů,kteří berou love za nic je tu jak sraček...
10. 4. 2015 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2015 16:09
Re: Jen do nich,
Na východ od ráje se momentálně válčí... ;-)
10. 4. 2015 15:56
Re: Jen do nich,
Třeba by to šlo, ono to zas tak těžké a nákladné možná není, zejména když si k nákladům přičtou zvýšené náklady na mzdy a dobíhání ztrát, které vzniknou při stávkách, a pak to porovnají s náklady na přesun třeba na tu Ukrajinu a výrobními náklady v tamních podmínkách.
Před delší dobou přesouvali na určitý čas na Slovensko část výroby Octavií, byli to měsíce přesunů a příprav, vyrobili zde pár tisíc Octavií, a taky se jim to vyplatilo.
10. 4. 2015 15:11
Re: Nenažranost
Zatím tě dle tvých názorů staví učitelka na základce.
10. 4. 2015 14:55
Re: Nenažranost
Jo jo 2009 měli všichni stažený prde-le jestli je nevyhoděj a teď si budou vyskakovat a vydírat.
10. 4. 2015 14:54
Re: Nenažranost
Přesně tak. Aby se zaměstnavatel nechal vydírat mě přijde dost zcestný.
10. 4. 2015 14:37
Re: Nenažranost
Však jo, kdyby brali minimál tak chápu, ale takhle je to nenažranost. Jo najít schopný zaměstnance je marnej boj. Ale to je na jinou diskuzi. Zaměstnanci ve Škodovce by si měli vážit práce a být rádi, že nějakou mají , místo stávkování.
Avatar - Hittman
10. 4. 2015 14:21
Re: Nenažranost
Tomu se říká demokracie.... Pochopil bych, kdyby se stávkovalo někde, kde mají minimální mzdu, ale tam, kde jsou o deset tisíc v průměru nad republikovým průměrem....
Já tedy dělám jako živnostník sám na sebe, takže se člověk musí točit, ale po zkušenostech bych si zaměstnance rozhodně "nepořídil"...
Avatar - Katikakus
10. 4. 2015 14:18
Jsem zvedavy..
... co budou delat, az se vedeni nasere a odtahne nekam na vychod. Pak budou na ulici spokojeni. Odborari jsou jako rakovina, ktera pozira spolecnost zevnitr. Zlikvidovali uz nejednu firmu. A nejhorsi je, ze zamestnaci, kterych prava naoko zastupuji, si neuvedomuji, ze jim odborari vlastne skodi a jde jim o vlastni koryta.
10. 4. 2015 14:15
Re: Nenažranost
Kdo nepříjde do práce - neomluvená absence a vyhodit + náhrada finančních ztrát vzniklých nedostavením se.

Mzdy těm co budou stávkovat snížit o 10% a nevyplácet bonus.

Nějakej odborář by mě do latě nestavěl.
10. 4. 2015 13:50
Re: Jen do nich,
Tak kdyz to presunou jedine dobre. Bude tu misto pro vw az ho budou premistovat ze stejneho duvodu take na vychod
10. 4. 2015 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
10. 4. 2015 13:29
Jen do nich,
takový zisky má firma a zaměstnanci takové malé výplaty!!...ale nezapomeňte, že na východ od vás jsou ty výplaty ještě nižší, aby se jednou nestalo, že místo navyšování kapacit dojde k jejich snižování... ;-)